Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TXT200
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
Mart kirjutas:Loff kirjutas:Hondale kruttisin vahepeal pidurivoolikud külge, kaugemale ei ole jõudnud.
Vabandust küsimuse pärast aga kas see oli nüüd tögamine või siiras kaasaelamine?
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
- Postitusi: 746
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
Loff kirjutas:
Kas see agurautaja on mingi üksik tükk või pärineb mingist koplektist?
-
Teema algataja - Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
Tööriistamarketis müüakse neid ühekaupa, see konkreetne, 5mm, maksis 3.90€.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
Teema algataja - Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
Oi, mis kena kevadine ilm täna oli, päike paistis ja linnud laulsid. Keris pähe mõte väike tiir teha aga selleks ajaks kui ratta selga sain hakkas juba hämarduma ja päikesest polnud haisugi, sõitmata ikka ei jätnud. Kuna läks kiireks siis jäi kiivrikaamera veitsa viltu ja muud sada häda veel. Aga noh, mis seal siis ikka
[youtube][/youtube]
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
Teema algataja - Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
Pikka aega eBay'l silma peal hoidnud, äkki tuleb müüki Husqvarna suur (17L) paak. Ja ennäe imet, tuligi ja kõigele lisaks veel Riias. Pikemalt mõtlemata sai see ära ostetud ja paari päeva pärast oli kuller paagiga uksetaga.
Nagu Te näete, on paak krunditud. Mõtlesin, et värvin üle ja kleebin peale originaalkleepsud aga need raiped maksavad £75.75 tk. Just, setsekümmend viis Inglise naela tükk, kummalegi poole üks kleebis. Ühesõnaga jääb ära. Plaan on see paak supermotole peale panna. Kujunduse poolepealt olen hetkel jäänud lihtsalt värvi ja mõne kleepeka peale. Airbrushi kunsti võiks ka lasta teha aga seda me veel vaatame.
Milleks ma üldse nende suurte paakidega jaman? No sellepärast, et ühe paagitäiega saab 300km +- sõita, olen laisk tankija.
Eelpool juttu olnud kiirõhutusniplitest - töötavad need vidinad väga hästi! Piduriõli vahetus ei ole kunagi mul lihtsam olnud. Ka siis kui kogu süsteem on tühjaks lastud. Valad piduriõli anuma õli täis, keerad õhutusnipli 1/4 pööret lahti ja süstlaga imed kõigepealt õli anumast süsteemi sisse. Kui piduripump võtab juba surve ülesse siis ainult täida anumat ja pumpa pedaali/heeblit. Kui õhumulle enam ei tule on asi valmis.
Trikk on selles, et niplil on keere tihendatud, mis ei lase keerme kaudu õhku sisse. Süstlaga imemise faasis. Pumpamise faasis töötab kuulklapp nipli sees.
Hondal on nüüd teravad pidurid.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
- Postitusi: 746
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
Loff kirjutas:Nagu Te näete, on paak krunditud. Mõtlesin, et värvin üle ja kleebin peale originaalkleepsud aga need raiped maksavad £75.75 tk. Just, setsekümmend viis Inglise naela tükk, kummalegi poole üks kleebis. Ühesõnaga jääb ära. Plaan on see paak supermotole peale panna. Kujunduse poolepealt olen hetkel jäänud lihtsalt värvi ja mõne kleepeka peale. Airbrushi kunsti võiks ka lasta teha aga seda me veel vaatame.
Keegi pakkus siin kustom lahendusi võistlusratastele, tasub uurida
-
Teema algataja - Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
Mul öösel tuli mõte, kuidas kujundus lahendada. Seda peab nüüd väheke ratta kõrval veel mõtlema.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
Sinu ratastel pole küll suurel paagil mõtet. Remontides ju kütust ei kulu.
-
Teema algataja - Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
Vahest ikka kulub, kui kraan lekib ja karpa nõelklapp ei pea, näiteks.
No ja palju ma neid siis ikka remondin?
Aga üldiselt, miks sõitmist vähe on kajastatud, tuleneb sellest, et aega napib. Ja kas seda sõitmist üldse peab kajastama, tegelikult ei pea mitte midagi kajastama.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
- Postitusi: 88
- Liitunud: 25 Juun 2013, 14:41
- Tsikkel: M750,FE650E,NX650,WRE125,YZ80
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
Ah, ära pane pobinat tähele Selline koht nagu Jakdisain (http://jakdisain.ee/motosport/mx-kleebised/) teeb custom kleepse. Olen just nendega transaktsioonis, siiani tundub hea. Valsin ise põhja kujunduse, panin tekstid kuhu tahtsin. Ühesõnaga teevad nagu tahad. Kulu ca 2 x väiksem kui mainitud UK värk.
-
- Postitusi: 2036
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 105 korda
- Tänatud: 97 korda
- Kontakt:
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
Loff kirjutas:Eelpool juttu olnud kiirõhutusniplitest - töötavad need vidinad väga hästi! Piduriõli vahetus ei ole kunagi mul lihtsam olnud. Ka siis kui kogu süsteem on tühjaks lastud. Valad piduriõli anuma õli täis, keerad õhutusnipli 1/4 pööret lahti ja süstlaga imed kõigepealt õli anumast süsteemi sisse. Kui piduripump võtab juba surve ülesse siis ainult täida anumat ja pumpa pedaali/heeblit. Kui õhumulle enam ei tule on asi valmis.
Trikk on selles, et niplil on keere tihendatud, mis ei lase keerme kaudu õhku sisse. Süstlaga imemise faasis. Pumpamise faasis töötab kuulklapp nipli sees.
Oleks mugav küll kui ei peaks võtmega kinni-lahti-kinni-lahti... kruttima. Eriti tagapiduriga. Kust sa tellisid?
Ma ei saanud aru
Loff kirjutas:...süstlaga imed kõigepealt õli anumast süsteemi sisse.
kuhu sa süstla torkad, et vedelikku "süsteemi sisse imeda"?
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
Jupp aega tahtsin porgandile sellist kärakat peale soetada - teeb sõidu ilmselt mugavamaks küll, kui saab ühe jutiga ühest Eesti otsast teise sõita. Väga viks projekti(de)kirjeldus. Kajasta ikka edasi!
Donn DIY @ YouTube; joonised siit: http://youshouldbuildit.blogspot.com
-
Teema algataja - Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
bitter kirjutas:Ma ei saanud aru
Loff kirjutas:...süstlaga imed kõigepealt õli anumast süsteemi sisse.
kuhu sa süstla torkad, et vedelikku "süsteemi sisse imeda"?
Läbipaistev voolik õhutusnipli otsa ja vooliku otsa süstal, Nii nagu Vikii ütles. Mul on kasutuses silikonvoolik, hea pehme ja hoiab hästi tihedalt ennast "kinni" (ei vea vooliku ja nipli/süstla otsa vahelt õhku sisse).
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
- Postitusi: 865
- Liitunud: 17 Juun 2007, 13:41
- Tsikkel: FZR
- Asukoht: tallinn/+
- Tänatud: 1 kord
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
Loff kirjutas:Vahest ikka kulub, kui kraan lekib ja karpa nõelklapp ei pea, näiteks.
No ja palju ma neid siis ikka remondin?Aga üldiselt, miks sõitmist vähe on kajastatud, tuleneb sellest, et aega napib. Ja kas seda sõitmist üldse peab kajastama, tegelikult ei pea mitte midagi kajastama.
Muidugi väärt mõte, suur paak, praegu bena odav paned soodsalt täis, pärast kallil aja hea maakerale ring peale teha
-
- Postitusi: 1825
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 221 korda
- Tänatud: 90 korda
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
Mis te ilgute, ma sõidan ka tsikliga suht vähe, mingi 5000km hooaja peale. Maanteesõit ka veel, mille kilomeetrid kordades kergemad, kui maastikusõidul. Enda tsiklil hakkas paagi väiksus juba esimese paarisaja kilomeetri peale pinda käima ja lõpuks saigi suuremaks tehtud. Iseenesest jõuab ju tihemini ka tanklas käia, aga seda saan nüüd samamoodi teha, kui tahtmist peaks olema. Hõredama tankimise võimalus pole mu meelest mitte ainuüksi mugavuse, vaid ka tsikli seljas vaba aja veetmise kvaliteedi küsimus, kui ei pea kogu aeg tanklatega arvestama või kanistriga bentsu tassima. Isegi, kui uue paagiga ainult üks paagitäis aastas sõita, on lisaväärtus juba olemas, kuna vana paagiga ja sama läbisõiduga polnud ühe tankimisega ju võimalik hakkama saada.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
-
Teema algataja - Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
Näide kategooriasse "külaseppade toimetamisi"...
Tegemist Honda õhufiltriga, millel on paberelement oma töö ära teinud ja siis on selle asemele švammfilter tehtud, kodaratega fikseeritud. Õnneks on seda õlitatud filtriõliga ja loodame, et see filter tegi oma tööd korralikult. Filtrikopsiku puhta poolepeal ei olnud tolmu ega muud jama näha.
Filtrikopsiku must pool oli ikka päris must, peale filtripesuainega pesemist nagu uus.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6743
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 442 korda
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
Huvitav, palju see originaalfilter maksab, et sellist porri välja mõelda
-
Teema algataja - Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
30€+KM.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
see filter võiks 50 senti ka maksta,kui ikka Eestis poest võtta pole ja peab väljamaalt tellima ja kohale jõuab kuu aja pärast siis polegi muud varianti kui ise midagi asemele leiutada
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
-
Teema algataja - Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
No ma ei tea, mina sain enda oma kohe poest kätte. Kui Eestis poes ei ole siis nädalaga tuleb näiteks UK-st postiga/kulleriga kohale. Paberfiltri puhul kannatab selle nädalajagu, suruõhuga puhtaks lastud filtriga ringi sõita ka. Ja tark mees/naine ostab mõne filtri varuks kui on oht, et poest ei saa kohe.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
Teema algataja - Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
Tulenevalt sellest, et Hondaga vaja TÜV-i minna siis on järgimööda pisivigu kõrvaldatud. Üheks pisiveaks oli KOSO spidokal mittetöötav täistule indikaatorlamp. Lisaks ebamugav spidoka asend. Spidokale tehtud kronsa, et see paigutada silmadele mugavamasse kohta. Oli teine pandud lenksu külge, sõidu ajal kui tahtsid pilku spidole visata pidid pea alla laskma ja pärast jälle üles tõstma, mis kokku võtab ikka omajagu aega. Selle ajaga toimub teel/liikluses ikka päris palju. Uus asukoht on seal kus peaks olema tehase kelladeplokk - sõidu ajal piisab pilgu langetamisest korraks, ei ole vaja peaga rapsida.
Tulles tagasi selle kaugtule indikaatorlambi juurde siis selle põlema saamiseks tuli natuke KOSO ja Honda el. skeemides näpuga rida ajada ja skeemid omavahel kokku ajada. See, mis seal enne oli, kuulub jälle sinna külaseppade pärusmaale. Kuna skeem oli kas kiiruga või lihtsalt veidi lohakalt kokku pandud siis alustasin otsast. Kõik ühendused viisin esitule korpusesse nagu olema peab, ühendused jootsin kokku ja isoleerisin termokahanevaga. Juhtmekimbud köitsin kokku. Lisaks pistikühendused puhastasin ja määrisin el. tehnilise vaseliiniga. Kõik töötab nii nagu peab ja näeb välja kultuurne.
Spido asukoht enne. Pärast fotot ei ole, kronsa kuivab. Aga spido tuleb tule kohale. Siin on ka näha sinise isoleeriga tehtud ühendused.
Lammutamine ja protsess kuni lõpuni.
Juhtmekimbud kõik tule sisse veetud.
Küsimus suuremale ringile, kas see KOSO rpm wire type A on lihtsalt üks juhe, mis õpetuse järgi pannakse paralleelselt süütepooli madalpingeahela "+" juhtmega väljapoole juhtme isolatsiooni (variant A3 alloleval skeemil)? Või on see mingi eriline juhe?
Nimelt on soov tööle saada ka spidoka tahhomeetri funktsioon aga ei ole neid rpm juhtmeid, nüüd on küsimus kas tellida või teha ise?
http://www.koso.com.tw/products-detail. ... 29&lang=en
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
Teema algataja - Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
Enne
Ja nüüd
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
Teema algataja - Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
Mingi aeg tagasi oli siin foorumis müügis üks tsikliveo haagis, mis mul nina alt ära osteti. Uurides turgu ja võrreldes haagiste hindasid, omavalmistatud haagise arvele võtmisega, sai vastu võetud otsus Tsikliveo haagis ise teha. No mitte päris nullist, sest mingist ammusest ajast on vanarauahunnikus vedelenud üks krossitsiklite vedamise haagis, mis oli isal paadi vedamiseks kohandatud. See haagis sai põhjaks võetud.
Nagu kõnekäänd ütleb, kevadel traktorist ei saa välja traktorist, on vahelduva eduga see haagiseprojekt seisnud. Eriti kaugele ei ole jõudnud.
Enne liivapritsi minekut sai sild alt ära võetud, vanarauast sobivaid detaile leitud ja neid vähe modifitseeritud.
Originaalis on haagisele tehtud vahed, kuhu tsiklid ratastpidi vahele kinni jäid, see lahendus mulle ei sobi, sest sellise variandi puhul ei saa ratast üksi peale/maha laaadida. Raami peale tulevad nii öelda rennid. Need olid vanarauahunnikus olemas, mingid alajaama detailid, vaja ainult pikkus parajaks lõigata. Alguses oli plaan teha ainult 2 renni haagisele ja kolmandast pealesõidu ramp aga sellise lahenduse puhul ühe ratta vedamisel jääb raskus haagisel ühte serva ja kiiresti järsemat kurvi võttes võib haagise koos rattaga kummuli keerata. Kuna ma teadsin, et vanarauas kuskil peab olema üks veoauto kasti kabiinitagune (tagumise akna kohal olev) võre siis sai see üles otsitud. Sellest võrest tuleb pealesõidu ramp ja haagisele tuleb keskele üks renn, et ühte ratast haagise keskel vedada.
Töö jätkub.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
Teema algataja - Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
Rattad toimetavad ilusti.
Käru on omadega nii kaugel, et raam ja veljed on liivapritsis ja silla värvisin täna ära. Vaikselt ikka edeneb teine.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
Teema algataja - Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
Loff kirjutas:Küsimus suuremale ringile, kas see KOSO rpm wire type A on lihtsalt üks juhe, mis õpetuse järgi pannakse paralleelselt süütepooli madalpingeahela "+" juhtmega väljapoole juhtme isolatsiooni (variant A3 alloleval skeemil)? Või on see mingi eriline juhe?
Nimelt on soov tööle saada ka spidoka tahhomeetri funktsioon aga ei ole neid rpm juhtmeid, nüüd on küsimus kas tellida või teha ise?
http://www.koso.com.tw/products-detail. ... 29&lang=en
Ise küsin, ise vastan - sobib ka täiesti tavaline juhtmejupp, mille keerutad ümber kõrgepingejuhtme kohe süütepooli juurde, vähemalt 5 tiiru ümber (variant "A"), sellest piisab.
Tahhokas toimib, naine õnnelik.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
Teema algataja - Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
Käru on juba mõnda aega valmis, eile käisin ARK-is, löödu VIN peale ja nüüd ootan päälinna ametnike taga, millal registreerima võin minna.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Tsikkel: 650cc V2
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
Näita valmis kärust pilti ka ikka !

"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
-
Teema algataja - Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
Mõni pilt "tootmisprotsessist" ka enne valmis produkti omadest.
Peale liivapritsi raamitugevdused ja kehvad õmblused üle keevitada.
Värskelt värvitud.
Ja valmis käru, reg nr veel puudu.
Täitsa tutikad sigulli amordid made in germany, Saaremaalt ühest väikesest varuosade poest, sest suured varuosapoed oskavad asju müüa ainult kataloogist, automargi ja mudeli järgi. Mõõdu järgi ei viitsi keegi amorti otsima hakata.
Esimene proov
Selline ta saigi. Kandevõime 549 kg, variant vedada üks ratas keskel või kaks ratast äärtes.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Tsikkel: 650cc V2
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
Väga kunn asi ju
, ilus kohe vaadata, kui inimestel käed nii õige koha pealt välja kasvavad.

"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.