mina kasutasin neetimisvarianti, alus metallist ja number AL seega tihedalt koos nüüd ja selle ratta eluea ehk püsib paigal
mina kasutasin neetimisvarianti, alus metallist ja number AL seega tihedalt koos nüüd ja selle ratta eluea ehk püsib paigal
kaks polti julmalt läbi ja topelt mutrid taha et lahti ei vibraks .
Poldid läbi jah. Ainult, et kontramutritega pole mina küll kunagi jamanud, vedruseib selleks priima. Lisaks see plast-siseservaga mutter, see ei tule mingi vibraga lahti.
Tsikkelröövel kirjutas:...vedruseib selleks priima. Lisaks see plast-siseservaga mutter, see ei tule mingi vibraga lahti.
Nn "Nylock" mutter on see ja sel juhul pole vedruseibi enam vaja.
Hans
Vanad indiaanlased ja kõvemad enduromehed kasutavad nelja tõmbeneeti pluss seibid sissepoole needi alla. Kui number kaob, siis ainult koos porilauaga, seda on oluliselt lihtsam leida kui paljast numbrit. Ning ülevaatuselt olen neid needitud numbreid oma paarkümmend läbi vedanud, mitte kusagil pole selle kohta poolt piixugi öeldud. Milleks krt seda plastikularakat sinna numbri alla üldse vaja peaks olema??
WagaBond7 kirjutas:Just lõpetasin uue paigalduse, tänud lähevad Jürisse.
Uue paigaldusel kasutasin:
2x M10 polt
2x M10 seib
2x M10 stopperiga mutter
Püha taevas
Kas Sa kavatsed numbri külge veel puksiirkonksu installeerida ja teenust pakkuma hakata, et nii jämedaid polte kasutad?
isakene kirjutas:Milleks krt seda plastikularakat sinna numbri alla üldse vaja peaks olema??
Vähemalt keegigi saab asjast aru
suutsin eelmine suvi hiiumaal kaotada nr i...kruusateepealt lõpux leidsin peale paari tundi(jube präänik oli sellest järgi jäänud)kohalik kõrtsi peremees andis kruvi mis läbi keerasin ja nyyd see präänik seisab siiamaani kinni
Kui tee äärt koristasime, siis tuli Märjamaa-Koluvere tee äärest välja üks tsikli numbrimärk. Kui järsku siit on keegi, kelle oma see oli siis küll ta teab ise mis tee see on.
isakene kirjutas:WagaBond7 kirjutas:Just lõpetasin uue paigalduse, tänud lähevad Jürisse.
Uue paigaldusel kasutasin:
2x M10 polt
2x M10 seib
2x M10 stopperiga mutterPüha taevas
Kas Sa kavatsed numbri külge veel puksiirkonksu installeerida ja teenust pakkuma hakata, et nii jämedaid polte kasutad?
Usun, et on mõeldud M6 vidinaid, mida saab 10 Muttrivõtmega keerata.
Muidu oleks jah kuidagi Hardcore
need plastikust numbrialused tuleb kõik küljest kruvida ja prügikasti loopida, kõige etem on teha mõnest kenast kergemast metallist alus, puurida õigete kohtade peale augud, panna alati vedruseibid poltidele lisaks ja ei kao need numbrid enam.
mul läks see kradi plastik pooleks ja oligi kadunud, täitsa savi mis poldid sealt läbi oleks olnud.
nii et see on õige et plastik prükarisse
Kõige kergem oleks rolleriga sõita ja pole mingit muret numbri kadumisega seoses
krossikaga on parem, heterom mulje jääb
Endal roostevaba numbrialus.
Teipisin tumbri tagumise poole peale servadesse ja paar triipu ka keskele mingi tihendi moodi asja. Kummist, ühelt poolt liimidibaga.
Siis puurisin sobilikku kohta väiksed augud ja neetidega kinni.
Väga viisakas näeb välja ja ärakadumist pole karta. Kui just mitte koos kogu numbrialusega.
Tanel
Pole küll numbrimärki kaotanud, aga sobivamat teemat ei leidnud oma küsimusele: kas teid on ka politsei kinni pidanud selle eest, et numbrimärk liiga üles kaldu on, et pole hästi näha? Trahvi ei tehtud, aga kästi alla poole painutada.
Juba ostes oli see numbe selline ja ülevaatuselt lasti mullu läbi. Täna käisin küsimas ülevaatusest, seal vaadati ja öeldi, et seadus ütleb, et 40m peale peab näha olema, kaldenurka vms pole kirjas. Nemad väitsid, et on näha küll.
Ei oska nüüd seisukohta võtta, kas peaks midagi ette võtma või elas keskeas pollar lihtsalt oma motoviha minu peal välja.
Matuwello kirjutas:Pole küll numbrimärki kaotanud, aga sobivamat teemat ei leidnud oma küsimusele: kas teid on ka politsei kinni pidanud selle eest, et numbrimärk liiga üles kaldu on, et pole hästi näha? Trahvi ei tehtud, aga kästi alla poole painutada.
Juba ostes oli see numbe selline ja ülevaatuselt lasti mullu läbi. Täna käisin küsimas ülevaatusest, seal vaadati ja öeldi, et seadus ütleb, et 40m peale peab näha olema, kaldenurka vms pole kirjas. Nemad väitsid, et on näha küll.
Ei oska nüüd seisukohta võtta, kas peaks midagi ette võtma või elas keskeas pollar lihtsalt oma motoviha minu peal välja.
Tehnoülevaatuste keskmine tase on Eestis täiesti masendav. Mulle on ühest korra konkreetse seaduspunkti näitamise peale väidetud, et neid seadus ei huvita, kuna ARK-st pole ühtegi e-maili saadetud selle kohta
Samas, vastuseks Sinu küsimusele, kehtivad 93/94/EMÜ direktiivi nõuded:
KALLE
3.1. Tagumine registreerimismärk:
3.1.1. peab asetsema täisnurga all sõiduki keskpikitasandi suhtes;
3.1.2. võib asetseda vertikaalsuunas kaldu mitte üle 30°, kui registreerimismärgi kinnituspind on kallutatud ülespoole;
3.1.3. võib asetseda vertikaalsuunas kaldu mitte üle 15°, kui registreerimismärgi kinnituspind on kallutatud allapoole.
MAKSIMAALNE KÕRGUS
4.1. Ükski registreerimismärgi paigalduskoha punkt ei tohi olla maapinnast kõrgemal kui 1,5 m täismassiga sõiduki puhul (tühimass, millele on liidetud 75 kg).
MINIMAALNE KÕRGUS
5.1. Täismassiga sõidukil (tühimass, millele on liidetud 75 kg) peavad registreerimismärgi paigalduskoha kõik punktid olema maapinnast vähemalt 0,20 m kõrgusel või vähemalt kõrgusel, mis ei ole väiksem 0,20 m raadiusega ratta raadiusest.
Kogu direktiiv: 93/94/EMÜ
Ja Eestis rakendamise alus:
Kood 102. Registreerimismärk
Nõuded: 1) liiklusregistrisse kantud sõiduki registreerimismärk peab vastama Eesti standardile. Vabariigi Presidendi sõidukil võib registreerimismärgi asemel kasutada suurt riigivappi kandvat märki. Teistes riikides registreeritud sõiduki registreerimismärk peab vastama ÜRO Viini 1968. a «Teeliikluse konventsiooni» või EÜ liikmesriikide sõidukitel EÜ Nõukogu määruse 2411/98/EÜ nõuetele;
2) registreerimismärk peab olema loetav hajutatud päevavalguse korral vähemalt 40 m kauguselt ja pimeda ajal, nõuetekohase registreerimismärgi valgustusega, vähemalt 25 m kauguselt;
3) M ja N kategooria sõidukil peab üks registreerimismärk olema kinnitatud sõiduki esiosale ja teine direktiivi 70/222/EMÜ kohaselt sõiduki tagaosale. O kategooria sõidukil peab registreerimismärk olema kinnitatud direktiivi 70/222/EMÜ kohaselt sõiduki tagaosale. L kategooria sõidukil peab registreerimismärk olema kinnitatud direktiivi 93/94/EMÜ kohaselt sõiduki tagaosale;
Speedvana pakkus mingis teises teemas välja, et veekindla markeriga numbri taha oma tel nr. Jabur et ise pole selle peale tulnud. Nüüd siis number nii plaadil kui võtmehoidjal.
Tänud info eest Aizar! Numbrimärk viidud nõuetele vastavaks! Lisasin ka eelpool soovitatud kahepoolse teibi ja igaks juhuks ka telefoni numbri.
Lõikasin paksust Al plekist numbrist pisut väiksema aluse, liimisin selle tavalise mootori silikooniga nri alla ja siis kogu kupatus kahe poldiga tagaporikale. Silikoon aitab vibrat summutada, mis muidu kipub nri praguliseks tegema. Ei mingeid pragusid ega kadusid juba kolm hooaega ühtejärge.
Võtmehoidjal võiks küll olla graveeritud tel nr. Krt kuidas me sõbraga eelmine hooaeg otsisime tema Pegassi võtmeid Õllemotol... Õnneks oli keegi hea mees nad info tahvlile riputanud.
Margusxx kirjutas:need plastikust numbrialused tuleb kõik küljest kruvida ja prügikasti loopida
Mul oleks vaja sellelt plastikust numbrialuse klambrit, mis numbriplaati kinni hoiab, praegu püsib kleeplindiga.
Overkilla
Mul oleks vaja ...
See numbrialus maksis miski kahekohalise numbri raha(65 eeku vist). Osta uus. Oma rattal kleepisin numbri ja aluse vahele sellise kihi kahepoolset teipi, et number jäi väikese pinge all nende klambrite taha. Muidu hakkas number plärisema, peaks ka ärakadumise riski vähendama.
Habib kirjutas:Speedvana pakkus mingis teises teemas välja, et veekindla markeriga numbri taha oma tel nr. Jabur et ise pole selle peale tulnud. Nüüd siis number nii plaadil kui võtmehoidjal.
Sissegraveerimine oleks väheke vastupidavam ma arvan (eriti võtmehoidjal).
Endal hea rääkida kuna graveerija kodus olemas .
margus014 kirjutas:Nüüd siis number nii plaadil kui võtmehoidjal.
OT: Võtemehoidjale oma telefoninumbri graveerimisega on võtmete kaotamise korral suur oht saada kutsumata külalised (täpselt teada kuhu aadressile nendega minna). Kui just numbriks pole Simpel või mõni muu kõnekaart.
nr. märgi kohta küsimus veel. teie baigi mehed ja osad enduro/supermoto mehed, kellel on nr märk pandud ratta koopasse, kas mendid ei ole hakanud kobisema ? mul endal plaan endurol see talv ehitada tagumineots ümber ja ka nr märk koopasse riputada. aga ei tea kuidas mendid suhtuvad sellesse ?
Bluebird.
sinilind123 kirjutas:nr. märgi kohta küsimus veel. teie baigi mehed ja osad enduro/supermoto mehed, kellel on nr märk pandud ratta koopasse, kas mendid ei ole hakanud kobisema ? mul endal plaan endurol see talv ehitada tagumineots ümber ja ka nr märk koopasse riputada. aga ei tea kuidas mendid suhtuvad sellesse ?
Bluebird.
See oleneb rattast ka. Mõnel kaob ta üsna ära, teisel võib väga nähtavaks jääda.
Sõbral oli/on numbrimärk niimoodi ehitatud ja soomes kohe võeti rajalt maha ja tehti ikka korralik kviitung eurodes.