Järvevana raudteeülesõidul kukkunutele!
Moderaator: Moded
Kõiksugu märkidega on 1 pisike probleem - kuidas panna need nii, et nad oleks igal juhu nähtavad mõlemast reast? Äkki peaks liikluse rahustamiseks ja tähelepanu tõmbamiseks laskma sinna lamavad politseinikud teha? Selle peal eju võtad kindlasti kiiruse maha ja hakkad vaatama, milles asi. Samas võtab see aga võimaluse kiiresti üle sõita, mis jällegi suurendab kukkumisohtu.
Asfaldile punased ohumärgid maalida?
Suzumen kirjutas:Üritan homme ühendust võtta ER e
omanike esindajaga, et kooskõlastada selline infotahvel.
KÜSIMUS KÕLAB: MIS SINNA TAHVLILE KIRJTADA JA MIS KEELES?
Pigem tuleks Maanteametiga ühendust võtta. Tahvel peab olema mingised 100-200m enne ülesõitu üleval. Vastasel korral märgatakse seda siis, kui on juba hilja. Tekst eesti ja inglise keeles a la ohtlikud rööpad, ületada risti vms.
mella kirjutas:Kõiksugu märkidega on 1 pisike probleem - kuidas panna need nii, et nad oleks igal juhu nähtavad mõlemast reast? Äkki peaks liikluse rahustamiseks ja tähelepanu tõmbamiseks laskma sinna lamavad politseinikud teha? Selle peal eju võtad kindlasti kiiruse maha ja hakkad vaatama, milles asi. Samas võtab see aga võimaluse kiiresti üle sõita, mis jällegi suurendab kukkumisohtu.
Asfaldile punased ohumärgid maalida?
Lamavaid pollasid ei panda sinna kindlasti, oleks seal veel ülekäigurada vm.
-
- Postitusi: 865
- Liitunud: 17 Juun 2007, 13:41
- Tsikkel: FZR
- Asukoht: tallinn/+
- Tänatud: 1 kord
huvitav oleks teada, kas ikka linn(kommunaal amet) on tellinud, remondi/ümberehitus projekti?
või on äkki isegi valmis?
Suzumen, hoiab oma vabast ajast, ja soovist ülesõit kaherattaliste jaoks sõidukõlbulikuks teha.
sildid-märgid-hoiatused, oleks väga ajutine lahendus ja annaks ainult ametnikule (politsei-linna-teede) võimaluse viidata, et jobud hoiatus märki ei näinud või?
Küsimus selle ületamise kohta
Pühapäeval kodu poole sõites jäin vihma kätte. Kahjuks otsustasin aga koduteeks valida tee läbi linna ja üle järvevana raudteeülesõidu. Tagajärjeks oli see, et olin pärast teist raudteeliiprit kõhuli maas ning ratas see aasta enam ei sõida. Olukorrast nii palju, et võtsin kiiruse suht maha, umbes 20 km/h ning teades selle kohta ohtlikusest panin enne ka ohutuled põlema, et autojuhid meeletu hooga selga ei lendaks.
Kuna sõitnud olen alates kevadest, siis kogemuste pagas mul praktiliselt puudub ning võibolla ei sõitnud ma sealt üle nii risti, kui oleks pidanud. Siinkohal küsin, kui suur peaks antud kohas olema ratta kiirus, et ülesõit oleks võimalikult ohutu?
Veel mainiks ära selle, et autost ei väljunud ühtegi inimest küsimaks, kas kõik on ikka korras ja kas saaks mingit moodi aidata, ju siis oli soojas autos parem istuda ja oodata, kuni ratturpoiss ise oma kompsud kokku korjab, kui korra välja vihma kätte minna
Re: Küsimus selle ületamise kohta
Erko kirjutas:Siinkohal küsin, kui suur peaks antud kohas olema ratta kiirus, et ülesõit oleks võimalikult ohutu?
60kmh või rohkem.
-
- Postitusi: 26
- Liitunud: 05 Sept 2007, 13:31
- Tsikkel: Suzuki Intruder 1800R
- Asukoht: Tallinn-Kose/Harju-Saue
- Kontakt:
Huvitav, mis kellaaegadel need 60-70 km/h kiiruse soovitajad seda ülesõitu ületavad? Proovige näiteks hommikusel tipptunnil busside-rekkade taga/vahel, mis sealt 15-20-ga üle lähevad 50-ki saavutada. Jätta pikivahe ja siis kiirendada....? Võimatu, sest selle augu täidavad koheselt sõiduautod.
Ise olen sunnitud seda ülesõitu ületama iga kord kui tsikliga linna tulen, kogemusi praktiliselt ei ole, kuid õnneks kukkunud ka ei ole. Kuigi eks iga kord on see foorumi teema ka silme ees kui üle lähen ja üritan ekstra-tähelepanelik olla.
Ma käisin nüüd peale järvevana ülesõitu kukkudes, juhtus see siis 5.oktoobril , et käisin politseis, seal oli see sama politsei, kes minu siklist pilte tegi. Mis seal ikka, ütles et kuskil 50% peaks raudtee firma mu ratta purustused kinni maksma, et pean minema pikk tänav 36 ja avalduse sinna kirjutama, nüüd siis see neljapäev lähengi ja proovin ikka mingit summat saada.
Tegelikult, kui ma seal kukkusin, ja politsei välja kutsusin, siis ikka, nii ebaviisakaid politseinikke pole ma veel kohanud. Mis krdi politseiniks vastab, et nalja teed väää?! Ja põhimõtteliselt vaadati mulle otsa ja öeldi, et oma viga ei sõita ei oska... täiesti... Täpselt sama ment, kes mu tsiklit siis pildistas, hoidis mind suvel kinni 3 tundi öösel kella 3-st kella 6-ni. Lihtsalt sellepärast et kuskil eemal oli keegi autoga vastu posti sõitnud ja mina olin see esimene ohver. Lõõpis, et noniii, nüüd võtame dna analüüsid jne jne.
Ära lepi mingi 50%-ga. Nõua kõigi kahjude hüvitamist. Ma küll ei näe sinu süüd, et sa sa mööda järvevana sõitsid.
Ja see, et raudee on püstitanud märgi "Ohtlikud rööpad" ei loe. Kusagil pole kirjas, mida peaks seal tegema.
JA see "remont" mis seal tehti, mõjub hästi ainult autodele - veermik enam niiväga ei karju seda ületades. Tsikli jaoks on seal ikka diagonaalne 20cm metallservadega kraav.
no proovin ikka nõuda kõik mis annab, aga see et ma seal üle üldse püsti oleks jäänud, oleks suht võimatu, jah need rööpad on kõrgemal kui asfaltee ja ma poleks elu sees jalgu jõudnud maha panna...
aga ma ei saa aru, et kuidas ma raudtee firmalt üldse midagi saan nõuda kui mul mitte mingit avaldust ei ole, politsei küll kirjutas midagi arvutis, ei tea kas raudtee-firmale. Päris üksi ka ei lähe.. võtan ühe sõbra kaaasa kes siis sõitis mu kõrval ja nägi kõike seda.
Ootoot, politsei peaks ikkagi enne otsuste tegema, kes selles kukkumises süüdi on. VAstasel juhul pole sul raudtees midagi võimelda. Eriti kiputakse pähe astuma justnimelt noortele, kes ei oska oma õiguse eest veel seista. JA seda ka POLITSEIS!
Loomulikult tahetakse kõigepealt süüdistada juhti, kuna see ei valinud tee- ja ilmastikuoludele sobivat kiirust.
Samas on antud kohas kindlasti sobiva sõidukiiruse hindamine väga keeruline - isegi võimatu. Ja seda pead sa kuidagi politseile seletama. Teed kasvõi seletuskirja.
Tegu on siiski teeliikluses toimunud õnnetusega. Teel on valdaja. JA õnnetus saab tekkida kas juhtimisveast või teeoludest. Või soovivad teedevaldajad näha sellist pilti igal pool, kus vähegi ohtlik TUNDUB?
Pange tähele, kuipalju on rööpa serv kõrgem enduroka esirehvi kohal :D
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Oi sa... see pilt mulle meeldib. Käekõrval ja keset sõidurada. See muidugi on ja jääb unistuseks, aga kui KÕIK tsiklistid teeks seal ALATI niimoodi, siis selline obstruktsioon oleks tõenäoliselt absoluutselt kõige mõjuvam viis olukorra lahendamisel.
-
- Postitusi: 93
- Liitunud: 07 Juul 2007, 00:08
- Tsikkel: Yamaha FZS600 -03
- Asukoht: Tallinn-Tabasalu
mella kirjutas:Ära lepi mingi 50%-ga. Nõua kõigi kahjude hüvitamist. Ma küll ei näe sinu süüd, et sa sa mööda järvevana sõitsid.
Kas kellelgi on reaalselt õnnestunud Edelaraudteelt ka kahjuhüvitist saada? Minu augusti lõpu kukkumine, mis ratta küll ellu jättis, aga inetuks tegi ja kopsaka remondikalkulatsiooni kaasa tõi, on siiani hr. Maano Saarevälja "hoole all" ehk siis kahjude välja nõudmisel. Kas see, et ma hüvitistest kuulnud pole, on "fact of life", mu enda kehv kuulmine või hüvitistega kaasnenud konfidentsiaalsuskohustus?
-
- Postitusi: 865
- Liitunud: 17 Juun 2007, 13:41
- Tsikkel: FZR
- Asukoht: tallinn/+
- Tänatud: 1 kord
Suzumen kirjutas:Detsember on tähtaeg projekteerimistööde lõpetamiseks ja kooskõlastusteks TLV. 2008 kevad on kapitaalremont (paigaldatakse kummimatid). Kuid see kõik ainult parendab seda olukorda. Ohutuks muutub alles ülesõit siis, kui linnaplaneeringu järgi 2015 peaks see ülesõit muudetakse kaheks tasandiks.
kas on siis projekteeritud ja kooskõlastatud?
millal algab-lõpeb TLV kevad?
saan aru, et see on plaaniline töö, ehk siis ka eelarves?
küsimus ei ole personaalselt,suzumen`ile, äkki on kellegil infi või lausa arupäritud?
-
- Postitusi: 93
- Liitunud: 07 Juul 2007, 00:08
- Tsikkel: Yamaha FZS600 -03
- Asukoht: Tallinn-Tabasalu
Sõbrad, aru ma ei saa, kas Edelaraudteega suhtlemine on kellegi puhul lõpuks ka vilja kandnud? On olnud siin soovitusi politsei kutsuda, avarii vormistada, Edelaraudteele nõue esitada. Oma augustikuise intsidendi kohta võin öelda, et tunnustatud liiklusjurist tegeleb sellega siiani, peab kirjavahetusi erinevate instantside ja Edelaraudteega jne...
Igasugune taustainfo, vihjed soovitused teretulnud nii foorumis kui privas. Aitäh.
Loodus sureb viimasena
Jajah enne uut hooaega võiks meie kallis linnavalitsus midagi ette võtta. Saan aru et neil käed jalad tööd täis, aga n cmoon kas tõesti on siis nii raske ja võimatu seal midagi korralada. Igatahes loodame et kevade algul ei pea bikerist lugema kuidas järgmine ohver õnnetult oma tsikli ära lõhkus.
S.S.D.D. kirjutas:Viimased korrad olen enne toda ülesõitu ohutuled põlema pannud ( mõlemad suunad siis koos vilkuma) ja sõitnud suht rahulikult üle. Vähemalt tagant ei trügitud selga.
Sama lugu siin viimastel kordadel raudteed ületades lükkasin ohutuled sisse ja käigukiirusel jalad maas ületasin seda kohta. Autod hoidsid kohe eemale ja lähenesid alles siis kui hoog oli juba üleval.
Korra olen näinud seal motikat kukkumas ja korra jalgratturit.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.