2. leht 2-st

Re: R1200GS või 990 adventure

Postitatud: 02 Jaan 2014, 16:18
Postitas ats30

Kas reaalselt ummikutes sõeludes vm kitsastes oludes on GS-i suurus/laius tuntav? Peale silindrite on lenks ka jube lai. Kohvritest rääkimata ... Või on see legend ja tegelikult pole vahet, võrreldes rattaid selle teema pealkirja piires?


Re: R1200GS või 990 adventure

Postitatud: 02 Jaan 2014, 17:41
Postitas kiidrockk

olen omanud g12gs tuttavatel 990adv.

minu definitsioon on selline: ktm on krossimehe matkaratas, bmw maanteneelaja mis saab kruusal ilusti hakkama.

sinu soove lugedes soovitan bmw.

praegult endal paljude modifikatsioonidega g650x, istub maanteel samahästi kui g12gs, kruusal ja metsateel on kerge ratas palju parem.


Re: R1200GS või 990 adventure

Postitatud: 02 Jaan 2014, 17:44
Postitas kiidrockk
ats30 kirjutas:

Kas reaalselt ummikutes sõeludes vm kitsastes oludes on GS-i suurus/laius tuntav? Peale silindrite on lenks ka jube lai. Kohvritest rääkimata ... Või on see legend ja tegelikult pole vahet, võrreldes rattaid selle teema pealkirja piires?

olen sõelunud liikluses saksamaal ja itaalias. vahet ei ole nende rataste puhul.

eelkõige soovitaks ikkagi pehmeid kotte, mis on kitsamad ja kergemad


Re: R1200GS või 990 adventure

Postitatud: 02 Jaan 2014, 18:16
Postitas Hr. Kaaru

Olen proovinud gs 1150 ja adv 950,peale seda kui sain gs 800 -ga proovisõitu teha,kaotasid eelmised 2 suurema huvi,sest gs 800 on kergem, ökom, näeb hea välja ja lihtsam hooldada,(se ainult minu arvamus)


Re: R1200GS või 990 adventure

Postitatud: 02 Jaan 2014, 22:35
Postitas randel

Kaal on tihtipeale petlik. Käisime suvel enne reisileminekut 3 rattaga kaalu peal, tulemuseks oli
BMW F800GS 230kg
BMW F650Dakar 206kg
KTM 950 SE 204kg (Adventure ilmselt 10-15kg raskem)
Kõik rattad olid sarnases konfis, suht tühja paagiga, ktm koos tühjade kohvritega, teised ilma, paagid tühjemapoolsed,
800GSi suurim pluss ongi ökonoomsus, amordid on KTMil pika puuga paremad.
Väljanägemine on loomulikult maitseasi, hoolduse/remondi koha pealt lisab BMW canbus elektrisüsteem tubli annuse keerukust.


Re: R1200GS või 990 adventure

Postitatud: 03 Jaan 2014, 13:58
Postitas Möku
ats30 kirjutas:

Kas reaalselt ummikutes sõeludes vm kitsastes oludes on GS-i suurus/laius tuntav? Peale silindrite on lenks ka jube lai. Kohvritest rääkimata ... Või on see legend ja tegelikult pole vahet, võrreldes rattaid selle teema pealkirja piires?

GS-iga on ummikutes väga hea podistada ja see mõni cm laiem lenks ei ole küll probleemiks. Pigemini lihtsustab kitsastes oludes manööverdamist.

Eelmise aasta maikuu TopGearis oli uute mudelite kohta väike võrdlus kus teema ka käsitlust leiab:
http://forte.delfi.ee/news/topgear/tita ... d=66210570


Re: R1200GS või 990 adventure

Postitatud: 03 Jaan 2014, 14:36
Postitas Piipz

Olles KTM-ga pikemalt sõitnud ja mõned päevad ka 1200ga, võin lühidalt öelda, et maastiku peal on KTM-ga änksim, maanteel jälle BMW mugavam. Mõlemad aga on head matkarattad.


Re: R1200GS või 990 adventure

Postitatud: 25 Veebr 2014, 21:14
Postitas Raki

Kas sellisesse teemasse oleks väärt panna võrdlusesse Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX. Internetis suht vähe infot viimase kohta, aga need kus seda mainitakse, kiidavad ratast palju.

Üks müüa ka: http://www.mototehnika.ee/used/1387391

Rattal juba tahases palju lisavarustust, mis bemmil ja KTMil tuleb juurde osta. Hind ka täitsa võrreldav.
Kas kellelgi on sellise rattaga kogemusi?