2. leht 2-st

Re: Kawasaki GPZ900R 1985 - sähkö

Postitatud: 20 Veebr 2012, 17:31
Postitas tali

Keskelt äärte poole pingutama (soovitavalt päris õige skeemi järgi) ja täpselt õige momendiga. Ülepingutamise tagajärjed on teadagi kurvad. Keermeliimi ei ole vaja.


Re: Kawasaki GPZ900R 1985 - sähkö

Postitatud: 22 Mär 2012, 22:28
Postitas sähkö

Tere siis jälle.

Rattas ikka vaikselt areneb.
Paar udust pilti ka.
Pilt
Pilt

Nagu näha olen vahepeal pidurikettad kätte saanud. Tänud Nilsile siin kohal.
Praegu ootan millal plastikud värvimisest kätte saab.
Ja paar väiksemat probleemi vajavad ka leidliku lähenemist siis peaks juba täitsa hea olema.

Krt kui rattas valmis oleks siis juba sõidaks ma arvan.


Re: Kawasaki GPZ900R 1985 - sähkö

Postitatud: 12 Apr 2012, 19:53
Postitas sähkö

OK kaas bikerid , küsin siit nõu kuna omal mõistus otsas.
Nimelt rattas ei lähe käima.
Sädet on nii,et tapab või hobuse.
kütet tuleb ojana.

Võimalikud vead:
Kütus vana.
või jala lüliti paneb segast, kuna märgutuli ei põle kummaski asendis.
Ja kas võib olla ka varjant ,et väntvõll on üks ring valesti.
ideed on teretulnud.
Tänud !


Re: Kawasaki GPZ900R 1985 - sähkö

Postitatud: 24 Juun 2012, 16:11
Postitas sähkö

Tere rahvas.

Pole siia teab mis ajast kirjutanud.
Praegune seis on selline ,et rattas töötab ja sõidab.
Vahepeal läksid ka mahlad omavahel kokku , oma viga ei pingutanud piisavalt kinni ploki kaant.
Midagi hullu ei juhtunud sest see toimus 5min peale esimest käivitamist.
Nüüd tuleb paar õli vahetust tihedamalt teha, et mootori seest ilusti puhtaks saaks jälle.
Ainuke viga hetkel on see ,et karpad ei tööta korralikult. kuna sai peale pandud koonus filtrid.
Praegu keerasin kaks astet suuremad tüüsid sisse (originaalid 132,5 praegu 140) aga ikka segu lahja 5 - 6k pealt kaob jõud ära.
Originaalidega kadus jõud juba 3k pöörde pealt.
On ka tellitud 145 tüüsid, aga pole veel kohale jõudnud.
GPZZONE.co.uk soovitab ka koonuste puhul kolm astet suuremaid tüüse aga eks näe kas läheb paremaks või ei.
Nõelasid selle karpal regullida ei saa nii siis tulebki tüüsidega mängida ja vaadata.

Lähiajal teen ka mõne illustreeriva pildi.


Re: Kawasaki GPZ900R 1985 - sähkö

Postitatud: 24 Juun 2012, 16:49
Postitas skulptor

6000 pealt peaks selle rattaga elu alles pihta hakkama. Kui suuremad duusid kohale jouavad, tore oleks kui paneksid siia ka kirja, mis muutus. Pean sama asja ara tegema aga kui keegi on juba enne katseid teinud, teaks kuhu umbes sihtida.
Koonusfiltrid holbustavad tunduvalt hooldetoid.

Pane siis komplektsena ka pilte. Madalam variant gpz voib vaga lahe olla. Kui just valjalase mooda maad ei kraabi.


Re: Kawasaki GPZ900R 1985 - sähkö

Postitatud: 24 Juun 2012, 19:16
Postitas sähkö

Pilt

Nii tegin ühe kiire klõpsu. Nagu näha on ei ole päris kõik veel küljes.
Aga need on sellised asjad mis ei sega sõitmist :D .
Eks aega mööda saab ta lõpuks valmis ka.


Re: Kawasaki GPZ900R 1985 - sähkö

Postitatud: 24 Juun 2012, 19:59
Postitas skulptor

Paris lahe asi. Plastikud ka kulge, naeb eriti hea kaheksakumnendate "tank" valja. Kuna laks madalamaks, siis isegi uhkem kui varem. Akki kuldne pinstripe?
Nende kulgmiste plastikutega on tegelt parem soita :wink: Paned kulge, hoopis teine tunne. Eriti maanteel.


Re: Kawasaki GPZ900R 1985 - sähkö

Postitatud: 11 Juul 2012, 00:34
Postitas sähkö

Nii täna oli siis see päev kui ma sain oma 145 düüsid kätte.
Loomulikult kruvisin ka need kohe külge ja läksin ka proovi ringile.
Ütleme nii ,et tahokas käib lõpus ära aga kuidagi viitsütikuga tuleb see jalag perse tunne.
Keeran rutskat ja umbes poole sekundi pärast ärkab masin ellu.

Täna sõites kuulsin ,et on vaja ka klappe regullida ( tegi suht traktori häält juba :mrgreen: )


Re: Kawasaki GPZ900R 1985 - sähkö

Postitatud: 15 Juul 2012, 01:15
Postitas sähkö

Krt und ei tule ja vahin siin youtube'i, et kuulata võimalikult palju oma tsikli mootori häält.
Regullisin klapid ära ja ikka koliseb ragiseb.
aga nagu selgub siis see mootor ongi selline , üks paari sekine video ka.
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... fhbU#t=18s


Re: Kawasaki GPZ900R 1985 - sähkö

Postitatud: 15 Juul 2012, 11:42
Postitas skulptor

Tee pikem video ka. Sinu ratta mootor teeb vaga ilusat haalt. Seda mootori haalt iseloomustatakse tihti nii: "Kolab nagu ambritais naelu oleks mootorisse kallatud". Muidugi on labisoidud nendel ratastel aukartustaratavad. Seda ratast tehti nii palju, et ega keegi ei motle, kas vihmaga soita voi mitte. Soita kuni enam kaima ei lahe. Kui veits putitada, tuleb enne vanadus peale kui ratas laguneb. Soidab ka siis kui juba ilgelt koliseb, no problem. Tavaliselt vilistab ka generaator spetsiifiliselt. Joud tuleb neil koigil valbaga, sinna pole midagi parata, see ongi nii. Kutusekulu on jalle selle jou kohta taitsa ok. Voimalik, et sinu rattal on vaikesed ahendused karpa uhenduskummidel ja valjalaskel. Mura ja saaste ja normid jne. Poorded peaks ka originaalseades naidiku pohjas ara kaima. Seal poorete pohjas on vaga huvitav soita (w)

Selle mone sekundi jargi, sul on uks siidisema haalega gpz, mida kunagi nahtud.


Re: Kawasaki GPZ900R 1985 - sähkö

Postitatud: 15 Juul 2012, 12:19
Postitas Zann0

Siin sama video kus mootorihääl ilusti välja toodud.

Eelmisele postitajale selgituseks ,et videos olev ratas ei ole teemaalgatajaga kuidagi seotud.


Re: Kawasaki GPZ900R 1985 - sähkö

Postitatud: 15 Juul 2012, 13:47
Postitas sähkö

Ega jah see video mis ma näiteks tõin ei ole päris minu rattas see ikkagi kaugel jaapanis.
Zann0 : sa leitsid pikkema video sellest samast rattast :D . Ja kus juures ma võin öelda et mu rattas teeb täpselt sama hält, et selline terav ragin käib läbi.
Skulptor : see iseloomulik hääl on lihtsalt veidi muret tekitav kui oled harjunud siidiselt töötava reas neljasega :P .


Re: Kawasaki GPZ900R 1985 - sähkö

Postitatud: 17 Mär 2015, 23:19
Postitas Eddy88

Mul ka samasugune pill aga sinine :)