MC39 Nightrace. Tsikli Bracket Tartu 18.08.2006
Moderaator: Moded
Asjad on mul ilusti selged, ma tahtsin öelda et miks vaja street klassi kui asja saaks lahendada bracketiga... ja seal ehitatakse enda masinat niikaua kuni nö. õigesse klassi sobiks üle tulla. Aga nagu näha oli bracketi vastu huvi väike.Suzumen kirjutas:Ei ole. Tee palun endale asjad selgeks ja ära aja teisi segadusse. Lihtsalt öeldes street klassis sõidaksid ikka kõik nii kiiresti kui vähegi suudavad.Simso kirjutas:Ma aru ei saa mis street klass.
Täpselt bracketi teema ju.
Mina nõustuks ikkagi Suzuman-ga, sest ega bracketis küll mingit suurt mõtet oma ratast ehitada pole. Pole ju vahet, kas sõidad 11 või 13 sekundit - peaasi, et täpselt. Kui siis ainus, mida seal harjutada saab on startimine ning stabiilne sõit. Loomulikult on soovi korral ka bracketis võimalus ratast ehitada ja rekordeid teha, kuid motivatsioon selleks muudest klassidest ikka oluliselt väiksem. Samas ma ei ütle seda, et bracket klassi samuti olla ei võiks.Simso kirjutas:Asjad on mul ilusti selged, ma tahtsin öelda et miks vaja street klassi kui asja saaks lahendada bracketiga... ja seal ehitatakse enda masinat niikaua kuni nö. õigesse klassi sobiks üle tulla. Aga nagu näha oli bracketi vastu huvi väike.Suzumen kirjutas:Ei ole. Tee palun endale asjad selgeks ja ära aja teisi segadusse. Lihtsalt öeldes street klassis sõidaksid ikka kõik nii kiiresti kui vähegi suudavad.Simso kirjutas:Ma aru ei saa mis street klass.
Täpselt bracketi teema ju.
-
- Postitusi: 976
- Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
- Tsikkel: ZX12R turbo
- Asukoht: Tallinn / Eesti
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
OT: Nitse eksib Pacaani osas, hetkel kahjuks vaid mõned sõidud alla 11 sek õnnestunud (ametlikult), puhtalt sõitjaviga, et mitte rohkem alla 11 ja stabiilsemalt.nitse kirjutas:
Samas on selle mõne jaoks nii maagilise 11 sekundi piiri alistanud E klassis minu mälu järgi tänaseks ainult 4 eestlast. Esimesena tegi seda Mati ja võttis selle kohe omale standardiks, teisena ja ainult korra elus on sellega hakkama saanud kusjuures Madone (10,99x)
(Ott-Ferdinand Öpik oli ta õige nimi vist), seejärel ehitasin mina uue ratta ning hakkasin stabiilselt selle sisse sõitma ja neljandana Pacaan teeb tänasel päeval vähemalt pooled oma sõidud alla 11 sekundi. Päris tihti sõidab 11,0xx juba Kristjan Beljajev ja ka Sepp on oma isikliku rekordi minu teada 11,0xx viinud. See näitab, et mehi peale tulemas mingil määral on.
Uus klass on loomulikult tervitatav, kui see alale juurdekasvu toob, aga selliseid reegleid millega kõik nõus on, ma küll ette kujutada ei suuda
Samas Eikki sõidab praegu oma uue R6-ga 11,6, kuigi pill ilma ehitamatagi on võimeline 11,2-ks vabalt. Seal nagu enamus juhtudel uus klass ei aita, on vaja lihtsalt sõita, sõita ja veelkord sõita, küll see tuleb. Temal muidugi on mõistus peas ja ta ei vingugi uue klassi järele, vaid osaleb!
Siinkohal enne oma konkreetse ettepanekuga Suzumenile ei vastaks vaid enne huviga ootaks/vaataks ära kui palju uue klassi nõudlejaid trennipäevadele laekub

8,64 @ 1/4 - Kawasaki ZX12R turbo
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
pacaan kirjutas:OT: Nitse eksib Pacaani osas, hetkel kahjuks vaid mõned sõidud alla 11 sek õnnestunud (ametlikult), puhtalt sõitjaviga, et mitte rohkem alla 11 ja stabiilsemalt.nitse kirjutas:
Samas on selle mõne jaoks nii maagilise 11 sekundi piiri alistanud E klassis minu mälu järgi tänaseks ainult 4 eestlast. Esimesena tegi seda Mati ja võttis selle kohe omale standardiks, teisena ja ainult korra elus on sellega hakkama saanud kusjuures Madone (10,99x)
(Ott-Ferdinand Öpik oli ta õige nimi vist), seejärel ehitasin mina uue ratta ning hakkasin stabiilselt selle sisse sõitma ja neljandana Pacaan teeb tänasel päeval vähemalt pooled oma sõidud alla 11 sekundi. Päris tihti sõidab 11,0xx juba Kristjan Beljajev ja ka Sepp on oma isikliku rekordi minu teada 11,0xx viinud. See näitab, et mehi peale tulemas mingil määral on.
Uus klass on loomulikult tervitatav, kui see alale juurdekasvu toob, aga selliseid reegleid millega kõik nõus on, ma küll ette kujutada ei suuda
Samas Eikki sõidab praegu oma uue R6-ga 11,6, kuigi pill ilma ehitamatagi on võimeline 11,2-ks vabalt. Seal nagu enamus juhtudel uus klass ei aita, on vaja lihtsalt sõita, sõita ja veelkord sõita, küll see tuleb. Temal muidugi on mõistus peas ja ta ei vingugi uue klassi järele, vaid osaleb!
Siinkohal enne oma konkreetse ettepanekuga Suzumenile ei vastaks vaid enne huviga ootaks/vaataks ära kui palju uue klassi nõudlejaid trennipäevadele laekub
Alla 11 tuli täna sul ju stabiilselt...aga jah see reaktsioon:D...pane siis minema kui esimene kustub pmst.

GSXR600 K1"Yellow edition"---GSXR600 K5"Black edition"
jehhee... Pole see asi nii hull midagi.... KOHE-KOHE-HOMME-VÕI OLI SEE ÜLEHOMME saab KORGITS oma kiirendusratta valmis ja siis...Simso kirjutas:Jutud liiguvad et järgmine aasta lõpetab Virves kah ära ja mis siis toimub? Tonniste klassis Mikk + Ain??? 2hekesi, see oleks ikka väääääääääääääga igav.

Sõida... ja ära MÖLISE!!!
-
- Postitusi: 976
- Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
- Tsikkel: ZX12R turbo
- Asukoht: Tallinn / Eesti
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
kahjuks pidin enne planeeritud kuusepuu trenni algust lahkumaraintuul kirjutas:
Alla 11 tuli täna sul ju stabiilselt...aga jah see reaktsioon:D...pane siis minema kui esimene kustub pmst.

8,64 @ 1/4 - Kawasaki ZX12R turbo
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
aap...mõtlesin et proovidki kuuske...neiu vähemalt ytles et proovid kuusepuud...0.1 oli vist parim RT...-0.079 oli tglt juba heapacaan kirjutas:kahjuks pidin enne planeeritud kuusepuu trenni algust lahkumaraintuul kirjutas:
Alla 11 tuli täna sul ju stabiilselt...aga jah see reaktsioon:D...pane siis minema kui esimene kustub pmst., seekord rohkem ajale rõhk.

GSXR600 K1"Yellow edition"---GSXR600 K5"Black edition"
Kõige parem ilmaennustus on ikkagi see kui laupäeva ommikul aknast välja vaatad, kuigi jah tuleb tõdeda, et gismeteo paneb enamuse ajast täppiSuzumen kirjutas:Kas tõesti kõik ilus lõpeb nii magedalt![]()
![]()
Ilmajaam on omad korrektuurid teinud ja kahjuks lubatakse täielikku padukat http://www.gismeteo.ru/towns5/26242.htm

GSXR600 K1"Yellow edition"---GSXR600 K5"Black edition"
Naljaga pooleks toimub inva klass kuna konkurents oleks seal tiheMotoait kirjutas:Eixman kirjutas:Pika jutu lühike kokkuvõte... Kas Bracket klass tsiklitele toimub tartus või ei?
Samas küsiks, kas testipäevi on tartus raadil veel plaanis teha?
Jah, aga enne 18.augustit vast mitte!
Miku

GSXR600 K1"Yellow edition"---GSXR600 K5"Black edition"
Natukene ilma siis: http://www.weatheronline.co.uk/cgi-bin/ ... 1c2149e96e
Olen vaadanud nii mõningaidki ilmajaamu, kuid enamus näitavad lihtsalt vahelduva pilvisusega ilma. Loodame et venelaste ilmateade eksib ja vihm jääb taevasse, vähemasti laupäeval.
Kõikke paremat.
Olen vaadanud nii mõningaidki ilmajaamu, kuid enamus näitavad lihtsalt vahelduva pilvisusega ilma. Loodame et venelaste ilmateade eksib ja vihm jääb taevasse, vähemasti laupäeval.

Kõikke paremat.
-
Teema algataja - Postitusi: 448
- Liitunud: 29 Okt 2003, 13:24
- Asukoht: Tallinn/Tapa
- Kontakt:
Olenevalt sellest, kuidas oma transpordimured lahendatud saan, tulen kohale või jään ka teiseks päevaks Pärnusse.
Kuid hoolimata sellest, et peale minu ei ürita keegi nii vana pilliga sporti teha, ei kavatse ma bracetit sõita. Mis siis, et eelmine kord mahtusid mu sõidud 0,1 sekundi sisse (v.a esimene, kui 2. käik ei tahtnud sisse minna). Eelistan siiski hinnangut saada ajavõtusüsteemilt, mitte züriilt.
Kuid hoolimata sellest, et peale minu ei ürita keegi nii vana pilliga sporti teha, ei kavatse ma bracetit sõita. Mis siis, et eelmine kord mahtusid mu sõidud 0,1 sekundi sisse (v.a esimene, kui 2. käik ei tahtnud sisse minna). Eelistan siiski hinnangut saada ajavõtusüsteemilt, mitte züriilt.
K-750 1962, K-750M 1968, M-62 1963, Suzuki GSX-R 600 K3
http://www.expressmoto.ee
Mehe majakaks eluteel ei pea olema v**t, vaid ruuduline lipp.
http://www.expressmoto.ee
Mehe majakaks eluteel ei pea olema v**t, vaid ruuduline lipp.
-
- Postitusi: 865
- Liitunud: 17 Juun 2007, 13:41
- Tsikkel: FZR
- Asukoht: tallinn/+
- Tänatud: 1 kord
mul on nii mõnedki sepapoisid tuttavad, põhiliselt perenime järgi, kuldsepp, kellasepp, sadulsepp, jne.
siiski üks tore miis on, sepp, kohe päris, sepp, isegi mulle õpetas sutsu üht,teist!
täna nägin linnas üht sinist biket, piloodil sinine kombe, ei tea, kas oligi sepp, ainuke mida ma oleks võinud teha, kimada trammi teel ja kogu traffik seisma panna, et sepapoistele käppa leffata
siiski üks tore miis on, sepp, kohe päris, sepp, isegi mulle õpetas sutsu üht,teist!
täna nägin linnas üht sinist biket, piloodil sinine kombe, ei tea, kas oligi sepp, ainuke mida ma oleks võinud teha, kimada trammi teel ja kogu traffik seisma panna, et sepapoistele käppa leffata

Üldiselt oli üprsiki metsa taha läinud üritus ( pealtvaatajatel rohkem).
Sisuliselt sai see õnnetu päev esimese paugu siis, kui vihma hakkas sadama. Kui rada jälle kuivaks sai, siis tuli jälle uus sats
Järgmine viivitus tekkis, siis kui Supra käis väljas ( üldiselt mitte suur ajakaotus ). Kõik oli jälle tore, keegi viga ei saanud, kõik korras. Ja siiiiiis, tuli Äpuracingust herrr Eikki ja lasi teadmata 800m rajast + tagasisõidu õliga korralikult üle
Põhjus - õlikork, vupsti kadunud
Kas oli siis splint ette panemata vm
Aga see koristati kuskil tunni või enama ajaga ära. Ettevõtlik mees tegi seal wheele`si jne. Siis tuli uus probleem - VALGUS. Siis korraldajad mässasid sellega päris tükk aega. Ja siis nägin isegi bikesi rajal
Great progression. Ja siis oli kell juba pool 12 vms (kes seda ikka mäletab) ja ei jõudnud enam seal raja ääres seista ja tuli sammud seada kodu poole.
Finito
Kristo
Sisuliselt sai see õnnetu päev esimese paugu siis, kui vihma hakkas sadama. Kui rada jälle kuivaks sai, siis tuli jälle uus sats






Finito

Kristo
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.