9. leht 10-st

Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Postitatud: 09 Jaan 2015, 11:56
Postitas Loff
Mart kirjutas:
Loff kirjutas:

Hondale kruttisin vahepeal pidurivoolikud külge, kaugemale ei ole jõudnud.

:bsmile:

Vabandust küsimuse pärast aga kas see oli nüüd tögamine või siiras kaasaelamine? (togi)


Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Postitatud: 09 Jaan 2015, 12:06
Postitas tito
Loff kirjutas:

Pilt

Kas see agurautaja on mingi üksik tükk või pärineb mingist koplektist?


Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Postitatud: 09 Jaan 2015, 14:02
Postitas Loff

Tööriistamarketis müüakse neid ühekaupa, see konkreetne, 5mm, maksis 3.90€.


Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Postitatud: 14 Jaan 2015, 23:14
Postitas Loff

Oi, mis kena kevadine ilm täna oli, päike paistis ja linnud laulsid. Keris pähe mõte väike tiir teha aga selleks ajaks kui ratta selga sain hakkas juba hämarduma ja päikesest polnud haisugi, sõitmata ikka ei jätnud. Kuna läks kiireks siis jäi kiivrikaamera veitsa viltu ja muud sada häda veel. Aga noh, mis seal siis ikka (togi)

[youtube][/youtube]


Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Postitatud: 19 Jaan 2015, 20:17
Postitas Loff

Pikka aega eBay'l silma peal hoidnud, äkki tuleb müüki Husqvarna suur (17L) paak. Ja ennäe imet, tuligi ja kõigele lisaks veel Riias. Pikemalt mõtlemata sai see ära ostetud ja paari päeva pärast oli kuller paagiga uksetaga.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Nagu Te näete, on paak krunditud. Mõtlesin, et värvin üle ja kleebin peale originaalkleepsud aga need raiped maksavad £75.75 tk. Just, setsekümmend viis Inglise naela tükk, kummalegi poole üks kleebis. Ühesõnaga jääb ära. Plaan on see paak supermotole peale panna. Kujunduse poolepealt olen hetkel jäänud lihtsalt värvi ja mõne kleepeka peale. Airbrushi kunsti võiks ka lasta teha aga seda me veel vaatame.

Milleks ma üldse nende suurte paakidega jaman? No sellepärast, et ühe paagitäiega saab 300km +- sõita, olen laisk tankija.

Eelpool juttu olnud kiirõhutusniplitest - töötavad need vidinad väga hästi! Piduriõli vahetus ei ole kunagi mul lihtsam olnud. Ka siis kui kogu süsteem on tühjaks lastud. Valad piduriõli anuma õli täis, keerad õhutusnipli 1/4 pööret lahti ja süstlaga imed kõigepealt õli anumast süsteemi sisse. Kui piduripump võtab juba surve ülesse siis ainult täida anumat ja pumpa pedaali/heeblit. Kui õhumulle enam ei tule on asi valmis.
Trikk on selles, et niplil on keere tihendatud, mis ei lase keerme kaudu õhku sisse. Süstlaga imemise faasis. Pumpamise faasis töötab kuulklapp nipli sees.

Hondal on nüüd teravad pidurid.


Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Postitatud: 20 Jaan 2015, 10:59
Postitas tito
Loff kirjutas:

Nagu Te näete, on paak krunditud. Mõtlesin, et värvin üle ja kleebin peale originaalkleepsud aga need raiped maksavad £75.75 tk. Just, setsekümmend viis Inglise naela tükk, kummalegi poole üks kleebis. Ühesõnaga jääb ära. Plaan on see paak supermotole peale panna. Kujunduse poolepealt olen hetkel jäänud lihtsalt värvi ja mõne kleepeka peale. Airbrushi kunsti võiks ka lasta teha aga seda me veel vaatame.

Keegi pakkus siin kustom lahendusi võistlusratastele, tasub uurida :wink:


Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Postitatud: 20 Jaan 2015, 11:53
Postitas Loff

Mul öösel tuli mõte, kuidas kujundus lahendada. Seda peab nüüd väheke ratta kõrval veel mõtlema.


Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Postitatud: 20 Jaan 2015, 12:31
Postitas mella

Sinu ratastel pole küll suurel paagil mõtet. Remontides ju kütust ei kulu.


Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Postitatud: 20 Jaan 2015, 14:10
Postitas Loff

Vahest ikka kulub, kui kraan lekib ja karpa nõelklapp ei pea, näiteks.
No ja palju ma neid siis ikka remondin? (togi)

Aga üldiselt, miks sõitmist vähe on kajastatud, tuleneb sellest, et aega napib. Ja kas seda sõitmist üldse peab kajastama, tegelikult ei pea mitte midagi kajastama.


Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Postitatud: 20 Jaan 2015, 20:41
Postitas mms

Ah, ära pane pobinat tähele :) Selline koht nagu Jakdisain (http://jakdisain.ee/motosport/mx-kleebised/) teeb custom kleepse. Olen just nendega transaktsioonis, siiani tundub hea. Valsin ise põhja kujunduse, panin tekstid kuhu tahtsin. Ühesõnaga teevad nagu tahad. Kulu ca 2 x väiksem kui mainitud UK värk.


Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Postitatud: 20 Jaan 2015, 22:36
Postitas bitter
Loff kirjutas:

Eelpool juttu olnud kiirõhutusniplitest - töötavad need vidinad väga hästi! Piduriõli vahetus ei ole kunagi mul lihtsam olnud. Ka siis kui kogu süsteem on tühjaks lastud. Valad piduriõli anuma õli täis, keerad õhutusnipli 1/4 pööret lahti ja süstlaga imed kõigepealt õli anumast süsteemi sisse. Kui piduripump võtab juba surve ülesse siis ainult täida anumat ja pumpa pedaali/heeblit. Kui õhumulle enam ei tule on asi valmis.
Trikk on selles, et niplil on keere tihendatud, mis ei lase keerme kaudu õhku sisse. Süstlaga imemise faasis. Pumpamise faasis töötab kuulklapp nipli sees.

Oleks mugav küll kui ei peaks võtmega kinni-lahti-kinni-lahti... kruttima. Eriti tagapiduriga. Kust sa tellisid?

Ma ei saanud aru

Loff kirjutas:

...süstlaga imed kõigepealt õli anumast süsteemi sisse.

kuhu sa süstla torkad, et vedelikku "süsteemi sisse imeda"?


Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Postitatud: 20 Jaan 2015, 22:42
Postitas RaulK

Nu nippli otsa ikka.


Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Postitatud: 20 Jaan 2015, 23:14
Postitas -donn-

Jupp aega tahtsin porgandile sellist kärakat peale soetada - teeb sõidu ilmselt mugavamaks küll, kui saab ühe jutiga ühest Eesti otsast teise sõita. :) Väga viks projekti(de)kirjeldus. Kajasta ikka edasi!


Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Postitatud: 20 Jaan 2015, 23:27
Postitas Loff
bitter kirjutas:

Ma ei saanud aru

Loff kirjutas:

...süstlaga imed kõigepealt õli anumast süsteemi sisse.

kuhu sa süstla torkad, et vedelikku "süsteemi sisse imeda"?

Läbipaistev voolik õhutusnipli otsa ja vooliku otsa süstal, Nii nagu Vikii ütles. Mul on kasutuses silikonvoolik, hea pehme ja hoiab hästi tihedalt ennast "kinni" (ei vea vooliku ja nipli/süstla otsa vahelt õhku sisse).


Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Postitatud: 21 Jaan 2015, 15:12
Postitas speedvana
Loff kirjutas:

Vahest ikka kulub, kui kraan lekib ja karpa nõelklapp ei pea, näiteks.
No ja palju ma neid siis ikka remondin? (togi)

Aga üldiselt, miks sõitmist vähe on kajastatud, tuleneb sellest, et aega napib. Ja kas seda sõitmist üldse peab kajastama, tegelikult ei pea mitte midagi kajastama.

Muidugi väärt mõte, suur paak, praegu bena odav paned soodsalt täis, pärast kallil aja hea maakerale ring peale teha :bsmile:


Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Postitatud: 21 Jaan 2015, 15:33
Postitas pühak

Mis te ilgute, ma sõidan ka tsikliga suht vähe, mingi 5000km hooaja peale. Maanteesõit ka veel, mille kilomeetrid kordades kergemad, kui maastikusõidul. Enda tsiklil hakkas paagi väiksus juba esimese paarisaja kilomeetri peale pinda käima ja lõpuks saigi suuremaks tehtud. Iseenesest jõuab ju tihemini ka tanklas käia, aga seda saan nüüd samamoodi teha, kui tahtmist peaks olema. Hõredama tankimise võimalus pole mu meelest mitte ainuüksi mugavuse, vaid ka tsikli seljas vaba aja veetmise kvaliteedi küsimus, kui ei pea kogu aeg tanklatega arvestama või kanistriga bentsu tassima. Isegi, kui uue paagiga ainult üks paagitäis aastas sõita, on lisaväärtus juba olemas, kuna vana paagiga ja sama läbisõiduga polnud ühe tankimisega ju võimalik hakkama saada. :lol:


Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Postitatud: 07 Veebr 2015, 20:31
Postitas Loff

Näide kategooriasse "külaseppade toimetamisi"...
Tegemist Honda õhufiltriga, millel on paberelement oma töö ära teinud ja siis on selle asemele švammfilter tehtud, kodaratega fikseeritud. Õnneks on seda õlitatud filtriõliga ja loodame, et see filter tegi oma tööd korralikult. Filtrikopsiku puhta poolepeal ei olnud tolmu ega muud jama näha.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Filtrikopsiku must pool oli ikka päris must, peale filtripesuainega pesemist nagu uus.

Pilt
Pilt


Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Postitatud: 07 Veebr 2015, 20:38
Postitas yeekim

Huvitav, palju see originaalfilter maksab, et sellist porri välja mõelda :wack:


Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Postitatud: 07 Veebr 2015, 21:06
Postitas Loff

30€+KM.


Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Postitatud: 07 Veebr 2015, 21:24
Postitas 426f

see filter võiks 50 senti ka maksta,kui ikka Eestis poest võtta pole ja peab väljamaalt tellima ja kohale jõuab kuu aja pärast siis polegi muud varianti kui ise midagi asemele leiutada


Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Postitatud: 07 Veebr 2015, 23:52
Postitas Loff

No ma ei tea, mina sain enda oma kohe poest kätte. Kui Eestis poes ei ole siis nädalaga tuleb näiteks UK-st postiga/kulleriga kohale. Paberfiltri puhul kannatab selle nädalajagu, suruõhuga puhtaks lastud filtriga ringi sõita ka. Ja tark mees/naine ostab mõne filtri varuks kui on oht, et poest ei saa kohe.


Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Postitatud: 15 Apr 2015, 00:09
Postitas Loff

Tulenevalt sellest, et Hondaga vaja TÜV-i minna siis on järgimööda pisivigu kõrvaldatud. Üheks pisiveaks oli KOSO spidokal mittetöötav täistule indikaatorlamp. Lisaks ebamugav spidoka asend. Spidokale tehtud kronsa, et see paigutada silmadele mugavamasse kohta. Oli teine pandud lenksu külge, sõidu ajal kui tahtsid pilku spidole visata pidid pea alla laskma ja pärast jälle üles tõstma, mis kokku võtab ikka omajagu aega. Selle ajaga toimub teel/liikluses ikka päris palju. Uus asukoht on seal kus peaks olema tehase kelladeplokk - sõidu ajal piisab pilgu langetamisest korraks, ei ole vaja peaga rapsida.
Tulles tagasi selle kaugtule indikaatorlambi juurde siis selle põlema saamiseks tuli natuke KOSO ja Honda el. skeemides näpuga rida ajada ja skeemid omavahel kokku ajada. See, mis seal enne oli, kuulub jälle sinna külaseppade pärusmaale. Kuna skeem oli kas kiiruga või lihtsalt veidi lohakalt kokku pandud siis alustasin otsast. Kõik ühendused viisin esitule korpusesse nagu olema peab, ühendused jootsin kokku ja isoleerisin termokahanevaga. Juhtmekimbud köitsin kokku. Lisaks pistikühendused puhastasin ja määrisin el. tehnilise vaseliiniga. Kõik töötab nii nagu peab ja näeb välja kultuurne.

Spido asukoht enne. Pärast fotot ei ole, kronsa kuivab. Aga spido tuleb tule kohale. Siin on ka näha sinise isoleeriga tehtud ühendused.

Pilt

Lammutamine ja protsess kuni lõpuni.

Pilt
Pilt

Juhtmekimbud kõik tule sisse veetud.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Küsimus suuremale ringile, kas see KOSO rpm wire type A on lihtsalt üks juhe, mis õpetuse järgi pannakse paralleelselt süütepooli madalpingeahela "+" juhtmega väljapoole juhtme isolatsiooni (variant A3 alloleval skeemil)? Või on see mingi eriline juhe?
Nimelt on soov tööle saada ka spidoka tahhomeetri funktsioon aga ei ole neid rpm juhtmeid, nüüd on küsimus kas tellida või teha ise?
http://www.koso.com.tw/products-detail. ... 29&lang=en

Pilt


Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Postitatud: 15 Apr 2015, 23:41
Postitas Loff

Enne

Pilt

Ja nüüd

Pilt


Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Postitatud: 01 Mai 2015, 00:10
Postitas Loff

Mingi aeg tagasi oli siin foorumis müügis üks tsikliveo haagis, mis mul nina alt ära osteti. Uurides turgu ja võrreldes haagiste hindasid, omavalmistatud haagise arvele võtmisega, sai vastu võetud otsus Tsikliveo haagis ise teha. No mitte päris nullist, sest mingist ammusest ajast on vanarauahunnikus vedelenud üks krossitsiklite vedamise haagis, mis oli isal paadi vedamiseks kohandatud. See haagis sai põhjaks võetud.
Nagu kõnekäänd ütleb, kevadel traktorist ei saa välja traktorist, on vahelduva eduga see haagiseprojekt seisnud. Eriti kaugele ei ole jõudnud.
Enne liivapritsi minekut sai sild alt ära võetud, vanarauast sobivaid detaile leitud ja neid vähe modifitseeritud.

Originaalis on haagisele tehtud vahed, kuhu tsiklid ratastpidi vahele kinni jäid, see lahendus mulle ei sobi, sest sellise variandi puhul ei saa ratast üksi peale/maha laaadida. Raami peale tulevad nii öelda rennid. Need olid vanarauahunnikus olemas, mingid alajaama detailid, vaja ainult pikkus parajaks lõigata. Alguses oli plaan teha ainult 2 renni haagisele ja kolmandast pealesõidu ramp aga sellise lahenduse puhul ühe ratta vedamisel jääb raskus haagisel ühte serva ja kiiresti järsemat kurvi võttes võib haagise koos rattaga kummuli keerata. Kuna ma teadsin, et vanarauas kuskil peab olema üks veoauto kasti kabiinitagune (tagumise akna kohal olev) võre siis sai see üles otsitud. Sellest võrest tuleb pealesõidu ramp ja haagisele tuleb keskele üks renn, et ühte ratast haagise keskel vedada.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Töö jätkub.


Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Postitatud: 16 Mai 2015, 22:40
Postitas Loff

Rattad toimetavad ilusti.
Käru on omadega nii kaugel, et raam ja veljed on liivapritsis ja silla värvisin täna ära. Vaikselt ikka edeneb teine.

Pilt


Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Postitatud: 18 Mai 2015, 22:51
Postitas Loff
Loff kirjutas:

Küsimus suuremale ringile, kas see KOSO rpm wire type A on lihtsalt üks juhe, mis õpetuse järgi pannakse paralleelselt süütepooli madalpingeahela "+" juhtmega väljapoole juhtme isolatsiooni (variant A3 alloleval skeemil)? Või on see mingi eriline juhe?
Nimelt on soov tööle saada ka spidoka tahhomeetri funktsioon aga ei ole neid rpm juhtmeid, nüüd on küsimus kas tellida või teha ise?
http://www.koso.com.tw/products-detail. ... 29&lang=en

Pilt

Ise küsin, ise vastan - sobib ka täiesti tavaline juhtmejupp, mille keerutad ümber kõrgepingejuhtme kohe süütepooli juurde, vähemalt 5 tiiru ümber (variant "A"), sellest piisab.
Tahhokas toimib, naine õnnelik.


Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Postitatud: 02 Juul 2015, 00:00
Postitas Loff

Käru on juba mõnda aega valmis, eile käisin ARK-is, löödu VIN peale ja nüüd ootan päälinna ametnike taga, millal registreerima võin minna.


Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Postitatud: 02 Juul 2015, 08:18
Postitas tali

Näita valmis kärust pilti ka ikka :) !


Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Postitatud: 02 Juul 2015, 22:54
Postitas Loff

Mõni pilt "tootmisprotsessist" ka enne valmis produkti omadest.

Peale liivapritsi raamitugevdused ja kehvad õmblused üle keevitada.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Värskelt värvitud.

Pilt

Ja valmis käru, reg nr veel puudu.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Täitsa tutikad sigulli amordid made in germany, Saaremaalt ühest väikesest varuosade poest, sest suured varuosapoed oskavad asju müüa ainult kataloogist, automargi ja mudeli järgi. Mõõdu järgi ei viitsi keegi amorti otsima hakata.

Pilt

Esimene proov

Pilt
Pilt

Selline ta saigi. Kandevõime 549 kg, variant vedada üks ratas keskel või kaks ratast äärtes.


Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Postitatud: 02 Juul 2015, 23:07
Postitas tali

Väga kunn asi ju (w) (w) (w), ilus kohe vaadata, kui inimestel käed nii õige koha pealt välja kasvavad.