Honda CB600 Horneti 1998 juhitavuse parandamine?
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 673
- Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
- Tsikkel: Beta 390
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 204 korda
- Kontakt:
Re: Honda CB600 Horneti 1998 juhitavuse parandamine?
Kui rattal lokse pole nagu ratta omanik väidab, siis saab viga ainult juhis olla. Vaid väidetavalt 3-kuuline sõidukogemus nagu viitaks ka pigem sellele probleemile. Kramplikult lenksu küljes rippudes hakkabki tunduma, et ratas on juhitamatu kuigi tegelikult on juht ise see kes ratta vänderdana paneb. Nakediga 120-130 ei tohiks küll mingi probleem olla sõltumata tuulest,
Lase korra mõni kogenud sõitja teeb ühe ringi ja on asi selge.
Re: Honda CB600 Horneti 1998 juhitavuse parandamine?
arendaja kirjutas: ↑19 Aug 2019, 08:22Ebastabiilsus ikkagi viitaks tehnilisele korrasolekule või tihendile lenksu ja sadula vahel.
Olen mitmeid hooaegu vuranud nakeditega (linnas, maanteel, kui ka rinkal) ja ainuke tüütu asi oli jah suurtel kiirustel tuul.
Baigi peal lõbu alles algas seal, kus nakedil tuulega nõmedaks läks
Seda tehnilist poolt olen üle käinud, kõik mis võiksid seda põhjustada, korras kõik.
-
- Postitusi: 8428
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 431 korda
- Kontakt:
Re: Honda CB600 Horneti 1998 juhitavuse parandamine?
randel kirjutas: ↑19 Aug 2019, 08:51Spoiler
Kui rattal lokse pole nagu ratta omanik väidab, siis saab viga ainult juhis olla. Vaid väidetavalt 3-kuuline sõidukogemus nagu viitaks ka pigem sellele probleemile. Kramplikult lenksu küljes rippudes hakkabki tunduma, et ratas on juhitamatu kuigi tegelikult on juht ise see kes ratta vänderdana paneb. Nakediga 120-130 ei tohiks küll mingi probleem olla sõltumata tuulest,
Lase korra mõni kogenud sõitja teeb ühe ringi ja on asi selge.
Noh eks nakedil hakkabki suurematel kiirustel igasuguseid turbulentse tekkima ja kui küljetuul ka tugev on ja õige nurga alt puhub, siis teatav rahutus tuleb sisse, aga see ei ole asi mida peaks jubedalt parandama hakkama. Samamoodi vänderdab ratas veidi ka kulumissoontes.
-
- Postitusi: 200
- Liitunud: 21 Apr 2013, 14:38
- Tsikkel: Tagaveoline
- Asukoht: Tallinn/Soodla
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 17 korda
Re: Honda CB600 Horneti 1998 juhitavuse parandamine?
Olen sõitnud/omanud erinevaid naketeid ja muid elukaid ning ühegagi ei ole olnud hirmu, et vänderdab kiiruse/tuule tõttu. Ainus kord kus olen sõitnud rattaga, mis tõesti oli kiirusel 90+ hirmus, oli igast otsast p*rses. Alustades üldisest mootoritööst(puterdas), lõpetades amortide, rehvide, piduritega. Vb oli ka pauku pannud..
Sulle jagati juba asjalikku nõu-anna kellelegi teisele ratas sõita ja kuula arvamus ära! Vaevalt, et paremat tarkust uutest kommentaaridest saad. Edu!
-
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 222 korda
Re: Honda CB600 Horneti 1998 juhitavuse parandamine?
O.T.Kodanik kes lause keskel ise endale suure tähega osutab põeb ilmselt väikest viisi gigantomaaniat.Ja kaasfoorumlaste poolt kriitika talumine ei ole ka ilmselt kõige tugevam külg-see tundub olevat pigem plõksimine.Millise rattaga sul rohkem kogemust on kui nakediga?
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Postitusi: 2034
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Honda CB600 Horneti 1998 juhitavuse parandamine?
Tauno22 kirjutas: ↑17 Aug 2019, 23:26Spoiler
Tere.
Omades ca paar kuud pealkirjas mainitud isedit siis hetkel ainsaks probleemiks Horneti juhitavus suurematel kiirustel. Kas radiaatori otstesse väiksed gondlid, belly pan-i ja esimese mingi puigi madala tuuleklaasi paigaldamisega saaks masina juhitavust parandada? Kas nendel oleks mingi mõte ja abi?
Minul on ilma mingigi tuuleklaasita endurokast ehitatud ratas ja 120kmh küll absoluutselt ebastabiilne pole. Tuul surub muidugi rinda ja käed saavad vatti. Eks sõltub, kui pikk ja kui suure muskliga oled. Aga tee nii:
1) Tsikliproovimise teemas otsi mõni sama hornet ja vahetage ära, saad teada kas asi sinu rattas.
2) Võib ka 1. punkti vahele jätta ja osta kohe sinu nimetatud klaas. Näiteks: https://www.ebay.co.uk/itm/Fly-Screen-P ... SwQupXUR60
Väljamaa foorumites öeldakse, et on vahe küll, sõltuvalt sõitja pikkusest. Ise eelistaks vähemalt kesksuurt, mitte kõige pisemat nokka.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Honda CB600 Horneti 1998 juhitavuse parandamine?
Tauno22 kirjutas: ↑18 Aug 2019, 23:38Spoiler
urmas66 kirjutas: ↑18 Aug 2019, 22:20Tõenäoliselt oled üldse vale ratta ostnud,niipalju kui sinu sõidu eelistusest aru saan.Ilmselgelt on vaja kiirema korras vähemalt mingi tonnine bike soetada(ntks BMW S1000RR või mõni busa),sellega tuul väga ei sega,võib olla kui üle 250 püsivalt lasta. Võimalik,muidugi,et see olemas olev ratas on sul rimakas,millel kõik loksub,sest muidu ei tohiks ikkagi nii hull see asi olla,et kohati üle 90-100 ei julge sõita. Tooreklapp ka ju ei tööta
Ja järgmine targutav kommentaar? Rimakas ei ole kohe kindlasti, kindlasti pole lokse ja kindlasti pole mõtet utoopiat lahmida siin. Ja mis see tooreklapp siia puutub hetkel? Tundub, et osad facebooki Eestlaste kolmnurgast ka siia sattunud juba, kahju.
Ei olnud plaani targutada,ma mõtlengi seda, mida kirjutasin. Päris tõsiselt kohe mõtlesin,et nii on.
Mul sõbral ka Honda naked(suts suurem mootor,aga ikkagi naked) ja pole tal mingeid probleeme ka 150-ga saksas kiirekal lasta. Koos küll ja veel lastud.
Kui sa sõita oskad(väidad ju,et oskad) ja ikka on sul midagi valesti,siis on ratas rimakas. Piisab mõnest lõtkust ratastes kiiges või roolikannus ja pole enamat vajagi. Ükskõik milline ratas sul oleks, oleks see nende vigadega ebastabiilne.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Re: Honda CB600 Horneti 1998 juhitavuse parandamine?
urmas66 kirjutas: ↑19 Aug 2019, 19:49Spoiler
Tauno22 kirjutas: ↑18 Aug 2019, 23:38urmas66 kirjutas: ↑18 Aug 2019, 22:20Tõenäoliselt oled üldse vale ratta ostnud,niipalju kui sinu sõidu eelistusest aru saan.Ilmselgelt on vaja kiirema korras vähemalt mingi tonnine bike soetada(ntks BMW S1000RR või mõni busa),sellega tuul väga ei sega,võib olla kui üle 250 püsivalt lasta. Võimalik,muidugi,et see olemas olev ratas on sul rimakas,millel kõik loksub,sest muidu ei tohiks ikkagi nii hull see asi olla,et kohati üle 90-100 ei julge sõita. Tooreklapp ka ju ei tööta
Ja järgmine targutav kommentaar? Rimakas ei ole kohe kindlasti, kindlasti pole lokse ja kindlasti pole mõtet utoopiat lahmida siin. Ja mis see tooreklapp siia puutub hetkel? Tundub, et osad facebooki Eestlaste kolmnurgast ka siia sattunud juba, kahju.
Ei olnud plaani targutada,ma mõtlengi seda, mida kirjutasin. Päris tõsiselt kohe mõtlesin,et nii on.
Mul sõbral ka Honda naked(suts suurem mootor,aga ikkagi naked) ja pole tal mingeid probleeme ka 150-ga saksas kiirekal lasta. Koos küll ja veel lastud.
Kui sa sõita oskad(väidad ju,et oskad) ja ikka on sul midagi valesti,siis on ratas rimakas. Piisab mõnest lõtkust ratastes kiiges või roolikannus ja pole enamat vajagi. Ükskõik milline ratas sul oleks, oleks see nende vigadega ebastabiilne.
Asi ongi ju selles, et lõtke pole kuskil. Kõike järgi proovitud, kus lõtkud võimalikud.
-
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 222 korda
Re: Honda CB600 Horneti 1998 juhitavuse parandamine?
Aga mootor ise?Sellel rattal on see oluline raami osa.Ilma mootoritta vääna raami nagu tahad ja esiots käib tilla-tölla.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Re: Honda CB600 Horneti 1998 juhitavuse parandamine?
Siin on üsna asjatu rohkem midagi arutada ja oletada. Kõiki maailma asju võib pakkuda ja selle üle asjatada aga sellest siin ju enam midagi selgemaks ei saa.
Kui on reaalne huvi asja rohkem süveneda, võin tulla ja üle vaadata, teha väikse prooviringi. Oskan kohe öelda kas asi võib olla näiteks vedrustuses, kuna tegelen selle asjaga sõna otseses mõttes igapäevaselt. Samuti on olemas võrdlusmoment teiste hornetite ja igasuguste muude sarnaste ja täiesti erinevate ratastega. Ja kui soov vedrustust upgrade'de siis oskan ka selles osas nõu anda, et mida ja kuidas tasuks ja tuleks teha
-
- Postitusi: 163
- Liitunud: 24 Veebr 2004, 03:55
- Tsikkel: Seven Fifty
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 9 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Honda CB600 Horneti 1998 juhitavuse parandamine?
3 kommentaari kogemuste põhjal:
kui esiamordi juhtpuksid on kulunud, siis on ratas ebastabiilne suurematel kiirustel (eriti kui tee paigatud või tugev tuul). Peale juhtpukside vahetust paranes juhitavus oluliselt (BMW K75C).
mäletan, et kui vahetasin 600-se nakedi 750-se vastu, siis paranes sõidumugavus maanteel oluliselt - lihtsalt raskemat ratast tuul mõjutab vähem (rekkadest möödasõidud jms).
Kui kiiver on mürarikas, siis on kiiresti sõites kuidagi "ebakindlam tunne" (psühholoogiline efekt).
Varem olnud: IZ-56, Bmw F650GS, Bmw K75, Yamaha TDM850, Honda Seven Fifty, Yamaha XJ600N, Jawa 634 & 638.
Re: Honda CB600 Horneti 1998 juhitavuse parandamine?
Omast kogemusest võin öelda et see vibamine ongi alguses väga harjumatu, eriti 100kmh+. Siis on selline tunne et kõigele lisaks tahab tuul sind ka maha tsikli seljast rebida. Aitab sõidupraktika ja tuule vastu aitas hämmastavalt palju midagi sellist : https://m.louis.eu/artikel/puig-mini-sc ... r=10006599 välimus küll kannatab aga praktiline otstarve täiesti olemas(seda siis 2003 aasta omal, vaevalt et see väike facelift väga aerodünaamikat muutis)
-
- Postitusi: 88
- Liitunud: 31 Dets 2013, 17:31
- Tsikkel: XJR1300 Racer 6oth Anniversary
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 13 korda
Re: Honda CB600 Horneti 1998 juhitavuse parandamine?
Minu oma hakkas mingi aeg ka 140 pealt värisema, küll ma proovisin velgi tasakaalustada, vahetasin rehvid ära, napilt oleks isegi veljed sirgendamisse saatnud jne jne.
Lõpuks tuli välja, et rattalaagrid olid täiesti otsas omadega Niiet enne kui hakkad mingeid bellypane ja esiklaase ostma, kontrolli laagrid üle ja seejärel aja rattad tasakaalu ja veendu et rehvid korras oleks (äkki oled tagarehvi kandiliseks pidurdanud/sõitnud vms). Kui see ei aita siis vaata ülejäänud tehnika üle a.la amordid jms. Bellypan on ainult silmailuks sellel rattal ja esiklaas...nohh, maitse asi aga kui sulle see vanaisa Jaava stiil meeldib siis osta see kõrge klaas endale
Kiirustest rääkides siis enda oma ajasin suht lõpuni välja, kella järgi 220. Peale 180 läks kõhutunne veits hõredaks aaga siis lihtsalt ole mees ja hoia kinni sest ega see ratas pole mõeldud nende kiiruste jaoks
Kui sa tahad Hornetil sõidumugavust ja üldist handlimist parandada siis lai lenks on MUST-HAVE asi sellel rattal!
Minu vana Hornet oli selline lõpuks. Kõht vastu paaki sõites see Buelli sirm midagi aitas aga mitte palju.
ermicas
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.