2. leht 2-st

Re: Suzuki TL1000 R

Postitatud: 14 Juul 2008, 21:54
Postitas kermo10

Ei hakka uut teemat tegema vaid küsiks kuidas Suzuki TL1000 S vastupidavusega lood on? Ja kuidas on lood varuosade saadavusega? TL võeti vist ju 2002 tootmisest maha.


Re: Suzuki TL1000 R

Postitatud: 14 Juul 2008, 23:16
Postitas rai00

TL-i mootor on tootmises siiani ja laialdaselt kasutuses.Järelikult suht kuulikindel.(SV 1000, DL 1000 V storm,Cagiva).Seega varuosadega probleeme ei tohiks olla.Piduri klotsid simmekad jms. pole probl.


Re: Suzuki TL1000 R

Postitatud: 15 Juul 2008, 00:32
Postitas Raigo
kermo10 kirjutas:

Ei hakka uut teemat tegema vaid küsiks kuidas Suzuki TL1000 S vastupidavusega lood on? Ja kuidas on lood varuosade saadavusega? TL võeti vist ju 2002 tootmisest maha.

Esimese aasta TLs-id kannatasid lastevigade käes, hiljem parandati need ära.
Infot leiad netist väga palju


Re:

Postitatud: 15 Juul 2008, 11:13
Postitas harimal
mega1 kirjutas:

Ebamugavust tekitab kui märjal asfaldil esimese käigu pealt umbes 5000 pöörde juures ja täiesti rahuliku gaasiga teise käigu peale hakata vahetama võtab tagaratta ringi. Sama lugu teise pealt kolmandale minnes aga selle kiiruse juures juba suht tugev nõks läbi käib (olen sõidus suht algaja).
ja ka käiguga pidurdades kui asfalt märg siis pidurdusjõud nii tugev et võtab tagaratta plokki.

Käiguvahetusel üles aja gaas korraks maha (pöörded kukuvad nõksa). Kui sul gaas suht stabiilselt peal või lased liiga vähe maha ja sidur ka all, lendavadki pöörded üles ja tagaratas spinni.

Käiguvahetusel alla, vastupidi, kasuta vahegaasi ehk siduri sisse tõmmates anna törts gaasi juurde. Võtab kenasti tagaratta bloki maha.