2. leht 8-st
Re: Motokrossi tänane päev-olevik-tulevik ja arengud
Postitatud: 15 Okt 2009, 00:22
Postitas YZ 250 2t
mella kirjutas:arvad, et EMF ei tea, mis probleemid on? Istud laua taha, räägid suu puhtaks, mitte midagi ei muutu tavalise sõitja jaoks.
See on jah juba nõuka ajast sama teema, tean seda 80-datest saati!!! Mida väiksem on riik, seda raskem on midagi ära teha ja kokku leppida!!! Imelik ikka küll...
Re: Motokrossi tänane päev-olevik-tulevik ja arengud
Postitatud: 15 Okt 2009, 00:27
Postitas YZ 250 2t
vootele kirjutas:Mina küsiks hoopis, et millal naasevad krossimaailma 2-taktised mootorid.
Sellest on ringkondades juttu olnud üsna palju - nimelt moodne otsesissepritsega 2-taktine mootor töötab puhtalt - hea näide on päramootorid. Kütus lajatatakse neil sisse peale akende sulgumist st. neil pole ka vaja väljalaske resonaatorit (puudub kütuse kadu läbipuhke ajal).
Väidetavalt arendab KTM oma pritse-2-taktiseid ja teeb lobbytööd selle tobeda 2x töömahu eelise 4-taktilistele andmise vastu.
http://twostrokemotocross.com/2009/02/c ... wo-stroke/
http://twostrokemotocross.com/2009/10/w ... -big-deal/
Vat see juba oleks areng, kui selliste mootoritega sõitma hakataks... 4 pool lausa seisaks selle kõrval rajal!!! Sellepärast vist ei julgetagi tootmisse panna neid... ja see, kes arvab, et ei haaku selle teemaga siin siis võiks omaltpoolt lisada, et mis siis veel siia krossimaalimasse puutub, kui mitte tsikli parem süda, kokkusulades ise sellega saabki kulgeja!!! Edu arendamisele...
Re: Motokrossi tänane päev-olevik-tulevik ja arengud
Postitatud: 15 Okt 2009, 01:35
Postitas ping
Mul on SeaDoo jetil selline Orbital(otse)pritsega kahetaktiline mootor.
Minuteada piirab nende mootorite laiemat levikut see, et mingid tehnilised lahendused on kaitstud patentidega ja iga toodetud mootori eest tahab Austraalia leidur pappi saada aga mootorite tootjad ei taha talle maksta ja töötavad omade versioonide kallal. Olenevalt mootori suurusest ja otstarbest olevat see summa erinev.
Silmaringi avardamiseks saab uurida nende kodulehelt: http://www.orbeng.com.au/orbital/direct ... erview.htm
Re: Motokrossi tänane päev-olevik-tulevik ja arengud
Postitatud: 15 Okt 2009, 09:40
Postitas benno
mella kirjutas:arvad, et EMF ei tea, mis probleemid on? Istud laua taha, räägid suu puhtaks, mitte midagi ei muutu tavalise sõitja jaoks.
On olemas veel muid alternatiive. Rallisõitjate eeskujul võiks luua näiteks harrastajate liidu,muuseas istusid autospordi liidu juhid kohe nendega ühise laua taha ,et arutada asju. Võib-olla Sillart on laiema silmaringiga kui Biene. Kui on olemas jõud mingi liidu näol küll seda ka arvestatakse. Pigem on küsimus selles kui palju on neid julgeid kes tuleks ja teeks midagi konkreetselt. Kas näiteks sina Mella oled tuleja kui peaks minema Biene jutule?
Re: Motokrossi tänane päev-olevik-tulevik ja arengud
Postitatud: 15 Okt 2009, 11:59
Postitas KoVaL73
Võta kaasa mella, mx77 ja muud karjääri kärnatajad ja bennoke, korraldage endale võistlussari kus ühes masinaklassis võivad sõita ainult 40 aastased peerud suzuki kahetaktilise sajakahekümne viiese tsikliga, seejärell korralda võistlusklass kus igaüks saaks sõita vastavalt oma valitud klassis. Sul on max viis inimest masinaklassis, tohutult suured võistluse korraldamiskulud ja 0 piletitega publik. Suhtkoht mõtetu. Iseenesest on sari harrastajatele hea idee, aga vaata asja natuke teise vinkli alt. Hetkel sellisele sarjale konkreetset toetajat leida on võimatu. Teiseks selline sari kus sõidavad Ülod uugametsast kaheldava tasemega võidu ei viitsi mitte keegi peale nende ülode naiste vaadata ehk sul on publik null. Seejärel tee kõigile osavõtjatele oma rahast auhinnad, sest enamus selles sarjas "omasugustega" võistlemise eesmärk on ju kulkut saada.
See sinu mx77 jutt, lähebki siinkohal tavatuks. Eestis on kõik krossimehed harrastajad. Mina olen tänu sellele mis sa suust välja ajasid samasugune harrastaja nagu sina. Ma käin nädalas 6 päeva tööl ja teenin oma väikest kopikat et saaksin alaga tegeleda. See et mina silkli selga istusin 6 aastaselt ja sina 36selt ei muuda midagi ja ei ole Sinu vabandus. See on loll vabandus.
Ehe näide, MX2 tasandilt. Gautier Paulin avastas krossisõidu enesele kuus aastat tagasi ja oli 2009 mm'il neljas. Mis ma tahan öelda on see, et kui Sina ei suuda hakkama saada sellises harrastajate konkurentsis oleks vaja vähe rohkem trenni teha ja sõita mitte hädaldada ja nõuda oma võimetele kohast võistlussarja.
Jah eestis on hetkel motokrossiga seisud täbarad aga mingisugune harrastajate üritus oleks siinkohal pöördumine tagasi aastasse 2000 ehk minevikku. Proovida süsteemi paar aastat ja jõuda järeldusele selles, et see on läbi kukkunud on minu arust täielik bullshit. Soome süsteem kaasata, hmm ütleme nii et see on kah veidikene nõme aga see võiks töödata. Ehk siis on masinaklassid A/A, A/B, A/C. Kuna aga soomlased on konkurentsivõimelised inimesed ja oskavad erinevalt eestlastest ka vastu võtta kaotust siis on asi jokk.
Teie kes te olete B mehed võiksite aru saada, et miks B masinaklass auhinda ei saa on sellepärast et te ei ole seda kuidagimoodi ära teeninud. A klassi esimesed kolm saavad auhinna sest nad olid esimene teine ja kolmas. Mitte aga 31. 32. ja 33. Te ei tohiks nüüd solvuda, aga asjalood on niimoodi, et mismoodi saab B esimene vend karika aga mina kes ma olen A grupis 10 ei saa mitte midagi. Point on siis selline, et kui B esimene tahab kulkut saada, siis peavad kulkud saama kõik a klassi mehed. Ehk esimesed kolmkümmend.
Ennast harrastajateks nimetatavad mehed võiksid natuke mõelda ja enda egost kaugemale näha. Kui sa oled krossivõistlusel B keskel siis sa oledki tagumise pundi vend. Võiksid loobuda mõttest särada kellegina kes sa tegelikult ei ole ja kulutada oma energiat näiteks sellele et kui on hunnik mehi kohal, siis et ei toimuks startide ülerahvastust vaid toimuksid stardid kus on a'la 30 või 40 meest ainult puutaga. Mitte aga 54. Ja et kõik saaksid sõita kaks võistlussõitu. Kulutage oma energiat hoopis sellele, mitte aga harrastajate sarjale, mille tulevikku ennustada ei oska mitte keegi. See harrastajate sari on suur samm tagasi minevikku.
Bennod, mx77'd, mella'd ja talibanid. Kui te nii väga tahate võistelda, tehke litsents ja võistelge. Eeldused võistlemiseks on teil EKV ja EMV sarjade näol olemas. Kui ei taha võistelda käige trennis ja osalege sellistel neljapäeva krossidel, või sõitke võsavahel. Jätke meelde et motokross on ohtlik spordiala, mis nõuab head füüsilist vormi. Ja mökud äpud ja niisama m**n* selle alaga tegeleda ei jõua, ei taha ja ei saa.
Re: Motokrossi tänane päev-olevik-tulevik ja arengud
Postitatud: 15 Okt 2009, 12:23
Postitas mx77
Kuule Kulpa, puhka nüüd väheke välja ja loe MINU postid LÄBI. Kui su töö sind nii ära väsitab siis leia selline kus saad 5 päeva nädalas tööl käia, deem.
Kas ma olen kusagil poole sõnaga toetanud alternatiivse harrastajate sarja loomist?
Ja litsents on mul juba olnud iga aasta aastast 2002. Fakk, ma olen nüüd tõeliselt tige.
Ei hakka enam sitemini ütlema.
Re: Motokrossi tänane päev-olevik-tulevik ja arengud
Postitatud: 15 Okt 2009, 12:32
Postitas KoVaL73
Alar Sa võtad sõna ja toetad seda ideed. Kui ma kuskilt millestki valesti aru sain, siis pead kahjuks tulema ja puust ja punaseks ette tegema selle mulle.
Litsent või mitte aga harrastaja oled sa täpselt samapalju kui minagi. Minu jutu point oli see, et ei saa öelda ei Sina, Mina ega ka keegi teine, kes on harrastaja ja kes mitte. eriti veel kui me tegeleme nii väikeses riigis nagu seda on eesti. Kas sa poindile ei saanud pihta. Kusjuures jutt tuli tõesti pikk ja segane. Aga idee on see, et eestis on kõik krossiga tegelevad inimesed harrastajad. Igas riigis on harrastajad. Aga igas riigis on tunduvalt rohkem sõitjaid kui meil eestis. 1,5 miljoni inimese kohta on meil max. 700 mootorratast mõeldud maastikul sõitmiseks. Ei taha ja ei oskagi mõelda palju on tsikleid soomes, rootsis, lätis või leedus.USast, Belgiast ja muutest suurtest krossiriikidest rääkimata
Re: Motokrossi tänane päev-olevik-tulevik ja arengud
Postitatud: 15 Okt 2009, 12:42
Postitas mx77
Minu point on selles, ja just miks ma selle küsimuse ühes muus teemas üles tõstsin, et miks harrastajad ei moodusta oma klubisid, astu EMF liikmeks ja ürita mõjutada EMF-i nii et MX EKV ja EMV oleksid sellised, et kõik sõita saaksid.
Mitte nii, et Aavasalu lihtsalt otsustab, et täna C sõitu ei viitsi teha ja minge ronige sinna stardipuu taha kahte ritta. Keda huvitab kui see punt stardikurvis külakuhja paneb.
Ise olen harrastaja aga eelistan ikkagi sõita EMF võistlustel. Esiteks on kõik tuttavad sela koos, teiseks tean, et võistluse korraldus on enam-vähem ok, kolmandaks on oma sõitude vahel hea ka kiiremaid mehi vaadata.
Küss on lihtsalt selles, et EMF võiks olla avatum, kuulata rohkem ka teiste arvamust ja olla ka ise pisut aktiivsem ala arenguga tegelemisel, eriti nüüd kui hooaeg praktiliselt läbi.
Re: Motokrossi tänane päev-olevik-tulevik ja arengud
Postitatud: 15 Okt 2009, 12:51
Postitas KoVaL73
Ma ei taha EMF tööst isegi mitte kuulda, sest see on puudulik
Re: Motokrossi tänane päev-olevik-tulevik ja arengud
Postitatud: 15 Okt 2009, 13:37
Postitas YZ 250 2t
KoVaL73 kirjutas:Ma ei taha EMF tööst isegi mitte kuulda, sest see on puudulik
Aga kelle tööst sa siis kuulda tahaksid??? Või kes on see õige ettenäitaja sulle, et nii on kõige õigem??? Kuhu sihid, kui EMF ka ei toimi??? 
Re: Motokrossi tänane päev-olevik-tulevik ja arengud
Postitatud: 15 Okt 2009, 13:59
Postitas Ryyt
Ma omalt poolt lükkaks pisut ümber litsentsita meeste hirmu litsentsiga meeste tugevuse ees. Ei ole vaja karta, et krossidel litsentsiga sõitvad mehed teist peajagu üle on. Ei ole. Ma olin tänavusel MMM-l siiralt üllatunud kui hea tasemega tegelikult paljud sõitjad on. Suur osa neist võiks täiesti rahulikult EKV sarjas sõita, sest nendesuguse tasemega sõitjaid jagub ka litsentsiga meeste hulka.
Ma tõmbaks ühe piiri: Kõik, kes MMM-l said esimeses sõidus parima ringiaja alla 2.50 ja teises sõidus alla 3.00, võiksid oma kiiruse poolest täiesti vabalt litsentsiga meeste tagumise otsaga konkureerida.
Re: Motokrossi tänane päev-olevik-tulevik ja arengud
Postitatud: 15 Okt 2009, 14:29
Postitas benno
Mis sind Koval nii õudsalt selle asja juures ärritab, ei saa mina aru? No las need inimesed kes hakkasid sõitma peale 30 või millal iganes ja loevad ennast harrastajateks teevad oma sarja . Miks see kõiki nii häirib? Jah hea ja tore
on sõita nii neljapäeva ja kolmapäeva krossidel. Muuseas sinna võivad tulla ka professionaalsed harrastajad. Kas hirm on selles, et kui kaovad harrastajad suurtelt võistlustelt siis ei viitsi keegi neid krosse enam korraldada, sest pole tasuv ja igav on ka , mida sa vahid kui Koval kihutab Kovaliga võidu. Muuseas , ka Rootsis on olemas harrastajate sari, Stocholmcrossen ja kõik on rahul, Lätist rääkimata.
Re: Motokrossi tänane päev-olevik-tulevik ja arengud
Postitatud: 15 Okt 2009, 14:56
Postitas KoVaL73
benno, point on lihtsalt selles et piiri kahe erineva tasemega sõitja vahele tõmmat et kumb neist kahest on harrastaja ei ole võimalik. stockholcrossen on minu eadmist mööda sari krosse. ehk siis nagu helsingi ümber toimub, neljal päeval nädalas nii öelda harrastajate mõõduvõtt. Neli päeva, neli rada, neli võistlust on nädala sari. Selle aasta MMM'i kõige kiiremas grupis sõitnud sommid sõidavad seda nii öelda helsingi sarja. See Stockholmcrossen on samasugune sari, kui teha teisipäeviti viljandis trennipäev, kolmapäeval kolmapäevakross pärnus ja neljapäeval neljapäevakross türil. See oleks siis nagu eest alternatiiv sari.
See et mina lenks peos "sündisin" ei anna kellegile õigust öelda et ma proff olen. Mina proovisin profiks saaada kui olin 14-17 aastane. Ei tulnud välja, nüüd sis harrastan seda ala edasi. Ja olengi harrastaja. Fakt on see et tehke oma sarju missuguseid tahes, varem või hiljem tuleb ikka keegi kes teie eest kulku ära võtab ja siis peate hakkama jälle uut sarja tegema ja seltki võetakse teie kulku eest ära ja nii võingi oma eepose kirjutada
Re: Motokrossi tänane päev-olevik-tulevik ja arengud
Postitatud: 15 Okt 2009, 15:23
Postitas Ral
omaette haraastajaid-kärnatajaid ei saa siiski panna samale võislusele mis praegused MX1 ja 2 kuna paljud rajad võivad osutuda liiga raskeks, mis hirmutab ka kärnatajad eemale või võivad juhtuda samasugused külakuhjad kui MMM-l ägedate 1 sõidu 1 ringil.
Re: Motokrossi tänane päev-olevik-tulevik ja arengud
Postitatud: 15 Okt 2009, 15:46
Postitas Kasjok
Leidkem siis mõisteid juurde iseloomustamaks sõitjate taset. Tuleks ehk kasutusele võtta MMMil kasutatud nimetuste süsteem
ja edasi teenida.
Re: Motokrossi tänane päev-olevik-tulevik ja arengud
Postitatud: 15 Okt 2009, 15:57
Postitas Ryyt
Ral kirjutas:omaette haraastajaid-kärnatajaid ei saa siiski panna samale võislusele mis praegused MX1 ja 2 kuna paljud rajad võivad osutuda liiga raskeks, mis hirmutab ka kärnatajad eemale või võivad juhtuda samasugused külakuhjad kui MMM-l ägedate 1 sõidu 1 ringil.
Ma vaidleks pisut vastu selle raske raja jutule. Olen üle 10 aasta sõitnud ja konkurentsitult kõige raskemad rajad on seni olnud Lärmi korraldatud Karjääri Kärnatamised, mis ometi mõeldud nagu nimigi ütleb, pühapäevasõitjate jaoks ja saavad enamasti hakkama küll. Lärmi radade kõrval on iga lühike krossirada kui puhkuse ja lihtsuse etalon. Ainuke, mis vähem kiiretele/osavatele peavalu võib teha, on see, et hüpete pikkused on kavandatud hoopis kiiremini sõitjatele, aga ka siin pole hullu midagi. Potsad poole trapetsi peal maha ja edasi!
Re: Motokrossi tänane päev-olevik-tulevik ja arengud
Postitatud: 15 Okt 2009, 16:01
Postitas YZ 250 2t
KoVaL73 kirjutas:benno, point on lihtsalt selles et piiri kahe erineva tasemega sõitja vahele tõmmat et kumb neist kahest on harrastaja ei ole võimalik. stockholcrossen on minu eadmist mööda sari krosse. ehk siis nagu helsingi ümber toimub, neljal päeval nädalas nii öelda harrastajate mõõduvõtt. Neli päeva, neli rada, neli võistlust on nädala sari. Selle aasta MMM'i kõige kiiremas grupis sõitnud sommid sõidavad seda nii öelda helsingi sarja. See Stockholmcrossen on samasugune sari, kui teha teisipäeviti viljandis trennipäev, kolmapäeval kolmapäevakross pärnus ja neljapäeval neljapäevakross türil. See oleks siis nagu eest alternatiiv sari.
See et mina lenks peos "sündisin" ei anna kellegile õigust öelda et ma proff olen. Mina proovisin profiks saaada kui olin 14-17 aastane. Ei tulnud välja, nüüd sis harrastan seda ala edasi. Ja olengi harrastaja. Fakt on see et tehke oma sarju missuguseid tahes, varem või hiljem tuleb ikka keegi kes teie eest kulku ära võtab ja siis peate hakkama jälle uut sarja tegema ja seltki võetakse teie kulku eest ära ja nii võingi oma eepose kirjutada
Kas sa töesti Peeter arvad et köik iga joonele tulev mees mötleb kulkust vöi??? Siis pead kyll rängalt pettuma, sest sellest unistavad vaid need, kes töepoolest asjaga tegelevad, kuid mitte MMM mehed, kui siis väga väike % nendest, kiirusel ja kiirusel on vahe ning köik ei hakkagi mitte kunagi söitma sellise hooga, mis neid EKV vöi EMV vöistlusele töstaks... ja paar rida eespool just oli öige tähelepanek, rajad on kiiretele söitjatele siiski tehtud enamuses aga mida need peavad tegema,kes kunagi ei hakkagi nii kiiresti söitma, kyll aga tahaksid nad tunda massitunnet ja proovida starti teiste omasugustega koos???
Re: Motokrossi tänane päev-olevik-tulevik ja arengud
Postitatud: 15 Okt 2009, 16:15
Postitas valmar01
On ju välja kujunenud Eestis suure osavõtu poolest tipkrossid nagu Põlva Kevad , Türi Raadiomast jne. Tegelikult ihkab iga harrastaja(hobi ) sõitja seal krossil rulli keerata, ning omaette melu on veel poksis kus saab äkki mõnelt Eesti tuusalt mõne hea näpunäite mingi elemendi võtmise kohta
Vajadusel siis kui toimubki C start, siis leida neile ka kahe võistlussõidu jaoks aega!
Edu Motokrossi Propageerimisel!
Re: Motokrossi tänane päev-olevik-tulevik ja arengud
Postitatud: 15 Okt 2009, 17:43
Postitas mella
Koval, sa oled peast sportlane juba..
Mind näiteks ei tõmba tavalisele 20min krossile. Ei ole sprinterile kohast vormi ja ei meeldi mulle see küünarnukitunne ja üle sõitmise vajadus. Peale krossi tuleb tööpäev ja terveid käsi, jalgu ja pead on seal vägagi vaja. Eriti seda viimast.
Kestvuskross on selles suhtes märksa rahulikum.
Kulkud? Ausaltöelda, täiesti pohh. Mina käin võidu sõitmas trennikaaslastega. Trennis sellist fiilingut ei saa, "agasid" on liiga palju. Kui tuleb kulku, las siis olla.
Märksa olulisem on enda arengut näha protokollist.
Minupoolest võiks kõik sõita 1-s klassis. Ka igasugu MX2 ja MX1 ja E123 on ebaoluline vahe tegemine Eesti mõistes, sõidab siiski mees.
Et sind veelgi ärritada, mul on krossilitsents täiesti olemas. Paraku ei tee see must veel kiiremat meest. Aga kuna sõite on niikuinii juba liiga palju selleks, et kõik läbi käia, lähen järgmisest aastast ilmselt harrastajaks üle. nn. külasõitusest täiesti piisab. On märksa huvitavam, kui Paikusel igal aastal sama soont nühkida. Ja kulkudega pole sinu kurvastuseks siin mingit seost.
Re: Motokrossi tänane päev-olevik-tulevik ja arengud
Postitatud: 15 Okt 2009, 18:24
Postitas 2stroketaliban
On ju välja kujunenud Eestis suure osavõtu poolest tipkrossid nagu Põlva Kevad , Türi Raadiomast jne. Tegelikult ihkab iga harrastaja(hobi ) sõitja seal krossil rulli keerata,
Kuldsed sõnad .
mökud äpud ja niisama m**n* selle alaga tegeleda ei jõua, ei taha ja ei saa.
Ega haridus matsi ei riku 
Re: Motokrossi tänane päev-olevik-tulevik ja arengud
Postitatud: 15 Okt 2009, 19:00
Postitas laurip
Palju õnne siis teema arenduse kohta,mina sain küll kohe palju targemaks eesti krossi oleviku ja tuleviku kohta,eriti viimastest postidest
Re: Motokrossi tänane päev-olevik-tulevik ja arengud
Postitatud: 15 Okt 2009, 20:46
Postitas bitter
Piuksatan kah paar sõna HOBIteemadel. Viimased 3 suve on EXC-ga põristamine minu lemmikhobi olnud. Motokrossi võistlustest osavõtt pole kunagi mõttesse tulnud, pole selliseid oskusi. Aga mõnel karjääri kärnatamisel vms külavõistlusel osalemist olen kaalunud. Loomulikult mitte karika või poodiumikoha lootuses vaid lihtsalt osalemise kogemuse pärast.
Re: Motokrossi tänane päev-olevik-tulevik ja arengud
Postitatud: 15 Okt 2009, 21:48
Postitas Soots
natuke rohkem austust algajate vastu! 
muidugi see on omaette küsimus kas see organiseerijale ära tasuks.. 
Re: Motokrossi tänane päev-olevik-tulevik ja arengud
Postitatud: 16 Okt 2009, 09:36
Postitas YZ 250 2t
Imelik on see, et vaatajaid on olnud sellele teemale üle 1700 aga sõnavõtjaid on vaid mõned... avaldage arvamust rohkem!
Re: Motokrossi tänane päev-olevik-tulevik ja arengud
Postitatud: 16 Okt 2009, 10:11
Postitas pyramiid
Ei julge siin väga midagi öeldagi, saad kohe vastu vahtimist.
Aga no minul on üks väike idee, seoses ala populariseerimisega ka naiste hulgas.. 
Re: Motokrossi tänane päev-olevik-tulevik ja arengud
Postitatud: 16 Okt 2009, 10:21
Postitas mx77
No anna tulla
.
Whatever head ideed on alati teretulnud erinevalt mõttetust plõksimisest.
Re: Motokrossi tänane päev-olevik-tulevik ja arengud
Postitatud: 16 Okt 2009, 10:25
Postitas benno
pyramiid kirjutas:Ei julge siin väga midagi öeldagi, saad kohe vastu vahtimist.
Aga no minul on üks väike idee, seoses ala populariseerimisega ka naiste hulgas.. 
Võiksid oma mõtteid valgustada ka avalikkusele. Minu meelest on igati teretulnud kui ka õrnema poole esindajad selle alaga tegelevad ja jällegi vajavad ka nemad lõppude lõpuks mingit väljundit ehk kuskil võistelda. Kunagi oli ja vist on ka praegu K.Pihla kes esines isegi eestikatel ja ei olnud üldse viimane neil võistlustel.
Re: Motokrossi tänane päev-olevik-tulevik ja arengud
Postitatud: 16 Okt 2009, 10:27
Postitas mella
Mina pole näinud veel ühtki ideed, mis eesti motosporti muuta võiks. Kus need on, millega EMF-i laua taha istuda?
Kui ideid pole, järelikult on kõik parimal võimalikul moel ja paremaks ei oska/suuda keegi teha.
Naistest sõidab meestega võidu kestvuskrosse ka Pärnust Merka ning Traktori-Angela.
Re: Motokrossi tänane päev-olevik-tulevik ja arengud
Postitatud: 16 Okt 2009, 10:30
Postitas benno
kulkut saada.
Sinu isa hüüdnimi on Kulpa ja sa peaks olema Kulka.
Re: Motokrossi tänane päev-olevik-tulevik ja arengud
Postitatud: 16 Okt 2009, 10:30
Postitas bitter
pyramiid kirjutas:Ei julge siin väga midagi öeldagi, saad kohe vastu vahtimist.
Aga no minul on üks väike idee, seoses ala populariseerimisega ka naiste hulgas.. 
Räägi välja. Vähemalt m***-isügamise süüdistust sul karta pole
.