Missugune 2T ratas teiseks pilliks
Moderaator: Moded
Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks
Ei ole see 2T nii jama nüüd ka, 250ccm veab ka väga edukalt madalatel pööretel.
Endal rm-250 esimese kolviga sõitsin 90-100 tundi, siis alles lõi kolvi saba puru, seda siis enduurotades. Ja vett on selle tskili mootorist mõnekümne liitri jagu küll läbi käinud.
Kunagi oli 4-takti ja millist raha ma sinna matsin ja näpud olid koguaeg õlised. 4T ostan alles siis, kui miljonär olen.
Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks
Puht isiklik arvamus.
Te võite seda 2T kiita või laita, pidada 4t miljonäri rattaks a mingi perses mootoriga 2t on ikka julmalt ebaviisakas ratas. Looduse suhtes, kaasliiklejate-võistlejate suhtes jne. Miks mina pean seda vingu sisse hingama eriti kui veel on lisatud "eriti hästi lõhnavat ja tervislikku kastoorõli". Kas on meeldiv rikkis seedimisega inimene eriti kui tema järel kõnnid?
Käite staadionil jooksmas kiire jooksjaga koos ja iga kord kui ta kellestki möödub laseb kärtsu peeru! Hais on nii jube, et haitub alles siis kui ta uuesti mööduma hakkab. Ja siis peeretab ta jälle!!!
Peale trenni järgneb sundimatu vestlus teemal, et küll ikka rikkis seedimisega saab kiiresti ja odavalt edasi. Eriti jutukas on see kiire mees ja tema kõnes on põhiline sõna MINA. Treeningukaaslased noogutavad ja kiidavad aga mida nad tegelikult mõtlevad---kes seda teab??
Parandasin-mitte p-s 2t, vaid p-s mootoriga 2t, sama kehtib ka suitseva 4t kohta.
Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks
Ma loodan, et see oli mingi halvasti välja kukkunud nali.
#609
-
- Postitusi: 263
- Liitunud: 08 Jaan 2007, 19:37
- Tsikkel: Zx9r, kx250f, DS650X
- Asukoht: Võru/Tartu
Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks
Ma lõhna pärast 2T ostsingi
Võrr->Jawa 638->Dnepr 650->Suzuki GSX600F->Kawasaki ZX6R->Kawasaki ZX9R ja KX250f
Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks
4cl kirjutas:Puht isiklik arvamus.
Te võite seda 2T kiita või laita, pidada 4t miljonäri rattaks a mingi perses mootoriga 2t on ikka julmalt ebaviisakas ratas. Looduse suhtes, kaasliiklejate-võistlejate suhtes jne. Miks mina pean seda vingu sisse hingama eriti kui veel on lisatud "eriti hästi lõhnavat ja tervislikku kastoorõli". Kas on meeldiv rikkis seedimisega inimene eriti kui tema järel kõnnid?Käite staadionil jooksmas kiire jooksjaga koos ja iga kord kui ta kellestki möödub laseb kärtsu peeru! Hais on nii jube, et haitub alles siis kui ta uuesti mööduma hakkab. Ja siis peeretab ta jälle!!!
Peale trenni järgneb sundimatu vestlus teemal, et küll ikka rikkis seedimisega saab kiiresti ja odavalt edasi. Eriti jutukas on see kiire mees ja tema kõnes on põhiline sõna MINA. Treeningukaaslased noogutavad ja kiidavad aga mida nad tegelikult mõtlevad---kes seda teab??Parandasin-mitte p-s 2t, vaid p-s mootoriga 2t, sama kehtib ka suitseva 4t kohta.
Mida Vi**u?
-
- Postitusi: 982
- Liitunud: 26 Mai 2007, 19:55
- Tsikkel: Kawasaki Z900
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks
andrias kirjutas:Ma lõhna pärast 2T ostsingi
![]()
4T on traktori hääl jällegi vastu panna
Let the good times roll.
-
- Postitusi: 133
- Liitunud: 11 Sept 2008, 17:51
- Tsikkel: Kawasaki KLE
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 3 korda
Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks
Omasin aastaid tagasi KX 500-sellel aparaadil oli j6udu ka madalalt vedada hoolimata kolviloksust ja kiirendus oli tiba j6hkram kui CRF450-l.Samas,KTM380 2-takti pidavat kiirem olema,endal kyll kogemus puudub porganditega.
-
- Postitusi: 809
- Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
- Tsikkel: Suzuki RM250K8
- Kontakt:
Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks
Puht isiklik arvamus.
Te võite seda 2T kiita või laita, pidada 4t miljonäri rattaks a mingi perses mootoriga 2t on ikka julmalt ebaviisakas ratas. Looduse suhtes, kaasliiklejate-võistlejate suhtes jne. Miks mina pean seda vingu sisse hingama eriti kui veel on lisatud "eriti hästi lõhnavat ja tervislikku kastoorõli". Kas on meeldiv rikkis seedimisega inimene eriti kui tema järel kõnnid?Käite staadionil jooksmas kiire jooksjaga koos ja iga kord kui ta kellestki möödub laseb kärtsu peeru! Hais on nii jube, et haitub alles siis kui ta uuesti mööduma hakkab. Ja siis peeretab ta jälle!!!
Peale trenni järgneb sundimatu vestlus teemal, et küll ikka rikkis seedimisega saab kiiresti ja odavalt edasi. Eriti jutukas on see kiire mees ja tema kõnes on põhiline sõna MINA. Treeningukaaslased noogutavad ja kiidavad aga mida nad tegelikult mõtlevad---kes seda teab??Parandasin-mitte p-s 2t, vaid p-s mootoriga 2t, sama kehtib ka suitseva 4t kohta]
Siis tuleks äkki nendest pees kahetaktilistest mööda sõita ja ei teki mingit vingu sissehingamis probleemi,kuigi kui 2t korralikult sõidusoe on siis ei saa sealt mingit "vingumürgitust".
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne
Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks
Tänapäeva õlidega ei tule 2T kuskilt otsast paha haisu ja see mis sealt torust tuleb on motospordi lõhn mitte hais. Vanasti oli ikka kaugelt kastorka lõhna tunda ja see oli motospordi lahutamatu, tänapäevaks nostalgiline osa. Tänapäeva euroninadele on see aroom muidugi võrreldav ühe korraliku Eesti mehe peeruga mis ei vasta ühelegi euronormile. Eks mõne aja möödudes on ka motosport steriilne ja taadid panevad roosades kombedes ringi roosilõhn torust väljas aga loodame, et seda roppust niipea ei tule.
Üks korralik üritus on ikka ving, toss, hais, 2T pinin, 4T jörin ja sitta lendab, lahe ju.
Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks
2 takti masinatel pole karteris õli,
nii uuel kui vanal mootoril on ainuke määriv asi õli mis bensu sisse käib,
ja see käib samasugune nii koguselt kui suhtarvult nii uuel kui ka vanal mootoril,
see eelmine vend vist ei tea seda ja toob paralleele pees 4T mootoriga kus tõesti suitseb mootor siis kui see kohvi on,
siis põleb ju see õli mis karteris on bensule lisaks

-
- Postitusi: 8428
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 431 korda
- Kontakt:
Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks
cool200 kirjutas:2 takti masinatel pole karteris õli,
nii uuel kui vanal mootoril on ainuke määriv asi õli mis bensu sisse käib,
ja see käib samasugune nii koguselt kui suhtarvult nii uuel kui ka vanal mootoril,
see eelmine vend vist ei tea seda ja toob paralleele pees 4T mootoriga kus tõesti suitseb mootor siis kui see kohvi on,
siis põleb ju see õli mis karteris on bensule lisaks
Ja mis siis sinu arvates selle õliga juhtub, mis 2 taktilises bensu sees on?
Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks
see põleb ära--nii uues kui vanas mootoris--nii et vahet pole kas uus või vana saan,
see oli vanaduse teemale vastuseks

Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks
Mees küsis:Missugune 2T ratas teiseks pilliks?, aga te siin jahute kumb on parem kas 2T või 4T.
Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks
Hetkel saadaolevad kahetaktilised mootorrattad rahuldavad ka nõudlikuma tarbija soove.
Võtame algatuseks näiteks värvigamma. Kuidas on küll pilt muutunud aastakümnete taguse olukorraga kus valida oli punase ja valge vahel ! Näiteks kaupluses Ramo müüdaval Suzukil on meeldiv kollane värvigamma, mis sobivalt ning asjatundjate nõuandeid järgides valitud sõiduvarustuse korral on kindlasti kaunis sõita ja jäädvustada. Kas pole mitte kena vaadata aastate möödudes perekonnaalbumit ning leida sealt pilt kus pereisa on vapralt juurikate vahele pikali kukkunud, kollane tsikkel on pooleldi porine, siin-seal ehk mõni sügisene vahtralehtki külge kleepunud. Ja siis kui palju nalja ja naeru saab terve pere, kui isa jutustab kuidas ta uhiuus valge ja kuldsega sõiduvarustus sai hetkega poriseks. Eks see veel põhjustab uurimist ja vaidlemist pikemaks ajaks, sets pildil on ju näha vaid üks porikarva mõmm....
Head valentinipäeva !
-
- Postitusi: 349
- Liitunud: 14 Okt 2007, 19:22
- Tsikkel: IZ
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks
2T ratas on friigimasin, kindlasti plaanin ka ise 4-taktilise välja vahetada
Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks
Käisin täna vaatamas seda GasGasi 88000 eest. Kuradi kerge, mugav ja kvaliteetne asi. Müügimees ütles, et kolvivahetust sooritakse pärast 100-120 tunndi. Siis õigesti vaadata missuguses korras on see kolb, ja siis otsustada, kas vahetakse või mitte. Hea ja odav variant. Kindlasti ostan seda, kui paar-kolm nädalat veel müüakse neid sama hinnaga
-
- Postitusi: 481
- Liitunud: 27 Aug 2007, 23:11
- Tsikkel: 890R, TE300 TBI ja FE350
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks
Mulle hakkavad ka järjest 2 taktilised meeldima. USA-s on suht popp teema CR500 ära supermototada. Ja siis on ikka väga vinge relv, vastupidavuse kohta räägitakse ka head juttu . Võrreldes 4 taktilisega on hoolt ikka vähem.
Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks
2stroketaliban kirjutas:Puht isiklik arvamus.
Siis tuleks äkki nendest pees kahetaktilistest mööda sõita ja ei teki mingit vingu sissehingamis probleemi,kuigi kui 2t korralikult sõidusoe on siis ei saa sealt mingit "vingumürgitust".
Minu kirjutis provokatsioon ja" herilasepesa sorkimine". Pole Te nii kurjad midagi.
Möödasõiduga on sedasi, et enamik nendel 2t pillidel kimajaid on nooremad kui minu poeg. Kuna esimene ja viimane 2t pill oli 83-84-ndal sport iz, siis kogemused praktiliselt puuduvad. Küll aga teeb lausa kadedaks nende kõrgekvaliteediliste 2t õlide valik tänapäeval. Sellepärast ei saagi aru, miks mõni 2t nii hirmsasti suitsema peab, ja veel üliheade õlidega??
Loodan, et kõik on minuga nõus kui ütlen, et 2t on noore inimese ratas. Või siis suurendatud töö, tappe ja ni..evõimega vanema inimese ratas.
Ja ikkagi jään ma enesele kindlaks selles osas, et 2t on bensu ja õliraiskaja, samuti looduse reostaja. Kindlasti ei ole madalama kasuteguriga mootorit kui seda on bens 2t. Riitsinusõli on puhas mürk jne.
Ainukesed, kes megalt võidavad on tootjad, hea hinda küsida.
Teemaalgatajale soovitan Beta rr 525 enduro kõrvale 250 cc 4t krossiratast.
Head sõbrapäeva!!
Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks
Teemaalgatajale soovitan Beta rr 525 enduro kõrvale 250 cc 4t krossiratast.
Krossirattas on liiga õrn asi selles mõttes, et ei ole mõeldud enduroks - peamõte on kaal ja võimsus, aga mul kindlasti kestvust veel vaja on. Ja 2t sõidab teistmoodi - seda tahtsin ka
Eile vaatasin RM 250 - kerge, mugav, aga 20 tundi ja kolb prügisse, 3 tundi ja kk õli vahetamiseks (2t rattas). Küll 4t mootori kolb kestab mingi 50 tundi, aga selle vahetus on veel kallim.
Aga aitäh nõu eest ja head sõbrapäeva
-
- Postitusi: 809
- Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
- Tsikkel: Suzuki RM250K8
- Kontakt:
Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks
Kindlasti ei ole madalama kasuteguriga mootorit kui seda on bens 2t.
kust selline arusaam,2t kasutegur võrreldes 4t suisa topelt miks siis on 2t 250 ja 4t 450 ,sest 250 4t ei saa ega hakkagi kunagi 250 2t vastu ja kui 4t ga peale keerata siis bensu läheb samamoodi nagu 2t.2t suitsemine peab olema põhjustatud kas valest seguõli valikust,selle üledoseerimisest või on tegu tõesti nii vana rattaga mis imeb juba käigukasti õli silindrisse ,muudel juhtudel ei tossa isegi urn 2t mootor ,ainult külmana.
Eile vaatasin RM 250 - kerge, mugav, aga 20 tundi ja kolb prügisse, 3 tundi ja kk õli vahetamiseks (2t rattas). Küll 4t mootori kolb kestab mingi 50 tundi, aga selle vahetus on veel kallim.
Kusjuures kui koguaeg silmini ei hoia siis kannatab u 40 tundi välja ainult kolvirõngad tuleks 20 pealt ära vahetada ja kk õli loomulikult tahab vahetamist tihemini kuna sidurit näpid ju ka tihemini kui 4t l praegu Ramos kaks tükki kohapeal letihinnaga 75 000.- arvatavasti saab sealt veel mahagi.Mis nelari kolbi puudutab siis 450 oma ei kestnud küll kauem kui 35 tundi,võibolla mingid suure kubatuurilised enduurokad veavad kauem välja.
Igatahes edu valimisel ja head sõbrakat.
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne
-
- Postitusi: 8428
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 431 korda
- Kontakt:
Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks
Mis rattal ja mille järgi sa määrasid selle, et kolb ei kestnud rohkem kui 35 tundi?
-
- Postitusi: 1844
- Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
- Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
- Asukoht: Rakvere
Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks
Mind huvitab, millist 2T oleks siis kõige odavam üleval pidada (kolvi,silindri maksumus) Kui võrrelda, yamu,honda,suzu,kawa,ktm jne.
Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks
Silinder vast ikka püsikuludesse ei lähe.
Pea remont peaks olema umbes selline:
Kolb, rõngas (rõngad), sõrm, laager, stopperid, tihendid (alumised ja ülemised).
Omaltpoolt võin lisada exc hinna. See oli mingi 2200 vist.
#609
Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks
Äsja teostasin Kawasaki kx250 ülemise otsa remondi ja jupid läksid maksma 2000.-
Kolvikomplekt sõrmelaagriga ning kõik silindri ja pea tihendid(6tk). Loomulikult kui margiesindusest
jupid osta läheb oluliselt kallimaks.
-
- Postitusi: 8428
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 431 korda
- Kontakt:
Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks
Just hiljuti tegin Yamaha YZ 250F ülemise otsa remondi koos nukaketi vahetusega ja kasutatdes originaaljuppe, läks maksma ca 1800. Ei ole sugugi kallim .
Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks
Kronoloogia Timofei jutust
esimene postitus:
Tere!
Nüüd mõtlen osta endale sellist. Omastan Beta 525 enduro ratta ja tahan osta teine, aga 2t mootoriga. Mõte on selles, et mõned varuosad sobivad ühest teisele (hammasrattad, veljed, võibolla amordid) ja 2t rattal on ikkagi eriline "sõidutunne". Hinnaks Italmotos 108000.
päris hea variant. Aga öelge, kas on 2t mootoriga enam "probleeme ja mureid" kui 4t? Kas on veel variante parem kui Husky? Kas 300cc kestab enam kui 250?
aga tänä veel netis survisin:
http://www.ramo.ee/?id=2&cat_id=28&item_id=1288
kaal 96 kg... hind 85000...
Sama kick starter, aga kergem pill, ja muidugi amordid ja raam on kõrgel tasemel.
Käisin täna vaatamas seda GasGasi 88000 eest. Kuradi kerge, mugav ja kvaliteetne asi. Müügimees ütles, et kolvivahetust sooritakse pärast 100-120 tunndi. Siis õigesti vaadata missuguses korras on see kolb, ja siis otsustada, kas vahetakse või mitte. Hea ja odav variant. Kindlasti ostan seda, kui paar-kolm nädalat veel müüakse neid sama hinnaga
Krossirattas on liiga õrn asi selles mõttes, et ei ole mõeldud enduroks - peamõte on kaal ja võimsus, aga mul kindlasti kestvust veel vaja on. Ja 2t sõidab teistmoodi - seda tahtsin ka
Eile vaatasin RM 250 - kerge, mugav, aga 20 tundi ja kolb prügisse, 3 tundi ja kk õli vahetamiseks (2t rattas). Küll 4t mootori kolb kestab mingi 50 tundi, aga selle vahetus on veel kallim.
Internet on tore küll. kaks lehekülge tagasi oli kaks takti tundmatu maa. Nüüd aga tulevad juba tarkused, krossiratas ei pea endurol vastu ja rm kolb lendab prügikasti ning gas gas sõidab 100h jne.
No tore kui meil on härrad kes pildi vaatamise järgi saavad asjadest nagu plaksti aru ning oskavad hinnata 100 tundi sõitnud kolbi, kas sellega kõlbab veel sõita.
Palun siin on teile pildid
http://www.motosport.ee/sigrimigri/index.htm
Kui mõni tarkpea oskab siin lahti mõtestada neid siis palun, kommenteeri siia. Mella, MX77 ja sina, Taliban ka, kui tahate saatke privasse.
Head nuputamist "spetsialistid" kahe takti alal.
-
- Postitusi: 8428
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 431 korda
- Kontakt:
-
- Postitusi: 2036
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 105 korda
- Tänatud: 97 korda
- Kontakt:
Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks
Ma saan praegu aru, et 2t-Kawal olid ainult jupid 2000.-; 2t-KTM endurol 2200.- ja 4t-Yamul samad jupid + nukakett 1800.-? Aga iga mees 4t-lise ülemist otsa ise ei tee. Kui suur on tööraha?
4cl: kust sa selle mürgijutu võtad? Nõus, et riitsinusetaim on mürgine. Aga kas kastoorõli oleks apteegis retseptita müügil kui ta mürgine oleks? Kas mürgised ühendid tekivad kastoorõli põlemisel? Kas moodsates õlides üldse kasutatakse sedasama kastorkat, mida vene ajal paaki segati? Mul on mulje, et tänapäeval on see lõhn lihtsalt nostalgitsejate püüdmiseks tekitatud lisaväärtus, kasutades mingeid lisandeid, millel kastoorõliga palju pistmist pole.
Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks
mx77 kirjutas:Just hiljuti tegin Yamaha YZ 250F ülemise otsa remondi koos nukaketi vahetusega ja kasutatdes originaaljuppe, läks maksma ca 1800. Ei ole sugugi kallim
.
Mis jupid selle eest saab yamule?
#609
-
- Postitusi: 8428
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 431 korda
- Kontakt:
Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks
bitter kirjutas:Ma saan praegu aru, et 2t-Kawal olid ainult jupid 2000.-; 2t-KTM endurol 2200.- ja 4t-Yamul samad jupid + nukakett 1800.-? Aga iga mees 4t-lise ülemist otsa ise ei tee. Kui suur on tööraha?
4cl: kust sa selle mürgijutu võtad? Nõus, et riitsinusetaim on mürgine. Aga kas kastoorõli oleks apteegis retseptita müügil kui ta mürgine oleks? Kas mürgised ühendid tekivad kastoorõli põlemisel? Kas moodsates õlides üldse kasutatakse sedasama kastorkat, mida vene ajal paaki segati? Mul on mulje, et tänapäeval on see lõhn lihtsalt nostalgitsejate püüdmiseks tekitatud lisaväärtus, kasutades mingeid lisandeid, millel kastoorõliga palju pistmist pole.
Mis selle 4T ülemise otsa tegemise juures nii keerulist on et ise hakkama ei saa? Eriti veel Yamu puhul, millel on normaalsed kolvisõrme stopperid ja sa saad kolvi laual silindrisse ajada!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.