Miks on hea kanda kiivrit!
Moderaator: Moded
Ot, mis see turvavöö nüüd siia puutub?Rein kirjutas:Kiivri ja turvavööta sõitjad, kes arvavad, et oma tervis, ise tean mis teen võiksid kanda kaelas siis sedelit, ärge kutsuge kiirabi, ärge viige mind haiglasse, ärge ravige mind. sedasi jääks palju rohkem raviraha ja arstie aega tegelemiseks nende inimestega, kes hoolivad oma tervisest ja elust.
ok Ma olen nõus et kõigil neil kes ei istu just roolis, on turvavöö äärmiselt kohustuslik, pole ju tarvis õnnetust, piisab sellest kui äkki pidurdada on vaja ja uimase näoga kõrvalistuja on kolaki molupidi aknas.
Ja tegelikult on ta ikka juhile ka abix, kuigi ma ise just roolis pole eriline turvavöö propageerija (shame on me) aga kõrvalistmel tõmban esimese asjana köie peale.
Mis kiivrisse puutub, siis ainult loll sõidab ilma. Ok õuepeal võib ju ratast garaaši küll ilma ajada, kuid tänavale / teele ilma ikka ei tohi ronida.
Tegelikult ei peaks ju neid asju rääkima, aga sai kunagi kiiruselt 90 km/h kukutud... loomulikult ilma kiivrita

et siis önnetuseks oli hiljuti pinnatud asffalt... (lahtine killustik see süüdlane oli...)
Tagajärjeks oli lõhkine kulm, paar kerget marrastust, mõned põrutused, nädalake lonkamist, sinine silm.
Ühesõnaga mite midagi sellist, mida pärast puhtakspesemist poleks saanud saialille kompressiga ravida kodus. Ka katkine kulm polnud nii hull, et õmblemist oleks vajanud.
Siiani on tunne, et oma 7 elust sai üks tookord ära kasutatud...
Põrutas mõistuse pähe ja kiivri sellele kaitseks ümber.
Kukkumine vene kiivriga põrutas lõplikult selle paika, et kiiver peab olema hea ja korralik.
Nii et jah, peade arv on inimesel suhteliselt limiteeritud, seega kõiki lollusi ei pea alati omal nahal järgi proovima.
Kiiver pähe !!!!
Kui und ei tule loen lambaid ja nende 125cm3 postitusi
see kohe ON huvitav, aga kunagi üks tolleaegne töökaaslane tegi tähelepaneku, et kui keegi on surma saanud miskis avariis, et siis on kas mõlemad või vähemalt 1 jalanõu ka jalast kadunud. nagu viidatud pildilgi oli...
aga jah, ma isegi õppesõitu ei julgenud ilma kiivrita platsil teha...
mumm
aga jah, ma isegi õppesõitu ei julgenud ilma kiivrita platsil teha...
mumm
väike kuri mootorrattur
Mis kiivrisse puutub, siis eks ta peaks ikka peas olema. Matustel ka muidu narr olukord kui kadunuke kirstus hea välja ei näe. See kingajutt on küll täielik müstika, millest ma siiamaani aru ei ole saanud. Ükskord juhtusin nägema kui auto ühele vennikesele otsa põrutas. Sellel lendas ka king suure kaarega põllu peale, kusjuures paelad olid korralikult seotud.
Kunagi koolis räägiti nii, et inimene, kes saab tugeva trauma (põrutuse), sellel tõmbub lihaskond hetkeks kokku, ehk siis jalanumber hetkeks väheneb. Kui see sama inimene nüüd peale (autolt) saadud lööki õhus miskit vigurlendu teeb ja ringikesi joonistab, siis tsentrifugaal jõu toimel ja hetkeks kokkukuivanud jalanumbri kaasabil ta oma sussid laia ilma kaotabki.
Samas see seletab ka näiteks seda, miks plahvatusele lähedale sattunud inimene, kes lööklainelt saab piisavalt tugeva hoobi, võib osutuda hetk hiljem alasti seisvaks/lamavaks/puuotsas rippuvaks kodanikuks.
Samas see seletab ka näiteks seda, miks plahvatusele lähedale sattunud inimene, kes lööklainelt saab piisavalt tugeva hoobi, võib osutuda hetk hiljem alasti seisvaks/lamavaks/puuotsas rippuvaks kodanikuks.
Punnvõrri aegadel ei pistnud kiivrit pähe, mis see kiirus ikka tapab, ga ikka, mina ei ole ju yksi liikluses :/ paneb nydy mõtlema, nyyd harjund juba tykimat aega kiivriga sõitma.. sai kah kunagi 120ga iziga lahtise kruusaga teel krampis lenksu taga olles kurve läbitud :/ siis ei mõtle ju, alles tagantjärgi nagu akkab asja läbi mõtlema..
KIIVER PÄHE!
KIIVER PÄHE!
Real Hot Rods don't leak oil.
They mark their territory.
They mark their territory.
-
- Postitusi: 223
- Liitunud: 02 Veebr 2004, 15:17
Siin mainiti, et kiiver ka laksu puhul ei aita... tegelt aitab ikka küll kuna võimalus, et esimesest laksust mööda maad, autot, bussi mida iganes... teadvus ära kaob on väiksem ning suudad veel ennast hoida.
Peale seda suurt kukkumist, mis ma läbi elasin enne hooaja lõppu mina ENAM ratta selga ilma kombe ja kiivrita EI RONI!
Mul oli mitu kihti igast riideid kampsuneid ja vigureid ümber.. ning neist ei jäänd mitte kui persetki järgi.
Peale seda suurt kukkumist, mis ma läbi elasin enne hooaja lõppu mina ENAM ratta selga ilma kombe ja kiivrita EI RONI!
Mul oli mitu kihti igast riideid kampsuneid ja vigureid ümber.. ning neist ei jäänd mitte kui persetki järgi.
Kiivirt oleks vaja kindlasti kanda ja just eriti selle pärast, et sattudes teiste ohvriks, sest ise võid olla väga hoolikas liikleja, aga seda ei pruugi olla teised.
väike näide lihtsast sõidust võib saada midagi, mida keegi ei tahaks kogeda
http://hornskeith.com/deerwreck.wmv
väike näide lihtsast sõidust võib saada midagi, mida keegi ei tahaks kogeda
http://hornskeith.com/deerwreck.wmv
Erti aka Erz
Honda AT RD07
Honda AT RD07
Sain reedel ühe vana tuttavaga kokku. Selgus et oli mingi aeg tagasi kena laksu saanud. Kolju olevat katki tal olnud ja istu mõnda aega haiglas. Nüüd on tüübil kenad armid otsaees ja üks eriti vägev frankensteini õmblus üle pea
Ja nagu ikka, just sel korral tal kiivrit ei olnud. Ütles et kui oleks olnud poleks asi nii hull olnud.

-
- Postitusi: 1212
- Liitunud: 18 Okt 2003, 23:52
- Tsikkel: Hmmmm, peab sebima midagi!
- Asukoht: Kohatu küla, Märjamaa vald
- Tänanud: 127 korda
- Tänatud: 50 korda
Ma räägin selle kohta parem ühe loo:
Tehakse suurfirmas konkurs, otsitakse tööle müügimeest. Laekub 1000 CV-d. Sekretär tuleb siis selle pakiga müügipealiku juurde ja müügipealik vaatab seda pakki. Siis võtab seal vahelt sadakond CV-d ja ülejäänud viskab minema, ise lausub: "Esimene asi, mis meie uuel müügimehel peab olema, on natukene õnne
"
Eks mootorratturitega on sama lugu, kõigepealt nati õnne ja siis tulevad alles kiivrid ja muud kaitsevahendid.
Et siis üritasin nati tuju tõsta, muidu te siin oma piltidega külvate masendavat meeleolu, praegu niigi masendav, ilmad on mitte sõidetavad. Ja mind isiklikult need pildid sõitmast küll ei takista
Päikest Teile!!!
Hiljem lisatud:
ja edaspidi kustutan isiklikult sellised pildid ära. Me siin ikka üritame siklisõitu massidesse viia, mitte kõiki algajaid surnuks hirmutada. Ja teate üldse, mis koht on kõige ohtlikum?
VOODI
Seal sureb väga suur % inimesi.
Tehakse suurfirmas konkurs, otsitakse tööle müügimeest. Laekub 1000 CV-d. Sekretär tuleb siis selle pakiga müügipealiku juurde ja müügipealik vaatab seda pakki. Siis võtab seal vahelt sadakond CV-d ja ülejäänud viskab minema, ise lausub: "Esimene asi, mis meie uuel müügimehel peab olema, on natukene õnne

Eks mootorratturitega on sama lugu, kõigepealt nati õnne ja siis tulevad alles kiivrid ja muud kaitsevahendid.
Et siis üritasin nati tuju tõsta, muidu te siin oma piltidega külvate masendavat meeleolu, praegu niigi masendav, ilmad on mitte sõidetavad. Ja mind isiklikult need pildid sõitmast küll ei takista

Päikest Teile!!!
Hiljem lisatud:
ja edaspidi kustutan isiklikult sellised pildid ära. Me siin ikka üritame siklisõitu massidesse viia, mitte kõiki algajaid surnuks hirmutada. Ja teate üldse, mis koht on kõige ohtlikum?
VOODI
Seal sureb väga suur % inimesi.
Some rules can be bent. Others can be broken.
Танки грязи не боятся !!!
In god I trust, all others pay cash !
Ära usalda naist ... ja pidureid !
Танки грязи не боятся !!!
In god I trust, all others pay cash !
Ära usalda naist ... ja pidureid !
Pildid on tõesti rämedad, aga ära parem kustuta. Hoiatuse peax vist küll teema ette riputama, aga las nad olla, 'õpetusex noortele ja meenutusex vanadele'... See on nagu igasuguste potensiaalselt eluohtlike tööstusmasinate jms-ga, et kuni sul on masina ees väike hirm ja respekt, ei juhtu enamasti midagi, nii et ei tee paha vahel meelde tuletada, millega tegu on. Ja algajatele kulub ära korra niimoodi ära hirmutatud saada, et paar ööd kiivriga magavad. See ettekujutus tekib lihtsasti, et tsiklisõit ongi kahe käega mendile keskmist sõrme ja 200-ga tagarattas, Ghostrider ja Torque.piiks kirjutas:
ja edaspidi kustutan isiklikult sellised pildid ära. Me siin ikka üritame siklisõitu massidesse viia, mitte kõiki algajaid surnuks hirmutada.