Valesti elatud elu ja OÜ-tatud tsiklid (suukorvistatud)
Moderaator: Moded
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7415
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1095 korda
- Tänatud: 1117 korda
- Kontakt:
Re: Valesti elatud elu ja OÜ-tatud tsiklid (suukorvistatud)
Valgusta palun harimatuid: milles tsikli maksustamine autode omast erineb?
-
- Postitusi: 1212
- Liitunud: 18 Okt 2003, 23:52
- Tsikkel: Hmmmm, peab sebima midagi!
- Asukoht: Kohatu küla, Märjamaa vald
- Tänanud: 127 korda
- Tänatud: 50 korda
Re: Valesti elatud elu ja OÜ-tatud tsiklid (suukorvistatud)
Minu mõtteid:
Kas tsikli OÜ's pidamine on vale? Jah on.
Kas riigikogulase kuluhüvitise eest pojale sõiduauto liisimine (ei ole minu mõistes üldse kulu vaid põhivara soetamine) on vale? Jah on.
Kas tsikli OÜ's pidamine on juriidiliselt korrektne? Jah on.
Kas riigikogulase kuluhüvitise eest pojale sõiduauto liisimine on juriidiliselt korrektne? Jah on.
Kas praeguses ühiskondlikus taustsüsteemis oma tsikli pidamine oma OÜ's oma raha eest on vale? Ei ole. See on igati mõistlik.
Maksustamisest ja hüvitamisest. Natuke lugesin seadusi ja määrusi ja selgub, et valitseb juba tohutu ebaõiglus. Kui kasutan ettevõtte sõiduautot, kaubikut või mootorratast, siis on erisoodustus. Kui kasutan ettevõtte hüvanguks isiklikku sõiduautot, kaubikut või mootorratast, siis hüvitada saan ainult sõiduautot. Kusjuures auto saadava/pakutava hüve väärtus ei ole enam võrdne. Ehk riik kisub rohkem käest ära jälle.
Ja ärge unustage, et kõik on tõendamise küsimus. Nagu keegi sin foorumis väitis, siis hea advokaat suudab tõendada, et tegu on maja kujuliselt ladustatud ehitusmaterjaliga, mitte ehitisega. Et, siis kui juba tsikkel ise on vajalik ettevõtluse tarbeks, siis tema parendamist (loe: tuunimist) on juba palju lihtsam selgitada. Laske põhjenduste kirjutamisel fantaasial lennata. Sky is the limit!
Танки грязи не боятся !!!
In god I trust, all others pay cash !
Ära usalda naist ... ja pidureid !
Re: Valesti elatud elu ja OÜ-tatud tsiklid (suukorvistatud)
Tsikliga on see konks, et kui ta on firma oma, aga segakasutuses st tahad sellega ka isiklikke sõite teha, siis tuleb nende isiklike sõitude eest maksta firmale renti keskmise turuhinna alusel. Mitte nagu autodel erisoodustusmaks, mis arvestatakse kw ja vanuse pealt. Ja mis meil keskmised tsiklite rendihinnad on? Noh võib-olla mingi käraka 2000a ratta puhul võiks tõesti selle summa üsna sümboolse panna.. aga kui tahta nt uuemat tsiklit soetada OÜ arvele, siis juba läheb nende turu keskmiste rendihindadega veits jaburaks Muidugi võib seal mingi oma ja realistlikuma kalkulatsiooni teha selleks rendihinnaks, aga ma ei hooma päris, kas ja millist seletamist sellega võib kaasneda.
Kokkuvõttes tundub, et lihtsam on muid mooduseid leida ja tsiklit isiklikul arvel pidada..
-
- Postitusi: 1212
- Liitunud: 18 Okt 2003, 23:52
- Tsikkel: Hmmmm, peab sebima midagi!
- Asukoht: Kohatu küla, Märjamaa vald
- Tänanud: 127 korda
- Tänatud: 50 korda
Re: Valesti elatud elu ja OÜ-tatud tsiklid (suukorvistatud)
Tsikli puhul ei ole juttu segakasutusest. Segakasutuse mõiste on ainult M1 kategooria sõiduki puhul. Tulumaksuseadus ei räägi midagi rendi maksmisest vaid tulumaksust erisoodustuselt. Mootorratas kukub sõidukite alla ja ettevõttele kuuluva sõidukiga tehtud isiklike sõitude pealt tuleb maksta tulu- ja sotsmaks. Erisoodustuse arvutamise alus jah erineb M1 kategooria sõidukist. Aga turul valitseva rendihinnaga pole sel miskit pistmist.
Ehk enamus su jutust on pullikaka.
ttt kirjutas: ↑02 Veebr 2019, 12:39Spoiler
Tsikliga on see konks, et kui ta on firma oma, aga segakasutuses st tahad sellega ka isiklikke sõite teha, siis tuleb nende isiklike sõitude eest maksta firmale renti keskmise turuhinna alusel. Mitte nagu autodel erisoodustusmaks, mis arvestatakse kw ja vanuse pealt. Ja mis meil keskmised tsiklite rendihinnad on? Noh võib-olla mingi käraka 2000a ratta puhul võiks tõesti selle summa üsna sümboolse panna.. aga kui tahta nt uuemat tsiklit soetada OÜ arvele, siis juba läheb nende turu keskmiste rendihindadega veits jaburaks
Muidugi võib seal mingi oma ja realistlikuma kalkulatsiooni teha selleks rendihinnaks, aga ma ei hooma päris, kas ja millist seletamist sellega võib kaasneda.
Kokkuvõttes tundub, et lihtsam on muid mooduseid leida ja tsiklit isiklikul arvel pidada..
Танки грязи не боятся !!!
In god I trust, all others pay cash !
Ära usalda naist ... ja pidureid !
Re: Valesti elatud elu ja OÜ-tatud tsiklid (suukorvistatud)
Minu jutt oli raamatupidajalt saadud info. Äkki siis kirjutad ka, mismoodi arvutatakse tsikli erisoodustus?
"kui erisoodustuseks on tööandja omandis või valduses oleva sõiduki (v.a sõiduauto) tasuta või soodushinnaga kasutada andmine töö-, ameti- või teenistusülesannete või tööandja ettevõtlusega mitteseotud tegevuseks, loetakse erisoodustuse hinnaks selle vara rendile andmise turuhind või rendile andmise turuhinna ja soodushinna vahe."
piiks kirjutas: ↑02 Veebr 2019, 16:01Spoiler
Tsikli puhul ei ole juttu segakasutusest. Segakasutuse mõiste on ainult M1 kategooria sõiduki puhul. Tulumaksuseadus ei räägi midagi rendi maksmisest vaid tulumaksust erisoodustuselt. Mootorratas kukub sõidukite alla ja ettevõttele kuuluva sõidukiga tehtud isiklike sõitude pealt tuleb maksta tulu- ja sotsmaks. Erisoodustuse arvutamise alus jah erineb M1 kategooria sõidukist. Aga turul valitseva rendihinnaga pole sel miskit pistmist.
Ehk enamus su jutust on pullikaka.ttt kirjutas: ↑02 Veebr 2019, 12:39Tsikliga on see konks, et kui ta on firma oma, aga segakasutuses st tahad sellega ka isiklikke sõite teha, siis tuleb nende isiklike sõitude eest maksta firmale renti keskmise turuhinna alusel. Mitte nagu autodel erisoodustusmaks, mis arvestatakse kw ja vanuse pealt. Ja mis meil keskmised tsiklite rendihinnad on? Noh võib-olla mingi käraka 2000a ratta puhul võiks tõesti selle summa üsna sümboolse panna.. aga kui tahta nt uuemat tsiklit soetada OÜ arvele, siis juba läheb nende turu keskmiste rendihindadega veits jaburaks
Muidugi võib seal mingi oma ja realistlikuma kalkulatsiooni teha selleks rendihinnaks, aga ma ei hooma päris, kas ja millist seletamist sellega võib kaasneda.
Kokkuvõttes tundub, et lihtsam on muid mooduseid leida ja tsiklit isiklikul arvel pidada..
-
- Postitusi: 424
- Liitunud: 26 Nov 2018, 23:05
- Tsikkel: Voshod 3M
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 20 korda
Re: Valesti elatud elu ja OÜ-tatud tsiklid (suukorvistatud)
Mitte "kui tahad sõita" ja isegi mitte "kui sõidad", vaid kui maksuametnik peaks tuvastama mingi isikliku sõidu.
-
- Postitusi: 106
- Liitunud: 23 Apr 2015, 15:10
- Tsikkel: TDM850 '92
- Asukoht: Vembutembumaa
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 18 korda
Re: Valesti elatud elu ja OÜ-tatud tsiklid (suukorvistatud)
Arusaamatu on see piirang küll. Eelmine aasta kui oli võimalik tööandjalt autokompensatsiooni saada, panin tööandja teadmisel ka isikliku tsikliga sõidud omaenda auto kasutamisena kirja Ükski riigikogulane pole pidanud seepärast maksumaksja kulul auto liisimisest loobuma niiet kõik on ok
Mootorrattaid sisaldavate muusikavideote playlistid: https://www.youtube.com/channel/UCn4gSk ... /playlists
Re: Valesti elatud elu ja OÜ-tatud tsiklid (suukorvistatud)
Lontrus kirjutas: ↑03 Veebr 2019, 16:03Spoiler
Arusaamatu on see piirang küll. Eelmine aasta kui oli võimalik tööandjalt autokompensatsiooni saada, panin tööandja teadmisel ka isikliku tsikliga sõidud omaenda auto kasutamisena kirja
Ükski riigikogulane pole pidanud seepärast maksumaksja kulul auto liisimisest loobuma niiet kõik on ok
Registreeri oma tsikkel mingi vähemuse huve kaitsva MTÜ nimele. Ükski MTA või muu riigiorgani ametnik ei taha endale a)rassisti b)homfoobi c)jne tiitlit
-
- Postitusi: 69
- Liitunud: 02 Dets 2016, 20:59
- Tsikkel: FZS 1000
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 15 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Valesti elatud elu ja OÜ-tatud tsiklid (suukorvistatud)
piiks kirjutas: ↑02 Veebr 2019, 16:01Tsikli puhul ei ole juttu segakasutusest. Segakasutuse mõiste on ainult M1 kategooria sõiduki puhul. Tulumaksuseadus ei räägi midagi rendi maksmisest vaid tulumaksust erisoodustuselt. Mootorratas kukub sõidukite alla ja ettevõttele kuuluva sõidukiga tehtud isiklike sõitude pealt tuleb maksta tulu- ja sotsmaks. Erisoodustuse arvutamise alus jah erineb M1 kategooria sõidukist. Aga turul valitseva rendihinnaga pole sel miskit pistmist.
Ehk enamus su jutust on pullikaka.
Siinkohal paraku, piiks, on su enda jutt pullikaka ning ttt-l (ja tema raamatupidajal) õigus.
Ma küll ei tea, kust on pärit su andmed, et turul valitseva rendihinnaga midagi pistmist ei ole, aga rahandusministri määrus "Erisoodustuse hinna määramise kord", §2 lg 1 ütleb:
§ 2. Tööandja muu vara kasutamine
(1) Kui erisoodustuseks on tööandja omandis või valduses oleva vara tasuta või soodushinnaga kasutada andmine töö-, ameti- või teenistusülesannete või tööandja ettevõtlusega mitteseotud tegevuseks, loetakse erisoodustuse hinnaks selle vara rendile andmise turuhind või rendile andmise turuhinna ja soodushinna vahe.
[RT I, 22.12.2017, 1 - jõust. 01.01.2018]
M1 kategooria sõiduki puhul ei ole enam alates 01.01.2018 võimalik tööandjale selle kasutamist hüvitada ehk maksta selle kasutamise kulud kinni. Selle asemel tuleb arvestada ja maksta erisoodustust, juhul kui tööandja võimaldab seda M1 sõidukit kasutada ka tööga mitteseotud sõitudeks.
Kõige muu tööandja vara kasutamise puhul on erisoodustuse hinnaks vara kasutamise turuhind. Olgu selleks varaks siis mõni sõiduk (va M1 kategooria), auguraud, kohvimasin või treipink.
Loomulikult olen valmis kuulama muid argumente, mis mu väited ümber lükkaks.
Macile: maksustamise seisukohast tööandja tsikli kasutamine erasõitudeks (ehk töö-, ameti- või teenistusülesannete või tööandja ettevõtlusega mitteseotud tegevuseks) erineb vägagi tööandja sõiduauto kasutamisest samaks otstarbeks.
Põhjuseks on asjaolu, et tööandja sõiduauto erasõitudeks kasutada andmine on väga levinud tava. Seetõttu on tööandja sõiduautode (M1 ja M1G kategooriad) puhul maksukohustuse arvutamiseks seadusandja kehtestatud erireeglid.
Hetkel kehtivad reeglid kehtivad sellisel kujul alates 01.01.2018.
Sõiduauto vastava kasutamise maksustamist reguleerib TuMS § 48 lg 8. Kogu muu tööandja vara (sh. tsikli) vastavat kasutamist aga ülalnimetatud rahandusministri määrus.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1498
- Liitunud: 27 Sept 2007, 18:06
- Tsikkel: Harley-Davidson FLHTCUI
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 109 korda
- Tänatud: 65 korda
Re: Valesti elatud elu ja OÜ-tatud tsiklid (suukorvistatud)
Et siis kui ma kasutan tööandja N1 sõidukit erasõitudeks, peaks ma selle eest turuhinna alusel erisoodustust maksma?
Re: Valesti elatud elu ja OÜ-tatud tsiklid (suukorvistatud)
selle sõiduki (turu)rendihinda pead maksma
-
- Postitusi: 69
- Liitunud: 02 Dets 2016, 20:59
- Tsikkel: FZS 1000
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 15 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Valesti elatud elu ja OÜ-tatud tsiklid (suukorvistatud)
Erisoodustusmaksu peab maksma tööandja(sõiduki valdaja), mitte töötaja - tema, kui sõiduki valdaja, võimaldab töötajal seda kasutada ka erasõitudeks.
Aga üldprintsiibis jah - kui N1 sõidukit kasutatakse ka erasõitudeks, on erisoodustuse hinnaks selle sõiduki kasutamise turuhind.
Aga, seadusandja on siinkohal teinud möönduse:
Tulumaksuseadus §48
(8'1) Lõikes 8 sätestatud erisoodustuse hinna määramise korda võib kasutada ka liiklusseaduse tähenduses kuni 3500 kilogrammise täismassiga veoauto kasutamise võimaldamisel töö-, ameti- või teenistusülesannete või tööandja ettevõtlusega mitteseotud tegevuseks.
[RT I, 07.07.2017, 3 - jõust. 01.01.2018]
Ehk siis ka N1 sõiduki puhul võib asjaajamise lihtsustamise nimel kasutada sarnast maksustamist kui see on M1 ja M1G puhul ehk kilovatipõhine arvestus.
-
- Postitusi: 1548
- Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 92 korda
- Tänatud: 243 korda
Re: Valesti elatud elu ja OÜ-tatud tsiklid (suukorvistatud)
Ilmselt mõistlikum oleks siis teha rendiarveid kordade eest mil keegi sõidukit kasutab.. Arvestades ,et sõiduk on nagu iga teine asi -tööriist, segumasin, tõstuk vms. ja meil on turumajandus... ehk siis rendi hind lepitakse konkreetselt iga kord kokku. Lisaks tehakse igasuguseid pakkumisi ..ala. täna kõik 20% soodsam. Või kui ma saan sõita laevaga Tallinn-Helsingi 1€ ots, lennata lennukiga mõne € eest kuhugi..
Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
Re: Valesti elatud elu ja OÜ-tatud tsiklid (suukorvistatud)
Ma arvan ka, et kuni midagigi maksta, siis peaks esialgu kõik rahul olema.. eriti kui tegemist on mingi odava tsikliga ja nii, vaevalt et kedagi väga huvitab ka. Kui näiteks käibekat ka tagasi ei küsi (eraisikult ostetud tsikli puhul näiteks), ei tohiks kedagi eriti kottida, mis vara oma oma firmale soetan, põhjendus peaks olema sama hea kui autol. Ilmselt hakatakse huvi tundma siis kui on kallis tsikkel ja käibemaksu tagasi küsida. Vist oli nii, et tsiklitega ei saanud seda 50% ulatuses teha nagu segakasutuses autodel.. Igal juhul kui üritaks või küsiks siis kohe tekibki mingi ebastandardne olukord, mis omakorda paneb maksuametniku asja uurima, sest minu teda neil on mingi boonussüsteem
Iseenesest võiks mingilt maksuametnikult (või esialgu raamatupidajalt) uurida et okei olgu rendiga kuidas on aga kuidas oleks tsikli soetamine ja käibemaks.. sest see on ikka tegelikult absurdne kui ma tõepoolest tahangi peamiselt töö jaoks tsiklit kasutada ja mul ei ole pmst ühtegi mõistlikku varianti selleks. Küll aga on autode puhul kõik väga normaalne ja soodne. Aga mis siin imestada, Tallinn on ju autolinn ometigi
Aga jah seni olen mina ka kõik auto kompensatsiooni pannud, vahet pole millega sõidan või ei sõida Ei saa kurta. Aga soetamine oleks OÜ kaudu oluliselt lihtsam ja soodsam.
-
- Postitusi: 69
- Liitunud: 02 Dets 2016, 20:59
- Tsikkel: FZS 1000
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 15 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Valesti elatud elu ja OÜ-tatud tsiklid (suukorvistatud)
Ma arvan, et kõik (eriti maksuametnik) ei ole rahul kui midagigi (rendiks) maksta. Kui maksuametnik arvab, et igakuine rendihind peaks olema 100 eurot, aga sina maksad 10 eurot, siis sina oled rahul, tema mitte. Ehk siis, makstav rendihind peab olema turuhind ning sa pead olema võimeline seda dokumentaalselt tõestama. Meetod Sinu omal valikul. Aga kui selgitus on stiilis, et selle rendihinna said lae paremast nurgast, siis see ei päde.
Mis puutub käibemaksustamisesse, siis siin kehtib teine seadus, milleks on loomulikult käibemaksuseadus.
Sellesse on sisse kirjutatud taaskord erikord sõiduautode sisendkäibemaksu mahaarvamise jaoks (ning see kehtib ka nende alla 3500kg täismassiga N1 sõidukite jaoks, kui ettevõtte juht(kond) otsustab nende kasutamise lubamise erasõitudeks ning rakendada kilovatipõhist erisoodustuse hinna arvestust), mis on lubatud 50% sisendkäibemaksust, kui sõiduautot on lubatud kasutada ka erasõitudeks.
Tsikliga (millega tehakse ka ettevõtlusega mitteseotud sõite) seotud kaupade ja teenuste ostu puhul on paslik kasutada Käibemaksuseaduse §29 lg 4:
Kui maksukohustuslane kasutab kaupa või teenust nii käesoleva paragrahvi lõikes 1 nimetatud tehingute (so. käibe tekitamise) tarbeks kui ka ettevõtlusega mitteseotud eesmärkidel, arvatakse maha ainult käesoleva paragrahvi lõikes 1 nimetatud tehingute tarbeks kasutatava kauba või teenuse sisendkäibemaks.
Ehk sellisel juhul tohib soetatud kaupadelt ja teenustelt sisendkäibemaksu arvestada sel määral, kuivõrd see konkreetne vara(sõiduk) on vajalik käibe tekitamiseks ehk on kasutuses ettevõtte põhitegevuse eesmärgil.
Maksuhalduri (kõrgendatud) huvi korral lasub ettevõtte juhtkonnal tõendamise kohustus koos tõendusmaterjaliga, et tegelikuses on asjad nii, nagu ettevõtte maksuarvestuses näidatud.
-
- Postitusi: 1548
- Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 92 korda
- Tänatud: 243 korda
Re: Valesti elatud elu ja OÜ-tatud tsiklid (suukorvistatud)
Kasutades isiklikku sõiduautot töösõitudeks on mäletamistmööda arvestuse aluseks 30 senti kilomeeter. See sisaldab ju sisuliselt kõiki kulutusi-autokulu, bensiin,kindlustus jne. Talupojaloogika järgi võiks sellest tuletada seda, et sarnane hinnamudel peaks töötama mõlemat pidi. Ja sealt juba saaks hinna mida siis näiteks tsikli kasutamise eest ettevõttele maksta..arvestades muidugi ,et tsikkel on teatud juhul odavam kui auto, odavam üleval pidada jne..
Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
-
- Postitusi: 1212
- Liitunud: 18 Okt 2003, 23:52
- Tsikkel: Hmmmm, peab sebima midagi!
- Asukoht: Kohatu küla, Märjamaa vald
- Tänanud: 127 korda
- Tänatud: 50 korda
Re: Valesti elatud elu ja OÜ-tatud tsiklid (suukorvistatud)
Sa oled hästi asjale pihta pannud. Kuskil pole öeldud täpselt ja selgelt kuidas. Samas tõendamiskohustus lasub sinul. Kui sa paned maksuametniku lauale kolm paberit, kus mõni biker.ee liige kinnitab, et ta on nõus 100 € eest kuus oma garaazhis seisva mootorratta sulle kadutada andma. Siis maksuametnikul on raske leida paberit, mis ütleb, et see ei ole nii. Tsikli rent ei ole päris hea võrdlusbaas, kuna selle hinna kruvivad üles riskid, mis oma ettevõtte ratast kasutades puuduvad. Mõistlik oleks ilmselt teha 1 rehnut, mis sisaldab kõiki tsikli kulusid. Amort, küte, hooldus, jne. Jagada see läbisõiduga. Saame km maksumuse. See võikski olla erisoodustuse aluseks. Seda on suht võimatu ümber lükata.
Ain kirjutas: ↑03 Veebr 2019, 23:08Kasutades isiklikku sõiduautot töösõitudeks on mäletamistmööda arvestuse aluseks 30 senti kilomeeter. See sisaldab ju sisuliselt kõiki kulutusi-autokulu, bensiin,kindlustus jne. Talupojaloogika järgi võiks sellest tuletada seda, et sarnane hinnamudel peaks töötama mõlemat pidi. Ja sealt juba saaks hinna mida siis näiteks tsikli kasutamise eest ettevõttele maksta..arvestades muidugi ,et tsikkel on teatud juhul odavam kui auto, odavam üleval pidada jne..
Танки грязи не боятся !!!
In god I trust, all others pay cash !
Ära usalda naist ... ja pidureid !
Re: Valesti elatud elu ja OÜ-tatud tsiklid (suukorvistatud)
Selles asi ongi, et tsiklirendi turuhind ei ole mingi adekvaatne asi, mille alusel oma ettevõttes erisoodustusmaksu arvestada.
Adekvaatne ja ka õiglane olekski teha oma kalkulatsioon, nagu ka ühes raamatupidamisfoorumis on kunagi välja pakutud.
Käibemaksuga on siis lihtne, näiteks 60/40% või 70/30% vms ära jagada. Oleks ka igati aus ja õiglane. Jääb ainult see küsimus, mis kallite ametiautodega, et kas ikka peab nii kallis olema. Kui kallis tsikkel on kallis? Kui kallis või odav peab olema ametiauto?
Minu jaoks oleks need küll juba reaalsed lahendused.
-
- Postitusi: 1548
- Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 92 korda
- Tänatud: 243 korda
Re: Valesti elatud elu ja OÜ-tatud tsiklid (suukorvistatud)
aga rendi puhul jääks ju see erisoodustus ära? Sest rent läheb 100% ettevõttele. Erisoodustus riigile.
Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
-
- Postitusi: 3251
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 70 korda
- Tänatud: 373 korda
Re: Valesti elatud elu ja OÜ-tatud tsiklid (suukorvistatud)
Mis tööasju Rakvere linnavalitsuses selle rattaga tehti?
https://www.osta.ee/muua-mootorratas-bm ... 39846.html
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
Teema algataja - Toetajaliige
- Postitusi: 3146
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 492 korda
- Tänatud: 598 korda
Re: Valesti elatud elu ja OÜ-tatud tsiklid (suukorvistatud)
ranel kirjutas: ↑15 Veebr 2019, 16:59Mis tööasju Rakvere linnavalitsuses selle rattaga tehti?
![]()
https://www.osta.ee/muua-mootorratas-bm ... 39846.html
Pensioni kojukanded
Re: Valesti elatud elu ja OÜ-tatud tsiklid (suukorvistatud)
tundub, et suured pensionid on seal. kohvrid on küll isased ja korra on vist pappi isegi nii raskelt olnud, et parempoolne kohver on maapinnale toetatud
aga noh äge ju, riik annab eeskuju kuidas elu õigesti elada!
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1498
- Liitunud: 27 Sept 2007, 18:06
- Tsikkel: Harley-Davidson FLHTCUI
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 109 korda
- Tänatud: 65 korda
Re: Valesti elatud elu ja OÜ-tatud tsiklid (suukorvistatud)
Kui viitsiks natuke allpool olevat teksti ka lugeda, siis:"elektrooniline enampakkumine eestkostetava nimel mootorratas BMW R1100 S müümiseks."
See ratas ei ole LV oma.
Re: Valesti elatud elu ja OÜ-tatud tsiklid (suukorvistatud)
Omavalitsused müüvad ka konfiskeeritud vara näiteks. Kuigi jah, siis vist pole enam mingit "eestkostetavat", seega ei teagi, mis skeem seal taga täpselt on.
-
- Postitusi: 909
- Liitunud: 09 Veebr 2005, 17:25
- Asukoht: Raasiku või Haapsalu
- Tänatud: 12 korda
Re: Valesti elatud elu ja OÜ-tatud tsiklid (suukorvistatud)
Näiteks Jõgeva Treffile kimades märgid sõidupäevikusse miilid maha ja kui keegi huvi tunneb, siis "ärikohtumine klientidega". Kui firma tegeleb ka tsiklitega, ei saa keegi nabast kinni võtta, et jama aetakse. JOKK
see kartmatus on kasvanud väsimatus töös,
läbi kurvide ja piki sirgeid,
meid sadu kordi kandnud on mootorite sööst.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.