2. leht 7-st
Postitatud: 22 Mär 2006, 21:04
Postitas stonefree
Piipz kirjutas:mina näiteks enam kunagi ratast gustavi juurde ei vii.

tore, kui keegi siin tema "teenustega" rahul ka on. aga no andke andeks, küünlaid oskab igaüks vahetada. iseasi, kas tal sellejaoks aega on...
millega siis rahul ei ole? Ma olen ka seal käinud ja siiani kyll ok. Pigem oli (väikseid) probleeme motodepooga.
Postitatud: 22 Mär 2006, 21:09
Postitas Kommionu
only kirjutas:soovitan soojalt gustavi juurde minna..
igfati mõistlik mees, aitas suht palju mind ja tegi soodsalt ka weel
mida enamat weel tahta

Njahh.... Sinu avataril olevaid tsikleid suudab ta tõepoolest paremaks teha... kaasaegseid (loe selle sajandi tsikleid) aga sinna viia ei soovita!!!
Postitatud: 22 Mär 2006, 22:31
Postitas rix125
miks sa arvad et kaasaegseid rattaid ei tasu sinna viia. On sul temaga üldse mõni kogemus (hea/halb), mina näiteks olen alati tema käest abi saanud ja soodsalt.
Postitatud: 22 Mär 2006, 23:56
Postitas Kommionu
rix125 kirjutas:miks sa arvad et kaasaegseid rattaid ei tasu sinna viia. On sul temaga üldse mõni kogemus (hea/halb), mina näiteks olen alati tema käest abi saanud ja soodsalt.
Loomulikult ma räägin oma kogemustest! Pole siin mõtet päris üksikasjadesse laskuda, aga amordi simmeri vahetusega ta hakkama ei saa... Vähemalt Aprila Upside-down asjandustega.... Ühe suutis kuidagi
korraks lekkevabaks nikerdada ja teisega ei saanud kohe üldse hakkama...
Praeguseks hetkeks (motika läbisõit vahepeal ~600km... RINGRADA) on aga mõlemad amordid käinud Hr. Siku juures ja seega korras... Eesti parima amordispetsialisti sõnul oli töö tehtud lohakalt, mõtlemisvõimetute isikute poolt ja kasutatud amordis sinna mittesobivat (Liiga paksu) õli... Seega jäi mulle mulje kui suht motovõhikust amordiparandajast...
2. kogemus on ühe virago karpade puhastuse/sünkroniseerimisega.... Nohh ratas kuidagi töötas (enne sinna viimist ei töödanud), aga midagi head minu meelest polnud... Kuna üüsin ratta kohe maha, siis ei oska ka õelda mis tasemel see töö päriselt tehtud oli....
Vähemalt tipptasemel kvaliteeti sealt kindlasti ei saa... aga eks selliste vanemate ja ürgsemate rahvaratsate (GS, XJ, CB, Jawa, jne.) parandamisega saab ta hakkama küll... Nende omanikele julgen soovitada
Uute ja kaasaegsete rataste parandamiseks on ikka teised ja ka kallimad kohad...
Postitatud: 23 Mär 2006, 09:47
Postitas triplekix
Olen Gustavi juures oma eelmist ratast (VX800) lasknud teha.
Siis jäin küll tööga ilusasti rahule.
Nüüd praegune ratas ka seal, eeldatavasti ei tule ka sel korral pettuda:)
Postitatud: 23 Mär 2006, 10:38
Postitas Piipz
kuidas kellelgi, ma räägin. kui probleem on lihtne, siis saab iga garaazhiindiaanlane hakkama. sellesmõttes võite muidugi mingeid teadaolevaid pisivigasid seal remontida.
Postitatud: 24 Mär 2006, 12:09
Postitas Kommionu
Kommionu kirjutas:rix125 kirjutas:miks sa arvad et kaasaegseid rattaid ei tasu sinna viia. On sul temaga üldse mõni kogemus (hea/halb), mina näiteks olen alati tema käest abi saanud ja soodsalt.
Loomulikult ma räägin oma kogemustest! Pole siin mõtet päris üksikasjadesse laskuda, aga amordi simmeri vahetusega ta hakkama ei saa... Vähemalt Aprila Upside-down asjandustega.... Ühe suutis kuidagi
korraks lekkevabaks nikerdada ja teisega ei saanud kohe üldse hakkama...
Praeguseks hetkeks (motika läbisõit vahepeal ~600km... RINGRADA) on aga mõlemad amordid käinud Hr. Siku juures ja seega korras... Eesti parima amordispetsialisti sõnul oli töö tehtud lohakalt, mõtlemisvõimetute isikute poolt ja kasutatud amordis sinna mittesobivat (Liiga paksu) õli... Seega jäi mulle mulje kui suht motovõhikust amordiparandajast...
2. kogemus on ühe virago karpade puhastuse/sünkroniseerimisega.... Nohh ratas kuidagi töötas (enne sinna viimist ei töödanud), aga midagi head minu meelest polnud... Kuna üüsin ratta kohe maha, siis ei oska ka õelda mis tasemel see töö päriselt tehtud oli....
Vähemalt tipptasemel kvaliteeti sealt kindlasti ei saa... aga eks selliste vanemate ja ürgsemate rahvaratsate (GS, XJ, CB, Jawa, jne.) parandamisega saab ta hakkama küll... Nende omanikele julgen soovitada
Uute ja kaasaegsete rataste parandamiseks on ikka teised ja ka kallimad kohad...
Nii... Lisan siis....
Viisin eelmise aasta aprilli alguses Aprilia RS250 motika Kustavi või Gustavi (edaspidi Kustav) juurde tähetorni hooldusesse... Hoolduse käigus oli vaja vahetada ka esiamortide simmerid ja amordiõilid...
Peale paaripäevas ootamist oli Kustav suutnud vahetada ühe esiamordi simmerid ja ühe esiamordi õli ja teatas mulle, et ta ei saa teist amorti lahti ja ei garanteeri, et see tema ponnistuse peale üldsegi terveks jääb...
Võtsin siis Kustavilt selle remondile mittealluva amordi (1.tk) ja siirdusin Hr. Siku juurde... Järgmisel päeval sain Sikult amordi tagasi ja kommentaariks lisas ta, et las ikka iga sepp tehku seda mida ta oskab...
Kustav kruttis amordi alla ja saingi oma ratta sedasi kätte.... Tänaseks päevaks on ratas sõitnud max 800 km (ainult Pärnu ringrajal) ja üllatus- üllatus Kustavi vahetatud amordisimmerid (1 amort) jooksevad lurinal ja Siku vahetatud simmerid endiselt 100% timmis???...
Kruttisime siis Kustavi remonditud amordi alt ära ja viisime sellegi Hr. Sikule.... Läks aega mis läks ja amort tänaseks käes... Ilmselt sellel hooajal sõidab see ratas nati rohkem kui eelmisel ja seega on poolest suvest näha kas ja kuidas Hr. Siku parandatud amort kestab...
Nii... Amordi kestmatuse põhjuseks nimetas Hr. Sikk oskamatuid töömehi, kes on äärmise lohakusega seda amordisimmerit eelmisel korral vahetanud... Tööpinnad olid jäetud mustaks ja putked olid jäetud poleeriamata, mistõttu tolm pääses simmerite vahelt õlisse ja keeras kogu asja kanni... Amordis oli kasutatud ehk küll amordiõli, kuid kindlasti mitte selleks sobiliku viskoosusega varjanti... Õli oli ilmselgelt liiga paks...
Lugupeetud Kustav... Kui eelnev jutt sulle kuidagi ülekohtune või suisa lausvale tundub, siis tundubki... Vat on asju mida iga mees ei oska ja seega ka näppima ei peaks... Üks nendest paljudest asjadest on ka AMORT.... Mina kahh ei oska neid parandada ja ei näpi kahh....
Vanemate rataste parandamisega saab ilmselt Kustav siiski suurepäraselt hakkama... Mul üks kogemus on ja see vaid positiivne... Sain oma virogonässi krapsti müüdud....
Postitatud: 24 Mär 2006, 13:33
Postitas stonefree
Kommionu kirjutas:
Vat on asju mida iga mees ei oska ja seega ka näppima ei peaks... Üks nendest paljudest asjadest on ka AMORT.... Mina kahh ei oska neid parandada ja ei näpi kahh....
Vanemate rataste parandamisega saab ilmselt Kustav siiski suurepäraselt hakkama... Mul üks kogemus on ja see vaid positiivne... Sain oma virogonässi krapsti müüdud....
ei taha siin niisama jahuda aga arvan, et inimene õpib kogu elu (ja sureb ikka lollina

). Ja kõik teevad vigu. Peamine on see, et inimesel pea on, vaeva näeb ja vigadest õpib. Ei salli selliseid, kes ongi solkimise ja haltuura tegemise peal väljas(IT maailmas näiteks K-Arvutisalong) ja kvaliteet ei huvita yldse. Ma miskipärast usaldan Gustavi rohkem kui mõnda teist kohta kus olen olnud, töösse suhtumine on siiamaani hea ja tulemus ka.
Aga loomulikult teatud tehnika vastavat spetsialisti ja kogemust nõuab.
Postitatud: 24 Mär 2006, 19:07
Postitas Kommionu
stonefree kirjutas:ei taha siin niisama jahuda aga arvan, et inimene õpib kogu elu (ja sureb ikka lollina

). Ja kõik teevad vigu..
Njahh.... Oma eelneva jutu kirjutasin sellepärast, et helistas mulle eelpool nimetatud Kustav ja väitis, et ma VALETAN! Ütles, et tema pole selle ratta amorte üldse teinudki...Vähemalt mulle tundus tookord, et ta ikkagi tegi... Vähemalt ühe amordi tegemise kohta esitas arve... Iseasi kas seda amordisimmerite ja amordiõili vahetust tõepoolest "tegemiseks" nimetada saab... Nojahhh...
Kogu eelnev jutt on lihtsalt hoiatuseks, et ei maksa teenusena müüja tööd, millest sa täpset ettekujutust ei oma...
Igatahes soovin Kustavile palju meeldivaid - meeldivamaid kliente...
Postitatud: 13 Mai 2006, 21:57
Postitas Cyberdyne
Ehk keegi viskaks selle Siku kontakti, oleks vaja GS550E simmerid ja õli vahetada amortides, või saab sellega Gustav kah hakkama?
PS. Tagapiduri klotsid ja õli oleks kah vaja ära vahetada.
Postitatud: 13 Mai 2006, 22:02
Postitas Kommionu
Cyberdyne kirjutas:Ehk keegi viskaks selle Siku kontakti, oleks vaja GS550E simmerid ja õli vahetada amortides, või saab sellega Gustav kah hakkama?.
Siku leiad Sakust....
tel: 5091059
Hanno Velt
Postitatud: 15 Mai 2006, 11:07
Postitas vip007
tema ette võttes on päris pädevad tegelased ni tartus kui ka talinnas...
tartus äitsa uus vrk sõba keskuses
Re: Hanno Velt
Postitatud: 15 Mai 2006, 11:18
Postitas Kommionu
Postitatud: 30 Mai 2006, 22:14
Postitas Hans
Kolme sorti firmasid on olemas:
Ettevõte
Tahavõte
Suhuvõte
Ja remondivad nad vastavalt:
Yamaha'sid
Yataha'sid
Yasuhu'sid
Sry, OT
Hans
Postitatud: 19 Juun 2006, 14:35
Postitas yankee
Kas kuskil Haapsalus või selle lähedal ka mõni hooldus ?
Postitatud: 19 Juun 2006, 16:13
Postitas Piipz
See vist puudutab väheseid, aga siiski piisavalt mõndasid, et ära märkida, nimelt Ekstreemmotost on jäänud sigahea mulje. Seda nii müügi-, kui ka remondi poole pealt. Väga sheffid onud. (
www.ktm.ee)
Postitatud: 20 Juun 2006, 00:40
Postitas Faustinna
yankee kirjutas:Kas kuskil Haapsalus või selle lähedal ka mõni hooldus ?
Mina käisin Haapsalu ja Uuemõisa vahel asuvas Kia keskuses, enda tsiklil sai seal õlid vahetatud. Mul vend töötab seal, kui huvi on , siis võin temalt üle küsida, saada ES.
Postitatud: 20 Juun 2006, 09:35
Postitas 2Side
Senimaale kasutanud Motodepood remondikohana ja ühtegi halba sõna ei saa öelda. Ratas tehti korda alustades esiamortidest ja lõpetades tagapiduriga - kõik mis sinna vahele jääb, on praeguseks ligi 2000 km ilusti vastu pidanud ja mingeid lagunemise märke ei näita. Seega ei ole Motodepooga nii hullusti midagi, vähemalt Tartu osakonnaga, Tallinna kohta ei oska öelda, kuid usun, et ka seal normid õlinäpud.
DIY
Postitatud: 03 Juul 2006, 19:08
Postitas mart77
Postitatud: 03 Juul 2006, 21:12
Postitas viper
Virago535 kirjutas:Kolme sorti firmasid on olemas:
Ettevõte
Tahavõte
Suhuvõte
Ja remondivad nad vastavalt:
Yamaha'sid
Yataha'sid
Yasuhu'sid
Sry, OT
Hans
Sama võib suzude kohta öelda.
Ramost membraan tuleb neljandat nädalat?!
Nagu lennuki ehitus,

Postitatud: 05 Juul 2006, 07:13
Postitas Karutapja
Tartu: üks kogemus Wild Ridres'itega (Võru tänava alguses, Valge Kassi kõrval) - küll korraline hooldus ehk ei miskit erilist aga sümpaatne mulje jäi küll - kena ja puhas garaaž loob tunde, et klient on oodatud ja klienti hinnatakse.
Uus tegija
Postitatud: 23 Okt 2006, 20:04
Postitas Kalla
Postitatud: 23 Okt 2006, 22:21
Postitas motokoll
Nojah,tark inimene teab,et vigdest öpitaxe ja oskajax ei sünnita,kes teeb,sellel vöib juhtuda,kes ei tee,selllel ei juhtu ka kunagi midagi...
Seda on ütelnud ka üks väga tark inimene,Ülo Raudsepp Ramost,kuid nagu näib,on ta oma sönu sööma pidanud,sest seal hakkab aina vähem asju juhtuma,kui tema töökotta inimesi ei jää,veel eelmisel aastal tundus asi paljutöotav,kuid läx nagu tavaliselt...
Jalaga ust laht lüüa pole mötet,keegi ei taha probleemse kliendiga tegeleda,Ramost saab endiselt asju,ka neid,mida kuskilt mujalt ei saa ja köik jöuab ükskord pärale,kannatust,ja kui oskad küsida,saab väärt nöu ka.
Suzukid on endiselt (imho) parimad rattad ja Ramost saab varuosi ja teenust ikka,polnud see teema mitte kemplemisex vaid remondi-hooldus kohtade väljatoomisex,linna parima remondimeeskonna leiate aga köigile ratastele Motoremist.
Kohtumiseni Motoremis,Tähetorni 21,kolmas vahe vasakule

Postitatud: 24 Okt 2006, 00:19
Postitas oma_jope
Piipz kirjutas:See vist puudutab väheseid, aga siiski piisavalt mõndasid, et ära märkida, nimelt Ekstreemmotost on jäänud sigahea mulje. Seda nii müügi-, kui ka remondi poole pealt. Väga sheffid onud. (
www.ktm.ee)
mulle meenub, et ühes hilisemas(?) teemas sa nende onudega enam niiväga rahul olnudki...
Postitatud: 24 Okt 2006, 00:36
Postitas CB500
oma_jope kirjutas:Piipz kirjutas:See vist puudutab väheseid, aga siiski piisavalt mõndasid, et ära märkida, nimelt Ekstreemmotost on jäänud sigahea mulje. Seda nii müügi-, kui ka remondi poole pealt. Väga sheffid onud. (
www.ktm.ee)
mulle meenub, et ühes hilisemas(?) teemas sa nende onudega enam niiväga rahul olnudki...
Mitterahulolevus tekkis siiski mitu kuud hiljem, kui postituste kuupäevi jälgida..
Postitatud: 24 Okt 2006, 02:01
Postitas Kommionu
motokoll kirjutas:Jalaga ust laht lüüa pole mötet,keegi ei taha probleemse kliendiga tegeleda,
Sähh sul pirukat....
Njahh... Tellisin ma härra Raudsepalt ammusel aal Suzuki SV 650 2001 aasta esiputke.... Ootasin nagu segane ja ~2 kuud hiljem saabus tellitud jublakas... Jublakas oli küll igati tore, aga SV 650 2001 asja putkest oli see päris erinev... Nimelt oli saabunud 2004 aasta SV putk, mille ma ühele uuemale rattale alla kerisin... Sammusin siis Raudsepa juurde tagasi ja tellisin uuesti SV 650 2001 amordiputke... Jälle mõned kuud ootamist ja ossa FAKKKK... ikka ja jälle oli ta mulle 2004 aasta suutnud kohale toimetada... Vat ja siis muutusingi ma probleemseks kliendiks... ja edaspidi paluti oma putked mujalt tellida...
Niii... Aprilia RS250... Vaja PROX-i kepsu.... Tehase esindaja Eestis Raudsepp... Kepsu tellimisega saadab raudsepp pikemalt mõtlemata kannikasse ja teatab, et mootorratas algab 500ccm-ist ja alla selle ta kepsusid ei telli... Viuhti saatsime kaebuse PROX-i tehasele, et esindaja keeldub kepsu tellimast.... tadaa.. ja keps olemas...
http://www.ramo.ee/info.php?what=job
Ramo lehelt loen:
Kasuks ei tule
- ohkimine ja virisemine
njahh.. kui ohkimise ja virisemise eest palka makstaks, siis ei peaks hr. Raudsepp küll motikabissnesiga tegelema...

Postitatud: 24 Okt 2006, 09:04
Postitas Piipz
siin on veel neid kohti, millega ma rahul ei ole

põhimõtteliselt ei olegi ühtegi kohta eestis, millega tänapäeva rattur võiks rahule jääda. ikka on mingi konks juures. umbes selline köök, et leiba oskavad teha aga või asemel panevad tavalist searasva peale. nokk kinni saba lahti toimub siin.
motokoll töötab nüüd motoremis või? ehk saab nüüd sellest kohast asja

Postitatud: 31 Okt 2006, 23:12
Postitas raiks96
virisejad tehke ise siis -ah ei saa hakkama ja ärge siis virisege olge rahul mis tehtud ja kui ei aidanud siis minge uuesti (rahaga mitte kisaga)siis teevad seda mida vaja
loodan et käigukasti ei pea ma oma rattal remontima aga ülejäägi katsun ise teha ST. ISE TEHTUD,HÄSTI TEHTUD
Postitatud: 01 Nov 2006, 08:36
Postitas saqu
raiks96 kirjutas:virisejad tehke ise siis -ah ei saa hakkama ja ärge siis virisege olge rahul mis tehtud ja kui ei aidanud siis minge uuesti (rahaga mitte kisaga)siis teevad seda mida vaja
loodan et käigukasti ei pea ma oma rattal remontima aga ülejäägi katsun ise teha ST. ISE TEHTUD,HÄSTI TEHTUD
Kas sama juttu ajad siis kui arstid su pimesoole opi nahka keeravad? (näiteks pool magu väljalõikavad)
Minu arvamus on, et tee mida sa teed, aga tee seda korralikult. Kui ei oska, siis parem ära tee (see ei kehti oma ratta remondil

).
Postitatud: 02 Nov 2006, 21:57
Postitas raiks96
arvad et mingi ise hakanud karutapja hakkab nüüd äkki kirurgiks vöi vennike kes "omal ajal" remontis punnat ja nüüd service püsti pani siis pole midagi imestada-on nähtud ka selliseid arste, rääkimata "remondi meestest".isegi viguri mille oled ostnud ja sellel esindus on,seal nad ei tunne seda vigurit kaugeltki ära(jutt cobra alarmist siis)
ega ma isegi pole teab mis tark aga kui oskamatud teevad siis miks mina ei peaks hakkama saama ja kui valesti siis uuesti-vigadest öpitakse