Suzuki TL1000 R
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Suzuki TL1000 R
Kõik arvamused selle ratta kohta on teretulnud! Plaan endale selline ratas muretseda, kuid ei ole enda otsuses veel päris kindel.
V2 POWER
Ise ostsin eelmise aasta detsembris puhtjuhuslikult ja seniajani olen rahul.
Tegemist on suht omapärase asjaga tänu v2 mootorile.s.t.vääne on hea ja veab kohe algusest(eriti saad aru siis kui istud mõne 600 bike otsa).
käigud suht lühikesed esimesega umbes 85 km/h teisega 135 km/h
minu mäletamist mööda.
Kuna tegemist Suzukiga siis jupid suht odavad mida ei saa öelda konkurentide Aprilia RSV ja Ducati kohta.
Kui on heas korras ratas tasub igal juhul võtta ise loodan vaikseltr ka sellele et kuna suht ebatavaline siis järelmüügi hind võiks hea olla.
Välimus ja hääl(tingimusel et on sportväljalase) minu arust väga head.Miinuseks loeks suurt massi
tühikaal 197 kg.Hobuseid 135 .lõppkiirus kuskil 265-270km/h(ise pole proovinud).Toodeti teda 1998-2003.Usas on endiselt ka uusi saada umbes 9600$.Bensukulu linnas 10 (vähemalt minul maanteel 6-7 l/100km.
Muidu kehtivad samad asjad nagu tavaliste bike-ide kohta.
hetkel peaks ka mõni müügis olema hinnad 80000-127000(eestis)aga sõltub seisukorrast.
Tegemist on suht omapärase asjaga tänu v2 mootorile.s.t.vääne on hea ja veab kohe algusest(eriti saad aru siis kui istud mõne 600 bike otsa).
käigud suht lühikesed esimesega umbes 85 km/h teisega 135 km/h
minu mäletamist mööda.
Kuna tegemist Suzukiga siis jupid suht odavad mida ei saa öelda konkurentide Aprilia RSV ja Ducati kohta.
Kui on heas korras ratas tasub igal juhul võtta ise loodan vaikseltr ka sellele et kuna suht ebatavaline siis järelmüügi hind võiks hea olla.
Välimus ja hääl(tingimusel et on sportväljalase) minu arust väga head.Miinuseks loeks suurt massi
tühikaal 197 kg.Hobuseid 135 .lõppkiirus kuskil 265-270km/h(ise pole proovinud).Toodeti teda 1998-2003.Usas on endiselt ka uusi saada umbes 9600$.Bensukulu linnas 10 (vähemalt minul maanteel 6-7 l/100km.
Muidu kehtivad samad asjad nagu tavaliste bike-ide kohta.
hetkel peaks ka mõni müügis olema hinnad 80000-127000(eestis)aga sõltub seisukorrast.
-
Teema algataja
Minu oma on müstiliselt mingi 160 kilo...tfr kirjutas:Oleneb, millega võrrelda - tegelikult pole see 197kg midagi nii tapvalt rasket ju. '98 olid enamus 600-seid baike seal klassis, ka täna pole 1000-sed (peale GSX-R1000, mille Suzu on müstilise 165 peale suutnud nudida) rohkem kui 10-15kg kergemad.
Re: V2 POWER
Kas mitte Motokeskuses ei käinud üks just hiljuti siuh-vilks müügist läbi?mega1 kirjutas:hetkel peaks ka mõni müügis olema hinnad 80000-127000(eestis)aga sõltub seisukorrast.
Müüdi vist enne kui mootor maha jahtuda jõudis..... Või siis ei sattunud ma enne teda märkama.
Kuskil alles värskelt oli, mulle just see V2 torkaski silma.
Suzuki GSX 750 Inazuma
tlr1000
Tagarattal on väga hea sõita (kui selle ükskord selgeks saan)
Aga üldiselt tõmbab otsa üles suht madalal kiirusel ja ainult gaasiga(vääne on suht norm).Tuledest...minu arust ei näita need üldse aga see võib ainult minu ratta viga olla.harjumatu on et käigud on nii lühikesed aga see vist tuleneb mootorist V2 siiski.
Minu arust on küll jõuline aga ...ma arvan et uued 1000cc on ikka hullemad.sellel 99 kw orig.Sõiduasend on sportlik sellest sain aru siis kui vahepeal RF paar tiiru tegin ja muuseas ka mootori väändest.
aga ta on lihtsalt omapärane oma V2 tõttu.
Tundub disaini poolest kuidagi pikk ja pontsakas, selle tunde tekitab bensupaak.seega nagu oleks suur. R1 on selle kõrval pisike ja terav.
Aga samas see on Suzuki disainerite stiil.
Peaks olema oma vastupidavuselt samaväärne teistega.
Bensu võtab linnas 10 maanteel 7.
Vahepeal oli E-autolines müüa väga kõva pill dymag veljed, yoshi täislaks,
karboonpaak jne.127 k aga minu oma maksis 80 k 98 a
Praeguseks olen vahetanud kummid,aku,kett+hammakad,pid.klotsid,
ostsin tagumise istme asemel käiva voolundi(väga kallis) aga pill näeb hoopis teine välja siis.Tahokas ja spidokas on analoogid kiirust on pea võimatu hinnata kuna nr.on nii väiksed.
Tsikklil on self test system -kui mingi rike siis spets anduri paigaldamisel näitab tablool ära vea koodi.Seega ega midagi rohkemat oska öelda kui huvi küsi otse meil on megawati@hot.ee
Aga üldiselt tõmbab otsa üles suht madalal kiirusel ja ainult gaasiga(vääne on suht norm).Tuledest...minu arust ei näita need üldse aga see võib ainult minu ratta viga olla.harjumatu on et käigud on nii lühikesed aga see vist tuleneb mootorist V2 siiski.
Minu arust on küll jõuline aga ...ma arvan et uued 1000cc on ikka hullemad.sellel 99 kw orig.Sõiduasend on sportlik sellest sain aru siis kui vahepeal RF paar tiiru tegin ja muuseas ka mootori väändest.
aga ta on lihtsalt omapärane oma V2 tõttu.
Tundub disaini poolest kuidagi pikk ja pontsakas, selle tunde tekitab bensupaak.seega nagu oleks suur. R1 on selle kõrval pisike ja terav.
Aga samas see on Suzuki disainerite stiil.
Peaks olema oma vastupidavuselt samaväärne teistega.
Bensu võtab linnas 10 maanteel 7.
Vahepeal oli E-autolines müüa väga kõva pill dymag veljed, yoshi täislaks,
karboonpaak jne.127 k aga minu oma maksis 80 k 98 a
Praeguseks olen vahetanud kummid,aku,kett+hammakad,pid.klotsid,
ostsin tagumise istme asemel käiva voolundi(väga kallis) aga pill näeb hoopis teine välja siis.Tahokas ja spidokas on analoogid kiirust on pea võimatu hinnata kuna nr.on nii väiksed.
Tsikklil on self test system -kui mingi rike siis spets anduri paigaldamisel näitab tablool ära vea koodi.Seega ega midagi rohkemat oska öelda kui huvi küsi otse meil on megawati@hot.ee
-
Teema algataja
Ei ütleks, et tal käik lühike on kui "mega1" ütles, et esimesega 85km/h. Mul endal on 2001 Honda Magna, see läheb esimesega u. 70km/h. Aga muidugi oleneb millega võrrelda! Mul jäi selgusetuks, mis need dymag veljed on? Ja kas tagaistme voolund on lisaseade või kuulub kohe rattaga komplekti? Ja millise ajaga saavutab 0-100km/h?
tlr
Tuuningveljed www.dymag.com/Motorcycle%20Homepage.htm
Tagavoolund kuulub kindlasti standardkompl.aga nagu ikka kasutatud ratta puhul see võib olla kaduma läinud.
0-100 ei oska öelda kahjuks, tuleks netist otsida arvan et vahemikus 3,2-3,5 sek.
Tagavoolund kuulub kindlasti standardkompl.aga nagu ikka kasutatud ratta puhul see võib olla kaduma läinud.
0-100 ei oska öelda kahjuks, tuleks netist otsida arvan et vahemikus 3,2-3,5 sek.
-
Teema algataja
Jah,
häälega on see lugu et eri sumpad teevad eri tugevuse ja heliga häält.
Standard on täiesti mittemidagiütlev see on ka arusaadav sest peab see ju vastama müranormidele.
Sõltub ka sellest kas on ainult sportpütid või täisjooks.
Isiklikult tean TLR millel ainult otsad aga hääl selline et oioi nagu põrgu oleks lahti.samas see muudab ka mootori jõu ja väändegraafikut.
hobuseid tuleb juurde kuni 3hj.
Bensakulu muidugi ka suureneb ja aju tuleb ümber seadistada spordi peale.
häälega on see lugu et eri sumpad teevad eri tugevuse ja heliga häält.
Standard on täiesti mittemidagiütlev see on ka arusaadav sest peab see ju vastama müranormidele.
Sõltub ka sellest kas on ainult sportpütid või täisjooks.
Isiklikult tean TLR millel ainult otsad aga hääl selline et oioi nagu põrgu oleks lahti.samas see muudab ka mootori jõu ja väändegraafikut.
hobuseid tuleb juurde kuni 3hj.
Bensakulu muidugi ka suureneb ja aju tuleb ümber seadistada spordi peale.
-
Teema algataja
Kes teemast pole aru saanud, siis jutt käib ikka TL 1000R-ist mitte teistest põrgumüra tegevatest tsiklitest. Ise olen ka Tallinna linna vahel Ducatisid ja TL1000R-e liikumas näinud, kuid just mõni aeg tagasi sain teada, mis loom(bike) see on kes Ducatist üle karjub. Eks see TL1000R-i hääl ja kiirus endast lugupidavale tsiklimehele hea mulje jätavad. Samuti dyno-test jätab hea mulje http://www.mcnews.com.au/Testing/rsvdyno.htm
-
Teema algataja
-
Teema algataja
TILLER
Kui plaanis tlr osta soovitan kaaluda ka Honda analoogi VTR1000SP-1 või VTR1000SP-2(euroopa tähistused)
RVT1000(usa tähistus)
Disain on natuke teistsugune selline peenem ja teravam eriti tagaosa
võimsusnäitajad on umbes samad
hind vist gramm kallim
motokeskuse on pakkuda oksjonil
suht väikse avariiga aga reg tuleks läbi mõelda.
http://www.motokeskus.ee/et/avariilised/582
RVT1000(usa tähistus)
Disain on natuke teistsugune selline peenem ja teravam eriti tagaosa
võimsusnäitajad on umbes samad
hind vist gramm kallim
motokeskuse on pakkuda oksjonil
suht väikse avariiga aga reg tuleks läbi mõelda.
http://www.motokeskus.ee/et/avariilised/582
-
- Postitusi: 1256
- Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
- Asukoht: Tallinn/Dragster
- Kontakt:
Mina võrdlen V2 tsikleid V8 autodega. Suured, suure pöördemomendiga ja madalatel pööretel. Ju ta siis pisut kohmakam ole kuid, kes jahib suuri kiiruseid ja kõrgeid pöördeid ostku R4, minujaoks aga pole tähtsust hetkel sellel, sest juba see hääl ja stiil on omaette näitajad...xzburnoutzx kirjutas:endale mulle meeldib TL1000r väga, aga ta tundub siuke kohmakas, või pole see nii (võrreldes R1-hega)
-
- Postitusi: 1256
- Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
- Asukoht: Tallinn/Dragster
- Kontakt:
Ebamugavust tekitab kui märjal asfaldil esimese käigu pealt umbes 5000 pöörde juures ja täiesti rahuliku gaasiga teise käigu peale hakata vahetama võtab tagaratta ringi.Sama lugu teise pealt kolmandale minnes aga selle kiiruse juures juba suht tugev nõks läbi käib(olen sõidus suht algaja).
ja ka käiguga pidurdades kui asfalt märg siis pidurdusjõud nii tugev et
võtab tagaratta plokki.
Olen ka seda täheldanud et kui rahulikult külma kummiga kuival asfaldil esimesega tuimalt gaasi peale vajutada ja ise ettepoole kummargil olles
võtab ka asfaldile mustad jutid maha,seejuures esiratast ei tõsta
kuna tundub et mass on väga esiosa peal.
ja ka käiguga pidurdades kui asfalt märg siis pidurdusjõud nii tugev et
võtab tagaratta plokki.
Olen ka seda täheldanud et kui rahulikult külma kummiga kuival asfaldil esimesega tuimalt gaasi peale vajutada ja ise ettepoole kummargil olles
võtab ka asfaldile mustad jutid maha,seejuures esiratast ei tõsta
kuna tundub et mass on väga esiosa peal.
Sama asi on minul enda vtr'iga 
kylma rehviga võtab suht tihti tagumise papu vilisema =P
Nuh minul vähemalt rebib esiotsa yles sooja rehviga ja seda päris hästi
Ikkagi v2 on ju TL'il
ja seal seda pöördemomenti jagub päris palju =)

kylma rehviga võtab suht tihti tagumise papu vilisema =P
Nuh minul vähemalt rebib esiotsa yles sooja rehviga ja seda päris hästi

Ikkagi v2 on ju TL'il

mega1 kirjutas:Ebamugavust tekitab kui märjal asfaldil esimese käigu pealt umbes 5000 pöörde juures ja täiesti rahuliku gaasiga teise käigu peale hakata vahetama võtab tagaratta ringi.Sama lugu teise pealt kolmandale minnes aga selle kiiruse juures juba suht tugev nõks läbi käib(olen sõidus suht algaja).
ja ka käiguga pidurdades kui asfalt märg siis pidurdusjõud nii tugev et
võtab tagaratta plokki.
Olen ka seda täheldanud et kui rahulikult külma kummiga kuival asfaldil esimesega tuimalt gaasi peale vajutada ja ise ettepoole kummargil olles
võtab ka asfaldile mustad jutid maha,seejuures esiratast ei tõsta
kuna tundub et mass on väga esiosa peal.
-
- Postitusi: 1256
- Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
- Asukoht: Tallinn/Dragster
- Kontakt:
-
- Postitusi: 368
- Liitunud: 19 Sept 2006, 17:37
- Asukoht: Laulasmaa/Tallinn
-
- Postitusi: 368
- Liitunud: 19 Sept 2006, 17:37
- Asukoht: Laulasmaa/Tallinn
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8856
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 366 korda
- Kontakt:
mismõttes miks? miks on 600-sel mersul rohkem hobujõude, kui 500-sel? krt seda teab
andmed on siin, non-metric aga vahe on silmaga näha.
kokkuvõttes on need ikkagi kaks eri ratast.
1998 Suzuki TL1000R
Wet Weight: 505 pounds
Horsepower: 121.1 @ 9000 rpm
Torque: 74.9 ft-lbs @ 7250 rpm
1/4 mile: 10.76 seconds @ 129.1 mph
2000 Suzuki TL1000S
Wet Weight: 487 pounds
Horsepower: 106.1 @ 8250 rpm
Torque: 69.1 ft-lbs @ 6500 rpm
1/4 mile: 11.15 seconds @ 121.1 mph

andmed on siin, non-metric aga vahe on silmaga näha.
kokkuvõttes on need ikkagi kaks eri ratast.
1998 Suzuki TL1000R
Wet Weight: 505 pounds
Horsepower: 121.1 @ 9000 rpm
Torque: 74.9 ft-lbs @ 7250 rpm
1/4 mile: 10.76 seconds @ 129.1 mph
2000 Suzuki TL1000S
Wet Weight: 487 pounds
Horsepower: 106.1 @ 8250 rpm
Torque: 69.1 ft-lbs @ 6500 rpm
1/4 mile: 11.15 seconds @ 121.1 mph
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.