ning ka klassika
ning ka klassika
a.. Ekstreemsused on need, mis inimese küljes ripuvad.
b.. Tüdrukud ei saa seistes pissida, kuna neil pole kuskilt kinni hoida.
c.. Minu ema on väga ilus. on kohe näha, et ta kunagi noor oli.
d.. Talvel kanad ei mune, sest neil on muna-auk kinni külmunud.
e.. Suleliste hulka kuuluvad kõik sulgedega elusolendid - kanad, haned, pardid, linnud ja indiaanlased.
f.. Magamise ajal on hea aken lahti hoida, sest hingamine on tervislik.
g.. Minul pole köhasiirupit vaja, ma oskan ka ilma selleta köhida.
h.. Ükskord ma olin nii haige, et mul oli 40 kilo palavikku.
i.. Snitsli tegemisel tuleb kõigepealt liha surnuks kloppida.
j.. Kõige parema meelega söön ma riisipudingit õunakompostiga.
k.. Mineraalvesi ilma gaasita mulle ei meeldi, see on liiga vedel.
l.. Ma pean pidevalt oma tuba koristama. hoolimata sellest, et ma lapsena sündisin ja mitte orjana.
m.. Banaani ma ei saanud süüa, sest ema oli selle liiga kõvasti kinni pannud.
n.. Minu emal on beebi kõhus, aga ma ei tea kuidas ta selle alla neelas.
o.. Emadega ei tohi norida, sest nad on kasulikud.
p.. Kui meil isa ei oleks, peaksime kõik toiduülejäägid ära viskama.
q.. Trooja hobune oli ainult väljast hobune. seest oli see vagunelamu.
r.. Kui mehel lapsed on, siis on tal ka naine kaelas.
s.. Kui armunud esimest korda suudlevad, kukuvad nad kohe ümber ja ei tõuse enne tundi aega püsti.
t.. Tänapäeval imesid enam ei ole, sest meil on telekas ja arvuti.
u.. Kõige paremini harjub beebi vanematega, kui isa ja ema vaikselt vahetuvad.
v.. Tüdrukutele on parem mitte abielluda, aga poistele on koristajat vaja.
w.. Minu vanaema tundis veel dinosauruseid.
x.. Jeesus oli nii ilus, et teda ei tahetud maha matta, vaid naelutati ristile.
y.. Armastuse puhul saadakse ühe noolega pihta. aga mis pärast seda tuleb, ei tohiks enam haiget teha.
z.. Vanaemad enam piima ei anna.
aa.. Vanaema on pere kõige kallim osa. tal on vanakraami väärtus.
ab.. Mina veel sõlme ei oska, sellepärast seob ema mu jalad kinni.
ac.. Poolsaar on saar, mis veel päris valmis pole.
ad.. Suvel tohin ma alati lühikeste käistega pükse kanda.
ae.. Neid aastaid, kus veebruaris 29 päeva on, nimetatakse vahetusaastateks.
af.. Vanaema on nii paks, sest ta on headust täis.
ag.. Minul enam vanaema ei ole. ta istutati surnuaiale.
ah.. Kui vanaemal hammas valutab, paneb ta hambad lihtsalt klaasi.
ai.. Ma tahaks veel ühte venda, aga mu ema kasutab alati tampoone.
aj.. Minul on kõhul sünnimärk. sealt tulevad hiljem beebid välja.
ak.. Issi külvab seemned ja emme muneb muna, nii tulevad beebid.
al.. Minu vanaisa on peast paljasjalgne.
am.. Kui arst opereerida tahab, tuleb ta kõigepealt steriliseerida.
an.. Tappa ei tohiks, sest siis tapab keegi tagasi.
ao.. Kuu peal inimesed elada ei saa, sest poolkuuga poleks neil ruumi.
ap.. Minu vanaisal ametit pole. ta on lihtsalt vanaisa.
aq.. Kui kana piisavalt kaua haudub, muutuvad munad libedaks.
ar.. Mida vanemaks inimene saab, seda kallimaks lähevad ta hambad.
as.. Mida varem inimesed olid, seda ahvilikumad nad välja nägid.
at.. Tore, et vanaisa ja vanaema koos hauas on, nii saavad nad vähemalt juttu ajada.
au.. Talve juures on kõige ilusam lumesõda.
av.. Kaevasime mänguväljakul toreda augu, aga ema ei lubanud seda koju kaasa võtta.
aw.. Politseil on ka helikopterid, kui taevas midagi juhtuma peaks.
ax.. Minu vanaisa mängib puhkpilliorkestris ehtsat trombi.
siin on tantsu ja laulu '
Väike inglise keele harjutus-
Esimene harjutus, ALGAJATELE
Kolm nõida vahivad kolme Swatch kella. Milline nõid vahib millist kella?
Ja nüüd inglise keeles:
Three witches watch three swatch watches. Which witch watches which swatch
watch?
Teine harjutus, inglise keel EDASIJÕUDNUTELE:
Kolm transvestiidist nõida vahivad kolme nuppu Swatch kellal. Milline
transvestiidist nõid vahib millist nuppu?
Ja nüüd inglise keeles:
Three switched witches watch three Swatch watch switches. Which switched
witch watches which Swatch watch switch?
Kolmas ja viimane harjutus, täielikele PROFFIDELE:
Kolm Sveitsi transvestiidist nõida, kes soovivad ennast ümber lõigata,
vahivad kolme nuppu Swatch kellal. Milline ümberlõikust ootav
transvestiidist nõid vahib millist nuppu?
Ja nüüd see kõik inglise keeles:
Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches,
watch three swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch, which
wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss
Swatch watch switch?
http://bike.motors24.ee/Default.aspx?pa ... &id=138237
Tõsine masin! Yamasaki(Y)
Yamaha ja Kawa on vist jõud ühendanud ja ühise enduro loonud
Serengeti kirjutas:http://bike.motors24.ee/Default.aspx?pa ... &id=138237
Tõsine masin! Yamasaki(Y)
Yamaha ja Kawa on vist jõud ühendanud ja ühise enduro loonud
Nende koostöö on ka vist niivõrd hästi õnnestunud, et isegi hind jäi alla 17k
Ja siis tuleb ostja sind sõimama, nimega eksitamise eest!
http://www.youtube.com/watch?v=KLgyKCLe ... re=related
Wenling Import & Export Co., Ltd.
CHOPPER 250-3 with EEC & COC Approvals
DIRT BIKE 150GY-EC with EEC & COC
DIRT BIKE 50GY with EEC & COC Approvals
Dirt Bike (Cougar 125cc with EEC and COC Approved)
Pitbike 125cc (EEC & COC Approved)
Loodan, et Eesti tänavatele sellised ei ilmu.
Serengeti kirjutas:http://bike.motors24.ee/Default.aspx?pa ... &id=138237
Tõsine masin! Yamasaki(Y)
Yamaha ja Kawa on vist jõud ühendanud ja ühise enduro loonud
kuressaares on päris arvestatav valik neid koha peal olemas isegi müügis kaugeltnähes täitsa ratta moodi, aga noh, lähedaltvaadates hakkab hiina metall kaugelt silma
tazavi kirjutas:kaugeltnähes täitsa ratta moodi, aga noh, lähedaltvaadates hakkab hiina metall kaugelt silma
päris osav sõnaseade
tazavi kirjutas:kaugeltnähes täitsa ratta moodi, aga noh, lähedaltvaadates hakkab hiina metall kaugelt silma
oi oi....sai ikka mõnusa kajaka suule korraks , suurepärane sõnaväänaja.
Aga siit midagi naljakat ---> http://www.ragnsells.ee/public/files/Ju ... sells_.swf
Samas see kõik jumala õige aga lihtsalt nii südamlikult tehtud...hääled on ka head
huvitavad inimesed
**
Üks paljudest, kuid viimase aja eredaim näide klientide soovidest, mis
automüüjate elu "lihtsaks teeb".
P.S. VÕETUD REAALSEST ELUST SEL AASTAL!
ESIMENE KIRI MEIE AUTOMÜÜJALE!
-----Original Message-----
From: Andrus [meiliaadress arusaadavatel põhjustel kustutatud)
Sent: Saturday, January 19, 2008 8:00 PM
To: kasutatud@rael.ee <mailto:kasutatud@rael.ee>
Subject: Tere
Kirjutan seepärast, et sooviks üleüldist infot autode kohta. Ausalt
öeldes pole mul kunagi autot olnud, kuid juhiluba on olemas. Ma ei tea
mitte midagi, mida peab auto juures teadma. Kas olete nõus 100% ausalt
vastama?
Meie vajadused. Ega eriti palju sõita pole vaja. Elan linnas, kus kõik
saab jalgsi korda aetud. Aga lihtsalt hetkel sondeerin pinda, millised
on tingimused jne. Põhiline asi, millega tekib probleeme, on ainult see,
kui tõesti peaks vahel olema vaja transporti, ilma milleta saaks küll
kuidagi hakkama, aga ära tüütab alati kellegi peale lootmine ja
mangumine. Kuna olen kalamees, siis see olekski peamine põhjus, miks
autot üldse ostaksin, kuna kummipaati on kehv rattaga vedada, eriti veel
pikemat aega. Seega auto ei tohiks olla liiga madala põhjaga, et
kuhugile kinni ei jääks. Kuna oleme kahekesi, siis puudub minu arust
vajadus 4-le uksele, aga istekohti peab olema kindlalt 4.
Kuna ma tõesti ei tea, mis auto on hea ja mis mitte, siis esialgu
meeldib kõige rohkem Honda, kuna mulle meeldib nende tore robot Asimo.
Mida tähendab muidu see luukpära ja immobilisaator? Millised vidinad
peaksid kindlasti autole lisaks olema?
Mõningad mõtted, millele olen mõelnud, milline võiks auto olla (ei ole
tähtsuse järjekorras).
Kahe uksega.
Katuseluuki ei taha.
Võimalikult lühike ja väike auto, et mahuks igale poole ära.
(Tegelikult parim oleks see India uus auto, kuid seda Euroopas veel ei
müüda ja niikuinii hakataks mõnitama).
Auto ei pea olema võimas ega suure mootoriga. Kuhugile maastikule ei
roni, ega soos ei sõida. Võimalikult väiksema kütusekuluga. Seda ei tea,
kumb on parem, kas bensiin või diisel.
Ei tohi olla liiga madala põhjaga, kuna muidu jääks kinni isegi mõnel
kruusateel, sest rattaga sõites olen avastanud ka maanteedel erinevaid
"üleminekuid", rääkimata siis väikestest teedest, mis viivad mingi
veekoguni. Samas tean, et maasturi kõrgust ei ole tavalistel sõidukitel,
aga selline mõistlik kõrgus, mis vastaks meie teedele.
Meeldiks rohkem automaatkäigukastiga, kuid kas need on paremad ja kas
nad on kallimad?
Auto peab olema igati vastupidav ja korralik, kuna ise parandada ei
oska ja sedasi võin jääda tee peale. Pole kunagi ratastki vahetanud. Hea
mootor, tugev kere, võimalikult odavad varuosad. Mäletan, et kunagi oli
tuttaval auto, millel jäi gaas peale ja kiirus pidevalt tõusis, tuli
aeg-ajalt seisma jätta, et hoog maha läheks. Ühes foorumis aga jälle
öeldi, et on autosid, mis hakkavad vibrama, kui kiirus on üle 70-ne.
Tahame korralikku autot, mis ei hakka kohe lagunema, sest ise parandada
ei oska ja pole mõtetki sellist osta, mis vajab täielikku
ümbervahetamist juppide näol. Auto ei tohiks olla ülejuhitav ehk liiga
tundlik kuidagi. Ma ei oska sellel teemal kaasa rääkida, tahaks lihtsalt
korralikku autot, millega tee peale ei jääks. Ja sooja peab ka hoidma,
kuna kalal olles vahel ikka tahad ööseks sisse minna.
Kindlasti väga turvaline. Ise sõidan korralikult ega tarvita alkoholi.
Kujutan ette, et auto võiks olla valmistatud vähemalt 2003, mitte
varem. Aga ma pole selles väga kindel, kuna mõni võib olla vanem, kuid
on korralikult hoitud ja vähem temaga sõidetud. Teie kodulehel nägin
Opel Astrat 1992, üks kasutaja Saksamaalt - väga kena värv ja hind ka
odav, kuid kas tegemist on ikkagi panniga?! Palun öelge ausalt, millist
autot meil vaja oleks!!! See on muidu 4 uksega, meil pole muidu nii
palju vaja, aga mida arvate?
Kilometraaži näit ei tohiks ehk olla üle 100 000-nde. Ei tea sedagi,
kui palju on kasutatud auto puhul mõistlik see näit. Aga sellega on see
häda, et siis peab see number vastama kindlasti tegelikule läbitud
maale, mitte ei ole seda kuidagi krutitud nagu telekas räägitakse.
Loomulikult peab olema tegemist ausa, kuid siiski soodsa kaubaga.
Mingil juhul ei tohi olla sellist pettust, et midagi on plastiliiniga
kokku mäkerdatud ja värviga üle lastud. Ei taha mingil juhul avariilist
autot, kuidagi kahtlast selles mõttes, et on kas varastatud olnud või
kellegi kurjategija käest ära võetud. Parem oleks see, kui kasutajaid ei
oleks olnud varem palju. Parim oleks ainult üks.
Muidugi soovime kasutatud autot, kuna uut ei jõua osta. Auto hind ei
tohi kindlasti ületada 100 000.-, kuid sooviks ikkagi võimalikult
soodsat ja kõikvõimalike korralike lisadega. Kuna kahe uksega auto peaks
olema ju selgelt soodsam kui seda on 4 ust, siis tegelikult oleks parim,
kui hind ei ületaks 50 000.-
Millised lisad on olulised? Meile pole vaja, et muusikat kostaks
kümne kilomeetri kaugusele, aga midagi mõistlikku võiks autos kuulata
küll - korralik raadio. Ja muidugi muud asjad ka, mis peaksid olema.
Kindlasti signalisatsioon. Ei tee paha roolivõim ja ABS pidurid. Kui see
reguleeritav roolisammas tähendab seda, et saan rooli mugavamalt
sättida, siis seegi on hea, kuna ise väga suurt kasvu ei ole. Istet peab
ka saama reguleerida. Olen näinud ka endast lühemaid rooli taga, nii et
sellega ei peaks probleeme olema. Kesklukustus - kas on vajalik?
Turvapadjad jne.
Värvus võiks olla pärlmutter hästi valminud tume kirss, pärlmutter
tumesinine või pärlmutter tumeroheline.
Auto markidest on mõned tuttavad maha laitnud kõik prantsuse autod
ja Fordi. Kiidetud on jaapanlasi, Volvot, Volkswagenit ja ka Audit.
Opeli kohta ollakse kuidagi keskmisel arvamusel. ... Ma ei tea mitte
midagi. Igati korralikku autot sooviks; kindlasti soodsat; ökonoomset -
väga oluline, sest auto võib ju odav olla, kuid kui võtab meeletult,
siis ei tasu ju ära; väljast väikest - seest mahukat; kahe uksega;
turvalist. Muidu silma on jäänud Honda Jazz, Toyota Aygo, Opel Corsa -
selle kohta oli kusagil info, et ei ole usaldusväärne, Honda HR-V,
Mitsubishi Colt CZ3 Invite. Me ei hakka kedagi väga vedama, et peaks
kedagi ka selja taga nägema, kui tõesti vahel on vaja, siis saab ka eest
minna. Või olen ma sellest asjast valesti aru saanud? Palun väga ausat
vastust, kas neist on mõni korralik ja kindel ka vähemalt 10 aastat!!!
Ja mida teie enda pakkumised endast kujutavad? Mida odavam, seda parem,
aga kehva ka ei taha - ikka igati korralik peab olema, et midagi ei
juhtuks. Äkki need vanemad kuluvad kuidagi sõidu ajal ära ja üks hetk
käib näiteks rool küll peos ringi, kuid rattad ei keera!
Autos peaks olema võimalik seljatoed alla lasta, et saaks puhata,
kui kusagil kalal öö peale jään ning telgis olla ei saa. Muul ajal ega
eriti ei sõidakski, kuna kütus on ju ka kallis. Kui, siis vahel tõesti
kusagil ära käia, kui ilm on halb, aga minema peab. Auto oleks meile
selline lisavõimalus liikumisvabaduseks, et kui on vaja, siis saab
kasutada - pidevalt ei sõidaks. Samas, meil pole garaaži, kuid teistelgi
seisavad autod akende all. Mida võib aga auto teha, kui sõidame harva?!
Kas mõjub kuidagi halvasti?
Eesmärk oleks osta auto, kui sellise raha kokku saame ja siis umbes
5 aastat hiljem vahetaks uuema vastu samade näitajate poolest - praegu
mõtlen nii. Samast firmast, kust esimese ostame, et saaks vahetada. Aga
siis ei tohiks firma nii kaval olla, et meie poolt kasutatud auto
ostetakse tagasi sellise mõttetu hinnaga, et sama hästi võiks osta
jalgratta. Hind olgu aus, aga klienti petta ka ei tohiks. Et näiteks,
kui ostame auto, mis maksab 60 000.-, 5 aastat hiljem on ta loomulikult
odavam, kuid mitte nii, et meilt ostetakse ta tagasi hinnaga 30 000, aga
müüki läheb hinnaga 45-50 000. See oleks liiga suur vahe. Kui väärtus on
45 000.-, siis üsna sinna lähedale tahame saada ka. Eks mingi
vahendustasu on kindlasti vahel, aga nii kalliste asjadega ei taha petta
saada. Nii rikkad me pole. Muidugi oleks hea ka garantii autole, mille
ostame. Liisingust ei tea me midagi ja meile ei meeldi võlgu olla.
Pealegi läheb asi sedasi kallimaks.
Ootame firmalt, kelle me välja valime, täielikku koostööd ja
abistamist. Mitte mingit vassimist nagu oli ühe mu tuttava soomlasega.
Oli vaja väike töö ära teha, kuid talle üritati väänata suur summa
põhjendusega, et tööd on palju. Ei mingit pettust, tahame igati vältida
kõikvõimalikke telesaateid, kus lahatakse selliseid probleeme! Kui on
vaja, tuleks midagi remontida või hooldada, aga kõik olgu aus ja
võimalikult soodne. Kas teie firmale saab alati kindel olla, et
igasugune abi on alati olemas?! Ma ei tea sedagi, kui tihti ja millist
õli peab panema - põhimõtteliselt ei tea üldse autodest midagi. Luba on
olemas tänu sellele, et haridusega oli võimalus saada ka juhiluba -
müstiliselt odavalt ja seaduslikult. Vahel olen sõita saanud mõne
tuttava autoga, kuid minu pärast võib kapoti kinni keevitada, kuna ei
tea selle all olevast kraamist midagi. Aga kui ikkagi auto ostaksin,
siis tahan, et mind minu rumaluse tõttu kurjalt ära ei kasutataks. Et
mängult remonditakse midagi, mis remonti ei vaja ja pärast saan sellise
summa!
Palun ja ootan siis vastust! Millised on võimalused, hinnad, tingimused,
pakkumised, prognoosid võimalike hinnatõusude või soodusaegade kohta
jne? Mida arvata elektriautost või see hübriid? Toyota Prius.
Andrus.
TEINE KIRI MEIE AUTOMÜÜJALE!
-----Original Message-----
From: Andy [meiliaadress arusaadavatel põhjustel kustutatud)
Sent: Tuesday, January 22, 2008 7:49 PM
To: kasutatud@rael.ee
Subject: Tere!
Kas saite mu kirja kätte? Miks mulle ei vastata? Ma ei lähe küsima
neid asju mõnelt möödujalt tänaval, et milline mulje teile jäänud on
autodest, ma küsisin automüüjalt, kes peaks olema asjadega kursis eriti
kasutatud autode puhul, millised probleemid võivad olla jne. Jätab
sellise mulje, et automüüjad töötavad valel alal, kui autode kohta nõu
ei oska anda. Ma olen ju oma soovides vägagi konkreetne, ainult et kiri
oli pikk! Täpselt sama sündroom, mille kogesin läbi juba videokaamerat
ostes ja ka arvutiga, et müüjad "ei oska" nõu anda. Tahad osta arvutit,
ära küsi nõu arvutipoodidest - tahad osta autot, ega infot ei saa ka
nende käest. Ikka tahetakse nii nagu oli ühes naljasaates, et kotlett
hambusse ja minema, pole vaja restorani pikalt kinni hoida - aeg ja koht
maksavad. Ehk jutu mõte on selles, kui nähakse, et kohe suurt kasumit ei
tule, siis pole mõtet ka infot jagada.
Kui üldiselt on kuulda olnud, et sel ja teisel autol on puudusi, siis
midagi peaks ju teadma. Küsisin väga konkreetselt, kui palju oleks
kasutatud auto puhul mõistlik läbitud maa ja praktiliselt iga asja
suhtes oli täpne küsimus. Seepärast ma kardangi selliseid libekeelseid
automüüjaid, et ei tea, mida peab teadma, aga kui keegi ei anna sellist
infot, milliseid nõkse nad kasutavad, siis olen ikkagi orgi otsas. Uue
auto miinused tõin juba välja, et seda pole mõtet osta. Inimesed ja
liiklus on liiga ogaraks läinud, et sellist summat välja panna ja
riskeerida.
Toon siis veel kord välja oma konkreetse soovi, kui seda oli kirjast
raske välja lugeda.
Ei tea, mis marki auto, aga - VÄGA HEAS KORRAS võimalikult ökonoomne
ja lühike auto (alla nelja meetri oleks parim).
Signalisatsioon.
ABS pidurid.
Roolivõimendi.
Konditsioneer.
2 turvapatja.
Kesklukustus.
Ilma katuseluugita, vähemalt mitte klaasist.
Hind 30 - 35 000.-
Mõningad lisad ehk veel.
Mitte väga vana auto. Üle kümne aasta võib ehk isegi olla, aga mitte
palju.
Mitte mingit salgamist puudustest - neist tahan enne ostu teada
saada, mitte hiljem ise kogeda ja vihastada.
Üks teine firma ütles nii, kes müüvad peamiselt uusi autosid või paari
aasta vanuseid, et küsige kasutatud autode ettevõtetest, seal on
kindlasti olemas spetsialistid, kes aitavad teil sobiva välja valida.
Siin ma siis nüüd olen! Ja kui üks ütles, et neid termineid peaksin
teadma autokoolist, siis ega ikka ei räägitud küll terminitest - tähtis
oli liikluseeskiri ja korralik sõit. Võibolla nüüd isegi räägitakse, aga
siis mitte. Nii et see tegelane, kes mulle sedasi vastas, oli ise ka
libekeelne suli, kes ei taha mingit infot kliendile jagada, peaasi, et
ruttu pururikkaks saaks kasvõi kliente pettes.
Kas te vastate? Või on tegemist järjekordse pettur-firmaga?! Ma ei saa
aru, miks ilusti palutud ja viisakalt pöördutud abipalvetele ei vastata
kenasti! Või kui te pole kirja kätte saanud või seni pole aega olnud,
aga kindlasti soovisite vastata lähimal ajal, siis muidugi vabandan -
jätan siiski lootuse, et ehk on tegemist kerge arusaamatusega! Vastasel
korral tundub imelik, et autosid müüvad isikud, kes autodest midagi ei
tea ja ei taha neid kohe kuidagi müüa.
Klient.
TAGASIHOIDLIK VASTUS KLIENDILE!
Tere!
Mulle edastati tutvumiseks Teie poolt saadetud meilid, kus
soovite osta kasutatud sõidukit. Vaadates läbi Teie poolt
tingimuseks seatud lisavarustuse, tehnilised andmed ja hinna,
peame kahjuks teatama, et sellstele kriteeriumitele vastavat sõidukit
ei ole meil pakkuda. Vabandame võimalike ebameldivuste pärast!
Lugupidamisega
Kalle Paalo
müügijuht
Minuni jõudnud eksemplaris jätkus see saaga veel edasi
Saaga jätkub! VOL.3
KOLMAS KIRI MULLE!
-----Original Message-----
From: Andy [meiliaadress arusaadavatel põhjustel kustutatud)
Sent: Wednesday, January 23, 2008 6:57 PM
To: kalle@rael.ee
Subject: Vastus
Tere! Aitäh! Eriti tänan selle eest, et kõige viisakam vastus Viljandi
autopakkujatelt! Kui ei tegeleta maaletoomisega, siis on teine asi. Aga
mulle jääb juba selline mulje, et ega polegi võimalik autot osta, sest
millegipärast üks teine firma Viljandis andis mõista ja ka teie kirjast võib
välja lugeda, et ma otsiksin nagu midagi müstilist ja maavälist, mida pole
lihtsalt olemas. Ma lihtsalt ei tea, milline oleks hea normaalne auto, mis
ikka sõidab ka. Seepärast uurides juba üsna pikka aega, olen näinud
erinevate pakkumiste lisasid ja kuuldes, mida mõni on maininud, mis tuleb
kasuks auto juures, siis mõtlesin, et ehk need lisad või juba algselt olemas
olevad nähtused peaksid juures olema.
On kaks võimalust. Kui palju selline kasutatud auto siis maksma peaks, kus
need tingimused olemas oleksid? Ilma et see uus oleks. Või teine variant, et
kui olen liiga nõudlik kasutatud auto puhul, siis millistest lisadest oleks
mõistlik loobuda, et ehk nad väga olulised ei olegi? Sellest me saame ju
mõlemad aru, et kes tahab autot osta kiiremini liikumiseks, siis auto peab
ikka sõitma ja mitte treileri peal teenindusse, vaid gaasi andes ise! Palun
vabandust, aga ma ei tea, kas kasutatud auto ikka peab olema
liikumisvõimeline. Sest mulle ütles üks firma, et nende autod on katki,
nemad mind aidata ei saa. Küsisin viisakalt lisainfot, sooviti vaid edu, ei
mingit infot. Või on tõesti nii, et infot ei taheta mitte mingisugust anda,
et tegemist oleks nagu suure kartelliga, kus kõik peavad käituma ja rääkima
samasugust ümmargust juttu?! Mis mõtet siis on selliste autode müümisel, mis
on katki?! Kurvaks teeb, olime täitsa õhinal huvitatud meeldiva firmaga
koostööst, aga vaimustus hakkab raugema! Ma ei süüdista teid. Kui sellist
autot teil pole, mis oleks vastupidav, siis saan aru. Aga imelik on mõelda,
et tegelikult on tänavad ju täis selliseid ronte, mis kole - ikka sõidavad,
aga kui hullud siis kasutatud autode firmadel need autod müügis on? Üks
sõber mainis, mis hetkel meenus, et oli mõni aeg tagasi oma auto kiiresti
maha müünud, mis hakkas järjest kuluma. Pidi nii olema, et kui juba hakkab
kuluma, siis pole enam midagi teha. Kui te saaksite ausalt vastata, siis kas
üle kümne aasta vanused autod on kõik nii või naa sellises seisus, et
suurema osa ajast oleks vaja olla nendega teeninduses, mitte liikluses?
Aitäh selle lehekülje eest! Ma teadsin küll seda, aga hetkel olen läbi
vaatamas kõikide Eesti firmade pakkumisi. Mida ma siis valesti olen teinud?
Tõesti nukraks teeb! Hea küll, sain teada, et ABS piduri ja konditsioneeri
peab kaasa saama, mitte et saab hiljem lisada. See tähendab, et suurem osa
kasutatutest on nii vanad, et sel ajal selliseid asju veel ei tehtud, mis
kitsendab selliste näitajatega autode valikut. Aga miks need autod siis
ikkagi veel sedavõrd kallid on, kui nendega enam sõita ei saagi või siis
kuidagimoodi?! Aga kas ma saan usaldada firmat, kes reklaamib, et auto on
väga heas korras? Ja kui need näitajad on olemas, et ma saan vestlusest
sedasi aru, et siis räägime juba hindadest ca 75 000.- Aga kui need ka
tegelikult "katki" on või ei anta mingit kindlust, et sellega ka sõita saab,
siis ma ei suuda mõista, kuidas neid üldse ostetakse?! Sellist summat ei saa
ju välja käia, kui kohe ära laguneb! Ütleme näiteks remondi korral - kas
olete nõus maksma mingi veetoru eest kõrget hinda, mis võib kurat teab kunas
õhku lennata suurest survest, ja uputate nii enda elamise kui ka näiteks
korterelamu korral alumise naabri elamise?! Toru on küll uus, jah, aga uus
auto pole ka ju mingi kindlus - ja millised hinnad neil on! Mõni sama kallis
kui korter ise, aga millistest riskiastmetest me räägime! Vastupidavuse
seisukohalt peaksid majad ja korterid olema kümneid kordi kallimad, ehk
teisisõnu, näiteks tavaline 2-toaline korter Viljandis peaks maksma siis ju
vähemalt 25 miljonit. Ainult vahel on vaja veidi tapetseerida või midagi
värvida. Aga autod on vaata et kohe läbi.
Tõepoolest väga vabandan, et olen teie aega raisanud ja sellist moraali
loen, sest kisub hetkel pettumuse poole. Saite vähemalt huvitavat lugemist.
Meie sooviks oli lihtsalt osta tagasihoidlik, kena välimusega, korras ja
natukenegi vastupidav auto, millele tahtnuks saada müüjapoolset julgustust,
et seda autot võite usaldada, ta on üsna hästi hoitud ja korralik, aga kui
mingeid probleeme võib tulla ja kindlasti ka tuleb, sest tegemist on ikkagi
kasutatud autoga, siis alati oleme nõus teid meeleldi aitama, ega me teid
hätta ei jäta, ja kui soovi on, siis edaspidi ostame teie vanema auto tagasi
ning vahetame koos kompensatsiooniga jällegi veidi parema ja uuema vastu ja
saate nii natuke summat lisades tasapisi, kui kohe jõudu pole kallimat osta,
endale uuema ja parema auto, aga te ei pea ka kartma, et nüüd esimest autot
ostes teile täielikku rämpsu müüme, sest see auto on igati korralikult
hoitud ja võite usaldada küll, eriti arvestades veel sellega, et te
tõenäoliselt väga tihti üldse sõita ei kavatsegi.
Aga praegu on jäänud mulle mulje, et me nõuame midagi utoopilist, et
kuidas te üldse julgete soovida 30-ne tuhande eest liikuvat sõidukit, sest
nii mulle ühes kohas mõista anti. Aga mina ütlen, et kui pole selle summa
eest mõistlikke lisasid, siis ei tohiks ju auto üldse enam nii palju maksta,
kui juba üle 10-ne aasta vana on. Ma ei mõista hetkel seda asja! ... Kui
soovite lihtsalt ükskõikselt "edu", nagu seda see teine tegelane tegi, kes
müüb ainult katkiseid autosid ja ei suutnud mulle vastata kõige
elementaarsemaid vastuseid, mida üks automüüja teadma peaks, siis on tõesti
ääretult, ääretult kahju!!! Mida ma peaksin siis automüüjate arvates tegema?
Kas tõesti nõus olema ilma mingi lisainfota maksma ükspuha mis sõiduki eest
üle mõistuse kõrgeid summasid ja samas mitte julgema paluda vähimatki
garantiid, et kui oleme välja käinud oma 30 000.-, et sellise summa eest ei
tohi veel paluda, et auto liiguks ka homme?! Või et selle summa eest poleks
meil õigus juba ka lisavarustusele ja mõnele sellisele näitajale, mida
lisada ei saa?! Sellisel juhul ei õigusta ju absoluutselt need hinnad enda
olemasolu, kui auto vanus on üle kümne aasta ning kohe-kohe kukub muu mufloo
ka ümbert ära, kuna muud detailid on niigi juba ära elanud.
Nüüd pean veel kord vabandama, kuid hetkel olen tõesti masenduses. Ma küll
ootaks teilt vastust, mida selle teema kohta üldse teadma peaks ja kas ongi
üldse võimalik osta kasutatud autot, mis vastu peaks? Või ongi nii, et kui
isegi mõni firma reklaamib, et auto on väga heas korras, lisades 3
hüüumärki, kas siis parimal juhul saame sõita 100km ja ongi õhtal ning kui
seda teksti pole lisatud, siis saame väravast välja ja vaadake ise, kuhu
tahate oma ostu lükata?! Ostsime mõne aasta eest jalgrattad, mis pole väga
kehvad, kuna meeldib matkata ja oleme sõitnud juba tuhandeid kilomeetreid,
aga peavad vastu. Eelmisel aastal käisime lausa Riias. Oli ka vihmase ilmaga
kruusateid, mis pritsis kõik täis, aga vastu peavad. Kuid autod on sellised
nõrgukesed, et see teine firma ütles, et kõik on katkised. Ja saates "Kaua
võib" on pidevalt probleeme ka uute autodega.
Nii et soovitate siis autoostust loobuda?! Või olen tugevalt
ülereageerinud?! Aga tulemus ongi selline, kuna siiani pole ükski firma
natukenegi ausalt infot jaganud ning selle teema kohta asjalikke soovitusi
andnud, et kas meile ikka on vaja, et ABS ka peal oleks või kui sõitmist on
vähem, et äkki saame hakkama ka millegi tagasihoidlikumaga, kuna põhiline
eesmärk on kalal käia, et mugavamini veekogu äärde jõuda ja ka tagasi. Aga
selge on see, et auto peab olema suuteline sõitma rohkem kui mingi 1000km ja
siis on küpse ning meile on üsna kindlalt vaja ka signalisatsiooni, et
kuuleks järvel olles, kui keegi kallale kipub.
Suur aitäh siis mingigi info eest, sest siiani olete kõige rohkem
vastanud, kuigi mina räägin ausalt oma mõtetest ja püüan olla selgitav oma
vajadustest!!! Või oskate ja "julgete" anda infot, millise firma poole me
võiksime pöörduda, et saada lõpuks mingi lahenduse?! Pärnus oli mingi firma,
kellel oli selliseid üsna soodsaid pakkumisi päris palju, kuid nüüd hakkame
kartma, et need autod on kõik olnud 2005 selle tormi ja uputuse käes, sest
merevesi pidavat ära rikkuma ja ei tasu selliseid osta.
Tõenäoliselt pole teil aega ega tahtmist ausalt rääkida, miks automüüjad
nii salakavalad on. Paistab, et nad nagu kohe haistavad probleemi, kui nii
targa ja nõudliku kliendiga tegemist on, kes julgeb oma õiguste eest seista,
ostes kalli raha eest kaupa, millel peab olema ka väärtus. Aga palun siiski
vastust! Ja ma ei saa aru, miks see teine firma ei selgitanud, mis asjad ja
kui vajalikud on spoiler, immobilisaator ning immobilaiser! Kas olete nõus
selgitama?
Siiski lugupidamisega ning kõike paremat, Andrus.
MINU VASTUS KLIENDILE!
Tere!
Põhjus miks Teile keegi konkreetset vastust anda ei saa on lihtne!
Teie jutust selgub, et soovite olematu läbisõidu ja
hinnaga, ilma ühegi veata kasutatud autot, millel oleks
garantii, kõik lisad, puuduksid kütuse ning hooldekulud.
Seejuures peaks auto müünud firma selle mingi aja pärast
enamvähem sama hinnaga tagasi ostma. Mis liigub see ka kulub!
Imesid siin ilmas juhtub aga imetegijad ei ole kindlasti
mitte automüüjad ega ka tegijad! Võimatut soovi on ka võimatu täita ja
päris kindlasti ei ole sellist kasutatud autot kellelgi
müügis mis Teile sobiks. Peate kõigepealt iseendale selgeks tegema
millist sõidukit Teile reaalselt vaja on ja millised on
võimalused selle soetamiseks. Automüüja ei ole psühhiaater,
et aidata Teil endas selgusele jõuda.
Minu LÕPLIK arvamus on, et kui Te soovite autot, millel oleks
täidetud vähemalt kaks Teie poolt pandud tingimust (garantii
ja olematu läbisõit), siis peaksite kaaluma ikkagi uue auto ostu!
Lugupidamisega
Kalle Paalo
müügijuht
Lavak kirjutas:
...kunagi oli tuttaval auto, millel jäi gaas peale ja kiirus pidevalt tõusis, tuli aeg-ajalt seisma jätta, et hoog maha läheks.
See ikka tõeline pärl
No täitsa lõpp naera ennast molekulideks, kas tõesti on olemas selliseid inimesi, oi kus ma tahaks sellistele vastata ja annaks ka koraliku lingi: http://hem.com.np/wp-content/uploads/20 ... _car71.jpg (Leidsime teile sobiva auto: pikkus alla 4 meetri, läbisõit alla 100 000, lagunemisvaba, rattad keeravad peale 10 a kasutamist kuna on ühendatud jäigalt rooliga, tagauksi pole ja ei ole ka kedagi taga istumas, õues seistes ainukene miinus see, et läheb tolmuseks aga soovitatav on pesta või kui elate madalamal kui 5 korrus saate kaasa võtta ja rõdule panna, kui kõrgemal siis õhurõhk võib kahjustada värvitud pindasid. Kui ilm läheb väga koledaks või kütus saab otsa, siis saab ka ühistranspordi peale kaasa võtta või rihmadega selga (PS, rihmad on hinna sees 2 komplekti). Kütust võtab väga vähe ja saab sõita ka elektriga (hübriid) kaasas kaablirull ca 25 KM kaabliga, peaks piisama kui sõidate ainult linnas ja vähe, kaabli eluiga ca 30 aastat. Auto ei ole uus, NB !!!! VÄGA HEAS KORRAS ja mis kõige tähtsam KASUTATUD. Katuseluuki pole, peab hästi sooja ka (- 28 C) juures ja istmeid ei saa küll alla lasta aga seda lisa ei pea vajalikuks kuna ortopeedid on tunnistanud selle läbi ajaloo kõige mugavama istmega autoks ja inimene pihkab istudes 98 % paremini kui pikali olles (sõltumatu meditsiiniuuring). Tunnustatud Jaapani/Saksa kvaliteet (Toyota,Audi ühistoodang), Hind on 30 000 - 35 000 olenevalt värvist. Hind tõuseb aastaga ca 2,23 %. Auto ei lagune ega kulu kuna on valmistatud vastupidavast Karboon-Titaan-Teemant-Wolfram sulamist ja ei saagi laguneda kuna puuduvad igasugused osad (puksid, laagrid, jne) mis on kõikidel muudel mudelitel. Puksid ja muud varuosad on tegelikult autodele toodetud koostöös varuosade tootjatega ja ARK ülevaatuspunktidega et teie auto pidevalt remondis oleks. See konkreetne auto on erapooletu firma poolt toodetud ja kindel kvaliteet. Auto on väga hea, ja sobib ka ideaalselt inimesele kes ei jaga autodest ega muudest asjadest mitte midagi kuna tal polegi kapotti mille alla peab kogu aeg passima ja mõttetult õlisid valama nagu muudel markidel mis täiesti mõttetu ja rikub ainult kapotialust (määrdumine), (auto kõrgust saab ise reguleerida vastavalt teedele, lihtsustamiseks on ka salongis valiknupud: kruusatee / asfalt / auk / mullatee / metsatee, mis teeb eriti hõlpsaks nende teede kiire läbimise võrreldes teiste autodega mis on igal pool kinni ja võibolla juba nii kulunud et ei töötagi enam. Installeritud kalakast koos suituahjuga teeb sellest autost tõelise lemmiktoote ühele kalamehele !
Auto on saadaval poes.
Meeldivale koostööle lootma jäädes
Müügijuht.
Kreiside peakonkurent:
India peale juba läks, siis
Vaata muu varus http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
rhannes kirjutas:Vaata muu varus http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
nimest näha,et selle kuulutuse on pannud mitte eestlane.
ei tea kui paljud eestlased kirjutax sama asja õigesti Nikolai keeles?
Siil võttis õuna okaste otsa ja hakkas minema. Tuli rebane ja võttis õuna ära. Siil oli kurb. Siil võttis teise õuna okaste otsa ja hakkas minema. Tuli rebane ja võttis õuna ära. Siil oli kurb. Siil võttis kolmanda õuna okaste otsa ja hakkas minema. Tuli rebane ja tahtis õuna ära võtta. Siil ei andnud. Rebane oli kurb.
Vares istus puuotsas. Ei teinud midagi. Tuli jänes: "Mis teed seal, vares?" Vares: "Mitte midagi ei tee." Jänes: "Kas ma võin ka mitte midagi teha?" Vares: "Minugipoolest!" Tuli rebane ja vaatas, et jänes istub puuall, sõi ta ära ja läks minema. Selle peale ütles vares loo moraali: "Mitte midagi teha võivad ainult need, kes kõrgel kohal istuvad!"
Loll kes vabandust ei leia
Pühapäeval kella 20.10 ajal sai politseipatrull juhtimiskeskuselt informatsiooni, et Puurmanist sõidab Tartu suunas Opel Astra, mille juht võib olla joobes. Patrull märkas nimetatud sõidukit Puurmani vallas ja peatas selle. Sõidukit juhtis Ago (s 1964), kes ütles, et puhuda pole mõtet, kuna ta on täiesti kaine. Vaatamata sellele tuli mehel ikkagi alkomeetrisse puhuda – mõõtmise tulemusena selgus, et mees oli joobes.
Patrull kutsus alkoholijoobes roolikeeraja politseiautosse ning hakkas rikkumist vormistama. Samal ajal toonitas mees järjekindlalt, et ta on täiesti kaine ja viimati oli joonud reedel. Lõpuks ta siiski tunnistas, et oli sõidukirooli istunud napsisena. Oma teguviisi ja rikkumist põhjendas mees sellega, et on Vene ajal sündinud ja sellel ajal ilmavalgust näinud inimesed pole kunagi roolis kaine peaga.
Lisaks avaldas mees arvamust, et purjuspäi ei või sõita sõiduteel, vaid ainult põllul. Küsimusele, et miks ta siis põllul ei sõitnud, vastas mees, et sellel teelõigul põld lihtsalt puudus ning ta oli sunnitud kasutama sõiduteed. Lõpuks saabus sündmuskohale asendusjuht, ent mees ütles kainele juhile ja oma sõbrale, et nad mingu, kuhu tahavad, ja pangu auto kasvõi tasulisse parklasse. Mees ise soovis Tartusse sõita koos politseinikega, kuna nemad tundusid talle meeldivamad reisikaaslased kui oma sõbrad. Pärast mõningast keelitamist otsustas mees siiski koos sõpradega Tartusse sõita.
Tartu politseiosakonna ülemkomissar Indrek Koemets mõistab purjus juhi poolt politseile antud selgitused hukka. „Purjuspäi aetud rumal jutt iseloomustab paraku inimese seisundit, isikut ja suhtumist oma tegudesse. Unustada ei tohi, et tegemist on ikkagi kaasliiklejate elude kallale kippunuga. Näiteks tabatud mõrvari naljaheitmine oma veretöö järel tekitaks meis ilmselget õõva. Kahjuks ei taipa paljud roolijoodikud veel, et nende tegudesse leebe suhtumise ajad on läbi saanud,“ ütles Koemets. Kuna tegemist on isikuga, kes on ka varem alkoholijoobes sõidukijuhtimiselt tabatud, kasutab politsei karistuse määramisel seaduse kogu rangust.
http://perverts.nl/files/Harley%20for%20women.jpg Harley Naistele
uus tants vastavalt ilmastikule:)