Uus "äge" kiiruse-mõõtmis süsteem!

See on kommuuni see osa, kus saab motovaba juttu ajada.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Olts
Postitusi: 405
Liitunud: 22 Okt 2005, 10:04

Lugemata postitus Postitas Olts »

Seitsmestes uudistes kohe lugu sellest aparaadist.

Loodetavasti vaadatakse need pildid enne kviitungite saatmist analüüsiva pilguga läbi. Selge on see et inimene suudab kiiruse mõõtmisse ja ületajatesse suhtuda arvestades iga juhtumi üksikasju eraldi. On suur vahe kas sõidetakse suvel kuival ja sirgel teel 100...105 või tehakse seda talvel pimedal ja libedal teel. Usun et esimesel juhul pigistatakse 99% juhtudel rahuliku südamega silm kinni.
Arvestades et politseid ei saa piltidega üle koormata, siis on loogiline kui aparaadid seadistada reageerima ületamistele +20 ja enam. Kui aparaat panna fikseerima alates 95 km/h siis Tallinn-Tartu mnt-lt tuleks ca 7000 pilti ööpäevas busside ja rekkatega eesotsas ning seda tahaks näha kes neid rikkujaid tuvastada ja trahve välja kirjutada jõuab.
Viimati muutis Olts, 11 Jaan 2007, 19:37, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

terall
Postitusi: 177
Liitunud: 21 Mai 2006, 12:40
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas terall »

Ka tänaõhtuses liiklussaates "STOP" on asjast pikematlt juttu. :arrow:

Aga minuarust need pildid just kõige selgemad ei olnud :roll: ja just kõige arusaadavamad. IMO

ahjakas

Lugemata postitus Postitas ahjakas »

Ei just nägin seda masinat seitsmestes uudustes ja igati hea aparaat minu arvates!Muidu peavd ju meie politsei onud vihma või muu ilma käes seisma!Muidugi jääb ka need paljud mõtetud kohtuasjad kiiruse ületamise üle ära! (w) :idea:
Kasutaja avatar

Fredy.ee
Postitusi: 273
Liitunud: 28 Mär 2004, 22:41
Asukoht: EESTI
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Fredy.ee »

Mina elan Araabia Ühendemiraatides - Dubais ja siin on kõik emiraadid neid kaameraid täis ja kohati on nad lausa paari km-ste vahedega , lihtsalt osad pildistavad eest, osad tagant, enamus on fikseeritud tee äärde kuid samas on ka ajutisi kaameraid küll seisva auto varjus või palmide alla pandud.
Trahviga on lugu lihtne, autode puhul saadetakse trahv koju üsna kiiresti kuna autol ju number nii ees kui taga, rattaga on võimalik nubrit "varjata" selle paigutamisega mitte tehase poolt määratud kohale. Absoluutselt mitte kedagi ei koti kes sõitis autoga või milleks. Kui sina oled auto omanik siis sina maksad ka trahvi - sinu asi nõuda raha sisse eeskirjade rikkujalt. Sama ka parkimis trahviga. Trahvi ei ole sul ka mitte mingisugust võimalust maksmata jätta kuna iga aasta peab sõidukit uuesti registreerima / eestis ülevaatust tegema ja kogu info on arvuti andmebaasides üleval. Seega kui trahvid maksmata siis pühi suu puhtaks ka registreerimisest / ülevaatusest.
Asi on lihtsamast lihtsam ja samas paneb inimesi ka kontrollima oma kiirust. Politseil ka töö palju lihtsam eriti eesti kliimas kus on 300 päeva aastas talv - mine ja passi seal tee ääres nagu jobu ja pea järjest autosid kinni. Siin ei peatata mitte ühtegi autot niisama kinni kui just surmasõlme ei ürita teha keset teed.
Rattaga olen jäänud kaamerasse lugematul hulgal kordades aga kui numbrit pole näha siis pole ka kellegile trahvi saata.
Kaamerad on ka väga erinevalt reguleeritud - osad teevad pildi kui läheb +1 kmh üle piirangu, osad +10, +20 jne.
Samas see välgu sähvatus ainult ehmatab korraks hiljem saad alles aru et oli see ju politsei fotokast - ei midagi meeletult pimestavat.

Jälgige kiirusepiiranguid ja pole ka pärast vaja rahakotti kergendada.
Harley-Davidson ja Buell mootorrataste Ümberehitus
Autode ja Tsiklite transport USA'st
+372 5888 5888
fredy@fredy.ee
http://www.Fredy.ee
http://www.facebook.com/Fredy.eeDreamland

Tort
Postitusi: 2040
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 177 korda

Lugemata postitus Postitas Tort »

Bueller kirjutas:
Siin ei peatata mitte ühtegi autot niisama kinni kui just surmasõlme ei ürita teha keset teed.
?
Kasutaja avatar

ping
Postitusi: 1229
Liitunud: 22 Mär 2005, 23:45
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas ping »

Kui suur kiirus Dubais lubatud on? Ma viimane kord lausa filmisin spidokat kui taksojuht linnavahel 140km/h sõidutas, aga trassil üle 110 ei lasknud.
Kasutaja avatar

Fredy.ee
Postitusi: 273
Liitunud: 28 Mär 2004, 22:41
Asukoht: EESTI
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Fredy.ee »

ping kirjutas:
Kui suur kiirus Dubais lubatud on? Ma viimane kord lausa filmisin spidokat kui taksojuht linnavahel 140km/h sõidutas, aga trassil üle 110 ei lasknud.
Kiirusepiirang on täpselt nii kuidas juhtub tavaline on linnas sees ranna ääres (Jumeirah Beach Road) 70kmh, selle paralleel tänaval (Al Wasl Road) 80kmh ja sellest järgmisel paralleelil (Sheikh Zayed Road) 100/120kmh. Siin ju kõik teed on ühesuunalised. näiteks Sheikh Zayed Roadil on laiemates kohtades 8 rida ühes suunas ja 8 teises suunas ja kiiruse piirang 100/120kmh sellest suuremat kiirusepiirangut pole ma kusagil emiraatides näinud.
Head pildid on siin (Sheikh Zayed Road 1991 vs. 2005): http://uaecommunity.blogspot.com/2005/1 ... -2005.html
Harley-Davidson ja Buell mootorrataste Ümberehitus
Autode ja Tsiklite transport USA'st
+372 5888 5888
fredy@fredy.ee
http://www.Fredy.ee
http://www.facebook.com/Fredy.eeDreamland
Kasutaja avatar

shadows
Postitusi: 284
Liitunud: 10 Mai 2005, 21:10
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas shadows »

Suzumen kirjutas:
CB500 kirjutas:
Kiirust mõõdavad nad ju eest, s.t. radari poole sõitval sõidukil, mitte juba mõõdunul.. seega, seni kuni nad kahte pilti ei tee, -üks eest kiirusega, teine tagant identifitseerimiseks pole neil eriti kuskilt kinni hakata mootorratturite puhul. Parandage mind kui eksin.. eks järgmine hooaeg saame teada anyway.
Antud momendil kehtiv seadusandlus ei luba vormistada väärteoprotokolli kiiruse ületamise eest, kui liiklusvahendi roolis olnud isik pole identifitseeritud. Lisaks ei luba kehtiv seadusandlus vormistada väärteoprotokolli tagaselja (ilma rikkuja juuresolekuta). Ehk siis EV puudub omaniku vastutus. Sellisel juhul ei aita mootorratta puhul ka tagant tehtud pilt reg numbrist.
See ongi hetkel suurim probleem.
Kuid seadust tahetakse muuta.
Samamoodi oli ka parkimistrahvidega, et ei saanud trahvi teha kui ennast kohal polnud. Siis vormistati ümber, et tegu pole trahviga vaid mingit sorti viivisega kui ei eksi, või piletitasu, vms, parandage keegi.
Madallendureid kaamera ei puuduta, üle 240km/h kaamera pilti ei tee.
Ning pildistab ta kiiruseületajaid, mitte kõiki.
Ja kasutatakse ka seda hõbedases Sharanis, mitte vaid tumerohelises.
Kuid, et aken lahti, see on huvitav.
Suvel testiti ikka kinniste aknate tagant Piibe maanteel.
Mülkas kinni koguaeg !

Pilt
Kasutaja avatar

simp
Postitusi: 1782
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: sv1000n
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 122 korda
Tänatud: 192 korda

Lugemata postitus Postitas simp »

raportis räägiti et tegelikkuses ei ole mingit probleemi seaduses täna niiet keda uskuda?
Kasutaja avatar

Regula
Postitusi: 478
Liitunud: 08 Juul 2005, 19:15
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Regula »

Minuarust teeb politsei Eestis üldse vale koha peale neid suuri trahvimisi. Igasuguseid parkimistrahve ja väikseid kiiruse ületamis trahve. See mis see liikluses hukkunute arv siin 2006 aastal lõpuks tuli, vist mingi üle 100, selle põhi põhjuseks oli joobes juhtimine ja tähelepanematus. Kindlasti väike osa juhtub õnnetusi ka lubatust suuremate kiiruste pärast, aga mitmeid kordi väiksem on see võrreldes joobes juhtide tekitatud õnnetustega.
Kui see mida politesi tahab, on liiklusõnnetuste vähendamine, siis 10 korda tõhusamalt saaks seda teha roolijoodikute üli intensiivse püüdmisega, ikka nii et no lihtsalt ükski vennike ei julge midagi võtta, sest karistused võiksid olla ülisuured. Ja ega ma ei ütle et siis kihtutada võib igalpool koguaeg, lihtsalt inimene peab ise vaatama kui kiire tal on ja hindama oma oskusi ja võimeid ja kui tabatakse lihtsalt mingi kihutamise manjakk kes ikka kohe no kohe selgelt kihutab, siis see on ka hea.

Lihtsalt tehakse liiklusõnnetuste vähendamise tööd kõige vähem tulemusrikkast otsast. sest umbes nii see võib olla, et kihtutamise pärast toimub 1/10 liiklusõnnetusi, ja need põhimõtteliselt mitte kunagi kogenud juhtidega, vaid mingite noortega kes on just auto saanud ja kiirust proovivad. ja siis 1/10 õnnetusi toimub lihtsalt lollidega ja 8/10 roolijoodikutega. Alustagu oma tööd ikka kõige suuremast probleemist.
Kasutaja avatar

deadend
Postitusi: 350
Liitunud: 26 Juul 2004, 23:51
Tsikkel: Yamaha
Asukoht: tartu
Tänanud: 6 korda

Lugemata postitus Postitas deadend »

kõike päris korraga ka nüüd saa, et plaks ja liiklus korras, kuskilt tuleb alustada, tore, et need kaamerad tulevad kihutajaid püüdma kuid tõsi, see veel praegust olukorda liikluses korda tee aga parandab ikka natuke. kui kohe meeletult patrulle saata roolijoodikuid püüdma aint aitaks, kindlasti oleks sellest ka palju kasu kuid politseid on mujale ka vaja kui teede peale autosi kinni pidama, tuleks välja mõelda moodus kuidas inimeste suhtumist joobes sõitmise suhtes muuta(mina ei tea kuidas) ja altkäemaksu võtvatest politseinikest lahti saada...
Kasutaja avatar

Regula
Postitusi: 478
Liitunud: 08 Juul 2005, 19:15
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Regula »

No alustada võiks sellest, et alkoholi mitte kuskil mitte millalgi mitte mingil moel reklaamida ei võiks, kindlasti ajapikku hakkaks see noortele vähem külge jääma kui praegu, sellise suure reklaamimisega, aga jah see võtaks põlvkonnakese jagu aega.
Kasutaja avatar

mustaoja
Postitusi: 33
Liitunud: 04 Juun 2006, 14:36
Tsikkel: Kawasaki GPX600
Asukoht: Viljandimaa

Lugemata postitus Postitas mustaoja »

Esialgu seadet katsetatakse, kuid kui testid osutuvad edukaks, peaks kolme aasta jooksul Eestisse jõudma kümme taolist seadet.
Aega maailm,miks halada.
Kasutaja avatar

harrastaja
Postitusi: 345
Liitunud: 28 Aug 2005, 23:39
Asukoht: Viimsi

Lugemata postitus Postitas harrastaja »

Uue seadme juurde räägivad "maaletoojad" üllast juttu liikluse distsiplineerimisest, õnnetuste ja hukkunute arvu vähendamisest jms. Samas ei räägi keegi sellest, et rikkujatele määratavad prognoositavad trahvisummad on eelarves väga oluline rida ja plaani tuleb selles osas täita. Nüüd, kui pool "laekuritest" on ahnuse ja ebalojaalsuse tõttu "hoiule" pandud ja allesjäänud kaader on kaotanud "motivatsooni" ja suundub soome ehitajaks, on ju loogiline, et üritatakse uudsete tehnoloogiliste lahenduste abil lihtsalt ja efektiivselt eelarvet täita - ainult "arvete" saatmise vaev! Lahe business! Inimfaktor on ka minimeeritud!

Huvitav, millal jõuab liikluspolitseile latva, et nende põhiline ülessanne ei seisne tegelikult põõsast kiiruse mõõtmises ja trahvide määramises ?!
ZX10R '12
KX250F '14
Kasutaja avatar

remy
Postitusi: 350
Liitunud: 07 Juul 2004, 00:56
Asukoht: Reval/Kristiine

Lugemata postitus Postitas remy »

Ei ole siin mingit eelarve täitmist - kõigepealt maksame me (sõidukite juhid) kinni need kümme aparaati, mis igaüks maksab kindlasti päris mitme nulliga summa, ning kui need on kinni makstud on need mõõturid juba amortiseerunud ning tuleb uued ja kallimad soetada :P
Kasutaja avatar

WR
Postitusi: 164
Liitunud: 04 Veebr 2005, 10:53
Asukoht: tallinn

Lugemata postitus Postitas WR »

Hmm...sõidan mina eile õhtul mööda Haapsalu maanteed ja oppaa...kuskil 5km peale Pärnu mnt. pealt maha keeramist (vahetult enne 70 ala) juba sildidki üleval (a'la "automaatne kontroll")
SM
Kasutaja avatar

matukas
Postitusi: 44
Liitunud: 16 Nov 2006, 16:28

Lugemata postitus Postitas matukas »

Regula kirjutas:
...ja siis 1/10 õnnetusi toimub lihtsalt lollidega ja 8/10 roolijoodikutega. Alustagu oma tööd ikka kõige suuremast probleemist.
Pigem ütleks, et kõik avariide tekitajad on minu arvates lollid. Ja paraku on Eesti ühiskond loll. Märke paranemisest veel pole. Kui ühiskond oleks tark, siis isik, kes tahaks lollusi liikluses teha, surutakse ühiskondliku arvamusega maha. Võib-olla suudab teha ühe-kaks lollust aga mitte rohkem.
Analüüsige kasvõi nüüd seda plekikolinat, mis 11.01 lumesaju tagajärjel tekkis. Üle 30 pisiavarii. Ja nii on see ALATI, kui lumi/löga üle tüki aja taevast alla tuleb. Võiks ju ometi (teiste) vigadest õppida. Olid õnnelik, et avariid ei teinud? Aga sõidad järjekindlalt ikka sellise pikivahega, et teine sõiduk Sinu ja eelsõitva sõiduki vahele ei mahu. Ka maanteel.
Keep momentum
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

Mida te halate! Nagu lapsed, kel mänguasi käest võetud.
Sõitke LE kohaselt ja ei hakka keegi te hõlma. Ja kui ei sõida, vastutage ja ärge vinguge.
Kasutaja avatar

Fredy.ee
Postitusi: 273
Liitunud: 28 Mär 2004, 22:41
Asukoht: EESTI
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Fredy.ee »

Eestis peaks küll ikka väga vakka olema liikluskorralduse poole pealt. Sõidetakse ikkagi viisakalt ja inimese moodi - muidugi idioote leidub igal pool.
Samas minge Egiptusesse või Dubaisse mõneks ajaks siis näete mis tähendab tegelikult hull liiklus - igasugused reeglid puuduvad. Siis saaksite aru et eestis on lausa väga hea liigelda.
Samas ei ole sugugi alkoholi tarvitanud inimesed need õnnetuste tekitajad. Enamus siiski kained lihtsalt tähelepanematus, sõidukogenematus, mobiiltelefonid ja palju muud on põhjusteks.
Harley-Davidson ja Buell mootorrataste Ümberehitus
Autode ja Tsiklite transport USA'st
+372 5888 5888
fredy@fredy.ee
http://www.Fredy.ee
http://www.facebook.com/Fredy.eeDreamland
Kasutaja avatar

Telempe
Postitusi: 120
Liitunud: 15 Juul 2003, 22:28
Tsikkel: Triumph Sprint ST 1050 (2008)
Asukoht: Tallinn (QTH:KO29HJ)

Lugemata postitus Postitas Telempe »

...See mis see liikluses hukkunute arv siin 2006 aastal lõpuks tuli, vist mingi üle 100, selle põhi põhjuseks oli joobes juhtimine...
Kiirusfotokate asemel tuleks panna hoopis purjus juhtidele kohustuslikud puhumisjaamad tee äärde. Siin jälle probleem: mis peataks purjus juhi ja paneks ennast üles andma? Kas à la Coca-Cola automaadid, aga kirjaga "Tasuta õlu! Üks puhumine + autovõtmed = pudel õlut", ajaksid asja ära?
ATGATT, but not invincible
Kasutaja avatar

harrastaja
Postitusi: 345
Liitunud: 28 Aug 2005, 23:39
Asukoht: Viimsi

Lugemata postitus Postitas harrastaja »

mella kirjutas:
Mida te halate! Nagu lapsed, kel mänguasi käest võetud.
Sõitke LE kohaselt ja ei hakka keegi te hõlma. Ja kui ei sõida, vastutage ja ärge vinguge.
Jah, just! Sõida öösel mööda täiesti tühja Vabakat täpselt 50 km/h! Nii tore! Need, kes 10-15 km/h kiiremini sõidavad, ei tohi üldse midagi kobiseda, kui automaatselt saadetud trahvikviitungid postkasti enam ära ei mahu!
ZX10R '12
KX250F '14
Kasutaja avatar

scryth
Postitusi: 1094
Liitunud: 26 Apr 2006, 09:18
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas scryth »

harrastaja kirjutas:
Jah, just! Sõida öösel mööda täiesti tühja Vabakat täpselt 50 km/h! Nii tore! Need, kes 10-15 km/h kiiremini sõidavad, ei tohi üldse midagi kobiseda, kui automaatselt saadetud trahvikviitungid postkasti enam ära ei mahu!
Üpris mõttetu on toppida ühte patta olemasolevad seadused ja järelvalve. Elik... kui seadus ei meeldi, pole vaja vinguda selle kallal, kes tegeleb efektiivselt selle seaduse järelvalvega.
kus viga näed laita, seal mine ja hakka mölisema

Raul777

Lugemata postitus Postitas Raul777 »

harrastaja kirjutas:

Jah, just! Sõida öösel mööda täiesti tühja Vabakat täpselt 50 km/h! Nii tore! Need, kes 10-15 km/h kiiremini sõidavad, ei tohi üldse midagi kobiseda, kui automaatselt saadetud trahvikviitungid postkasti enam ära ei mahu!
Äkki peaks siis kiirusepiirangud ära kaotama? Iga inimese enda probleem kas ta julgeb autoga sõita või kas ta elusalt koju jõuab? Iga asi on ikka põhjusega välja mõeldud, nii ka kiirusepiirangud. See, et inimene aja jooksul on omandanud parema sõiduosakuse ei muuda ju ometi füüsikaseadusi kehtetuks. Tegelikult on väga suur vahe selles kas linnas liigutakse 50km/h või 60km/h, enamus inimesi arvavad aga et nad on ülihead autojuhid ja nad saavad igasuguste olukordadega hakkama ning nagunii nendega ei juhtu mitte midgagi. Oled Sa kunagi näinud autojuhti, kes arvaks, et tema sõiduoskus on väga halb? Kuna vahel tegelen ka erinevate sõidukoolitustega, siis olen näinud väga palju erinevaid inimesi ja kui neil on koolitusel palutud hinnata oma sõiduoskust, siis suurem osa on pidanud oma sõiduoskust keskpärasest paremaks, ikka kas hea või väga hea. Mõni üksik on julgenud tunnistada, et sõiduoskus on kehvapoolne. Samas, kui nende inimestega ka reaalselt sõita, siis paljudel juhtudel on küll tekkinud küsimus kuidas ta üldse load on saanud. See ongi põhjuseks miks eestis juhtub nii palju avariisid ja miks on 1-2% liiklejatest roolis joobes või jääknähtudega- inimesed lihtsalt hindavad oma võimeid üle. Nii tundub ka see liiklusjärelevalve ja nüüd siis ka kaamerate kasutamine inimõiguste piiramisena, sest vahepeal ju liiklusjärelevalve praktiliselt puudus ja seega kadus inimestel ka hirm mõne rikkumisega vahele jääda. Kahjuks aga pole ühiskond veel nii kaugele arenenud, et saaks ilma järelevalveta hakkama.Enamus ju arvab, et liikudes kiiremini jõuab ka varem kohale, samas enamus ei mõtle sellele kui palju siis tegelikult kiiremini liikudes ka aega võidab ja kas see kaalub üles tundualt suurenenud kütusekulu ning avariiriski.
On ehk keegi üritanud linnas liikudes ära kasutada nn `rohelisi laineid`. siis näeb ta isegi, et need igal pool pidevalt +10-20 km/h liikuvad tegelased kipuvad kokkuvõttes hoopis jalgu jääma, kuna nad ummistavad oma ralliga foorist foorini ka ristmikud- ega kiiremini liikudes ju foor kiiremini roheliseks ei lähe.
Konkreetne jutt pole otseselt Harrastajale aga sai nati oma mõtteid avaldatud.
Kasutaja avatar

harrastaja
Postitusi: 345
Liitunud: 28 Aug 2005, 23:39
Asukoht: Viimsi

Lugemata postitus Postitas harrastaja »

scryth kirjutas:
harrastaja kirjutas:
Jah, just! Sõida öösel mööda täiesti tühja Vabakat täpselt 50 km/h! Nii tore! Need, kes 10-15 km/h kiiremini sõidavad, ei tohi üldse midagi kobiseda, kui automaatselt saadetud trahvikviitungid postkasti enam ära ei mahu!
Üpris mõttetu on toppida ühte patta olemasolevad seadused ja järelvalve. Elik... kui seadus ei meeldi, pole vaja vinguda selle kallal, kes tegeleb efektiivselt selle seaduse järelvalvega.
Pidasin silmas tegelikult seda, et robot on robot ja kui ta tõepoolest häälestatakse vastavalt kehtivatele seadustele, et linnas 1 km/h rohkem kui 50 km/h+mõõtmisviga ja "klõps" ja trahvikviitung postkastis /ehk siis Mella soovitatud "vastutus"/, siis hakkab tõenäoliselt palju nalja saama, sest üldine liilusvool on oluliselt kiirem kui seadusega lubatud ja on kohti kus polegi võimalik seadustest kinni pidada. Näiteks raskeveokiga Tabasalu tõusu minnes. Elu on näidanud, et "efektiivselt seaduse järelvalvega" tegelevad isikud leiavad üles just need kohad, kus hea lihtne "plaani täita". Ühiskondlikust vaatenurgast on selline järelvalve aga teisejärguline. Ma ei mäleta, et oleksin eriti näinud liikluspolitseid tipptunni ajal ummikuid reguleerimas või koolide-lasteaedade juures kihutajaid ohjamas. Loomulikult on kiirust vaja mõõta ja rikkujaid karistada aga tähtis on see, et kus ja millal ja millises ulatuses. Seadused on tegelikult tehtud selleks, et inimestel oleks parem elada. Kuidas kumbki pool neid tõlgendab, on iseasi.

Ühesõnaga, vingun ikka küll kuna "efektiivselt seaduse järelvalvega" tegelevate isikute tegevus on äärmiselt subjektiivne.
ZX10R '12
KX250F '14
Kasutaja avatar

harrastaja
Postitusi: 345
Liitunud: 28 Aug 2005, 23:39
Asukoht: Viimsi

Lugemata postitus Postitas harrastaja »

Raul ja teised, võite te käe südamele panna ja öelda, et teie sõidate linnas 50-ga ega isegi mitte öösel ja tühjal laial tänaval 60 või 65-ga ?!
ZX10R '12
KX250F '14

Raul777

Lugemata postitus Postitas Raul777 »

Ei saa kätt südamele panna aga mul pole ka selle vastu midagi kui üritatakse liikluskultuuri parandamiseks midagi ette võtta. Kui julged teha siis julge ka vastutada ning loogiline, et keegi ei haka menetlema kiiruseületust 1 km/h. Pigem on asja mõte tõmmata liikumiskiirust maha ja karistada neid kes liiguvad kiiremini kui +20 km/h.
Viimati muutis Raul777, 12 Jaan 2007, 16:47, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

scryth
Postitusi: 1094
Liitunud: 26 Apr 2006, 09:18
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas scryth »

Kuna liiklusõnnetus toimub liikluseeskirja (mis kirjeldab muuhulgas ka "preventiivset" ja "defensiivset" käitumist) eiramise tulemusena, põhjustavad õnnetusi liiklejad, kes eeskirja niikuinii ei järgi. Seetõttu tuleks liikluseeskiri, kui kasutu nähtus unustada, süüdlased vangistada ja kuriteovahend üldsuse heaolu huvides hävitada. Igaks juhuks koos omaniku ja tema leibkonnaga.
Korralikud liiklejad saavad omavahel ka ilma igasuguse repressiivse eeskirjata edukalt hakkama.
:twisted: :ner: :bsmile:
kus viga näed laita, seal mine ja hakka mölisema
Kasutaja avatar

Soultrain
Postitusi: 969
Liitunud: 29 Sept 2003, 18:28
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Soultrain »

kogu arenenud maailm saab hakkama, no what the fuck me ei peaks saama??? liigun pidevalt soomes sadu kilomeetreid ja pole seni veel õnnestunud trahvi saada, paar sõpra on küll korduvalt saanud ja on selle võrra ka vaiksemaks jäänud. kuna mina pole saanud, siis arvan et ju siis ikka on võimalik ka nii sõita et EI PEA TRAHVI SAAMA. lisaks veel niipalju, et soomes nagu ütlesin on +20km/h seadistatud moottoritiel (vähemalt nendes kohtades kus mina liigun) lubatud kiirus on enamasti 120km/h ja üldine liiklusvool on ca 140km/h.
Loud pipes save lives!!!
Kasutaja avatar

CB500
Postitusi: 2189
Liitunud: 25 Juul 2003, 21:52
Asukoht: CB900F Hornet

Lugemata postitus Postitas CB500 »

Nutt ja hala, nagu nüüd oleks elu p****s ja enam sõita ei saakski, nagu kanakari. Sõitke nii, et kinni ei peeta/või pilti ei tehta. See polegi nii raske tegelikult ju, eriti kui vastavad märgid enne kaameraid jne. Pea terve maailm saab hakkama ja meie ei saa?? Pullikakk, nagu teadagi kellel meeldib öelda..
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
Kasutaja avatar

matukas
Postitusi: 44
Liitunud: 16 Nov 2006, 16:28

Lugemata postitus Postitas matukas »

harrastaja kirjutas:
Raul ja teised, võite te käe südamele panna ja öelda, et teie sõidate linnas 50-ga ega isegi mitte öösel ja tühjal laial tänaval 60 või 65-ga ?!
Ja kuhu Sul öösel kiirem on kui päeval? Keskmine kiirus on öösel oluliselt suurem kui päevasel ajal. Doh?

matukas@+5...+10 reaalset kiirust
Keep momentum
Suletud

Mine “Vaba teema”