2. leht 2-st

Postitatud: 01 Nov 2006, 18:45
Postitas hellish
ei olene sellest mis masinale vaid sellest mis mootorile.

Postitatud: 04 Nov 2006, 15:14
Postitas SFX
Serengeti kirjutas:
Nende püttidega kogemusi pole aga seda tean et 1 rõngaga kolb käib palju paremini kui kahega. Endal on olnud mõlemad peal. Ja siis on veel tootjatel ka väga suur vahe Näiteks Polini ja Athena vahel.
mis vahe siis tootjatel on ka?Et polini silinder on parem asi kui athena oma?
muideks athena=stage6 .

Postitatud: 04 Nov 2006, 17:26
Postitas Justice
Kõige odavam 50cc sport silinder on valmistatud firma BGM poolt .
Ja keegi kellel peal on olnud v6i on siiamaani pole midagi halba ütlend .
Kavatsen endalegi soetada.
Aaga küsimus siis:
Kas kõik 50cc sport silindrid on alu. ?

Re: Malossi MHR replicia 70ccm VS Polini Alu 70ccm

Postitatud: 04 Nov 2006, 18:10
Postitas Gert250
Edward kirjutas:
Kumb peab kauem vastu.Silindrid on enamvähem ühe võimsusega.Mainiks ära et Polini Alu 70ccm on ühe rõngaga...ja MHR replicia 70ccm on kahega.
Se polini alu. ühe rõngaga on u kolmandiku võimsam kui mhr rep. Ühe rõngaga polini silinder on EVO. Pöörded tugevalt üle 13k. Samas, kui enda mhr rep. nt u 11k pööret jookseb. Ja se polini evo on ka umbes tuhat krooni kallim, kui mhr replicia. Polini evo kulub ka viis korda kiiremini. Pmst on nii, et mhr replicia on kõvem tänavasõidusilinder ning polini evo ringraja ning kiirenduste teema :P

Postitatud: 04 Nov 2006, 21:39
Postitas Serengeti
SFX kirjutas:
Serengeti kirjutas:
Nende püttidega kogemusi pole aga seda tean et 1 rõngaga kolb käib palju paremini kui kahega. Endal on olnud mõlemad peal. Ja siis on veel tootjatel ka väga suur vahe Näiteks Polini ja Athena vahel.
mis vahe siis tootjatel on ka?Et polini silinder on parem asi kui athena oma?
muideks athena=stage6 .
Kui neil püttidel ei ole vahet siis võid üks kõik mis püti peale panna ju ja markeriga sport peale kirjutada. Vähemalt 70cc polini pütt on küll parem kui athena. polini 70cc pütt maksab 12k kõige kõvem millaega rinkat sõidetakse.50cc kohapealt ei oska eriti öelda kuna pole neid kõrvuti näind. igal juhul polini 70cc läheb aint gaasi andes yle kui ette ei suru.miks siis aint polini juppidega soomes ringrada sõidetakse.

Postitatud: 05 Nov 2006, 09:43
Postitas SFX
Serengeti kirjutas:
SFX kirjutas:
Serengeti kirjutas:
Nende püttidega kogemusi pole aga seda tean et 1 rõngaga kolb käib palju paremini kui kahega. Endal on olnud mõlemad peal. Ja siis on veel tootjatel ka väga suur vahe Näiteks Polini ja Athena vahel.
mis vahe siis tootjatel on ka?Et polini silinder on parem asi kui athena oma?
muideks athena=stage6 .
Kui neil püttidel ei ole vahet siis võid üks kõik mis püti peale panna ju ja markeriga sport peale kirjutada. Vähemalt 70cc polini pütt on küll parem kui athena. polini 70cc pütt maksab 12k kõige kõvem millaega rinkat sõidetakse.50cc kohapealt ei oska eriti öelda kuna pole neid kõrvuti näind. igal juhul polini 70cc läheb aint gaasi andes yle kui ette ei suru.miks siis aint polini juppidega soomes ringrada sõidetakse.
saksas väga paljudel rolleritel on stage 6 jupid,ehk athena omad.

Postitatud: 05 Nov 2006, 09:54
Postitas nm5
Kui ma ei eksi siis stage 6 ongi Saksamaa firma, ja eks Sakslased ole ka veidi patriotistlikud :wink:
Eks stage 6 toodab muidu ilusaid tuuningvidinaid küll kuid ma pole eriti näinud ,et võistlusmasinad kasutavad täielikult stage 6 tuuningut, populaarsemad on silindritest siiski Hebo Manston, 2 Fast, Malossi MHR ja Polini EVO.

Postitatud: 05 Nov 2006, 10:41
Postitas Serengeti
Kui mina tahaks osta endale 50cc sport silidnrit siis pooldaks ise kas polinit või MHRi aga nh igaüks ostab selle mida ta tahab ju.

Postitatud: 05 Nov 2006, 11:28
Postitas Justice
Minuteada hetkeseisuga parim 50cc silinder ongi ju hetkel Mhr team :roll:

Postitatud: 05 Nov 2006, 14:10
Postitas Serengeti
Aga ma ARVAN et Polini käib paremini sest see ühe rõngaga.

Postitatud: 05 Nov 2006, 14:29
Postitas nm5
Serengeti kirjutas:
Aga ma ARVAN et Polini käib paremini sest see ühe rõngaga.
50cc ja 70cc Team MHR on ka 1 rõngaga, kõik race tüüpi silindrid on ühe rõngaga.

Postitatud: 05 Nov 2006, 15:35
Postitas Gert250
See teema ei vii küll mitte kuhugi.

Ennem, kui siia vaidlema tulla siis tasux omale selgeks teha silindri klasside vahe.
polinil on 3 70cc silindrite klassi ja siin on kõik täiesti segi.

Kui siin juba vaidluseks läks siis kõigekõvem silinder mis olemas on, on ikka 2fast and 4race, edasi siis malossilt uus MHR team patenteeritud silinder 470 eur kui ma ei eksi. ning uued hebo manstoni silindrid Manston PATANEGRA kõigekõvem hebolt ning revolution.
Polini evo on hinna poolest lihtsalt kõige menukam vb..