Eestlased toovad turule 1,2 miljoni kroonise mootorratta
Moderaator: Moded
Re: Eestlased toovad turule 1,2 miljoni kroonise mootorratta
Nii, et saan aru, fyysiliselt on see pill elusast peast olemas ja see pole tavaline 3d graafika. Sellisel juhul palju edu !
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Eestlased toovad turule 1,2 miljoni kroonise mootorratta
Tubli töö, aga miskit koledat suurt nr ja suunakaid ei tahaks küll sellise ratta küljes näha.
Suunakad ilmselt peidetud LEDide näol, aga kuhu panna suur väljamaine nr?
-
- Mode
- Postitusi: 903
- Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
- Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
- Asukoht: Rootsi
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 34 korda
Re: Eestlased toovad turule 1,2 miljoni kroonise mootorratta
kui sul on 1,2 milline tsikkel siis sul pole suunakaid vajagi, enamus uuemaid bemme ja hummereid tulevad ilma suunatule kangita, vähemalt ma pole näinud neid kordagi suunda näitamas, kui pudi on siis pole enam suunakaid vaja
Re: Eestlased toovad turule 1,2 miljoni kroonise mootorratta
Edu neile igal juhul aga tõelist tehnilist revolutsiooni näeksin siis kui Nad saadud rahaga suudaksid käima panna sellise tootmise mis võimaldaks suvalisele tsiklile taskukohase HINNAGA valmistada komposiitmaterjalist raame. Mitte ainult näitusele vaid igapäevaseks kasutamiseks ja kui need oleks paremad kui metallraamid.
Lugesin kunagi materjale kus püüti seeriasõiduautode keredest klaasplastist koopiaid teha ja neid katsetati võrdlustestides plekkkeredega. Raskused ilmnesid avariide puhul kus plastkered ettearvamatult purunesid ja remontida neid algse tugevuseni keeruline kui mitte võimatu. Ja seal oli ka muid keerulisi probleeme.
Miks ka mitte vineeriga katsetada. Minuteada Inglismaal toodeti suht hiljuti veel puust kandevkerega sportautosid ja džiipe. Saaksid ka kohalikud metsamehed tööd .
-
- Postitusi: 1447
- Liitunud: 21 Okt 2005, 21:33
- Tsikkel: Päris mitu...
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 109 korda
Re: Eestlased toovad turule 1,2 miljoni kroonise mootorratta
Minuteada Inglismaal toodeti suht hiljuti veel puust kandevkerega sportautosid
Ja toodab siiamaani neid Morgan. Oma kuulsaid 2 kohalisi lahtiseid autosid. Raam on tehtud tammepuust ja osaliselt kaetud tsinkplekiga.
Autod on väääääga kallid. Neid toodetakse piiratud arv aastas ja järjekorras tuleb ka mitu aastat olla( nagu Nõuka ajal dehvka sabas).
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8858
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 366 korda
- Kontakt:
Re: Eestlased toovad turule 1,2 miljoni kroonise mootorratta
puna kirjutas:Tubli töö, aga miskit koledat suurt nr ja suunakaid ei tahaks küll sellise ratta küljes näha.
Suunakad ilmselt peidetud LEDide näol, aga kuhu panna suur väljamaine nr?
Meil Eestis on asjad veel ok, mujal maailmas tsiklid ilmselt ei lähegi nii hästi edasi, tänu nendele integreeritud "langevarjudele"
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: Eestlased toovad turule 1,2 miljoni kroonise mootorratta
Hr.Nõel kirjutas:Minuteada Inglismaal toodeti suht hiljuti veel puust kandevkerega sportautosid
Ja toodab siiamaani neid Morgan. Oma kuulsaid 2 kohalisi lahtiseid autosid. Raam on tehtud tammepuust ja osaliselt kaetud tsinkplekiga.
Autod on väääääga kallid. Neid toodetakse piiratud arv aastas ja järjekorras tuleb ka mitu aastat olla( nagu Nõuka ajal dehvka sabas).
Minu teada põhiliselt saar ja osaliselt pöök
Re: Eestlased toovad turule 1,2 miljoni kroonise mootorratta
Tere ka minu poolt, mul on hea meel kui ratas meeldib.
Lisan oma poolt paar kommentaari HellForTheLeather artiklile.
Pole saladus, et Renard GT sünd on inspireeritud Confederate suurepärasest ettevõtmisest, kuid Renard GT ei ole Wraith i koopia ega jäljendus!
Renardi idekontseptsioon on midagi muud kui Confederate oma. Nende firmade disaini ideoloogia liigub erinevates suundades. Kui Confederate mängumaa on puhas industriaalne design "naked bike" kujul, siis Renard vastupidi kajastab pehmemaid väärtusi. Meie ratas on rohkem retro kui moodne, kujustus on kantud eelmise sajandi moto kuldajastust. Wraith i kohta seda paralleeli tõmmta ei ole võimalik kuna Wraith il ei ole midagi retrot. Pigem võiks paralleeli tõmmata Wraith..vs VYRUS...vs BMW Harrier?
Renardi identiteedi kandja on tema kandevkere, lihtsus, lakoonilisus, kaetus, varjatus. Confederatel avatud, konstruktsioon, paljastus, industriaalsus. Kui seda vaadata läbi Confederate teiste mudelite, siis ajaperspektiivis on just need jõujooned hästi märgatavad.
Mis puudutab esilaba, siis Confederatel pole sellel mingit patenti ega intellektuaalset omandit. Topeltõõtshoobadega esivedrustust kasutasid eelmise sajandi 30-ndatel pea kõik tsiklitootjad! Nii eesti kui vene omad Sama hästi võiks öeldaa, et Confederate võttis selle IZH 350-lt, see oleks ju absurd!?
Mootori koha pealt peaks mainima, et Guzzi kontseptsioon on palju parem kui Confederate oma. Kes paneb kaks õhkjahutusega silindrit üksteise taha? Nonsens! Ja muidugi sõidumugavus, seda pole mõtet võrreldagi Kas olete kunagi pikiasetusega V mootoriga korralikult kallutanud? No see on ju puhas lust;)
99,9 % maailma tsiklitootjatest teeb täpselt ühesuguseid rattaid. Näiteks kui võtta Jaapanis valmistatud 1000cc baigid, värvida need mustaks, eemaldada logod jms. siis väga vähesed teekis vahet milline ratas on millise firma toodang. Siin ei kaeba keegi, et üks meenutab teist vms. Confederate seisab muust tähetolmust eraldi ja kajastab ise ennast - nii on, tore! Kuid võiksite aksepteerida, et taevas on veel teisigi tähti mis seisvad eraldi. Loomulikult kaugelt vaatdates paistavad nad täpselt ühte moodi - saan aru. Aga võtke nüüd hoog maha ja vaatake veelkord, vaadake lähemalt!
tänan tähelepanu eest )
Andres Uibomäe
-
- Postitusi: 214
- Liitunud: 15 Dets 2004, 15:00
- Tsikkel: KTM LC4 Adventure/GasGas EC250
- Asukoht: Tallinn/Laagri
- Tänanud: 1 kord
Re: Eestlased toovad turule 1,2 miljoni kroonise mootorratta
Renard kirjutas:Pole saladus, et Renard GT sünd on inspireeritud Confederate suurepärasest ettevõtmisest, kuid Renard GT ei ole Wraith i koopia ega jäljendus!
Ma olen neid Confederate pille messidel näinud küll - no ütleme hästi viisakalt, et prototüübi koostekvaliteet nende rataste puhul küll kuidagi hinnalipikul ilutsevale numbrile järgi ei jõudnud. Seetõttu pole üldse kindel, et Confederate kujustuse võtmeelementide kasutamine hea plaan on - esiteks on sedasi raskusi omaenese identiteedi loomisega ja teiseks ei assotsieeru see bränd ühemõtteliselt tippkvaliteediga.
Identiteedikriis on minu arvates Renard GT projektil juures tervikuna. Ühelt poolt viitaks nimetus GT justkui ambitsioonile sõitja välkkiirelt läbi Euroopa toimetada. Sorry, no ma ei usu seda - mootor saab sellega ilmselt hakkama, vedrustuse osas söandan olla skeptiline ning nakedi aerodünaamika ei ole selliseks tembuks kindlasti sobiv. Seega julgen ka nime ebaõnnestunuks nimetada. Ma ei saagi aru, mis loom see Renard olla tahab - kiirestisõitmiseks see pill ei sünni, kaugelesõitmiseks kah mitte ning ega ka jalad ees poosetamiseks. Vitriinklaasist akendega elutuppa iluasjaks? OK, fine, niimoodi saab ehk kah tosina või paar tsiklit kaubaks teha, aga milleks siinkohal suurest innovatsioonist rääkida?
Sorry, aga minu jaoks on nii EXOl kui Renardil juures EASi lüpsmise projekti maik. See küll ei tähenda, et mul poleks hea meel näha, et mul õigus ei olnud. Kui Renardi projekt leiab tõsiseltvõetava OMA suuna ning jätab disainiklassikute kopeerimise, on lootust. Kui lisaks sellele oleks projekti tulemuseks mingi ala tippvõimekus - näiteks süsiniklaminaadi töötlemise osas - võiks olla lausa rahul. Seega - näidake aga teist prototüüpi, siis näeme suunda. Seniks aga jään arvama, et kodumaine mototööstus eksisteerib näiteks kodanik Kauriti käe all ning teeb ilma suurema kellalöömiseta asju, mille mõju ulatub Eestist palju kaugemale.
Edu,
- M -
Re: Eestlased toovad turule 1,2 miljoni kroonise mootorratta
Renard kirjutas:... Meie ratas on rohkem retro kui moodne, kujustus on kantud eelmise sajandi moto kuldajastust. Wraith i kohta seda paralleeli tõmmta ei ole võimalik kuna Wraith il ei ole midagi retrot. Pigem võiks paralleeli tõmmata Wraith..vs VYRUS...vs BMW Harrier?
...
Retro? Mina küll eriti aru ei saa, et see retro moodi välja näeb (võib-olla on viga minus ).
Retro näide: http://i43.tinypic.com/izojf5.jpg
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Re: Eestlased toovad turule 1,2 miljoni kroonise mootorratta
Esiamordid on ägedad ning tsikkel ka äge. Mis asi maksab seal 1,2 miljonit ? Ega tegelt ei tahagi teada kuid edu selle müümisel.
Miks te toppite seda Guzzi mootorit ? Ma küll ei leia ,et see mootor pakkuks sõidu mõnu !? Mind häiris see ,et kui mootor pöördesse ajada ning seda teha kusagil pikkemas/kiiremas kurvis kus keset kurvi avastad ,et võiks ju keerata ka nüüd. Tsikli dünaamika korra muutus hirmu äratavaks. Aga noh ma ju võhik ka kurvides
Oleks võinud olla ju mõni turbo r4 mootor
Igastahes Edu !
Renard kirjutas:Mootori koha pealt peaks mainima, et Guzzi kontseptsioon on palju parem kui Confederate oma. Kes paneb kaks õhkjahutusega silindrit üksteise taha? Nonsens! Ja muidugi sõidumugavus, seda pole mõtet võrreldagi
Kas olete kunagi pikiasetusega V mootoriga korralikult kallutanud? No see on ju puhas lust;)
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
-
- Postitusi: 2036
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 105 korda
- Tänatud: 97 korda
- Kontakt:
Re: Eestlased toovad turule 1,2 miljoni kroonise mootorratta
Martino kirjutas:...
Identiteedikriis on minu arvates Renard GT projektil juures tervikuna. Ühelt poolt viitaks nimetus GT justkui ambitsioonile sõitja välkkiirelt läbi Euroopa toimetada. Sorry, no ma ei usu seda - mootor saab sellega ilmselt hakkama, vedrustuse osas söandan olla skeptiline ning nakedi aerodünaamika ei ole selliseks tembuks kindlasti sobiv. Seega julgen ka nime ebaõnnestunuks nimetada. Ma ei saagi aru, mis loom see Renard olla tahab...
GT tähendas vanasti Gran Turismo. Võimsust piisab aga kiiret ei ole.
-
- Postitusi: 214
- Liitunud: 15 Dets 2004, 15:00
- Tsikkel: KTM LC4 Adventure/GasGas EC250
- Asukoht: Tallinn/Laagri
- Tänanud: 1 kord
Re: Eestlased toovad turule 1,2 miljoni kroonise mootorratta
bitter kirjutas:GT tähendas vanasti Gran Turismo. Võimsust piisab aga kiiret ei ole.
Aitäh ütlemast:). http://en.wikipedia.org/wiki/Grand_tourer:
A grand tourer (Italian: gran turismo) (GT) is a high-performance luxury automobile designed for long-distance driving. The most common format is a two-door coupé with either a two-seat or a 2+2 arrangement.
The term derives from the Italian phrase gran turismo, homage to the tradition of the grand tour, used to represent automobiles regarded as grand tourers, able to make long-distance, high-speed journeys in both comfort and style. The English translation is grand touring.
GT termini sisu koosneb kolmest komponendist - kiirus, mugavus ja stiil. Renardi puhul saame rääkida ainult stiilist. Seega ei ole see sisuliselt täpne nimetus ning on sellisena eksitav.
- M -
-
- Postitusi: 168
- Liitunud: 20 Okt 2003, 22:17
- Tsikkel: Suzuki VX800
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Eestlased toovad turule 1,2 miljoni kroonise mootorratta
Wikipediateadlased FTW.
-
- Postitusi: 214
- Liitunud: 15 Dets 2004, 15:00
- Tsikkel: KTM LC4 Adventure/GasGas EC250
- Asukoht: Tallinn/Laagri
- Tänanud: 1 kord
Re: Eestlased toovad turule 1,2 miljoni kroonise mootorratta
mrtn kirjutas:Wikipediateadlased FTW.
Kas Encyclopedia Britannica viide oleks kaalukam või muudaks kuidagi asja sisu? . Mu jutu point on see, et termini GT sisu on välja kujunenud ning selle kasutamine vales kontekstis on eksitav. Ma tean, et Sul on selle lühendiga oma, samuti mõnevõrra eksitav suhe, aga jätaks selle praegu pildilt välja
.
Kui loed minu esialgset postitust, siis saad aru, et iseenesest pole mul selle vastu miskit, et keegi kuskil miskit ehitab. Lasku käia, tubli on, tõenäoliselt on tegijad jumalast ägedad sellid. Mul on lihtsalt kahju, et praegune prototüüp ei ole see, millena teda esitletakse - ei ole disainisündmus, ei ole inseneritöö sündmus. Ehk mõni järgmine mudel on. Praegune on disainiklassikast inspireeritud arendus, millel puudub iseseisev identiteet ning nimetuse väärkasutus lahjendab seda veelgi. See on võimaluse kasutamata jätmine. Aga võimalusi midagi olulist luua sünnib elus nii harva, et sellise võimaluse kasutamatajätmine on kurjast.
Ma söandan siinkohal ära mainida, et olen juhtumisi Confederate'i korduvalt elusast peast näinud ja käega katsunud. Olen kolanud tsiklimessidel Itaalias, Saksamaal, Rootsis, Soomes ja isegi Eestis ning julgen väita, et näinud rohkem erinevaid tsikleid kui keskmine peikerlane elus näeb. Isegi GT-autodega on tulnud sõita . Aga et olen hariduselt majandusmatemaatik, siis tean, et terminite täpsed definitsioonid on tähtsad. GT olgu GT, enduro olgu enduro jne. Terminite segustamine on halb plaan. Kas termini definitsioon on siia kopeeritud Wikipediast või mujalt, et puutu asjasse.
Edu,
- M -
Re: Eestlased toovad turule 1,2 miljoni kroonise mootorratta
Renard kirjutas:Pole saladus, et Renard GT sünd on inspireeritud Confederate suurepärasest ettevõtmisest...
USA messilt jäi silma selline ratas, sarnane Confederate omale, huvitav igatahes. Sarnast joont on maailmas kõikjal.
Renard on huvitav ratas , välimus ei peagi kõigile meeldima. Emotsiooni tekitab igatahes. Jõudu!
-
- Postitusi: 3558
- Liitunud: 14 Nov 2002, 21:34
- Asukoht: Tallinn 5056777
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Eestlased toovad turule 1,2 miljoni kroonise mootorratta
RideIcon kirjutas:Renard kirjutas:Pole saladus, et Renard GT sünd on inspireeritud Confederate suurepärasest ettevõtmisest...
USA messilt jäi silma selline ratas, sarnane Confederate omale, huvitav igatahes. Sarnast joont on maailmas kõikjal.
Renard on huvitav ratas , välimus ei peagi kõigile meeldima. Emotsiooni tekitab igatahes. Jõudu!
see tundub täpselt Confederate ratas olevat. Lihtsalt P120 Fighteril on B120 Wraith'i -laadne esihark küljes.
http://www.confederate.com/cm4/p120fighter.php
http://www.confederate.com/cm4/b120wraith.php
väinz
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
Re: Eestlased toovad turule 1,2 miljoni kroonise mootorratta
Kurjam, minu viga, et ei märganud. Tegin vist kehva kodutööd...
-
- Postitusi: 214
- Liitunud: 15 Dets 2004, 15:00
- Tsikkel: KTM LC4 Adventure/GasGas EC250
- Asukoht: Tallinn/Laagri
- Tänanud: 1 kord
Re: Eestlased toovad turule 1,2 miljoni kroonise mootorratta
Tundub, et Moto-Guzzi, Confederate ja KTM on mingi raju threesome korraldanud. Tulemus on selline:
Re: Eestlased toovad turule 1,2 miljoni kroonise mootorratta
Päris jube. Teeme ilusad asjad hästi kandiliseks ja nimetemae disaini imeks.
Re: Eestlased toovad turule 1,2 miljoni kroonise mootorratta
Minu meelest on need MCN-is olevad rattad rohkem sõidetavamad, kui see Eesti rebane.
- Honda Hornet S '03 (pärast väga pikka pausi tuli uuesti kaherattalise isu peale)
- Riga 11 (lapsepõlv)
-
- Postitusi: 510
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:56
- Tsikkel: roheline
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 109 korda
- Tänatud: 30 korda
Re: Eestlased toovad turule 1,2 miljoni kroonise mootorratta
Hell for Leather'is juttu sellest : http://hellforleathermagazine.com/2010/10/renard-gt/
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: Eestlased toovad turule 1,2 miljoni kroonise mootorratta
Jeah, eks ta sellise kalli, aga samas rikutud (vale mootorit heidetakse juba mitmes kord ette) koopia maine saab vist.
-
- Postitusi: 332
- Liitunud: 05 Apr 2005, 21:22
- Tänatud: 1 kord
Re: Eestlased toovad turule 1,2 miljoni kroonise mootorratta
Mulle tundub, et sellel Hellforleatheril on mingi isiklik teema Renardiga. Juba teist korda avaldavad nad artikli, kus Renardi kallal inisetakse. Aga kõigile ei saagi meeldida. Mulle meeldib.
Re: Eestlased toovad turule 1,2 miljoni kroonise mootorratta
Muidugi. Eesti mehed tegid sellise asja.Absoluutselt suurepärane et tegid.
56915288 Tiit.
Re: Eestlased toovad turule 1,2 miljoni kroonise mootorratta
Kas see on sõitmiseks mõeldud? Et katmata kett jne.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6763
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 692 korda
- Tänatud: 454 korda
Re: Eestlased toovad turule 1,2 miljoni kroonise mootorratta
Äännn kirjutas:Kas see on sõitmiseks mõeldud? Et katmata kett jne.
Milline kett
Re: Eestlased toovad turule 1,2 miljoni kroonise mootorratta
RideIcon kirjutas:Renard kirjutas:Pole saladus, et Renard GT sünd on inspireeritud Confederate suurepärasest ettevõtmisest...
USA messilt jäi silma selline ratas, sarnane Confederate omale, huvitav igatahes. Sarnast joont on maailmas kõikjal.
Renard on huvitav ratas , välimus ei peagi kõigile meeldima. Emotsiooni tekitab igatahes. Jõudu!
Selline
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6763
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 692 korda
- Tänatud: 454 korda
Re: Eestlased toovad turule 1,2 miljoni kroonise mootorratta
Aaaa.
Ma mõtlesi', et Eesti rattast jutt.
Re: Eestlased toovad turule 1,2 miljoni kroonise mootorratta
19Martinez79 kirjutas:Mulle tundub, et sellel Hellforleatheril on mingi isiklik teema Renardiga. Juba teist korda avaldavad nad artikli, kus Renardi kallal inisetakse. Aga kõigile ei saagi meeldida. Mulle meeldib.
Samas, mida seal artiklis valesti või ebaõiglaselt öeldakse? Tõesti, mootirvalik on kummaline (innovaatilisust kehastada sooviva tsikli sees mingi itaalia 40a. tagasi valatud blokk), kogu tsikli kompositsioon on ikka wäga wraight...
Teisest küljest, paneme selle kõik ajaloolisse perspektiivi. Kui japsid tulid läänemaistele turgudele, pakkusid nad lisaks omamaistele (naljakatele) mudelitele läänemaist mudelite koopiaid. No lihtsalt ei olnud veel ladestunud aastakümneid inseneriteadmist, et midagi originaalset leida. Sama juhtus koreakatega, kes 15 aastat tagasi "üllatasid" Euroopat vana Opel Kadeti taastootmisega ning vanade E-mersu kloonidega (kõik naersid või vangutasid pead). Nüüd aga...... Hyundai: kvaliteetseim autotootja sakslaste arvates. Või siis hiinlased: kõigepealt tegid legaalseid koopiaid, siis viksisid maha illegaalsed koopiad, seejärel naljaka disainiga omatoodang ja lähiaastatel näeme juba täiesti normaalset meidintsaina autot.
Ehk siis: võtkem seda Reynardit kui meie inseneride näpuharjutust, esimest tõsist proovi midagi sellist teha. On jah imelik mootor, on jah kopitud disain, aga nagu ütles Lennart meri: olukord on s**t, aga see s**t on väetis meie tulevikule.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.