Eestlased toovad turule 1,2 miljoni kroonise mootorratta

See on kommuuni see osa, kus saab motovaba juttu ajada.

Moderaator: Moded


racerx
Postitusi: 955
Liitunud: 13 Okt 2004, 15:56

Re: Eestlased toovad turule 1,2 miljoni kroonise mootorratta

Lugemata postitus Postitas racerx »

Nii, et saan aru, fyysiliselt on see pill elusast peast olemas ja see pole tavaline 3d graafika. Sellisel juhul palju edu !

Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Eestlased toovad turule 1,2 miljoni kroonise mootorratta

Lugemata postitus Postitas puna »

Tubli töö, aga miskit koledat suurt nr ja suunakaid ei tahaks küll sellise ratta küljes näha.
Suunakad ilmselt peidetud LEDide näol, aga kuhu panna suur väljamaine nr?

Kasutaja avatar

Margusxx
Mode
Postitusi: 903
Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
Asukoht: Rootsi
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 34 korda

Re: Eestlased toovad turule 1,2 miljoni kroonise mootorratta

Lugemata postitus Postitas Margusxx »

kui sul on 1,2 milline tsikkel siis sul pole suunakaid vajagi, enamus uuemaid bemme ja hummereid tulevad ilma suunatule kangita, vähemalt ma pole näinud neid kordagi suunda näitamas, kui pudi on siis pole enam suunakaid vaja :wink:

Hardcore,hardcore,hardcore,hardcore. Nothing less and nothing more...
Kasutaja avatar

ping
Postitusi: 1229
Liitunud: 22 Mär 2005, 23:45
Asukoht: Tallinn

Re: Eestlased toovad turule 1,2 miljoni kroonise mootorratta

Lugemata postitus Postitas ping »

Edu neile igal juhul aga tõelist tehnilist revolutsiooni näeksin siis kui Nad saadud rahaga suudaksid käima panna sellise tootmise mis võimaldaks suvalisele tsiklile taskukohase HINNAGA valmistada komposiitmaterjalist raame. Mitte ainult näitusele vaid igapäevaseks kasutamiseks ja kui need oleks paremad kui metallraamid.
Lugesin kunagi materjale kus püüti seeriasõiduautode keredest klaasplastist koopiaid teha ja neid katsetati võrdlustestides plekkkeredega. Raskused ilmnesid avariide puhul kus plastkered ettearvamatult purunesid ja remontida neid algse tugevuseni keeruline kui mitte võimatu. Ja seal oli ka muid keerulisi probleeme.
Miks ka mitte vineeriga katsetada. Minuteada Inglismaal toodeti suht hiljuti veel puust kandevkerega sportautosid ja džiipe. Saaksid ka kohalikud metsamehed tööd :lol: .


Hr.Nõel
Postitusi: 1447
Liitunud: 21 Okt 2005, 21:33
Tsikkel: Päris mitu...
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 109 korda

Re: Eestlased toovad turule 1,2 miljoni kroonise mootorratta

Lugemata postitus Postitas Hr.Nõel »

Minuteada Inglismaal toodeti suht hiljuti veel puust kandevkerega sportautosid

Ja toodab siiamaani neid Morgan. Oma kuulsaid 2 kohalisi lahtiseid autosid. Raam on tehtud tammepuust ja osaliselt kaetud tsinkplekiga.
Autod on väääääga kallid. Neid toodetakse piiratud arv aastas ja järjekorras tuleb ka mitu aastat olla( nagu Nõuka ajal dehvka sabas).

Tel. +372 viiskuus 2158üksüks & noelamees@gmail.com
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8858
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 140 korda
Tänatud: 366 korda
Kontakt:

Re: Eestlased toovad turule 1,2 miljoni kroonise mootorratta

Lugemata postitus Postitas Piipz »

puna kirjutas:

Tubli töö, aga miskit koledat suurt nr ja suunakaid ei tahaks küll sellise ratta küljes näha.
Suunakad ilmselt peidetud LEDide näol, aga kuhu panna suur väljamaine nr?

Meil Eestis on asjad veel ok, mujal maailmas tsiklid ilmselt ei lähegi nii hästi edasi, tänu nendele integreeritud "langevarjudele" :mrgreen:

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: Eestlased toovad turule 1,2 miljoni kroonise mootorratta

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Hr.Nõel kirjutas:

Minuteada Inglismaal toodeti suht hiljuti veel puust kandevkerega sportautosid

Ja toodab siiamaani neid Morgan. Oma kuulsaid 2 kohalisi lahtiseid autosid. Raam on tehtud tammepuust ja osaliselt kaetud tsinkplekiga.
Autod on väääääga kallid. Neid toodetakse piiratud arv aastas ja järjekorras tuleb ka mitu aastat olla( nagu Nõuka ajal dehvka sabas).

Minu teada põhiliselt saar ja osaliselt pöök


Renard
Postitusi: 1
Liitunud: 15 Juul 2010, 14:41
Tsikkel: Renard GT

Re: Eestlased toovad turule 1,2 miljoni kroonise mootorratta

Lugemata postitus Postitas Renard »

Tere ka minu poolt, mul on hea meel kui ratas meeldib.
Lisan oma poolt paar kommentaari HellForTheLeather artiklile.

Pole saladus, et Renard GT sünd on inspireeritud Confederate suurepärasest ettevõtmisest, kuid Renard GT ei ole Wraith i koopia ega jäljendus!

Renardi idekontseptsioon on midagi muud kui Confederate oma. Nende firmade disaini ideoloogia liigub erinevates suundades. Kui Confederate mängumaa on puhas industriaalne design "naked bike" kujul, siis Renard vastupidi kajastab pehmemaid väärtusi. Meie ratas on rohkem retro kui moodne, kujustus on kantud eelmise sajandi moto kuldajastust. Wraith i kohta seda paralleeli tõmmta ei ole võimalik kuna Wraith il ei ole midagi retrot. Pigem võiks paralleeli tõmmata Wraith..vs VYRUS...vs BMW Harrier?

Renardi identiteedi kandja on tema kandevkere, lihtsus, lakoonilisus, kaetus, varjatus. Confederatel avatud, konstruktsioon, paljastus, industriaalsus. Kui seda vaadata läbi Confederate teiste mudelite, siis ajaperspektiivis on just need jõujooned hästi märgatavad.

Mis puudutab esilaba, siis Confederatel pole sellel mingit patenti ega intellektuaalset omandit. Topeltõõtshoobadega esivedrustust kasutasid eelmise sajandi 30-ndatel pea kõik tsiklitootjad! Nii eesti kui vene omad ;) Sama hästi võiks öeldaa, et Confederate võttis selle IZH 350-lt, see oleks ju absurd!?

Mootori koha pealt peaks mainima, et Guzzi kontseptsioon on palju parem kui Confederate oma. Kes paneb kaks õhkjahutusega silindrit üksteise taha? Nonsens! Ja muidugi sõidumugavus, seda pole mõtet võrreldagi ;) Kas olete kunagi pikiasetusega V mootoriga korralikult kallutanud? No see on ju puhas lust;)

99,9 % maailma tsiklitootjatest teeb täpselt ühesuguseid rattaid. Näiteks kui võtta Jaapanis valmistatud 1000cc baigid, värvida need mustaks, eemaldada logod jms. siis väga vähesed teekis vahet milline ratas on millise firma toodang. Siin ei kaeba keegi, et üks meenutab teist vms. Confederate seisab muust tähetolmust eraldi ja kajastab ise ennast - nii on, tore! Kuid võiksite aksepteerida, et taevas on veel teisigi tähti mis seisvad eraldi. Loomulikult kaugelt vaatdates paistavad nad täpselt ühte moodi - saan aru. Aga võtke nüüd hoog maha ja vaatake veelkord, vaadake lähemalt!

tänan tähelepanu eest ;))
Andres Uibomäe

Kasutaja avatar

Martino
Postitusi: 214
Liitunud: 15 Dets 2004, 15:00
Tsikkel: KTM LC4 Adventure/GasGas EC250
Asukoht: Tallinn/Laagri
Tänanud: 1 kord

Re: Eestlased toovad turule 1,2 miljoni kroonise mootorratta

Lugemata postitus Postitas Martino »

Renard kirjutas:

Pole saladus, et Renard GT sünd on inspireeritud Confederate suurepärasest ettevõtmisest, kuid Renard GT ei ole Wraith i koopia ega jäljendus!

Ma olen neid Confederate pille messidel näinud küll - no ütleme hästi viisakalt, et prototüübi koostekvaliteet nende rataste puhul küll kuidagi hinnalipikul ilutsevale numbrile järgi ei jõudnud. Seetõttu pole üldse kindel, et Confederate kujustuse võtmeelementide kasutamine hea plaan on - esiteks on sedasi raskusi omaenese identiteedi loomisega ja teiseks ei assotsieeru see bränd ühemõtteliselt tippkvaliteediga.

Identiteedikriis on minu arvates Renard GT projektil juures tervikuna. Ühelt poolt viitaks nimetus GT justkui ambitsioonile sõitja välkkiirelt läbi Euroopa toimetada. Sorry, no ma ei usu seda - mootor saab sellega ilmselt hakkama, vedrustuse osas söandan olla skeptiline ning nakedi aerodünaamika ei ole selliseks tembuks kindlasti sobiv. Seega julgen ka nime ebaõnnestunuks nimetada. Ma ei saagi aru, mis loom see Renard olla tahab - kiirestisõitmiseks see pill ei sünni, kaugelesõitmiseks kah mitte ning ega ka jalad ees poosetamiseks. Vitriinklaasist akendega elutuppa iluasjaks? OK, fine, niimoodi saab ehk kah tosina või paar tsiklit kaubaks teha, aga milleks siinkohal suurest innovatsioonist rääkida?

Sorry, aga minu jaoks on nii EXOl kui Renardil juures EASi lüpsmise projekti maik. See küll ei tähenda, et mul poleks hea meel näha, et mul õigus ei olnud. Kui Renardi projekt leiab tõsiseltvõetava OMA suuna ning jätab disainiklassikute kopeerimise, on lootust. Kui lisaks sellele oleks projekti tulemuseks mingi ala tippvõimekus - näiteks süsiniklaminaadi töötlemise osas - võiks olla lausa rahul. Seega - näidake aga teist prototüüpi, siis näeme suunda. Seniks aga jään arvama, et kodumaine mototööstus eksisteerib näiteks kodanik Kauriti käe all ning teeb ilma suurema kellalöömiseta asju, mille mõju ulatub Eestist palju kaugemale.

Edu,

  • M -
Vihma korral toimub motokross kultuurimajas (Albert Gulk, Sõmerpalu).
Kasutaja avatar

Mhhh
Postitusi: 809
Liitunud: 14 Sept 2009, 22:57
Tsikkel: Mini&GPZ305
Asukoht: Tartumaa

Re: Eestlased toovad turule 1,2 miljoni kroonise mootorratta

Lugemata postitus Postitas Mhhh »

Renard kirjutas:

... Meie ratas on rohkem retro kui moodne, kujustus on kantud eelmise sajandi moto kuldajastust. Wraith i kohta seda paralleeli tõmmta ei ole võimalik kuna Wraith il ei ole midagi retrot. Pigem võiks paralleeli tõmmata Wraith..vs VYRUS...vs BMW Harrier?

...

Retro? Mina küll eriti aru ei saa, et see retro moodi välja näeb (võib-olla on viga minus :wack: ).

Retro näide: http://i43.tinypic.com/izojf5.jpg

Mini (Riga 30) chopper & Kawasaki GPZ305->
Kasutaja avatar

korke
s1000rr Guru
Postitusi: 2137
Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti / punased potased
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 14 korda
Kontakt:

Re: Eestlased toovad turule 1,2 miljoni kroonise mootorratta

Lugemata postitus Postitas korke »

Esiamordid on ägedad ning tsikkel ka äge. Mis asi maksab seal 1,2 miljonit ? Ega tegelt ei tahagi teada kuid edu selle müümisel.

Miks te toppite seda Guzzi mootorit ? Ma küll ei leia ,et see mootor pakkuks sõidu mõnu !? Mind häiris see ,et kui mootor pöördesse ajada ning seda teha kusagil pikkemas/kiiremas kurvis kus keset kurvi avastad ,et võiks ju keerata ka nüüd. Tsikli dünaamika korra muutus hirmu äratavaks. Aga noh ma ju võhik ka kurvides :mrgreen:

Oleks võinud olla ju mõni turbo r4 mootor :roll: :mrgreen:

Igastahes Edu ! :bsmile:

Renard kirjutas:

Mootori koha pealt peaks mainima, et Guzzi kontseptsioon on palju parem kui Confederate oma. Kes paneb kaks õhkjahutusega silindrit üksteise taha? Nonsens! Ja muidugi sõidumugavus, seda pole mõtet võrreldagi ;) Kas olete kunagi pikiasetusega V mootoriga korralikult kallutanud? No see on ju puhas lust;)

Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood
http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.

Kasutaja avatar

bitter
Postitusi: 2036
Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
Tsikkel: EXC400
Tänanud: 105 korda
Tänatud: 97 korda
Kontakt:

Re: Eestlased toovad turule 1,2 miljoni kroonise mootorratta

Lugemata postitus Postitas bitter »

Martino kirjutas:

...
Identiteedikriis on minu arvates Renard GT projektil juures tervikuna. Ühelt poolt viitaks nimetus GT justkui ambitsioonile sõitja välkkiirelt läbi Euroopa toimetada. Sorry, no ma ei usu seda - mootor saab sellega ilmselt hakkama, vedrustuse osas söandan olla skeptiline ning nakedi aerodünaamika ei ole selliseks tembuks kindlasti sobiv. Seega julgen ka nime ebaõnnestunuks nimetada. Ma ei saagi aru, mis loom see Renard olla tahab...

GT tähendas vanasti Gran Turismo. Võimsust piisab aga kiiret ei ole.

Kasutaja avatar

Martino
Postitusi: 214
Liitunud: 15 Dets 2004, 15:00
Tsikkel: KTM LC4 Adventure/GasGas EC250
Asukoht: Tallinn/Laagri
Tänanud: 1 kord

Re: Eestlased toovad turule 1,2 miljoni kroonise mootorratta

Lugemata postitus Postitas Martino »

bitter kirjutas:

GT tähendas vanasti Gran Turismo. Võimsust piisab aga kiiret ei ole.

Aitäh ütlemast:). http://en.wikipedia.org/wiki/Grand_tourer:

A grand tourer (Italian: gran turismo) (GT) is a high-performance luxury automobile designed for long-distance driving. The most common format is a two-door coupé with either a two-seat or a 2+2 arrangement.

The term derives from the Italian phrase gran turismo, homage to the tradition of the grand tour, used to represent automobiles regarded as grand tourers, able to make long-distance, high-speed journeys in both comfort and style. The English translation is grand touring.

GT termini sisu koosneb kolmest komponendist - kiirus, mugavus ja stiil. Renardi puhul saame rääkida ainult stiilist. Seega ei ole see sisuliselt täpne nimetus ning on sellisena eksitav.

  • M -
Vihma korral toimub motokross kultuurimajas (Albert Gulk, Sõmerpalu).

mrtn
Postitusi: 168
Liitunud: 20 Okt 2003, 22:17
Tsikkel: Suzuki VX800
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Eestlased toovad turule 1,2 miljoni kroonise mootorratta

Lugemata postitus Postitas mrtn »

Wikipediateadlased FTW.

Suzuki VX800 '93
Kasutaja avatar

Martino
Postitusi: 214
Liitunud: 15 Dets 2004, 15:00
Tsikkel: KTM LC4 Adventure/GasGas EC250
Asukoht: Tallinn/Laagri
Tänanud: 1 kord

Re: Eestlased toovad turule 1,2 miljoni kroonise mootorratta

Lugemata postitus Postitas Martino »

mrtn kirjutas:

Wikipediateadlased FTW.

Kas Encyclopedia Britannica viide oleks kaalukam või muudaks kuidagi asja sisu? :P. Mu jutu point on see, et termini GT sisu on välja kujunenud ning selle kasutamine vales kontekstis on eksitav. Ma tean, et Sul on selle lühendiga oma, samuti mõnevõrra eksitav suhe, aga jätaks selle praegu pildilt välja :).
Kui loed minu esialgset postitust, siis saad aru, et iseenesest pole mul selle vastu miskit, et keegi kuskil miskit ehitab. Lasku käia, tubli on, tõenäoliselt on tegijad jumalast ägedad sellid. Mul on lihtsalt kahju, et praegune prototüüp ei ole see, millena teda esitletakse - ei ole disainisündmus, ei ole inseneritöö sündmus. Ehk mõni järgmine mudel on. Praegune on disainiklassikast inspireeritud arendus, millel puudub iseseisev identiteet ning nimetuse väärkasutus lahjendab seda veelgi. See on võimaluse kasutamata jätmine. Aga võimalusi midagi olulist luua sünnib elus nii harva, et sellise võimaluse kasutamatajätmine on kurjast.
Ma söandan siinkohal ära mainida, et olen juhtumisi Confederate'i korduvalt elusast peast näinud ja käega katsunud. Olen kolanud tsiklimessidel Itaalias, Saksamaal, Rootsis, Soomes ja isegi Eestis ning julgen väita, et näinud rohkem erinevaid tsikleid kui keskmine peikerlane elus näeb. Isegi GT-autodega on tulnud sõita :). Aga et olen hariduselt majandusmatemaatik, siis tean, et terminite täpsed definitsioonid on tähtsad. GT olgu GT, enduro olgu enduro jne. Terminite segustamine on halb plaan. Kas termini definitsioon on siia kopeeritud Wikipediast või mujalt, et puutu asjasse.

Edu,

  • M -
Vihma korral toimub motokross kultuurimajas (Albert Gulk, Sõmerpalu).
Kasutaja avatar

RideIcon
Postitusi: 59
Liitunud: 11 Mär 2010, 08:24
Tsikkel: Custom

Re: Eestlased toovad turule 1,2 miljoni kroonise mootorratta

Lugemata postitus Postitas RideIcon »

Renard kirjutas:

Pole saladus, et Renard GT sünd on inspireeritud Confederate suurepärasest ettevõtmisest...

USA messilt jäi silma selline ratas, sarnane Confederate omale, huvitav igatahes. Sarnast joont on maailmas kõikjal.
Renard on huvitav ratas , välimus ei peagi kõigile meeldima. Emotsiooni tekitab igatahes. Jõudu!
Pilt

Kasutaja avatar

Laisaar
Postitusi: 3558
Liitunud: 14 Nov 2002, 21:34
Asukoht: Tallinn 5056777
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: Eestlased toovad turule 1,2 miljoni kroonise mootorratta

Lugemata postitus Postitas Laisaar »

RideIcon kirjutas:
Renard kirjutas:

Pole saladus, et Renard GT sünd on inspireeritud Confederate suurepärasest ettevõtmisest...

USA messilt jäi silma selline ratas, sarnane Confederate omale, huvitav igatahes. Sarnast joont on maailmas kõikjal.
Renard on huvitav ratas , välimus ei peagi kõigile meeldima. Emotsiooni tekitab igatahes. Jõudu!
Pilt

see tundub täpselt Confederate ratas olevat. Lihtsalt P120 Fighteril on B120 Wraith'i -laadne esihark küljes.
http://www.confederate.com/cm4/p120fighter.php
http://www.confederate.com/cm4/b120wraith.php

väinz

Aeglaselt saab kauem sõita.
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
Kasutaja avatar

RideIcon
Postitusi: 59
Liitunud: 11 Mär 2010, 08:24
Tsikkel: Custom

Re: Eestlased toovad turule 1,2 miljoni kroonise mootorratta

Lugemata postitus Postitas RideIcon »

Kurjam, minu viga, et ei märganud. Tegin vist kehva kodutööd...

Kasutaja avatar

Martino
Postitusi: 214
Liitunud: 15 Dets 2004, 15:00
Tsikkel: KTM LC4 Adventure/GasGas EC250
Asukoht: Tallinn/Laagri
Tänanud: 1 kord

Re: Eestlased toovad turule 1,2 miljoni kroonise mootorratta

Lugemata postitus Postitas Martino »

Tundub, et Moto-Guzzi, Confederate ja KTM on mingi raju threesome korraldanud. Tulemus on selline:

http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/ ... -concepts/

Vihma korral toimub motokross kultuurimajas (Albert Gulk, Sõmerpalu).
Kasutaja avatar

Hurt
Postitusi: 735
Liitunud: 18 Okt 2006, 16:22
Asukoht: Tartu

Re: Eestlased toovad turule 1,2 miljoni kroonise mootorratta

Lugemata postitus Postitas Hurt »

Päris jube. Teeme ilusad asjad hästi kandiliseks ja nimetemae disaini imeks.

Riga - Paus - XJ600S - XJ600S - Honda CBR600FS - GSXR 750 M
Kasutaja avatar

RistoK
Postitusi: 19
Liitunud: 14 Mai 2007, 16:28
Tsikkel: BMW K1200 S '07
Asukoht: Harjumaa

Re: Eestlased toovad turule 1,2 miljoni kroonise mootorratta

Lugemata postitus Postitas RistoK »

Minu meelest on need MCN-is olevad rattad rohkem sõidetavamad, kui see Eesti rebane. (crash)

- BMW K1200S '07 (midagi hingele)
- Honda Hornet S '03 (pärast väga pikka pausi tuli uuesti kaherattalise isu peale)
- Riga 11 (lapsepõlv)
Kasutaja avatar

h0lger
Postitusi: 510
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:56
Tsikkel: roheline
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 109 korda
Tänatud: 30 korda

Re: Eestlased toovad turule 1,2 miljoni kroonise mootorratta

Lugemata postitus Postitas h0lger »

Hell for Leather'is juttu sellest : http://hellforleathermagazine.com/2010/10/renard-gt/

Mootorrattaga sõitmine on kallis, kuid see-eest ohtlik tegevus.
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: Eestlased toovad turule 1,2 miljoni kroonise mootorratta

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Jeah, eks ta sellise kalli, aga samas rikutud (vale mootorit heidetakse juba mitmes kord ette) koopia maine saab vist.


19Martinez79
Postitusi: 332
Liitunud: 05 Apr 2005, 21:22
Tänatud: 1 kord

Re: Eestlased toovad turule 1,2 miljoni kroonise mootorratta

Lugemata postitus Postitas 19Martinez79 »

Mulle tundub, et sellel Hellforleatheril on mingi isiklik teema Renardiga. Juba teist korda avaldavad nad artikli, kus Renardi kallal inisetakse. Aga kõigile ei saagi meeldida. Mulle meeldib.

Bakuhatsu! Bosozoku!
Kasutaja avatar

vincent
Postitusi: 404
Liitunud: 05 Juul 2004, 00:37
Tsikkel: Varadero XL 1000 V
Asukoht: Viljandi

Re: Eestlased toovad turule 1,2 miljoni kroonise mootorratta

Lugemata postitus Postitas vincent »

Muidugi. Eesti mehed tegid sellise asja.Absoluutselt suurepärane et tegid.

Riga 13 - Riga 22 - K 175A - IZ 56 - MT 11 - XL 600V - XL 1000V
56915288 Tiit.

Äännn
Postitusi: 260
Liitunud: 17 Mai 2010, 08:12
Tsikkel: Kawasaki KLE500

Re: Eestlased toovad turule 1,2 miljoni kroonise mootorratta

Lugemata postitus Postitas Äännn »

Kas see on sõitmiseks mõeldud? Et katmata kett jne.

Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6763
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1900
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 692 korda
Tänatud: 454 korda

Re: Eestlased toovad turule 1,2 miljoni kroonise mootorratta

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Äännn kirjutas:

Kas see on sõitmiseks mõeldud? Et katmata kett jne.

Milline kett :?:

Saadetud kettaga lauatelefonist!

Äännn
Postitusi: 260
Liitunud: 17 Mai 2010, 08:12
Tsikkel: Kawasaki KLE500

Re: Eestlased toovad turule 1,2 miljoni kroonise mootorratta

Lugemata postitus Postitas Äännn »

RideIcon kirjutas:
Renard kirjutas:

Pole saladus, et Renard GT sünd on inspireeritud Confederate suurepärasest ettevõtmisest...

USA messilt jäi silma selline ratas, sarnane Confederate omale, huvitav igatahes. Sarnast joont on maailmas kõikjal.
Renard on huvitav ratas , välimus ei peagi kõigile meeldima. Emotsiooni tekitab igatahes. Jõudu!
Pilt

Selline

Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6763
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1900
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 692 korda
Tänatud: 454 korda

Re: Eestlased toovad turule 1,2 miljoni kroonise mootorratta

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Aaaa.
Ma mõtlesi', et Eesti rattast jutt.
:bsmile:

Saadetud kettaga lauatelefonist!
Kasutaja avatar

sang
Postitusi: 1796
Liitunud: 18 Veebr 2004, 11:01

Re: Eestlased toovad turule 1,2 miljoni kroonise mootorratta

Lugemata postitus Postitas sang »

19Martinez79 kirjutas:

Mulle tundub, et sellel Hellforleatheril on mingi isiklik teema Renardiga. Juba teist korda avaldavad nad artikli, kus Renardi kallal inisetakse. Aga kõigile ei saagi meeldida. Mulle meeldib.

Samas, mida seal artiklis valesti või ebaõiglaselt öeldakse? Tõesti, mootirvalik on kummaline (innovaatilisust kehastada sooviva tsikli sees mingi itaalia 40a. tagasi valatud blokk), kogu tsikli kompositsioon on ikka wäga wraight...

Teisest küljest, paneme selle kõik ajaloolisse perspektiivi. Kui japsid tulid läänemaistele turgudele, pakkusid nad lisaks omamaistele (naljakatele) mudelitele läänemaist mudelite koopiaid. No lihtsalt ei olnud veel ladestunud aastakümneid inseneriteadmist, et midagi originaalset leida. Sama juhtus koreakatega, kes 15 aastat tagasi "üllatasid" Euroopat vana Opel Kadeti taastootmisega ning vanade E-mersu kloonidega (kõik naersid või vangutasid pead). Nüüd aga...... Hyundai: kvaliteetseim autotootja sakslaste arvates. Või siis hiinlased: kõigepealt tegid legaalseid koopiaid, siis viksisid maha illegaalsed koopiad, seejärel naljaka disainiga omatoodang ja lähiaastatel näeme juba täiesti normaalset meidintsaina autot.

Ehk siis: võtkem seda Reynardit kui meie inseneride näpuharjutust, esimest tõsist proovi midagi sellist teha. On jah imelik mootor, on jah kopitud disain, aga nagu ütles Lennart meri: olukord on s**t, aga see s**t on väetis meie tulevikule.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”