KTM vs. Honda (krossikad)
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
No vaat siin jõuamegi reaalse elunisaqu kirjutas:Millist nendest peaks/võiks eelistada kui oleks soov sõita (mitte võistelda) offroadi 80% ajast ja 20% teedel-tänavatel? Silma jäänud CRF250/450X (vist ei saa siiski registrisse), XR650R, 525 MXC/EXC või WR450F.

XR650 on friikidele. Kui endal jõudu on ja oskusi saab selle pilliga imesid teha ning teatud oludes on see mida see pill pakub saavutamatu ükskõik millise muu motika poolt. Kui plaan Tallinn- > Lõuna Eesti -> tiir Eestile jne tuure teha mööda metsa ja kruusateid siis on sinna vajalik osta IMS-ist suurem paak, 3-4 hammast kiirem tagahammakas ja sul on pill millega saad konkreetselt pea 200km/h metsasirgeid lasta. Pluss see, et hooldusvälp on kõige muretum sellest listist ning pill praktiliselt kuulikindel.
Miinused on kickstarter ( mul isiklikult on sellest suva, löön lc4 ka iga päev vändast) ja motokrossi rajal ta just kõige mugavam pole. Samuti metsas, kui päris turnimine jne. siis tahab sõitjat ja oskusi.
Aga nagu ennist ütlesin on see selline "armu ära pill" mõnes suhtes. Ma pole eriline hobujõufanaatik aga see kuidas see pill käib on seletamatu.
CRF450X, 525 ja WR on kõige universaalsemad. CRF eelis on see, et pill on spets offroadi jaoks tehtud, nii raam mootor kui amordid. Ei ole krossirattale tuled külge pandud variant lihtsalt
WR ja 525 eelis on see, et mõlemad saab registrisse. Neid on Eestis palju ja müüjad on asjatundlikud ning teenindus on ka olemas.
Suurt vahet neil pole. Palju oleneb kasvust ja isiklikust maitsest. Kui pole pikka kasvu härra siis Yamu oleks natuke parem. 525 on aga selline hea traktor jälle, mootor kogu aeg veab igast otsast ja on rahulik.
Proovi kõik järgi ja siis otsusta.
Samuti võib siia listi panna Husabergi. Põhimõtteliselt üsna KTM ( ehk siis selle tsikli pealt KTM mootor pärinebki) aga natuke teistmoodi.
Proovi ja otsusta enda sisetunde järgi.
Tänan asjaliku vastuse eest racerx. Minu sümpaatia on natuke "kaldu" XR650R poole just vastupidavuse ja vähe pikema hooldusvälba poolest. Väikseks miinuseks on elektristarteri puudumine. Kahjuks ei tunne kedagi selle rattaga, Bikeworldis küll on mingi demo ratas müügiks aga ega seda vist niisama proovida ei saa. Teistega on vähe lihtsam, proovin kui võimalus avaneb. Võistelda ei kavatse, liiga arg vist selleks
Ostsin eelmine aasta algatuseks sellise linnaenduro mis avataril, oli mõisliku hinnaga, et selgeks saada, kus ma põhiliselt sõidan ja mida vajan. Kuid liiva sees on ta minu jaoks liiga raske ja ka liiga väikse amordikäiguga. Kiirel metsarajal on täitsa OK, tõmmet parasjagu, sama RD09 mootor mis XR650L ja Dominaatoril. Sai siis proovitud mõned korrad erinevate 525-ga ja sain aru, mis ratta kaaluvahe tähendab.
Seepärast siis "hammas verel".


SAQU
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
Mul sai ka "saanist" (nime juures on veel vana tsikli pilt) kõrini ja ostsin endale 400-se Yamaha hard enduro. Sõbrale, kellega 2 aastat tagasi saksast n.ö. dual-spordid tõime, saatsin just alljärgneva nimekirja. Tal ei ole tsikli registreerimine tingimata vajalik, ostab pruugitult kuni 3000 EUR eest ning arvab et aasta võiks olla 99 ja rohkem. Nimekirja koostamisel ei tuginenud vaid enda kogemusele vaid lasin mõjutada ka avaldatud infol.
2 takti
KTM 300 EXC
KTM 380 EXC
Kawasaki KX 500
Honda CR 500
4 takti
KTM 450 SXC
KTM 450 SX
KTM 520 EXC
KTM 520 SX
Honda CRF 450
Suzuki RM 450 (või RMZ 450)
Yamaha WR 400 F
Yamaha WR 450 F
Yamaha YZ 400 F
Yamaha YZ 426 F
Yamaha YZ 450 F
2 takti
KTM 300 EXC
KTM 380 EXC
Kawasaki KX 500
Honda CR 500
4 takti
KTM 450 SXC
KTM 450 SX
KTM 520 EXC
KTM 520 SX
Honda CRF 450
Suzuki RM 450 (või RMZ 450)
Yamaha WR 400 F
Yamaha WR 450 F
Yamaha YZ 400 F
Yamaha YZ 426 F
Yamaha YZ 450 F
See demo ratas on minu käes enamuse kilomeetritest sõitnud. Võib olla hiljem peale sõidetud, minu käest oli vist mingi 1500 km või midagi sellist.saqu kirjutas:Tänan asjaliku vastuse eest racerx. Minu sümpaatia on natuke "kaldu" XR650R poole just vastupidavuse ja vähe pikema hooldusvälba poolest. Väikseks miinuseks on elektristarteri puudumine. Kahjuks ei tunne kedagi selle rattaga, Bikeworldis küll on mingi demo ratas müügiks aga ega seda vist niisama proovida ei saa.
Mine Bikeworldi, küsi Helenit ja ütle et Aix vms. ja et tahad XR650 proovida. Rääkisin temaga ja see on võimalik.
Käimalöömise kohta olen nõus instruktaazi sulle tegema. Seal paar nippi on kui välja suretad või kogemata gaasi keerad seisvana. Ise ka alguses sai lolli peaga 15 minutit järjest taotud selle asemel et "nupukalt" teha

Olen täna kuue-seitsme paiku kuskil tankoka-männiku piirkonnas. Võin teooriat panna

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.