Äkki hakkaks suunda näitama?
Moderaator: Moded
Muide Iirimaal, kus jobud õieti sõita ei oska ja kõik liiklus on nagu lollide autojuhtide kokkutulek on üldjuhul levinud komme ringteel (neid on palju) näidata suunatuld ringi poole juhul kui sõidetakse kolveerand ringi ja enne väljumist siis väljapoole. Mu arust on see väga tänuväärt nähtus oma trajektoori teavitamiseks ja olen seda koduski tarvitanud, pole üldse raske, kuigi paljud ei vaevu väljudeski vilgutama...
Olen sattunud üsna mitmel korral olukorda, kus ise olen autos kaassõitja ja autole läheneb tagant tsikkel. Kõik autojuhid eeldavad ja ootavad tsiklitelt suunatule märguannet, teevad seda ju enamus autojuhte siiski ja näeb seda ka seadus ette. Elementaarne, et peaksid seda tegema ka tsiklistid. Enamusel kordadel kui olen vastavas olukorras olnud, sain tõsise viha osaliseks autojuhi poolt, kuna tsiklistid lihtsalt ei võtnud vaevaks suunda näidata.( Pole tegemist mitte ainult ühe kindla isikuga autoroolis, vaid üsna mitme erinevaga.) Mis siis imestada kui tsiklistid on üldiselt ainult tabu all, ainult kirumiseks autojuhtidele. Tahad austust ja viisakust siis teeni see ära, käitudes ise sama viisakalt.
Samas on olnud olukord, kus tsiklist on mul tuttav ja vannub, et näitas suunda, seega, kõigi rataste suunad vb lihtsalt polegi piisavalt nähtavad. Ka sellisel juhul on siis igati põhjendatud esitulega vilgutamine, ja seda julgelt teha! Käsi lenksust lahti lasta suunanäitamiseks võib mõningal juhul, väga kehvades teeoludes, saatuslikuks saada. (Rakvere linnas näiteks? kerge löökauk tavaline nähtus seal)
Sain oma arvamusavaldamise vajaduse rahuldatud
Ise olen põhimõtteline suunanäitaja, millega iganes liigeldes.
Samas on olnud olukord, kus tsiklist on mul tuttav ja vannub, et näitas suunda, seega, kõigi rataste suunad vb lihtsalt polegi piisavalt nähtavad. Ka sellisel juhul on siis igati põhjendatud esitulega vilgutamine, ja seda julgelt teha! Käsi lenksust lahti lasta suunanäitamiseks võib mõningal juhul, väga kehvades teeoludes, saatuslikuks saada. (Rakvere linnas näiteks? kerge löökauk tavaline nähtus seal)
Sain oma arvamusavaldamise vajaduse rahuldatud

Suunda näitan küll alati. Aga möödumisel... võib-olla seda vilgutamist on vahel vaja küll, aga üldiselt... selle ajaga, mis kulub autojuhile vilgutamisega möödumiskatse selgeks tegemisega jõuaksin 2 korda mööda sõita. Autoga sõites on muidugi teine asi, oma 2.0 diiselmasinaga pean kilomeetri ennem julgelt hoogu koguma.
Suunatuled on kasutamiseks

Mõõda sõitmisega näita suunatuld, kui oled vahetanud rida siis kustuta ara. Kui lähed tagasi paremale siis näita suunatuld ja kustuta ara kui oled ritta jõudnud. Väga lihtne. Nagu üks kirjutas - pöial ei ole nupust kaugel.
Kui KÕIK juhid peaksid selle reeglist kinni siis oleks palju mõnusam ja turvalisem sõita.

suuna näitamise vastu pole midagi, aga pigem ikka siis kui juttu on möödasõidust - kui ma ridade vahel joonel siiberdan ja endalele läbipääsuteed otsin, siis on see nupu nühkimine küll arutus - sama hästi võiks siis juba ohutuledega sõita
mis puudutab möödumist, siis mingi irwhambaga pidime ükspäev külgepidi põrkuma - ma ikka aegajalt eelistan suuremaid löökauke ja kan.kaasi vältida slaalomit kasutades - tüüp veel pahane ka pärast foori taga - et a´la grupis sõites selliseid liigutusi ei tehta -
ma vana mölakas muidugi täpsustasin, et oleks võinud siis ette helistada, et hakkab madallennul sabasse võtma.
"pass" - eks homme katsetan ära- siis tean ka omi kogemusi jagada - samas tipptunnil mina enam ainult lähitulesid ei kasuta - kui ikka kanapime on loodud pimedaks - siis tuleb teda piisavalt valgustada - ja ausalt tunduvalt (Y) enam antakse teed - ja ärgem unustage siis peavibutusega autojuhti tänada kui ta teile vaba läbipääsu on taganud 

mis puudutab möödumist, siis mingi irwhambaga pidime ükspäev külgepidi põrkuma - ma ikka aegajalt eelistan suuremaid löökauke ja kan.kaasi vältida slaalomit kasutades - tüüp veel pahane ka pärast foori taga - et a´la grupis sõites selliseid liigutusi ei tehta -



Elu on nagu erinevad aastaajad - eriti lill on siis, kui tee kallutamist kannatab 

Hey Bobcat

Vahe on ka kui sõidad linnas kus kiirus on piiratud (mõnedel ?) või maanteel kus kiirus on kõrgem. Parem ikka näidata suunatuld kui mitte ja ei sõida teisele nii ligi enne liigutust et ta ei näe sind peeglist.

-
- Postitusi: 2409
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 25 korda
Prantsusmaal sama laialt levinud komme kui ridade vahel sõitmine ... poleks ka meil üldsegi paha mõte iseenesest.Bobcat kirjutas:suuna näitamise vastu pole midagi, aga pigem ikka siis kui juttu on möödasõidust - kui ma ridade vahel joonel siiberdan ja endalele läbipääsuteed otsin, siis on see nupu nühkimine küll arutus - sama hästi võiks siis juba ohutuledega sõita![]()
terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Tsikli puhul muidugi üks asi veel: tihti vennad pannud külge nii pisikesed suunatuled, et sama hästi võiks juba küünlaga sõita - no ei ole näha. Ja ega suunatuli kulu, kui ta vilgub - las pigem vilgub pikemalt. Tegelikult vihastab, kui keegi keset teed kõigepealt pidurdab ja siis viimasel hetkel näitab suunda, kui näitab. Pööramise plaan oli ju enne pidurdamist, no pane tuli ka enne põlema, saavad teised ka su plaanist teada ja jääb asjatu jõnksutamine ning segadus ära. Ma ise vilgutan PÕHIMÕTTELISELT isegi põlluvaheteel. Et see oleks automaatselt käe sees. Sest mittenäitamine on tegelikult massiline ja minu meelest on see kuritegelik hoolimatus kaasliiklejate suhtes.
Möödasõidul kaugtule vilgutamine - nii ja naa. Kui minust mööda sõidetakse, näen seda niigi ja möödasõidetavana seda ei vaja. Vastutulejana, võiks olla küll. Kui teel on ruumi ja ma tean, mis toimub - ma võtan küll serva poole ja ei pahanda, kui "vastastikusel kokkuleppel" keegi möödasõitu teeb. Peaasi on sujuvus ja vastastikune arusaamine üksteise tegemistest.
Möödasõidul kaugtule vilgutamine - nii ja naa. Kui minust mööda sõidetakse, näen seda niigi ja möödasõidetavana seda ei vaja. Vastutulejana, võiks olla küll. Kui teel on ruumi ja ma tean, mis toimub - ma võtan küll serva poole ja ei pahanda, kui "vastastikusel kokkuleppel" keegi möödasõitu teeb. Peaasi on sujuvus ja vastastikune arusaamine üksteise tegemistest.
Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
tõesti, see aeg, mis kulub mul suuna sisse lülitamiseks ning ca 3 sek selle sees hoidmiseks, et rida vahetada, olen ma jõudnud juba mitu manöövrit teha. Igasuguste pöörete jaoks ristmikel kasutan ALATI suunatuld, kuna seda pean vajalikuks teiste liiklejate teavitamisel, kuid nagu ütlesin, ridade vahel sõelumisel imho pigem võtab see suunatule sisse panek ning siis manöövrile keskendumine 100%liselt palju rohkem minu tähelepanust eemale ja tekitab suurema tõenäosuse avariiks.
-
- Postitusi: 1827
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 118 korda
Re: Suunatuled on kasutamiseks
Peale mõningast välismaal (autoga) sõitmist on jäänud külge paar kommet, mida üritan ka kodus kasutada.ernsttam kirjutas:Mõõda sõitmisega näita suunatuld, kui oled vahetanud rida siis kustuta ara.
1) Möödasõidul lasen vasakul suunal vilkuda senikaua, kuni olen vastassuunavööndis.
2) Ohutuled on ohust teavitamiseks ja neid nähes oleks normaalne automaatselt gaas maha lasta ja hoogu maha võtta. Kui peale möödasõitu kedagi tänada vaja, siis vasak-parem suund, ja mitte ohutuledega. Ka see ridade vahel ohutuledega sõitmine pole päris õige asi, samas paljudel tsiklitel polegi ohutulesid tehasest küljes.
Lisaks peale üht eelmise aasta kurba juhust, mida me kõik ilmselt mäletame, olen hakanud kaugtuld vilgutama, kui keegi vastutulijatest sooritab möödasõitu minuga kohakuti olles. Võib-olla ta lihtsalt ei märganud mind.
Joel
suurem tõenäosus avariiks sinu enda eksimuse tõttu?plin500 kirjutas:tõesti, see aeg, mis kulub mul suuna sisse lülitamiseks ning ca 3 sek selle sees hoidmiseks, et rida vahetada, olen ma jõudnud juba mitu manöövrit teha. Igasuguste pöörete jaoks ristmikel kasutan ALATI suunatuld, kuna seda pean vajalikuks teiste liiklejate teavitamisel, kuid nagu ütlesin, ridade vahel sõelumisel imho pigem võtab see suunatule sisse panek ning siis manöövrile keskendumine 100%liselt palju rohkem minu tähelepanust eemale ja tekitab suurema tõenäosuse avariiks.
teiste liiklejate jaoks on ka ridade vahel suunatule näitamine märguandeks plaanitavast manöövrist.. olgu see siis kui vahetu tahes, peaasi et suund oleks sees enne manöövrit. ise kasutan seda koguaeg ja põhimõtteliselt olen selle omale käe sisse harjutanud
Kui seda vasaku käe näpuliigutust piisavalt harjutada, ei saa varsti arugi, kui igale manöövrile eelneb vajalik suunatule näitamine. Kasutan suunatuld isegi siis kui kaasliiklejaid kõrval-ees-taga pole (õhtutunnid või maantee), et see oleks käe sees koguaeg!
Kui sõidan autoga, siis sama lugu. Maast madalast on õpetatud ka autoroolis sõites, et rooli keerates lükkad sõrmed välja ja puutud suunatule lülitit automaatselt õiges suunas. Sama kehtib ka tsikli puhul, muidugi ülekantud tähenduses, et see harjumuseks saaks.
Kui ise liigeldes teisi ei austa ja suunatuld ei kasuta, pole see mingi eeskuju liikluse üldpilti ja -kultuuri edendada. Kuskilt tuleb ju alustada - iseendast

SREU #0273
Paar nädalat tagasi meenub selline seik, kus Haabersti ringil üks naisterahvas oma cruiseriga Roc Al Mare eest tulles sõitis kõige välimiselt realt ehitajate teele. Enne ringi vahetas ilusti korralikutl suunaga ridu ja reastus ritta, kust muidu ainult Tabasallu saab, aga järgmiseks nägin teda ringilt ehitajate teele keerama. Mul käis auto roolis küll igasugu tsenaariumeid läbi ja siiani imestan kuidas ta sealt ilma vigastusteta minema sai. Et siis tema toimis ringil trajektoori valimisel küll kuidas jumal juhatab. Kahjuks tsikli marki ei mäleta muidu keegi järsku oskaks natuke südametunnistusele koputada, või siis autokoolis tegemata jäetud tööd korrigeerida.
Suunatuled on kasutamiseks




-
Teema algataja - Postitusi: 1071
- Liitunud: 30 Mai 2007, 12:57
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 2 korda
Austatud enduro 38NP omanik
Kontrolli oma suunatulede kaitse üle ning kui see on läbi, siis vaheta ära. Kui kaitse korras, siis oleks ütlemata mõnna, kui sa tulevikus suunda hakkaks näitama - võib su tervist säästa.
Teistele:
Sõitsin eile 18:30 Pärnu mnt'l üle Järve ja Tammsaare viadukti. Tahtsin parempoolsesse ritta ronida ning vaatasin kenasti peeglist, et rida pikalt vaba, seega suund sisse ja vaikselt paremale ronima. Kolmandal rajal oli endurovend, kes hakkas ka vaikselt minuga samasse ritta kalduma. Kuna tal suunda sees polnud, siis mõtlesin korra, et niisama tilbendab kahe rea vahelisel joonel, paraku avastasin mingil hetkel, et mul pool autot (suund ikka veel sees) juba rida vahetanud ning see tüüp ronib ikka mulle külge sisse. Kui ma nüüd rõõmsalt oma manöövri poleks katkestanud ja vasakpoolsesse ritta tagasi koomale tõmmanud, oleks mu Xedose tagumine uks poisi esirattale rõõmsalt mopsu teinud ning poiss oleks 60 km/h mööda asfalti tagumikul edasi lasnud.
Sellises situatsioonis on pärast jube s**t tõestada, et vennal polnud suunda sees ja et tema oli tagapool ning kiirendas. Kui oleksime kõrvuti olnud ning tal suund ka sees, oleksin pidanud talle teed andma.
Pärast lasi tüüp veel ridade vahel siia-sinna ning oranzhi vilkuvat tulukest polnud kohe mitte näha. Krt, ma tean, et MINA olen autoroolis tänu tsiklikogemusele tähelepanelik juht, aga peale minu on ka jobudest rullnokki ja tibisid (nagu minu õde), kes roolis huuli värvivad ning samal ajal käekotis sobravad või ilusat meest kõrvalautos vaatavad..
Teistele:
Sõitsin eile 18:30 Pärnu mnt'l üle Järve ja Tammsaare viadukti. Tahtsin parempoolsesse ritta ronida ning vaatasin kenasti peeglist, et rida pikalt vaba, seega suund sisse ja vaikselt paremale ronima. Kolmandal rajal oli endurovend, kes hakkas ka vaikselt minuga samasse ritta kalduma. Kuna tal suunda sees polnud, siis mõtlesin korra, et niisama tilbendab kahe rea vahelisel joonel, paraku avastasin mingil hetkel, et mul pool autot (suund ikka veel sees) juba rida vahetanud ning see tüüp ronib ikka mulle külge sisse. Kui ma nüüd rõõmsalt oma manöövri poleks katkestanud ja vasakpoolsesse ritta tagasi koomale tõmmanud, oleks mu Xedose tagumine uks poisi esirattale rõõmsalt mopsu teinud ning poiss oleks 60 km/h mööda asfalti tagumikul edasi lasnud.
Sellises situatsioonis on pärast jube s**t tõestada, et vennal polnud suunda sees ja et tema oli tagapool ning kiirendas. Kui oleksime kõrvuti olnud ning tal suund ka sees, oleksin pidanud talle teed andma.
Pärast lasi tüüp veel ridade vahel siia-sinna ning oranzhi vilkuvat tulukest polnud kohe mitte näha. Krt, ma tean, et MINA olen autoroolis tänu tsiklikogemusele tähelepanelik juht, aga peale minu on ka jobudest rullnokki ja tibisid (nagu minu õde), kes roolis huuli värvivad ning samal ajal käekotis sobravad või ilusat meest kõrvalautos vaatavad..
-
- Postitusi: 1112
- Liitunud: 13 Jaan 2006, 11:54
- Tsikkel: BMW R1150R , K-650
- Asukoht: Harku
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 8 korda
- Kontakt:
Viskasin oma vene raskeraualt suunatuled küljest ära (valmistajatehas ei näe ette nende olemasolu) ja hakkasin käega suunda näitama, oh üllatust- ümberrivistumised muutusid oluliselt lihtsamaks ja autojuhid palju viisakamaks.... kas tõesti sellepärast, et sirutatud või tõstetud rusikas mõjub kuidagi ähvardavalt??
Tegelikult vist ikka asi selles, et päeval vilkuvat tulukest tähelepanemata jätta on suht kerge, aga käpasirutus äratab hästi tähelepanu.


-
- Mode
- Postitusi: 3133
- Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
no ridade vahel "sõeludes" ehk siis teisisõnu liikudes üldisest liiklusvoolust kiiremini ja vahetades seetõttu väga tihti sõidurida, on suunatule kasutamine minu jaoks veidi kahtlase väärtusega.
Kindlasti vaatan ma enne reavahetust peeglisse, et tagant / kõrvalreast keegi veel kiiremini ei tuleks. Minu taga sõitval sõidukijuhil on suht poogen, kuhu suunda ma edasi kiirendan. Minu ees sõitval sõidukijuhil on sellest samuti suht poogen, sest tema liigub omas tempos samal rajal edasi. Poogen ei ole sellel sõidukijuhil, kelle ette ma reavahetusega satun, kuid miskipärast ma ei usu, et keegi hakkaks mulle hoolega "kohta tekitama", kui ma usinasti enne suunda vilgutan.
See jutt käib näiteks Paldiski mnt. ja Pirita tee 70 ala kohta jms. Kindlasti ei kehti see ristmike läheduses ja aeglases liiklusvoolus.
Ja ma ei propageeri midagi. Sõitke nii, nagu õigeks peate.
Kindlasti vaatan ma enne reavahetust peeglisse, et tagant / kõrvalreast keegi veel kiiremini ei tuleks. Minu taga sõitval sõidukijuhil on suht poogen, kuhu suunda ma edasi kiirendan. Minu ees sõitval sõidukijuhil on sellest samuti suht poogen, sest tema liigub omas tempos samal rajal edasi. Poogen ei ole sellel sõidukijuhil, kelle ette ma reavahetusega satun, kuid miskipärast ma ei usu, et keegi hakkaks mulle hoolega "kohta tekitama", kui ma usinasti enne suunda vilgutan.
See jutt käib näiteks Paldiski mnt. ja Pirita tee 70 ala kohta jms. Kindlasti ei kehti see ristmike läheduses ja aeglases liiklusvoolus.
Ja ma ei propageeri midagi. Sõitke nii, nagu õigeks peate.
Viimati muutis Pihelgas, 27 Juun 2007, 14:58, muudetud 1 kord kokku.
-
- Postitusi: 3558
- Liitunud: 14 Nov 2002, 21:34
- Asukoht: Tallinn 5056777
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
kui nüüd siiralt aus olla siis ise näitan ka maanteel vahest käte ja jalgadega suundasid. Rattal nii, et mõlema pöidla all on vastava poole suund ja kui gruisiga lasta siis on lihtsam käe või jalaga näidata kui rutskani nuppu vajutama küünitada.
motokas
motokas
Aeglaselt saab kauem sõita.
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
-
- Mode
- Postitusi: 3133
- Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
mida värki meesMotopaks kirjutas:kui nüüd siiralt aus olla siis ise näitan ka maanteel vahest käte ja jalgadega suundasid. Rattal nii, et mõlema pöidla all on vastava poole suund ja kui gruisiga lasta siis on lihtsam käe või jalaga näidata kui rutskani nuppu vajutama küünitada.
motokas





-
- Postitusi: 249
- Liitunud: 05 Mai 2004, 09:08
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 5 korda
Nii ta on, surmalakse võivad sellised laisad inimesed põjustada, eriti mootorratastele, ise olen jäänud ühest suure kobaga ellu ja terveks. Ja neid hoolimatuid laiskureid on liikluses piisavalt, et eluküünlaid kustutada.
Selline pisut otsekohesem ajuripatsite-lahtisuse ravi on:
Kui keegi järjepidevalt ei näita suunda, sõida järgi kuni liikur lõpliku peatuse teeb. Mine auto kõrvale, lase süüde korra uuesti sisse panna ja proovi ise kas suunatuli tal töötab, nii igaks juhuks.
Kui töötab, murra suunatule hoob küljest ära ja ütle, et Teil pole seda nii või naa vaja, võtan parem omale, mälestuseks. Liiklus on ikkagi meie ühis-asi.

Selline pisut otsekohesem ajuripatsite-lahtisuse ravi on:
Kui keegi järjepidevalt ei näita suunda, sõida järgi kuni liikur lõpliku peatuse teeb. Mine auto kõrvale, lase süüde korra uuesti sisse panna ja proovi ise kas suunatuli tal töötab, nii igaks juhuks.
Kui töötab, murra suunatule hoob küljest ära ja ütle, et Teil pole seda nii või naa vaja, võtan parem omale, mälestuseks. Liiklus on ikkagi meie ühis-asi.


.::: R1100 boGSer :::.
Jah, auto roolis on ka mulle juba sisse kodeeritud, et igale manöövrile eelneb suuna näit, k.a. rea vahetus.Lang kirjutas:suurem tõenäosus avariiks sinu enda eksimuse tõttu?plin500 kirjutas:tõesti, see aeg, mis kulub mul suuna sisse lülitamiseks ning ca 3 sek selle sees hoidmiseks, et rida vahetada, olen ma jõudnud juba mitu manöövrit teha. Igasuguste pöörete jaoks ristmikel kasutan ALATI suunatuld, kuna seda pean vajalikuks teiste liiklejate teavitamisel, kuid nagu ütlesin, ridade vahel sõelumisel imho pigem võtab see suunatule sisse panek ning siis manöövrile keskendumine 100%liselt palju rohkem minu tähelepanust eemale ja tekitab suurema tõenäosuse avariiks.
teiste liiklejate jaoks on ka ridade vahel suunatule näitamine märguandeks plaanitavast manöövrist.. olgu see siis kui vahetu tahes, peaasi et suund oleks sees enne manöövrit. ise kasutan seda koguaeg ja põhimõtteliselt olen selle omale käe sisse harjutanud
Kui seda vasaku käe näpuliigutust piisavalt harjutada, ei saa varsti arugi, kui igale manöövrile eelneb vajalik suunatule näitamine. Kasutan suunatuld isegi siis kui kaasliiklejaid kõrval-ees-taga pole (õhtutunnid või maantee), et see oleks käe sees koguaeg!
Kui sõidan autoga, siis sama lugu. Maast madalast on õpetatud ka autoroolis sõites, et rooli keerates lükkad sõrmed välja ja puutud suunatule lülitit automaatselt õiges suunas. Sama kehtib ka tsikli puhul, muidugi ülekantud tähenduses, et see harjumuseks saaks.
Kui ise liigeldes teisi ei austa ja suunatuld ei kasuta, pole see mingi eeskuju liikluse üldpilti ja -kultuuri edendada. Kuskilt tuleb ju alustada - iseendast
Teine asi on siiski tsikliga, kuna olen lihtsalt teistest niivõrd kiirem, et ei jää kellegile taganttulijale ette (peeglisse vaatan loomulikult iga kord, enne manöövri alustamist) ning mida olen tähele pannud, et kui ees olev auto tahab reastuda, siis paneb ta ka üldjuhul suuna sisse, NÄHES mind taga.
Ehk pole endal tõesti kogemusi tsikliga sõites veel nii palju, et mitte ette näha tekkivat olukorda (siiani siiski õnneks läinud


Kohe kindlasti ei propageeri siin suunda mitte kasutada, lihtsalt mina teen seda enda paremal järelenägemisel, ehk taganttulijaid ei sega oma sõelumisega ning proovin ka alati ette näha, kuidas eesolev liiklus ette käitub. Ei ole seda 100% kindlusega võimalik ette teada, kuid pauk võib ka selgest taevast tulla

suunatuled
Täna mul üks tropp sõitis ees, küll pidurituled ja jälle sõidab, äkki(önneks ) pööras paremale ja ei ühtegi suunda, ei julge mööda ka minna. Sellisel lollil tuleks tõesti suuna kang ära murda või siis kiviga peeglid puru lüüa. Neid pole tal tarvis
Kawasaki zx 10
Täna Tartu vahel õppesõitu tehes "vajusid" lihtsalt 2 tüüpi minu ette ... Ei näidatud suunatuld ning lihtsalt sõideti nahhaalselt minu ette ...
Samas üks vahtralehtedega noorem kutt musta boomeriga
näitas ilusti suunatuld et vahele saada, kuna teised ei lasknud, siis ma tegin tühjema koha ....
NÄIDAKE SUUNATULD !!!
JÄÄB MÕNI ÕNNETUS OLEMATA !!!
Terv
Rainer
Samas üks vahtralehtedega noorem kutt musta boomeriga

NÄIDAKE SUUNATULD !!!
JÄÄB MÕNI ÕNNETUS OLEMATA !!!
Terv
Rainer
Ise veel "võrri" ( rolleri) peal, ning endale tundub,et mõned "kõvemad" vennad, enda arust just vist, et neil nagu kohe meeldib hästi ligidalt kiirelt mööda sõita.
Üks kord läksime sõbraga tartu, kiirus oli 75-80km/h, ja no ikka väga ligidalt, ja kiirelt sõideti mööda.Isegi kõik rullnokad vahtralehtedega suvatsevad korralikult kaarega mööda minna.
Siis, ükspäev autoga, sattusin ühe tsikli venna taha, tee viis suht ühte. Ja, no kordagi ei näidanud suunda( isegi siis, kui parklast tee peale keeras). Vb. olid suunatuled katki, aga jah.
edit: et kellegile ei jääks mulje,et nagu võrrist ei võiks mööda sõita, aga jah.
Sõidetakse ikka pidevalt ligidalt mööda.
Alati, ka linnas, vaatad peegli, kaugelt tuleb mingi tsikkel ,enamasti bike.
Siis kiirendab, ja ikka peab lendama mingi 80-ga mööda,ja siis järgmise auto taga chillib rahus edasi.
Üks kord läksime sõbraga tartu, kiirus oli 75-80km/h, ja no ikka väga ligidalt, ja kiirelt sõideti mööda.Isegi kõik rullnokad vahtralehtedega suvatsevad korralikult kaarega mööda minna.
Siis, ükspäev autoga, sattusin ühe tsikli venna taha, tee viis suht ühte. Ja, no kordagi ei näidanud suunda( isegi siis, kui parklast tee peale keeras). Vb. olid suunatuled katki, aga jah.
edit: et kellegile ei jääks mulje,et nagu võrrist ei võiks mööda sõita, aga jah.
Sõidetakse ikka pidevalt ligidalt mööda.
Alati, ka linnas, vaatad peegli, kaugelt tuleb mingi tsikkel ,enamasti bike.
Siis kiirendab, ja ikka peab lendama mingi 80-ga mööda,ja siis järgmise auto taga chillib rahus edasi.
Viimati muutis Robskar, 27 Juun 2007, 21:58, muudetud 1 kord kokku.
-
- Postitusi: 1193
- Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
- Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Mis suunatuled katki, käed on ju otsas et lenksust kinni hoida näitaks siis kätega suunda. Sellistel kes ei suuda ja ei jaksa pole ajusid lihtsalt ja muud midagi, neid on nii autojuhtide kui ka tsiklimeeste hulgas, ma ka ei saa aru see vist on kõva mehe tunnus kui suunda ei näita vms. ei tea aga sellised ajavad s..ta keema .
Re: Suunatuled on kasutamiseks
Mis eesmärk sellel on? Ma olen küll väga roheline, kuid kui manööver läbi, siis peaks ikka suuna välja lülitama minu mäletamist mööda. Tekitab ainult segadust ju kui vastassuunas vasaku suunaga edasi lased...?joel kirjutas:Peale mõningast välismaal (autoga) sõitmist on jäänud külge paar kommet, mida üritan ka kodus kasutada.
1) Möödasõidul lasen vasakul suunal vilkuda senikaua, kuni olen vastassuunavööndis.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.