Ühissõidukirajal sõitmisest

See on kommuuni see osa, kus saab motovaba juttu ajada.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Artemide
Postitusi: 495
Liitunud: 01 Jaan 2006, 17:52
Tsikkel: 09 KTM 530 EXC-R
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Artemide »

Mul on selline küsimus, et kui on tipptund ja tänavad on liiklusest pungil, ning oletame et on üks bussirida teeääres, mis lõppeb ärakeeramisega paremale ja kui seal on juba 50- 100m autod valgusfoori taga reas ootamas oma pööret ja neid tuleb koguaeg juurde, siis kas ma võin minna järjekorra lõppu ja oodata oma aega või pean minema bussirea kõrval olevale reale 50 meetrit enne bussirealt pööret ja seisma seal(takistades liiklust enda taga) ja ootama kuni paremal oleval bussireal KÕIK autod on kella 19:00iks otsa saanud sealt ja siis reastuma ümber et oma pööre teha??
Tuli tiba keeruline aga ma loodan et te saite aru:D
Tegin igaksjuhuks väikse pildi ka:D

KAs kohas NR1 või NR2.

Pilt

Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

Paned suuna sisse ja vilgudki seal raja peal kuni pöörde saad tehtud.
Tegelikult, olgem ausad, kogu teema keerleb selle ümber, et nuputada välja nipp kuidas ometigi saaks teha midagi mida teised ei saa.
Tehke nagu Volkonski : pange pikk vihmamantel selga ja s*ttuge Tallinas keset päeva Raekoja platsi keskele :lol:

Suzuki GSX 750 Inazuma
Kasutaja avatar

jup
Postitusi: 161
Liitunud: 24 Sept 2007, 12:05
Tsikkel: XL600V Transalp
Asukoht: tln

Lugemata postitus Postitas jup »

KAs kohas NR1 või NR2.

mõlemad kohad on tõenäoliselt valed!
Tegelt peaksid vist veel lähemale sõitma ära pööramis kohale arvestades et tegu on linna kiirustega ja kõik need auto kes ummistavad seda ühissõiduki rida tegelikult rikuvad eeskirja. SEE PUHTALT MINU ARVAMUS JA MA POLE ENAM PIKKAAEGA AUTOKOOLIS KÄINUD ja seega minu teadmised antud valdkonnas ehk ka kesised! sinu välja pakutud variantidest on õige seega pigem NR1. ega see kui teised on mölakad ja eeskirja rikuvad, ei tähenda ju veel seda, et sina seda tegema peaksid. kui kõik autojuhid käituksid õigesti, siis ei oleks ka seda saba seal "A" reas. lisaks veel ka see, et las nad passivad seal, sest sinul on õigus rida vahetada ning neil ei ole õigust sinu reavahetust takistada!


MEL666
Postitusi: 22
Liitunud: 18 Veebr 2007, 02:58
Asukoht: pealinn
Tänanud: 10 korda

Lugemata postitus Postitas MEL666 »

kuule jup,nüüd arvad valesti.kui on soov keerata paremale,siis võtad aga sinna autode rivi lõppu ennast ja siis keerad,kui sinuni järg jõuab.ja kõik on reeglite järgi õige. samuti on õige suunaga sinna vahele keerata. point selles,et pööret võid seal a reas oodata,kaua iganes ka vaja on

Kasutaja avatar

jup
Postitusi: 161
Liitunud: 24 Sept 2007, 12:05
Tsikkel: XL600V Transalp
Asukoht: tln

Lugemata postitus Postitas jup »

oodata võin kyll jah. aga reastuda võin alles vahetult enne pööre!!! aga mitte 200m enne pööret. selline massiline a reas passimine on ju sa mis seal pikalt sõitme. see ju ummistab rida ja takistab ühis sõidukit täpselt sama moodi.?

Kasutaja avatar

madone
Mode
Postitusi: 1938
Liitunud: 17 Mär 2003, 07:55

Lugemata postitus Postitas madone »

jup kirjutas:

KAs kohas NR1 või NR2.

mõlemad kohad on tõenäoliselt valed!
Tegelt peaksid vist veel lähemale sõitma ära pööramis kohale arvestades et tegu on linna kiirustega ja kõik need auto kes ummistavad seda ühissõiduki rida tegelikult rikuvad eeskirja. SEE PUHTALT MINU ARVAMUS JA MA POLE ENAM PIKKAAEGA AUTOKOOLIS KÄINUD ja seega minu teadmised antud valdkonnas ehk ka kesised! sinu välja pakutud variantidest on õige seega pigem NR1. ega see kui teised on mölakad ja eeskirja rikuvad, ei tähenda ju veel seda, et sina seda tegema peaksid. kui kõik autojuhid käituksid õigesti, siis ei oleks ka seda saba seal "A" reas. lisaks veel ka see, et las nad passivad seal, sest sinul on õigus rida vahetada ning neil ei ole õigust sinu reavahetust takistada!

Pildile tuginedes:

No türi küll aga mida need seal parem pööret ootavad autojuhid siis tegema peavad? Jalakäiad alla ajama vä? Fakk küll mõtle vähe.... :evil:

Lisaks takistab veel Nr 1. üldist liiklust ja mis tulemuseks on?

Selline on elu ja by the book elades oleks meil liikluses kaos, see on rohkem kui kindel! Kas sa siis oleksid õnnelik???????

jup kirjutas:

oodata võin kyll jah. aga reastuda võin alles vahetult enne pööre!!! aga mitte 200m enne pööret. selline massiline a reas passimine on ju sa mis seal pikalt sõitme. see ju ummistab rida ja takistab ühis sõidukit täpselt sama moodi.?

Nonii heaküll, geniaalne väide!!!!!! Sinu jutujärgi peaksid kõik parem pööret ootajad jääma vasakul real seisma ja ootama oma võimalust, takistades sellega ABSOLUUTSELT kogu tänava ulatuses liiklust sest need kes ei taha paremale pöörata peavad hakkama vasakule reastuma ja seal tekib suur segadus!

Äkki järgmiseks variandiks soovitad Nr 1-el edasi sõita, kuskil 500m pärast tagasi pöörata ja minna vaatama kas NÜÜD on temal võimalus sooritada seal by the book parem pööret?

Kasutaja avatar

Artemide
Postitusi: 495
Liitunud: 01 Jaan 2006, 17:52
Tsikkel: 09 KTM 530 EXC-R
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Artemide »

ühesõnaga NR2 kohas olen ma liiga kaugel pöördest et ümber reastuda sinna ritta ehk siis asukoht vale. NR1 jään teistele ette ehk asukoht vale. Egas polegi sellistes olukordades muud kui talitada nagu tsiklimees ikka. Tõmban kenasti esimeseks sinna parem pööret ootava auto kõrvale ja fsjoo

Kasutaja avatar

madone
Mode
Postitusi: 1938
Liitunud: 17 Mär 2003, 07:55

Lugemata postitus Postitas madone »

Artemide kirjutas:

ühesõnaga NR2 kohas olen ma liiga kaugel pöördest et ümber reastuda sinna ritta ehk siis asukoht vale. NR1 jään teistele ette ehk asukoht vale. Egas polegi sellistes olukordades muud kui talitada nagu tsiklimees ikka. Tõmban kenasti esimeseks sinna parem pööret ootava auto kõrvale ja fsjoo

Täpselt... ja kui oled autoga siis pead lihtsalt taluma kaasliiklejate raevu olles siis positsioonil 1 või 2.

Ning kampaania päeval keeratakse kõigile läbi aknapilu seal ristmikul kellad taha!

Kasutaja avatar

Bladyhell
Postitusi: 1024
Liitunud: 12 Apr 2006, 19:25
Tsikkel: K1200S

re

Lugemata postitus Postitas Bladyhell »

LE ütleb selle kohta:

§80. Juht, kelle sõidukile ühissõidukirajad ei ole sõitmiseks määratud, kasutab neid radasid erandina järgmiselt:
1) liiklusmärgiga «Ühissõidukirada» tähistatud rajale, mis on pärisuunalise sõidutee serval ega ole muust sõiduteest pidevjoonega eraldatud, tuleb reastuda enne pööret või peatumist; ka pöörde lõpetamisel tohib sellele rajale sõita, kuid seejärel tuleb sealt kohe lahkuda;
2) liiklusmärgiga «Ühissõidukirajaga tee» tähistatud teel olevast ühissõidukirajast tohib kohas, kus liikluskorraldusvahend seda ei keela, ainult risti üle sõita.

§97. Enne pööret peab juht aegsasti suunduma sõidutee pärisuunavööndi vastava ääre lähedale. Nõue ei kehti sõitmisel ringliiklusega ristmikule ja pöörde korral, mida vastav liikluskorraldusvahend lubab teha ka mujalt.

Lisaks räägib LE suunatule kasutamisest vähemalt 3 seki enne manöövrit. Ei harrasta enamasti "BUS" rajal sõitu, Kuid mul on jäänud mulje, et LE räägib aegsasti ette nägevast sõidustiilist, mis aitab kõigil turvaliselt liigelda.

Huvitav oleks mõnda protokolli näha, kus teemas arutatud rikkumine fikseeritud - siis äkki jõuaks paremini pärale, et mis moodi käituma peaks st millistel kaalutlustel trahvi ikkagi määratakse. Mulle tundub, et siin on nii mõnelgi juhul kaheldav argumentatsioon. Ma ei räägi pikal BUS-sirgel kimamisest vaid sellest, et kui palju meetreid enne ikkagi võib pöörde jaoks ühissõidukirajale sõita.

See suur veel, et mina käituks Artemide skeemil selliselt et ootaks pööret BUS rajal.

K1200S
Kasutaja avatar

Primo
Postitusi: 2924
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Primo »

jup kirjutas:

oodata võin kyll jah. aga reastuda võin alles vahetult enne pööre!!! aga mitte 200m enne pööret. selline massiline a reas passimine on ju sa mis seal pikalt sõitme. see ju ummistab rida ja takistab ühis sõidukit täpselt sama moodi.?

Kuidas sa saad sinna reastuda vahetult enne pööret, kui seda "vahetult enne pööret" trikki on teinud veel 50 sõidukit ja pööret lubab sooritada ainult vastav foor, mis ei ole samuti just eriti kõige kiirem vildikas.
Lubava kõrvalrida mööda ette sõita ja siis sitsida, et sind vahele lastakse, ei ole ikka väga ilus...kohe üldse.

Challenge the Adventure.Ride The World

fs1
Postitusi: 45
Liitunud: 18 Apr 2007, 00:26

Re: re

Lugemata postitus Postitas fs1 »

Bladyhell kirjutas:

LE ütleb selle kohta:

§80. Juht, kelle sõidukile ühissõidukirajad ei ole sõitmiseks määratud, kasutab neid radasid erandina järgmiselt:
1) liiklusmärgiga «Ühissõidukirada» tähistatud rajale, mis on pärisuunalise sõidutee serval ega ole muust sõiduteest pidevjoonega eraldatud, tuleb reastuda enne pööret või peatumist; ka pöörde lõpetamisel tohib sellele rajale sõita, kuid seejärel tuleb sealt kohe lahkuda;

Heh, jõudsid mõne minutiga ette, tahtsin just samale paragrahvile viidata. Nimelt on siinsetes postitustes korduvalt läbi kõlanud, et ühissõidukirajale võib reastuda vaid vahetult enne pööret, mis ei ole õige.
Ise ühissõidukiradasid ei kasuta, aga kui trahviotsuse saaks, siis selle paragrahvi alusel kirjutaks üsna soravalt vaide või kaebuse ning vaataks mis asjast saab. Hindan võiduvõimalust üsna tõenäoliseks.

v4
Kasutaja avatar

Bladyhell
Postitusi: 1024
Liitunud: 12 Apr 2006, 19:25
Tsikkel: K1200S

Re: re

Lugemata postitus Postitas Bladyhell »

fs1 kirjutas:
Bladyhell kirjutas:

LE ütleb selle kohta:

§80. Juht, kelle sõidukile ühissõidukirajad ei ole sõitmiseks määratud, kasutab neid radasid erandina järgmiselt:
1) liiklusmärgiga «Ühissõidukirada» tähistatud rajale, mis on pärisuunalise sõidutee serval ega ole muust sõiduteest pidevjoonega eraldatud, tuleb reastuda enne pööret või peatumist; ka pöörde lõpetamisel tohib sellele rajale sõita, kuid seejärel tuleb sealt kohe lahkuda;

Heh, jõudsid mõne minutiga ette, tahtsin just samale paragrahvile viidata. Nimelt on siinsetes postitustes korduvalt läbi kõlanud, et ühissõidukirajale võib reastuda vaid vahetult enne pööret, mis ei ole õige.
Ise ühissõidukiradasid ei kasuta, aga kui trahviotsuse saaks, siis selle paragrahvi alusel kirjutaks üsna soravalt vaide või kaebuse ning vaataks mis asjast saab. Hindan võiduvõimalust üsna tõenäoliseks.

Paned siia teistest §-st tulenevad selgitused nagu sõna "aegsasti" juurde ja vaidlus alga. Kui politsei teeks trahvi neile, kes ületavad ristmiku ühissõidukirajal (juhul kui ta ei ole vahetult enne risti kuskilt hoovist teele tulnud), siis poleks midagi vaielda.

K1200S
Kasutaja avatar

madone
Mode
Postitusi: 1938
Liitunud: 17 Mär 2003, 07:55

Lugemata postitus Postitas madone »

jup kirjutas:

Mingi tekst mida enam pole

Kulla mees.. mida sa raiud seda raamatut? Äkki mõtleks natukene oma peaga kah ning sõidaks, nii, et eelkõige meil kõigil oleks ohutu! Ja teiseks sõidaks nii, et ei tekitaks totaalset kaost?

Mis saab sellises liiklemises halba olla?

Olles peaeagu terve oma teadliku elu elanud Tallinnas ning lapsena koolis käisin bussi/trolliga siis nüüd tänu sellele, et "A" rida on autodest tühi, ei jõua see troll sinna linna kiiremini kui 5 aastat tagasi kui ma olen pidanud preagu ühistransaga linna sõitma!!!!

Ma saaksin aru kui sa oled õnnelik selleüle, et meil on kaasliiklejad kõiki arvestavad ning oma peaga mõtlevad inimesed, oled õnnelik eelkõige selleüle, et elusalt koju jõuad - küll 2 minutit hiljem sest pidid "A" reas sutsu kauem ootama oma lubatud pööret.....

Kasutaja avatar

Primo
Postitusi: 2924
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Primo »

Mis vahetult???Kus on öeldud, vahetult?

§80. Juht, kelle sõidukile ühissõidukirajad ei ole sõitmiseks määratud, kasutab neid radasid erandina järgmiselt:
1) liiklusmärgiga «Ühissõidukirada» tähistatud rajale, mis on pärisuunalise sõidutee serval ega ole muust sõiduteest pidevjoonega eraldatud, tuleb reastuda enne pööret või peatumist

§97. Enne pööret peab juht aegsasti suunduma sõidutee pärisuunavööndi vastava ääre lähedale. Nõue ei kehti sõitmisel ringliiklusega ristmikule ja pöörde korral, mida vastav liikluskorraldusvahend lubab teha ka mujalt.

Ma võin seal ka kilomeeter sõita, tingimusel, et selle kilomeetri jooksul ei tule ühtegi teist kõrvaltänavat või muud pööretvõimaldavat kohta...

Viimati muutis Primo, 18 Juun 2008, 16:32, muudetud 1 kord kokku.
Challenge the Adventure.Ride The World
Kasutaja avatar

jup
Postitusi: 161
Liitunud: 24 Sept 2007, 12:05
Tsikkel: XL600V Transalp
Asukoht: tln

Lugemata postitus Postitas jup »

pean tunnistama oma eksimus
seega sobib pigem koht nr2 ja võtta vaikselt rea lõppu ja kõik. minule aga millegi pärast ka meelde jäänud selles seaduses just sõna "vahetult", aga kui on hoopis et "aegsasti", siis nii ta on.

Kasutaja avatar

madone
Mode
Postitusi: 1938
Liitunud: 17 Mär 2003, 07:55

Lugemata postitus Postitas madone »

Primo kirjutas:

Mis vahetult???Kus on öeldud, vahetult?

§80. Juht, kelle sõidukile ühissõidukirajad ei ole sõitmiseks määratud, kasutab neid radasid erandina järgmiselt:
1) liiklusmärgiga «Ühissõidukirada» tähistatud rajale, mis on pärisuunalise sõidutee serval ega ole muust sõiduteest pidevjoonega eraldatud, tuleb reastuda enne pööret või peatumist

§97. Enne pööret peab juht aegsasti suunduma sõidutee pärisuunavööndi vastava ääre lähedale. Nõue ei kehti sõitmisel ringliiklusega ristmikule ja pöörde korral, mida vastav liikluskorraldusvahend lubab teha ka mujalt.

Ma võin seal ka kilomeeter sõita, tingimusel, et selle kilomeetri jooksul ei tule ühtegi teist kõrvaltänavat või muud pööretvõimaldavat kohta...

Vot ja kuna siin endlas on piiisikene teeots mis pöörab sisse rahvus raamatukogu tagusesse? parklasse ning kui sa mõtled, et kõigi huvides (takistamata trolli) ronid A reale ning tiksud oma parempöördeni - keerab seal samal ristmikul sulle ment kellad taha!

Palju õnne ja tunned sügavat nördimust ning solvud hingepõhjani kuna üritasid kõigile kasulikult liigelda ja oma sõitu ette planeerida!

Viimati muutis madone, 18 Juun 2008, 16:31, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

Primo
Postitusi: 2924
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Primo »

jup kirjutas:

"vahetult", "aegsasti"

Ma liigitaks neid tüüpilisi ja ähmaseid seadusandluse sõnavaras kasutatavaid sõnu valdkonda "no-t***-seda-teab-mis-nad-tähendavad" :)

Challenge the Adventure.Ride The World

fs1
Postitusi: 45
Liitunud: 18 Apr 2007, 00:26

Lugemata postitus Postitas fs1 »

madone kirjutas:

Vot ja kuna siin endlas on piiisikene teeots mis pöörab sisse rahvus raamatukogu tagusesse? parklasse ning kui sa mõtled, et kõigi huvides (takistamata trolli) ronid A reale ning tiksud oma parempöördeni - keerab seal samal ristmikul sulle ment kellad taha!

LE §80 ei ütle ka, et peaksid sooritama pöörde esimesel võimalusel. Vaielda võib ainult LE §97-s kasutatud sõna aegsasti üle. Kuna sõna "aegsasti" tähendab eest keeles teadupärast "küllalt varakult" ning sõna "küllalt" oma korda "hästi", "päris" või "üpris", siis saaksin mina aru LE §97-st nii: "Enne pööret peab juht üpris vara suunduma sõidutee pärisuunavööndi vastava ääre lähedale." :D

v4
Kasutaja avatar

Aizar
Postitusi: 259
Liitunud: 28 Aug 2004, 18:33
Asukoht: Tallinn

Mnjaa

Lugemata postitus Postitas Aizar »

Krt, kirjutage bussiradadele "Keskerakonna toetajatele" ja ei ole mingit probleemi selle kinnisõitmisega.

Mis puutub väitesse, et mootorratas ei takista ühistransporti, siis tuletaks meelde, et osasid neist radadest reguleerivad eraldi ühissõidukite foorid ja juba seetõttu ei saa seal lasta tavaliiklusel sõita. Samuti võiks sama loogika alusel väita, et kiire autoga ei jää ka bussile ette..

Parempöördest. Praeguse seaduse järgi reastud viimase bussirajal ootava auto sappa, kuigi ntx Pärnu-Liivalaia parempööret ootav rada ulatub suht tihti Vineerini välja, hoolimata vahepeal olevast Tatari ristist. Ma olen juba kuulnud variantidest eraldada nende jonnipunnidega rada alates Magdaleena haiglast ja lubada ümberreastumist parempöördeks 50m enne Vineeri ja 100m enne LL risti -- võite ette kujutada, mis see läbilaskevõimega teeb.

Ehk siis seadus on idiootne -- või ei ole selline rakendus sobiv suure liikluskoormusega tänava äärde. Mis puutub Estonia/Kaarli/Kentmanni lahendusse, siis oleks võinud hoopis ühistranspordi suunata Kentmanni-Rävala-Gonsiori ja jätta Estonial kaks rida autode jaoks, aga see on ainult minu arvamus :P

P.S. Miks peab trammiteega paralleelselt üleüldse ühissõidukirada ja bussiliinid olema, jääb mulle küll segaseks.

Aivar

Huck
Postitusi: 181
Liitunud: 17 Okt 2006, 11:44
Tsikkel: zr550 "Zephyr"
Asukoht: Tln-Kur
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Huck »

jup kirjutas:

Paldiski mnt-l suunaga rocca poole erirada ning minu teada tohib seda kasutada vaid kiirenduseks ja parempöördeks....

mis asi see "erirada" on ja kust sellised teadmised pärinevad. Täna sõitsin just seda paremat rada ning pole selles midagi erilist. Selveri foori all on esimesel rajal märk suunaga otse ja paremale ning edasi muutub olukord umbes audi keskuse ees kus tõesti tekib esimeseks rajaks ühissõidukirada, mis on tähistatud ka vastava märgiga.

Mis puudutab ühistranspordirajale reastumist siis lähtuvalt Songissepa sõnadest tuleb seda teha enne ristmiku, aga mitte enne eelmist ristmikku- seega ei saa määrata mingeid meetreid ja postivahesid või mis iganes.

Parandage kui eksin.

Puud hüppavad teele väliskurvist!
Kawa zr550 "Zephyr", Honda CBR1000f "Hurricane"

mikulaine

Lugemata postitus Postitas mikulaine »

huck kirjutas:

Mis puudutab ühistranspordirajale reastumist siis lähtuvalt Songissepa sõnadest tuleb seda teha enne ristmiku, aga mitte enne eelmist ristmikku- seega ei saa määrata mingeid meetreid ja postivahesid või mis iganes.

Parandage kui eksin.

Tsiteerides Songiseppa- kvartal.

Viimati muutis mikulaine, 18 Juun 2008, 20:54, muudetud 1 kord kokku.

Huck
Postitusi: 181
Liitunud: 17 Okt 2006, 11:44
Tsikkel: zr550 "Zephyr"
Asukoht: Tln-Kur
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Huck »

mikulaine kirjutas:

Tsiteerides Songiseppa- kvartal.

Noh just seda mõtlesingi...

Puud hüppavad teele väliskurvist!
Kawa zr550 "Zephyr", Honda CBR1000f "Hurricane"
Kasutaja avatar

jup
Postitusi: 161
Liitunud: 24 Sept 2007, 12:05
Tsikkel: XL600V Transalp
Asukoht: tln

Lugemata postitus Postitas jup »

mis asi see "erirada" on ja kust sellised teadmised pärinevad. Täna sõitsin just seda paremat rada ning pole selles midagi erilist. Selveri foori all on esimesel rajal märk suunaga otse ja paremale ning edasi muutub olukord umbes audi keskuse ees kus tõesti tekib esimeseks rajaks ühissõidukirada, mis on tähistatud ka vastava märgiga.

Vaata ka seda milliste katkendjoontega on tähistatud sõiduread ning siis märkad ka seda, et esimene rada on tähistatud laia katkend joonega. võin eksid, kuid just sellise katkend joonega tähistatakse kiirendus- ja aeglustusradasid.

Vabanda juba ette kui eksin.

"ohutut liiklemist kõigile"

Kasutaja avatar

jup
Postitusi: 161
Liitunud: 24 Sept 2007, 12:05
Tsikkel: XL600V Transalp
Asukoht: tln

Lugemata postitus Postitas jup »

  1. Lai katkendjoon. Märgis:
    1) eraldab aeglustus- (joonised 8 ja 10) ja kiirendusrada (joonis 10) sõidutee põhiradadest;
    2) eraldab eri rada (jalgrattarada, ühissõidukirada jt) sõidutee põhiradadest (joonis 8).

Huck
Postitusi: 181
Liitunud: 17 Okt 2006, 11:44
Tsikkel: zr550 "Zephyr"
Asukoht: Tln-Kur
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Huck »

jup kirjutas:

Vaata ka seda milliste katkendjoontega on tähistatud sõiduread ning siis märkad ka seda, et esimene rada on tähistatud laia katkend joonega...

Korrektse teekattemärgistuse peale eriti Tallinnas küll ei loodaks... märgistuse järgi näiteks pärnu mnt. äärtes polegi jalgrattarada :? aga see selleks.

Selge. Uurin teinepäev seda märgistust. Kiirendus/aeglustusraja mõte ei tundu eriti usutav... kuhu seal keerata?

Puud hüppavad teele väliskurvist!
Kawa zr550 "Zephyr", Honda CBR1000f "Hurricane"
Kasutaja avatar

jup
Postitusi: 161
Liitunud: 24 Sept 2007, 12:05
Tsikkel: XL600V Transalp
Asukoht: tln

Lugemata postitus Postitas jup »

polnud ka minul sellest märgistusest aimugi seni kuni a-kat lube käisin tegemas ja kalju autokooli sõiduõpetaja mind sinna viis ja sõnad peale luges :oops:
nüüd yritan järgida. ja mis puutub pärnu mnt-sse, siis isegi oln kord seal jalgrattada sõites avastanud end keset sõiduteed ja edasi polnud enam kuskile minna, sest jalgratta rada yhel hetkel lihtsalt haihtus keset ristmikku ja enam ei tekkinudki :D

Kasutaja avatar

Bladyhell
Postitusi: 1024
Liitunud: 12 Apr 2006, 19:25
Tsikkel: K1200S

Re

Lugemata postitus Postitas Bladyhell »

mikulaine kirjutas:
huck kirjutas:

Mis puudutab ühistranspordirajale reastumist siis lähtuvalt Songissepa sõnadest tuleb seda teha enne ristmiku, aga mitte enne eelmist ristmikku- seega ei saa määrata mingeid meetreid ja postivahesid või mis iganes.

Parandage kui eksin.

Tsiteerides Songiseppa- kvartal.

Seda "Songissepa kvartalit" ei maksa tõsiselt võtta. Teinekord ei tea see mees ise ka mida patrab. TV3 oli selles osas hea kommentaar eile koos soovitusega tal endal see "väike raamatukene" kätte võtta. Aga bussirajal ristmiku ületamise eest trahvi saamine tundub loogiline.

K1200S
Kasutaja avatar

madone
Mode
Postitusi: 1938
Liitunud: 17 Mär 2003, 07:55

Lugemata postitus Postitas madone »

Mina ei saa üldse aru miks seda faking A rida meile siia Tallinna vaja on kui need A read ei kulge ühissõidukite marsruutide ulatuses!

See on täielik raiskamine ja selgelt näha, et songissepal on lihtsalt rõvedalt igav olnud!

Ühistrantsport liikleb oma marsruute SAMA KAUA nagu 5 a. tagasi.. mis kuradi vahet seal siis on? Lihtsalt on lahe ummikuid kunstlikult juurde tekitada?

Järgmisel ristmikul kui ühistransa peab oma A realt maha pöörama ning nimema kõikide nende autode taha ootejärtsa siis ta ei võida mitte persetki!

.... olukord üldisest elust nagu ta reaalselt on, mitte pildiraamatus!

ja see pornograafia mis nende jonnipunnidega toimub on täiesti lagi noh, mis mõtet on neid siin kristiine ristmikul toppida PEALE ristmiku, et paremalt tulijal oleks VÕIMALIKULT keeruline reastuda üle vasema rea, et mustamäe poole minna?

Pangu need plönnid ENNEM ristmike, et mustamäe poole minejad ei saaks 10m ennem foori tuimalt paremale peale keerata ning sellega "reast" ette sõita.

Songisepal on aeg pensionile minna.....

Viimati muutis madone, 19 Juun 2008, 10:21, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

kui keegi satub keklinna poolt mustamäe tee-liimi tn ristmikku ületama, vaadake, mida näitab ühissõiduki raja kohta selle ristmiku kohal olev märk :D


taux
Postitusi: 282
Liitunud: 06 Veebr 2008, 18:40
Tsikkel: VTX 1800
Asukoht: Tallinn.Randvere
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas taux »

Jah ja võtku Lõugas ka kaasa. Paras tandem.nende eesmärk ongi autoomanike elu võimalikult raskeks ajada.Ma ei mäleta kumb neist seda ütles ,et a`la ärge sõitke siis autoga kui liikluskorraldus nii kehv on.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”