2. leht 4-st
Postitatud: 26 Okt 2006, 14:57
Postitas zanner
zann kirjutas:Alpss kirjutas:EDIT: Täiustamisest nii palju et mina soovitaksin peale panna LeoVince ZXi ja Malossi Multivar variaatori !
Neid saab ka läbi Yamaha esinuduse tellida?
Võibolla isegi saad aga ära neid ennem kylge lase panna kui sul sissesõit tehtud pole
Postitatud: 26 Okt 2006, 15:01
Postitas Edward
sr50r ikka...paremad jupid (aeroxil karpa väiksem?)
Postitatud: 26 Okt 2006, 15:02
Postitas Taurivi
karpat annab ikka suuremat ka panna

Postitatud: 26 Okt 2006, 16:12
Postitas Jozeph
zann kirjutas:tänud.
Tore oleks veel teada kumba neid kahest on lihtsam tuunida nii mootori kui ka gondlite poolest.
Uuel Aprilial pole veel nii palju tuuningjuppe,Aeroxil on tuuningjuppe tosinates
Postitatud: 26 Okt 2006, 16:31
Postitas shadows
miku00 kirjutas:miks sa tahad aeroxi mootor täiustada? stock aerox piirajad maas läheb täiesti 90-100km/h kiirendus kah väga hea!
90-100km/h ei lähe ta sul nüüd küll teps mitte.
GPS-i jooksevad 75-80kmh/h piirajateta aeroxid.
Ning kiirendust ei anna Apriliaga absoluutselt võrrelda, ning kuna hinnavahe ei ole suur siis arvesta , et Aprilial on juba tehase sportsummuti, suurem karpa(juhul kui karpa võtad),sportvariaator.
See on aeroxile +5k.
Soovitan igastahes Sr'i.
Postitatud: 26 Okt 2006, 16:52
Postitas Pohlakas
ilma piirajateta korraliku aerox on väga 5+, tule proovi ära. kui ei usu.

Postitatud: 26 Okt 2006, 20:03
Postitas zann
Kui neid kahte võrrelda kumb peab kauem vastu, nii korraliku sõidustiiliga (eriti rulli põhja ei tõmba) ja koht oleks ka korralik kus hoida (suhteliselt soe garaaz)
Palju võib olla nende ls vahe?
Ja kui suur on nende tippkiiruste vahe ja bensiinikulu vahe?
Postitatud: 26 Okt 2006, 23:40
Postitas zann
Lisaks siis võrdlusesse veel SR 50 R Factory 06, kuigi ei ole eriti kindel, et seda paljud soovitavad.
Postitatud: 27 Okt 2006, 00:11
Postitas zanner
zann kirjutas:Kui neid kahte võrrelda kumb peab kauem vastu, nii korraliku sõidustiiliga (eriti rulli põhja ei tõmba) ja koht oleks ka korralik kus hoida (suhteliselt soe garaaz)
Palju võib olla nende ls vahe?
Ja kui suur on nende tippkiiruste vahe ja bensiinikulu vahe?
vastu peavad nad ühtemoodi rahulikult sõites aga ilma piirajateta on stockis aprilia kiirem kui aerox ja aprilia võtab ka kõvasti rohkem bensiini ise võtaks aeroxi sest välimus meeldib samas poleks ka midagi aprilia vastu
Postitatud: 27 Okt 2006, 07:46
Postitas Day1
Mina valiks Aprilia , sest see ikkagi uus mudel ja väga hea minekuga , Aerox on eelmisest sajandist ikkagi.Asja paneb juba see paika et Aprilia on Itaalia , Aerox Jaapan , st Aprilil on stiili ja on ikka väga korralikult tehtud , Aerox on ka kvaliteetne , aga väga lihtsalt tehtud.
Aerox suudaks konkureerida vana SR-iga , uuega mitte.
Postitatud: 27 Okt 2006, 12:25
Postitas non-smoking
Day1 kirjutas:Mina valiks Aprilia , sest see ikkagi uus mudel ja väga hea minekuga , Aerox on eelmisest sajandist ikkagi.Asja paneb juba see paika et Aprilia on Itaalia , Aerox Jaapan , st Aprilil on stiili ja on ikka väga korralikult tehtud , Aerox on ka kvaliteetne , aga väga lihtsalt tehtud.
Aerox suudaks konkureerida vana SR-iga , uuega mitte.
Yamaha on Jaapan? lol.
Muide Jaapan on maailmas juhtival tasemel oma tehnika arengus.
Olen sõitnud uue 2006 sr-ga, liigub ilma piirjateta päris hästi kuigi üle 75km/h ta ikka naljalt minu massi all ei lähe, või siis kui väikest alla mäge ei ole. No kui sa kaalud 50 kg siis vb. tõesti.
Uue aeroxiga sõitnud ei ole kuid vanaga küll, 80 jooksis sportsummutiga gps-i.
Postitatud: 27 Okt 2006, 12:59
Postitas zann
zanner kirjutas:zann kirjutas:
Ja kui suur on nende tippkiiruste vahe ja bensiinikulu vahe?
aprilia võtab ka kõvasti rohkem bensiini
Lugesin siit kusagilt et on võimalik seda bensu kulu vähendada
on see nii? ja kas stockis võtab tõesti 5-7L 100le?
Postitatud: 27 Okt 2006, 13:59
Postitas shadows
Ilma piirajetata ja see sportsumpa ei anna sulle nii palju, kui Sr läheb stockis 90-95km/h, võtame siis 20km/h maha kaalu tõttu mis ei ole väga loogiline et nii palju läheb. Aerox stockis 75km/h seega võtame jälle 20km/h maha ja lisame summuti 10kmh. saame 65km/h . Lihtne matemaatika lihtsalt.
Postitatud: 27 Okt 2006, 14:17
Postitas oltc1100
ma võtaks aeroxi sest aerox on laheda kujuga.
Postitatud: 27 Okt 2006, 14:42
Postitas Right
aeroxile on suurem valik jubbe ja on odavamad kõvasti kohe
Postitatud: 27 Okt 2006, 15:25
Postitas non-smoking
Seda tahaks näha et 95 läheb stockis.. see on spido järgi
"hehe.. mu rekord oli siis kunagi 145km/h"

Sr 50cc 2005a. oma arrow sportsummutiga elektrooniline dipaly näitas 91km/h ja stagga pidi tast mööda sõitma tippkiiruse poolest kuid tema masin pidi 86 gps minema.
Tavaliselt lähevad keskmise tuuninguga 70cc 90 - 100km/h.
Ma ei õhtu teid ülesse vaidlema aga kuidagi liiga ulmeliseks kisub juba.
Ega neid kiirusi ei ole nii lihtne saavutada ültse.
90 jookseb ta sul mäest alla heal juhul...
Postitatud: 27 Okt 2006, 15:39
Postitas ats91
võtaks kindlalt aeroxi, sest aerox ilusam/lihtsam tuunida/rohkem tuuning juppe ja peaks ka paremini vastu pidama, ikkagi Jaapani masin ju.. Sõbral on Aprilia SR 50 Racing, muud ei ole, kui koguaeg on remondis, nüüd viimati oli 2kuud ap-motos, siis sai 2nädalat sõita ja jälle per*es.. nüüd on ta loobunud, seisab garaasis lihtsalt

ja ma ütleks, et Jaapani masinad igaljuhul paremad, kui Itaalia.. Yamaha, Suzuki, Honda-kõik on Jaapanis tehtud ja näiteks biked on küll väga tegijad-r1, gixxer, cbr

Postitatud: 27 Okt 2006, 15:45
Postitas miku00
mis mõttes ta ei suuda konkureerida? kiirenduses? ja ütle mulle mis jaapani masinad halvemad on kui itaalia? kõik on enda valik masinad täiesti võrdsed oma vahel....
Postitatud: 27 Okt 2006, 15:59
Postitas oldmoped
ats91 kirjutas:peaks ka paremini vastu pidama, ikkagi Jaapani masin ju..
väikese mõtlemisainena - mis riikide päritolu on enamus 50cc rollerimootorid olenemata rolleri enda margist.
Postitatud: 27 Okt 2006, 16:10
Postitas shadows
Hiina.
Mis neil itaallastel viga siis, R1 , gixxer mis iganes, aga kuidas oleks näiteks Ducatiga või Moto Guzziga ?
Postitatud: 27 Okt 2006, 16:50
Postitas Motovana
Lugedes mis siia teemasse kirjutatud oli pidin endale kasutaja tegema, kuna enamus vist ei ole näinud ka mis rollerid need on.
Aerox ja sr 50 r on mõlemad väga head ja kvaliteetsed rollerid
(parimad 50cc seast). Lugesin, osad räägivad, aerox peab tuuningule hästi vastu, sellepeale ütleksin ma ühe paha sõna, sama ka sr 50 r-i kohta, nad ei pea kumbgi tuuningule vastu (pean silmas 70cc tuuningut).
Sportsummitit kannatavad nad mõlemad hästi.
Ja siis veel see kiiruse jutt, kiirusega on lood nii, et see oleneb täiesti sellest kuidas rolleriga on tehtud sissesõit (korralikult sissesõidu teinud roller sõidab ilusa ilmaga ja vastutuuleta 90-95km/h välja), kui on seline probleem, et peale 2000km sõidurõõmu ei liigu roller nii nagu algul siis järelikult on sissesõit tehtud mittekorrektselt.
Ise valiksin sr50 r, sest ta minumeelest ilusam kui aerox, aga tõsi on see, et ap motoga on pahad lood, sest teenindus ei ole seal just kõige parem.
Postitatud: 27 Okt 2006, 17:50
Postitas oldmoped
shadows kirjutas:Hiina.
Viimasel ajal kujunenud asi nii, et tuntumatel tootjatel itaalia mootoriplatvormid, vähemtuntutel hiina mootorid.
Postitatud: 27 Okt 2006, 18:42
Postitas andres123
aerox on mugavam ja parem
Postitatud: 27 Okt 2006, 18:43
Postitas Kirs
andres123 kirjutas:aerox on mugavam ja parem
Paluks siis juba täpsemalt, milles see mugavus ja paremus väljendub.
Postitatud: 27 Okt 2006, 21:12
Postitas Vanquish
Ise oman Aeroxit ja olen rahul! Sr on samuti korralik roller! Välimuse osas on kuidas kellelegi, kui tahad tuunida siis Aeroxile juppe jne rohkem saada. Mootorist siis niipalju,et ei ole see uus sr midagi nii lennukas kui kõik räägivad. Stockis on sr võimsam, kuid sportsumpaga aerox(ainult sportsumpa) sai jagu küll sr-st. Sr-idest küll niipalju,et kipuvad kõvasti lagunema(minu kogemuste põhjal on see arvustus tehtud). Mitmel tuttaval on sr(on vanemaid sr-e ja uuemaid;) ), vanad, mis juba elu näinud lagunevad suhteliselt hoolega, ja uutega on kah suhteliselt tihti garantiisse minek. Endal pole aeroxiga mingied tõsiseid probleeme olnud ja nagu alguses juba mainisin olen rahul. Seda kah,et jupid(nii originaaljupid kui tuuningjupid) on aeroxile odavamad!
Arvatavasti pannakse mind nüüd kohe paika,et kiidad aeroxit, sest sul on jne jne. Loodan,et saad valimisel mu postist abi;)
To Holma: oleneb inimesest,aga minul näiteks on aeroxiga mugavam sõita kui sr-ga, võibolla vajab lihtsalt harjumist, aeroxi puhul häirib see,et kui lenks põhja keerata siis läheb vastu põlvi...
Vanquish
Postitatud: 27 Okt 2006, 21:34
Postitas H.
Ise oman 2004. aasta Aeroxit ning mitmel sõbral on Aprilia SR 50 R (karburaatoriga) kas 2005 või 2006 (osadel 05, teistel 06).
Aerox meeldib mulle välimuselt rohkem ning sellele on rohkem tuuningjuppe. Yamah teenindus on kõvasti sõbralikum ning parem.
Kütusekulu on kah kindlasti ilma piirajateta Aeroxil parem. Aga Aeroxil on ju stockis 12mm karpa, Aprilia 17.5 vastu.
Nii et stockis on Aprilia ikka kiirem. Mugavam ning tehnika on parem.
Kui oled rahaboss ja plaanid tuunida, osta Aerox.
Kui jätad stockiks, osta Aprilia.
Minu soovitused.

Postitatud: 27 Okt 2006, 22:47
Postitas Kirs
Vanquish kirjutas:
To Holma: oleneb inimesest,aga minul näiteks on aeroxiga mugavam sõita kui sr-ga, võibolla vajab lihtsalt harjumist, aeroxi puhul häirib see,et kui lenks põhja keerata siis läheb vastu põlvi...
Vanquish
Aeroxiga mugavam, kuigi lenks käib vastu põlvi?

Ja mis sr juures ebamugavust valmistas?
Postitatud: 27 Okt 2006, 23:00
Postitas Vanquish
Mnjah, seda ma arvasin,et Sulle midagi ikka minu postis ei meeldi... Sr-i iste on ebamugavam ja sõita aeroxiga kuidagi kindel jne tunne.
Postitatud: 27 Okt 2006, 23:10
Postitas Kirs
Mitte ei meeldi vaid vähe imestas selline jutt.
Postitatud: 27 Okt 2006, 23:19
Postitas yammu
Mul nii sr50 ja aerox olnud...
Aprilial on ülihea juhitavus ning ülimalt stabiilne roller.
Aeroxil samuti oli väga hea juhitavus.
Aprilia miinuseks on tõesti vägasuur kütusekulu mis peale piirajate eemaldamist on(võrreldes aeroxiga oli poole suurem).
Kümnepallisüsteemis annaksin apriliale 10 ja aeroxile 9.5
