Suzuki TL1000 R

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded


Teema algataja
gorbaatšov

Suzuki TL1000 R

Lugemata postitus Postitas gorbaatšov »

Kõik arvamused selle ratta kohta on teretulnud! Plaan endale selline ratas muretseda, kuid ei ole enda otsuses veel päris kindel.

mega1
Postitusi: 528
Liitunud: 13 Sept 2004, 19:02
Asukoht: Tallinn.
Tänatud: 1 kord

V2 POWER

Lugemata postitus Postitas mega1 »

Ise ostsin eelmise aasta detsembris puhtjuhuslikult ja seniajani olen rahul.
Tegemist on suht omapärase asjaga tänu v2 mootorile.s.t.vääne on hea ja veab kohe algusest(eriti saad aru siis kui istud mõne 600 bike otsa).
käigud suht lühikesed esimesega umbes 85 km/h teisega 135 km/h
minu mäletamist mööda.
Kuna tegemist Suzukiga siis jupid suht odavad mida ei saa öelda konkurentide Aprilia RSV ja Ducati kohta.
Kui on heas korras ratas tasub igal juhul võtta ise loodan vaikseltr ka sellele et kuna suht ebatavaline siis järelmüügi hind võiks hea olla.
Välimus ja hääl(tingimusel et on sportväljalase) minu arust väga head.Miinuseks loeks suurt massi
tühikaal 197 kg.Hobuseid 135 .lõppkiirus kuskil 265-270km/h(ise pole proovinud).Toodeti teda 1998-2003.Usas on endiselt ka uusi saada umbes 9600$.Bensukulu linnas 10 (vähemalt minul maanteel 6-7 l/100km.
Muidu kehtivad samad asjad nagu tavaliste bike-ide kohta.
hetkel peaks ka mõni müügis olema hinnad 80000-127000(eestis)aga sõltub seisukorrast.
Kasutaja avatar

tfr
Postitusi: 560
Liitunud: 07 Okt 2003, 12:12
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas tfr »

Oleneb, millega võrrelda - tegelikult pole see 197kg midagi nii tapvalt rasket ju. '98 olid enamus 600-seid baike seal klassis, ka täna pole 1000-sed (peale GSX-R1000, mille Suzu on müstilise 165 peale suutnud nudida) rohkem kui 10-15kg kergemad.
TransAlp '02

Teema algataja
srad

Lugemata postitus Postitas srad »

Väga huvitav teema tundub olema,kuna endal ka just plaanis seda ratast talvel osta. Kuidas on lood sõidu asendiga,käitumisega vihmaga. Kuidas tagarattal sõita on? Kuidas tuled näitavad? Kas on tunda,et tegu nagu ikka jõulise rattaga?
Kasutaja avatar

Nigga
Postitusi: 1086
Liitunud: 21 Juul 2004, 10:39
Tsikkel: Tsikkel: Tsikkel: Tsikkel

Lugemata postitus Postitas Nigga »

tfr kirjutas:
Oleneb, millega võrrelda - tegelikult pole see 197kg midagi nii tapvalt rasket ju. '98 olid enamus 600-seid baike seal klassis, ka täna pole 1000-sed (peale GSX-R1000, mille Suzu on müstilise 165 peale suutnud nudida) rohkem kui 10-15kg kergemad.
Minu oma on müstiliselt mingi 160 kilo...
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Re: V2 POWER

Lugemata postitus Postitas spinna »

mega1 kirjutas:
hetkel peaks ka mõni müügis olema hinnad 80000-127000(eestis)aga sõltub seisukorrast.
Kas mitte Motokeskuses ei käinud üks just hiljuti siuh-vilks müügist läbi?
Müüdi vist enne kui mootor maha jahtuda jõudis..... Või siis ei sattunud ma enne teda märkama.
Kuskil alles värskelt oli, mulle just see V2 torkaski silma.
Suzuki GSX 750 Inazuma

mega1
Postitusi: 528
Liitunud: 13 Sept 2004, 19:02
Asukoht: Tallinn.
Tänatud: 1 kord

tlr1000

Lugemata postitus Postitas mega1 »

Tagarattal on väga hea sõita (kui selle ükskord selgeks saan)
Aga üldiselt tõmbab otsa üles suht madalal kiirusel ja ainult gaasiga(vääne on suht norm).Tuledest...minu arust ei näita need üldse aga see võib ainult minu ratta viga olla.harjumatu on et käigud on nii lühikesed aga see vist tuleneb mootorist V2 siiski.
Minu arust on küll jõuline aga ...ma arvan et uued 1000cc on ikka hullemad.sellel 99 kw orig.Sõiduasend on sportlik sellest sain aru siis kui vahepeal RF paar tiiru tegin ja muuseas ka mootori väändest.
aga ta on lihtsalt omapärane oma V2 tõttu.
Tundub disaini poolest kuidagi pikk ja pontsakas, selle tunde tekitab bensupaak.seega nagu oleks suur. R1 on selle kõrval pisike ja terav.
Aga samas see on Suzuki disainerite stiil.
Peaks olema oma vastupidavuselt samaväärne teistega.
Bensu võtab linnas 10 maanteel 7.
Vahepeal oli E-autolines müüa väga kõva pill dymag veljed, yoshi täislaks,
karboonpaak jne.127 k aga minu oma maksis 80 k 98 a
Praeguseks olen vahetanud kummid,aku,kett+hammakad,pid.klotsid,
ostsin tagumise istme asemel käiva voolundi(väga kallis) aga pill näeb hoopis teine välja siis.Tahokas ja spidokas on analoogid kiirust on pea võimatu hinnata kuna nr.on nii väiksed.
Tsikklil on self test system -kui mingi rike siis spets anduri paigaldamisel näitab tablool ära vea koodi.Seega ega midagi rohkemat oska öelda kui huvi küsi otse meil on megawati@hot.ee

Teema algataja
gorbaatšov

Lugemata postitus Postitas gorbaatšov »

Ei ütleks, et tal käik lühike on kui "mega1" ütles, et esimesega 85km/h. Mul endal on 2001 Honda Magna, see läheb esimesega u. 70km/h. Aga muidugi oleneb millega võrrelda! Mul jäi selgusetuks, mis need dymag veljed on? Ja kas tagaistme voolund on lisaseade või kuulub kohe rattaga komplekti? Ja millise ajaga saavutab 0-100km/h?
Kasutaja avatar

Nigga
Postitusi: 1086
Liitunud: 21 Juul 2004, 10:39
Tsikkel: Tsikkel: Tsikkel: Tsikkel

Lugemata postitus Postitas Nigga »

Ikka suhteliselt lühike arvestades tonnise gixxeri esimese käigu pikkust... ~132km/h

mega1
Postitusi: 528
Liitunud: 13 Sept 2004, 19:02
Asukoht: Tallinn.
Tänatud: 1 kord

tlr

Lugemata postitus Postitas mega1 »

Tuuningveljed www.dymag.com/Motorcycle%20Homepage.htm

Tagavoolund kuulub kindlasti standardkompl.aga nagu ikka kasutatud ratta puhul see võib olla kaduma läinud.
0-100 ei oska öelda kahjuks, tuleks netist otsida arvan et vahemikus 3,2-3,5 sek.

Teema algataja
gorbaatšov

Lugemata postitus Postitas gorbaatšov »

Kuulsin seda, et kurja häält teevad ainult TL1000R-id, milledel on sportsummuti? On see nii?
Kasutaja avatar

ural
Postitusi: 418
Liitunud: 05 Aug 2003, 15:17
Tsikkel: Bläku
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas ural »

gorbaatšov kirjutas:
Kuulsin seda, et kurja häält teevad ainult TL1000R-id, milledel on sportsummuti? On see nii?
Pigem rattad, millel on v2 mootor.

mega1
Postitusi: 528
Liitunud: 13 Sept 2004, 19:02
Asukoht: Tallinn.
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mega1 »

Jah,
häälega on see lugu et eri sumpad teevad eri tugevuse ja heliga häält.
Standard on täiesti mittemidagiütlev see on ka arusaadav sest peab see ju vastama müranormidele.
Sõltub ka sellest kas on ainult sportpütid või täisjooks.
Isiklikult tean TLR millel ainult otsad aga hääl selline et oioi nagu põrgu oleks lahti.samas see muudab ka mootori jõu ja väändegraafikut.
hobuseid tuleb juurde kuni 3hj.
Bensakulu muidugi ka suureneb ja aju tuleb ümber seadistada spordi peale.

korgits
Postitusi: 202
Liitunud: 28 Veebr 2004, 13:29

Lugemata postitus Postitas korgits »

Imelike asju kuulsid ...sest on veel olemas ducati ja honda ;) .......ducati on eriti magusa häälega .....;)
gorbaatšov kirjutas:
Kuulsin seda, et kurja häält teevad ainult TL1000R-id, milledel on sportsummuti? On see nii?
Kasutaja avatar

Tim
Postitusi: 373
Liitunud: 12 Mai 2003, 20:13
Tsikkel: KX250F
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Tim »

TLRi hääl on ikka üle kõige. Kord tulid linnas vastu TLR, R1 ja tonnine Ducati, TLRi hääl oli teistest ikka niivõrd üle, et teisi peaaegu ei kuulnudki. Arvatavasti olid TLRil ka sumpad vahetatud. Seda häält oli ikka väga kaugelt kuulda ja see oli ikka raju V twin superbike hääl :twisted:

Teema algataja
gorbaatšov

Lugemata postitus Postitas gorbaatšov »

Kes teemast pole aru saanud, siis jutt käib ikka TL 1000R-ist mitte teistest põrgumüra tegevatest tsiklitest. Ise olen ka Tallinna linna vahel Ducatisid ja TL1000R-e liikumas näinud, kuid just mõni aeg tagasi sain teada, mis loom(bike) see on kes Ducatist üle karjub. Eks see TL1000R-i hääl ja kiirus endast lugupidavale tsiklimehele hea mulje jätavad. Samuti dyno-test jätab hea mulje http://www.mcnews.com.au/Testing/rsvdyno.htm

Teema algataja
polomark

Lugemata postitus Postitas polomark »

indrek (gorbaat) , TL 1000 R on muljetavaldav masin , nii et kevade saabudes võta plaanidesse ja lähme Tallinn - Tartu peale actionit tegema !

Teema algataja
gorbaatšov

Lugemata postitus Postitas gorbaatšov »

Oskab keegi öelda kas TL1000R-i V-2 mootor ka masinat ennast raputab või pole see eriti tuntav? Ja kuidas see sõiduomadusi mõjutab?

mega1
Postitusi: 528
Liitunud: 13 Sept 2004, 19:02
Asukoht: Tallinn.
Tänatud: 1 kord

TILLER

Lugemata postitus Postitas mega1 »

Kui plaanis tlr osta soovitan kaaluda ka Honda analoogi VTR1000SP-1 või VTR1000SP-2(euroopa tähistused)
RVT1000(usa tähistus)
Disain on natuke teistsugune selline peenem ja teravam eriti tagaosa
võimsusnäitajad on umbes samad
hind vist gramm kallim
motokeskuse on pakkuda oksjonil
suht väikse avariiga aga reg tuleks läbi mõelda.

http://www.motokeskus.ee/et/avariilised/582

korgits
Postitusi: 202
Liitunud: 28 Veebr 2004, 13:29

Lugemata postitus Postitas korgits »

Ega ta väga sujuv ka nyyd ei ole kuid tunda eriti ei ole :)
gorbaatšov kirjutas:
Oskab keegi öelda kas TL1000R-i V-2 mootor ka masinat ennast raputab või pole see eriti tuntav? Ja kuidas see sõiduomadusi mõjutab?
Kasutaja avatar

xzburnoutzx
Postitusi: 1256
Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
Asukoht: Tallinn/Dragster
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas xzburnoutzx »

endale mulle meeldib TL1000r väga, aga ta tundub siuke kohmakas :roll: , või pole see nii (võrreldes R1-hega) :wink:

TnX
Postitusi: 134
Liitunud: 14 Juun 2004, 01:45
Asukoht: saue

Lugemata postitus Postitas TnX »

xzburnoutzx kirjutas:
endale mulle meeldib TL1000r väga, aga ta tundub siuke kohmakas :roll: , või pole see nii (võrreldes R1-hega) :wink:
Mina võrdlen V2 tsikleid V8 autodega. Suured, suure pöördemomendiga ja madalatel pööretel. Ju ta siis pisut kohmakam ole kuid, kes jahib suuri kiiruseid ja kõrgeid pöördeid ostku R4, minujaoks aga pole tähtsust hetkel sellel, sest juba see hääl ja stiil on omaette näitajad...
Kasutaja avatar

xzburnoutzx
Postitusi: 1256
Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
Asukoht: Tallinn/Dragster
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas xzburnoutzx »

t2iseti nõustun sest TLR-i hääl on klass omaette(olen kuulnud waid sportpüttidega TLR-i häält :wink: ) :twisted:
OSTA :arrow: NAUDI :arrow: SÕIDA

mega1
Postitusi: 528
Liitunud: 13 Sept 2004, 19:02
Asukoht: Tallinn.
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mega1 »

Ebamugavust tekitab kui märjal asfaldil esimese käigu pealt umbes 5000 pöörde juures ja täiesti rahuliku gaasiga teise käigu peale hakata vahetama võtab tagaratta ringi.Sama lugu teise pealt kolmandale minnes aga selle kiiruse juures juba suht tugev nõks läbi käib(olen sõidus suht algaja).
ja ka käiguga pidurdades kui asfalt märg siis pidurdusjõud nii tugev et
võtab tagaratta plokki.
Olen ka seda täheldanud et kui rahulikult külma kummiga kuival asfaldil esimesega tuimalt gaasi peale vajutada ja ise ettepoole kummargil olles
võtab ka asfaldile mustad jutid maha,seejuures esiratast ei tõsta
kuna tundub et mass on väga esiosa peal.

korgits
Postitusi: 202
Liitunud: 28 Veebr 2004, 13:29

Lugemata postitus Postitas korgits »

Sama asi on minul enda vtr'iga :D
kylma rehviga võtab suht tihti tagumise papu vilisema =P
Nuh minul vähemalt rebib esiotsa yles sooja rehviga ja seda päris hästi ;)

Ikkagi v2 on ju TL'il ;) ja seal seda pöördemomenti jagub päris palju =)
mega1 kirjutas:
Ebamugavust tekitab kui märjal asfaldil esimese käigu pealt umbes 5000 pöörde juures ja täiesti rahuliku gaasiga teise käigu peale hakata vahetama võtab tagaratta ringi.Sama lugu teise pealt kolmandale minnes aga selle kiiruse juures juba suht tugev nõks läbi käib(olen sõidus suht algaja).
ja ka käiguga pidurdades kui asfalt märg siis pidurdusjõud nii tugev et
võtab tagaratta plokki.
Olen ka seda täheldanud et kui rahulikult külma kummiga kuival asfaldil esimesega tuimalt gaasi peale vajutada ja ise ettepoole kummargil olles
võtab ka asfaldile mustad jutid maha,seejuures esiratast ei tõsta
kuna tundub et mass on väga esiosa peal.
Kasutaja avatar

xzburnoutzx
Postitusi: 1256
Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
Asukoht: Tallinn/Dragster
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas xzburnoutzx »

nagu ka välimus ytleb VÄGA JÕULINE :twisted: MASIN

frefighter
Postitusi: 368
Liitunud: 19 Sept 2006, 17:37
Asukoht: Laulasmaa/Tallinn

Lugemata postitus Postitas frefighter »

Vabandan oma võihiklikust aga siin räägitakse koguaeg TLR- st... kas siis TLS on tehniliselt hoopis midagi muud? Olen märganud, et raam on teine ja mõni kilovatt ka vähem- miks, seda ei tea.?

frefighter
Postitusi: 368
Liitunud: 19 Sept 2006, 17:37
Asukoht: Laulasmaa/Tallinn

Lugemata postitus Postitas frefighter »

äkki ikka teab keegi? (enne kui teema tolmukihi alla vajub) :)
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8856
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 140 korda
Tänatud: 366 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Piipz »

mismõttes miks? miks on 600-sel mersul rohkem hobujõude, kui 500-sel? krt seda teab :D

andmed on siin, non-metric aga vahe on silmaga näha.

kokkuvõttes on need ikkagi kaks eri ratast.

1998 Suzuki TL1000R
Wet Weight: 505 pounds
Horsepower: 121.1 @ 9000 rpm
Torque: 74.9 ft-lbs @ 7250 rpm
1/4 mile: 10.76 seconds @ 129.1 mph

2000 Suzuki TL1000S
Wet Weight: 487 pounds
Horsepower: 106.1 @ 8250 rpm
Torque: 69.1 ft-lbs @ 6500 rpm
1/4 mile: 11.15 seconds @ 121.1 mph

apsik
Postitusi: 213
Liitunud: 22 Sept 2004, 10:48
Asukoht: Jõhvi linn / Aprilia SXV / RXV 550

Lugemata postitus Postitas apsik »

Võimsuse vahe mootoritel tuleneb erinevast sissepritsest.
APSIK
Aprilia.SXV/RXV.550.07
Race Me APRILIA
------------------------
Aprilia.Tuono.1000.R.06
Cagiva.Raptor.1000
Honda.CBR.1100.XX
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”