2. leht 10-st

Re: Võrtsijärve 2-päevane ENDURO

Postitatud: 08 Okt 2009, 08:41
Postitas Kangru
lärm kirjutas:

Õigustatud küsimus.
aga egas isegi kui rada on 70 km ,ka siis ei tuleks välja. kui krossi paakidega rajale minnakse.
Arvan et lahendus on väga lihtne.
pole ju probleemi et iga mees võtab omale kaks kütuse kanistrit.Üks jääb starti ja teise saab ju viia esimesele kiiruskatsele kus pärast kiiruskatse lõppu saab paak täis pandud ja ilustu ringi lõpuni sõidetud kus olemas teine kanister.samas pole ka probleemi korraldajal hommikul enne starti võtta kõikide lisa kanistrid ja ise toimetada esimesele või teisele katsele oleneb kokkuleppest.ja sellega oleksi mure lahendatud.

See on hea lahendus. Mõtekas oleks kankud umbes poolele (50 km) trassile panna, nn. tehnoala mille võib mõne KP- ga siduda. Kodus lihtsalt vaja eeltöö teha ja kanku ära märkida, et enda oma üles leiab.
100 kilti ring, vägev 8) ega kui trass on hea ja huvitav siis ei ole seda mõtet küll lühendada, ikka täiega ja kui võimalus on miks mitte.


Re: Võrtsijärve 2-päevane ENDURO

Postitatud: 08 Okt 2009, 09:07
Postitas mella

Väike juhtum Tallinna Endurolt, kus esimene ring läks ajaga nii kitsaks, et tehnoalast enne KP-d polnud aega läbi keerata. Peale KP-d aga kohtunikud disklafi ähvardusel boksi tagasi ei lubanud. Isegi mitte kaugemalt üle põllu. Seega jäi mulje, et trassilt kõrvale kalduda ei tohi ning tankimine toimub ka ainult selleks ette nähtud kohas.


Re: Võrtsijärve 2-päevane ENDURO

Postitatud: 08 Okt 2009, 11:32
Postitas Premium1

Olen suhteliselt algaja, aga sooviks samuti üritusest osa võtta. Sellisest enduro sõidust ei ole mul õrnematki aimu ja küsiks targemate meeste käest kas üldse on mõtet osalema tulla kui sõidupraktikat kõigest 1500 km. Kolmel viimasel kestvuskrossis olen samas juba osalenud.
Kas kusagil on infot üldiselt enduro võistluste kohta?


Re: Võrtsijärve 2-päevane ENDURO

Postitatud: 08 Okt 2009, 12:01
Postitas Kangru
Premium1 kirjutas:

Olen suhteliselt algaja, aga sooviks samuti üritusest osa võtta. Sellisest enduro sõidust ei ole mul õrnematki aimu ja küsiks targemate meeste käest kas üldse on mõtet osalema tulla kui sõidupraktikat kõigest 1500 km. Kolmel viimasel kestvuskrossis olen samas juba osalenud.
Kas kusagil on infot üldiselt enduro võistluste kohta?

Siin on sulle lugemist. Enduro manual, väga suur töö on ära tehtud (w) ja kõik vajalik on kirjas
http://www.dakar.ee/4/4est.html


Re: Võrtsijärve 2-päevane ENDURO

Postitatud: 08 Okt 2009, 12:46
Postitas fotek
Premium1 kirjutas:

Olen suhteliselt algaja, aga sooviks samuti üritusest osa võtta. Sellisest enduro sõidust ei ole mul õrnematki aimu ja küsiks targemate meeste käest kas üldse on mõtet osalema tulla kui sõidupraktikat kõigest 1500 km. Kolmel viimasel kestvuskrossis olen samas juba osalenud.
Kas kusagil on infot üldiselt enduro võistluste kohta?

Pole siin keerulist midagi.
Kestvusest erinevalt on sul tarvis lisaks:

-esituli rattale, tagatuli ei tee ka paha.
-benss tankimiste jaoks igal ringil.
-mingi lapp halli teipi rattale, kuhu kirjutada ajad,
-tasku, kuhu panna ajakaart.
-teiseks päevaks võiks olla ka puhas õhufilter ja ketiõli autos.

Ülejäänud saab juba kohapeal selgeks.


Re: Võrtsijärve 2-päevane ENDURO

Postitatud: 08 Okt 2009, 14:12
Postitas mella

tagavara siselohvid, pump ja rehviheeblid võiks ka olla. Ning igaks juhuks ka tagavara siduri-piduriheebel.

Liiga palju on nähtud katkise rehviga mehi.

Ja kell ei tee ka paha. Saad varakult teada, kas jääd hiljaks või väga hiljaks.


Re: Võrtsijärve 2-päevane ENDURO

Postitatud: 08 Okt 2009, 14:23
Postitas Möku

Et korraldajaks on Lärm siis peaks vist oranz päästevest uppumise vastu ja vile metsa eksimise puhuks ka kaasas olema :bsmile:


Re: Võrtsijärve 2-päevane ENDURO

Postitatud: 08 Okt 2009, 14:36
Postitas fotek

oot oot, see oli ikka Missomoto keda sa mõtlesid :D


Re: Võrtsijärve 2-päevane ENDURO

Postitatud: 08 Okt 2009, 19:58
Postitas lärm

Täna sõitsin siis ringi lõpuni ja lõpp kilometraasiks tuli 103km,millest umbes 100km on liiklusest eemal. Ülejäänud 3-5 km on peaaegu olematu liiklusega teedel.
Mis arvate ringide arvust???Ise arvasin ,et soolo open sõidab kindlasti 2 ringi ja soolo hobi 1 ringi päevas.Samas võib ka rahvaspordi kaardiga sõitja ennast openisse regada kui soovib 2 ringi sõita. Veel võib teha ka nii ,et kõik klassid sõidavad esimene päev 2 ringi ja teine päev open 2 ja hobi 1 ringi.
Veel arvan et enamusele sõitjatele on katsed tuttavad (rannu,raketibaas),siis teeks nii et juba esimesel ringil katsed lähevad arvestusse. Rannu ja raketibaasi rada on ka lühendatud kujul.
sellist uputamist kindlasti ei tule nagu missos,kuna rada on 103 km pikk siis on tähtis et sõita saab ,aga rada tuleb kindlasti mitmekülgne ja huvitav
Kõik ideed oodatud.
lärm


Re: Võrtsijärve 2-päevane ENDURO

Postitatud: 08 Okt 2009, 20:29
Postitas vandaal

Hobile sama palju ringe ikka nagu Openi meestele !!!


Re: Võrtsijärve 2-päevane ENDURO

Postitatud: 08 Okt 2009, 20:42
Postitas siim76

To Lärm.
Kas ATV ka peale lastakse, või jääb ainult soolo pärusmaaks.


Re: Võrtsijärve 2-päevane ENDURO

Postitatud: 08 Okt 2009, 20:51
Postitas lärm

20 tk laseme ikka atvsid ka peale.


Re: Võrtsijärve 2-päevane ENDURO

Postitatud: 08 Okt 2009, 20:54
Postitas siim76

Siis peaks ka kohale veerema. Kas läheb ka juhend üles kuhugi.


Re: Võrtsijärve 2-päevane ENDURO

Postitatud: 08 Okt 2009, 21:05
Postitas lärm

mõne päeva pärast


Re: Võrtsijärve 2-päevane ENDURO

Postitatud: 08 Okt 2009, 21:27
Postitas kullar1234

Kas raske enduroga kannatab tulla,Varadero xl 1000 ga.Või peab mingi tõstugi ka tellima et pärast maa seest kätte saada see isend.


Re: Võrtsijärve 2-päevane ENDURO

Postitatud: 08 Okt 2009, 21:56
Postitas lärm

mul just oli siisn privaat sõnum sama küsimusega.
arvan et mammutid teeks ühe 100km ringi päevas ära küll,sõidetakse ju nagunii paaridena ja saate üksteist aidata.
Arvan et oleks tore kui tulete.


Re: Võrtsijärve 2-päevane ENDURO

Postitatud: 08 Okt 2009, 22:01
Postitas lärm

Üks väga tähtis asi

nimelt peavad sõiduki müratasemed vastama nõuetele milleks on 94 detsibelli.
see on kõige tähtsam nõue sellel üritusel.loodan et pole probleemi panna sõel selleks ürituseks tagasi .Prantsusmaal oli ühel mehel võtme padrun sumpasse löödud ja asi vastas nõuetele.
loodame mõistvat suhtumist


Re: Võrtsijärve 2-päevane ENDURO

Postitatud: 08 Okt 2009, 22:58
Postitas paarn

See paistab küll vägev värk tulema!
Jään seda ootama. Jõudu organiseerimisel! :bsmile:


Re: Võrtsijärve 2-päevane ENDURO

Postitatud: 08 Okt 2009, 23:29
Postitas vandaal
lärm kirjutas:

Üks väga tähtis asi

nimelt peavad sõiduki müratasemed vastama nõuetele milleks on 94 detsibelli.
see on kõige tähtsam nõue sellel üritusel.

kas tagapütti on aega vahetada koha peal ? :shock: 525 lärmab originaalist juba rohkem kui 94db


Re: Võrtsijärve 2-päevane ENDURO

Postitatud: 08 Okt 2009, 23:41
Postitas torupilli juss

ei tea kui palju neid mammuteid ka kirjas on juba?

terv, juss


Re: Võrtsijärve 2-päevane ENDURO

Postitatud: 08 Okt 2009, 23:57
Postitas TDM

Oi kuri kus tuleb mõnus üritus ja oleksin hirmsasti tahtnud mammutite klassi oma ruunaga täiendama tulla, aga kahjuks jõudis teine üritus ette! :evil:

Jõudu sellegi poolest korraldajatele ja huvitavat nädalavahetust osavõtjatele! :bsmile:


Re: Võrtsijärve 2-päevane ENDURO

Postitatud: 09 Okt 2009, 08:26
Postitas Premium1

Kas mürataset mõõdetakse tühikäigul või pööretel. Teeks igaks juhuks enne mõõtmised ära. Juhtumisi selline riistapuu saadaval.


Re: Võrtsijärve 2-päevane ENDURO

Postitatud: 09 Okt 2009, 08:44
Postitas mx77

Krossis on lihtsam, seal on üle 500 kuubi masinatel fix pöörded 4000 rpm.
Enduurokatel arvutatakse pöörded sõltuvalt töökäigu pikkusest, tabeli leiad siit:
http://www.fim-live.com/fileadmin/alfre ... CER_en.pdf


Re: Võrtsijärve 2-päevane ENDURO

Postitatud: 09 Okt 2009, 09:10
Postitas Möku

Kas keegi tunneb kedagi, kes tunneb kedagi kellel võiks Tallinna kandis see müramõõtur olemas olla ja väikse teenustööna selle mõõtmise protseduuri ka ludinal ära teeks?

Muidu olen kasutanud mürataseme mõõtmiseks naabrinaise ihukarvasid, aga selle vahendi täpsusklass jätab soovida. :roll:


Re: Võrtsijärve 2-päevane ENDURO

Postitatud: 09 Okt 2009, 09:50
Postitas hannes
Möku kirjutas:

Muidu olen kasutanud mürataseme mõõtmiseks naabrinaise ihukarvasid... :roll:

Tahad Sa siinkohal selle mõõtmismeetodi iseärasusi ja nüansse teistega jagada? (togi)


Re: Võrtsijärve 2-päevane ENDURO

Postitatud: 09 Okt 2009, 10:56
Postitas tiam

Tere! On siis ka mammutitega pealeminejaid? Asi hakkas huvi pakkuma, äkki teeks ka käe valgeks... või pigem mudaseks


Re: Võrtsijärve 2-päevane ENDURO

Postitatud: 09 Okt 2009, 11:37
Postitas J a n n o
tiam kirjutas:

Tere! On siis ka mammutitega pealeminejaid? Asi hakkas huvi pakkuma, äkki teeks ka käe valgeks... või pigem mudaseks

olen aru saanud, et 600-800 on mammutid. kuidas siis sellest ülespoole jäävaid rattaid (BMW GS 1200, Varadero XL 1000 V, V-Strom 1000 jne) nimetatakse? saurused? ja kus sellised fossiilid mürada saavad?


Re: Võrtsijärve 2-päevane ENDURO

Postitatud: 09 Okt 2009, 11:53
Postitas fotek

Maanteel?


Re: Võrtsijärve 2-päevane ENDURO

Postitatud: 09 Okt 2009, 12:48
Postitas uljasvaluvelg
J a n n o kirjutas:
tiam kirjutas:

Tere! On siis ka mammutitega pealeminejaid? Asi hakkas huvi pakkuma, äkki teeks ka käe valgeks... või pigem mudaseks

olen aru saanud, et 600-800 on mammutid. kuidas siis sellest ülespoole jäävaid rattaid (BMW GS 1200, Varadero XL 1000 V, V-Strom 1000 jne) nimetatakse? saurused? ja kus sellised fossiilid mürada saavad?

2-3 "mammutit" meie seltskonnast mõtlevad väga tõsiselt üritusel osalemist. (w)
Minu klassifikatsiooni järgi on mammut umbes üle 190kg. kaaluv ratas, sõltumata kubatuurist.
Eemise aasta enduurokoolitusel osales rattaid (mammutite klassis) alates 600-1200 kuupi. Kilovatid küll kellelegi erilist eelist ei andnud.


Re: Võrtsijärve 2-päevane ENDURO

Postitatud: 09 Okt 2009, 13:58
Postitas mella
vandaal kirjutas:

Hobile sama palju ringe ikka nagu Openi meestele !!!

Pole ju keelatud harastaja litsentsiga Openis sõita. Las nõrgad ikka võtavad omavahel 1 ringilisena mõõtu. Kui jaksad ja soovid 2 sõita, ei tohiks Openis sõitmist ka karta.