2. leht 2-st

Postitatud: 10 Sept 2006, 21:26
Postitas pang
oldmoped kirjutas:

Õige...
Sellesmõttes jah, et liiga kerged rullikud ei jõua esimest taldrikut liigutadagi (tuli endalegi meelde, et kunagi proovisin aprilia peak kergemaid rullikuid. Pöördesse läks hästi, aga kiirendus oli nigelavõitu. Liiga kerged rullikud ei muutnud eriti esimest ülekannet )
Mina, oma teoorias, ei arvestanud nii paljude aspektidega. Lihtsustasin situataiooni liiga palju ning eksisin.

Vabandan.

Postitatud: 10 Sept 2006, 21:50
Postitas -JankaR-
aga ma panin enda CPI-le multivari 4,5g rullid sisse... algul kohalt minnes ongi pöörded elu maas ja kui nagu korra ära veab siis lööb pöörded nii lakke et vaatad et nüüd jooskeb mootor kokku... mai saa aru nagu mis vahet on mis asendis see rihm seal kohapeal seistes on...sidur haakub ikka ju pöörete peal... igatahes kui ma panin kõik peale va piiraja mis multivaril kaasas oli siis oli nii et tõuka jalga kohapealt hoogu...

Postitatud: 10 Sept 2006, 22:08
Postitas oldmoped
-JankaR- kirjutas:
mai saa aru nagu mis vahet on mis asendis see rihm seal kohapeal seistes on...sidur haakub ikka ju pöörete peal...
aga katseta näiteks autoga - pane 4 või 5 käik sisse ja proovi paigalt minna... siduri päästad ikka ju samadel pööretel, nagu tavaliselt.
Rolleril on asi päriselt veel hullem, kuna rolleritel on sidur peale variaatorit ja kiirema ülekande puhul käib ka sidur kiiremini ja haakub isegi varem, kui tavaliselt.