2. leht 2-st
Postitatud: 07 Juul 2006, 19:53
Postitas Paul
Nii vänt oli nagu korras ja nüüd on uus 70cm3 malossi sport silku peal .
Nüüd ei taha ikka käima minna
On väike 12 karpa aga ta peaks ju ikka lubama aga ei luba ka
düüs on 68
Postitatud: 08 Juul 2006, 00:49
Postitas non-smoking
Paul kirjutas:Nii vänt oli nagu korras ja nüüd on uus 70cm3 malossi sport silku peal .
Nüüd ei taha ikka käima minna
On väike 12 karpa aga ta peaks ju ikka lubama aga ei luba ka
düüs on 68
hmm.. mul läks käima paar klassi kõrgem 70 silinder 12-se karpaga 100-ne düüs oli sees aga ega ta sul edasi liikuma ei hakka koralikult.
Proovi kas säde on korralik ja kas panid ültse uue küünla või panid vana, mille pikkus vb. ei sobi!
Kui need asjad on OK siis proovi kas on korralik kompresioon! (pane näpp küünla augu juurde ja las keegi annab vänta, kompresioon peaks näpu eest tugevasti ära lööma.
Kui paned suurema düüsi sisse siis tee õhufilter ka ümber nii, et saaks rohkem õhku peale!
Postitatud: 08 Juul 2006, 11:00
Postitas inter
ma küsiks siinkohal, et kui palju peab kompresiooni olema silindris? 2 taktilisel ma mõtlen
Postitatud: 08 Juul 2006, 11:38
Postitas Paul
non-smoking kirjutas:Paul kirjutas:Nii vänt oli nagu korras ja nüüd on uus 70cm3 malossi sport silku peal .
Nüüd ei taha ikka käima minna
On väike 12 karpa aga ta peaks ju ikka lubama aga ei luba ka
düüs on 68
hmm.. mul läks käima paar klassi kõrgem 70 silinder 12-se karpaga 100-ne düüs oli sees aga ega ta sul edasi liikuma ei hakka koralikult.
Proovi kas säde on korralik ja kas panid ültse uue küünla või panid vana, mille pikkus vb. ei sobi!
Kui need asjad on OK siis proovi kas on korralik kompresioon! (pane näpp küünla augu juurde ja las keegi annab vänta, kompresioon peaks näpu eest tugevasti ära lööma.
Kui paned suurema düüsi sisse siis tee õhufilter ka ümber nii, et saaks rohkem õhku peale!
Seda tahaks et lubaks uue karpa peab ostma ka aga peaksin suurema düüsiga siis proovima ja mul on vana küünal lühme selle otsaga proovisin pikemaga ka aga ei midagi
Postitatud: 08 Juul 2006, 12:42
Postitas Paul
leidsin vea arvatavasti
ülemise tihendi on puruks löönud

Postitatud: 08 Juul 2006, 12:51
Postitas non-smoking
kas kahjustas ka silindrit ja kolbi?
sinna võis ka kompresioon kaduda ja sellepärast ei tahtnud käima minna!
Postitatud: 08 Juul 2006, 13:43
Postitas Paul
ei need paistavad täitsa korras olevat
aga kust saaks kähku uut tihendit?
Postitatud: 08 Juul 2006, 23:15
Postitas speed fighter
beebi mänguasjade poest.
INIMESED, ROHKEM AJUDEGA TÖÖTAMIST!
Postitatud: 09 Juul 2006, 10:22
Postitas klemm
ise saab ka ju välja lõigata!
On müüa ju poodides "Tihendi papp"
sealt lõikad täpse välja ja paned vahele.. Mul ntx mootori lahti võttes suure imestusega, ei olenudki ülemist tihendit, nüüd pandi vahele, kuid samamoodi, lõigati!
Postitatud: 09 Juul 2006, 12:10
Postitas non-smoking
no kus sa elad? kust sa selle silindri ostsid?
mine kuhugile motopoodi.
Postitatud: 16 Juul 2006, 21:08
Postitas mca15
nm5 kirjutas:Ma ei tea kui palju kasu sellest on aga kui silinder,kolb ja rõngad korras on siis võid klapi üle vaadata, mul endal oli see jama(käis mingi 7sec ja tsoss..) ,et väike kivike oli klapi vahele läinud ja kõik bensiin valgus tagasi(mootor tõmbas bensiini sisse silindrisse ja kui kolb oli ülemises osas lõi tagasi välja) üleüldse vaata kas ta korralikult sulgub(noh see plekist õhuke värk

).
Selline asi on nüüd küll suht võimatu.
Kui kolb on all/üleval/keskel, siis ta ei saa mitte mingil moel bensiini tagasi karburaatorisse lüüa