Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TXT200
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
mx77 kirjutas:kas see on sul miski KTM-il peal olnud FCR?
2010 Husqvarna TE250.
ThumpetTalki foorumis soovitati tellida JDjetting'i komplekt KTM525-le. Aga laias laastus on ikka nii, et iga üks soovitab midagi erinevat.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
- Postitusi: 89
- Liitunud: 14 Sept 2012, 00:52
- Tsikkel: Aprilia Shiver, Husaberg 450
- Tänatud: 1 kord
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
Mis foorumeid studeerisid? Panen üht KTM-i kokku ja Keihinikool seisab ees
-
Teema algataja - Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
Peamiselt ThuperTalk, ADVrider, Cafehusky. Ja Google abiga leiab ka foorumiväliseid artikleid.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
Teema algataja - Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
No hakkab jälle pihta
Eile läks enduurokas käima, sõitsin ja pärast pesin puhtaks, survekaga. Peale pesu seisis mingi aja, niikaua kui pestud trialiga ringi törtsutasin, peale seda läks käima "poolest pöördest", sõidsin mõned meetrid hoiustamiskohta. Täna ei mitte mõmmigi. Ainuke asi mida teeb, on iga 2-3 ringi (käivitamine) tagant pöts õhupuhastisse.
Sellises valguses hakkan vist seda FCR'i supermotole peale panema. Kui jutt juba SM'ile läks siis täna õhtupoole keerasin kraani lahti ja panin aku peale. Peale starteri nupu muljumist ja mõnda väntvõlli ringi ratas käivitus ja käis normaalselt. Väike tiir ja järeldus, et voodrita jopega on õhtul (+5 kraadi) ikka törts jahe maanteel sõita
Aga see enduurokas on ikka paras müsteerium juba. Ei teagi millisest otsast peale hakata
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
Teema algataja - Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
No pardonn! Eile hakkasin siiski mõtetut paanika-klaarikat tegema. Ilmselt niiskus puges kuhugi või midagi, enduurokas käib, vähemalt hetkel.
Aga FCR'i rindel on hetkel vaikus - põllutööd, rsk
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
Loff kirjutas:No pardonn! Eile hakkasin siiski mõtetut paanika-klaarikat tegema. Ilmselt niiskus puges kuhugi või midagi, enduurokas käib, vähemalt hetkel.
Aga FCR'i rindel on hetkel vaikus - põllutööd, rsk
Ammu teada tõde, et mototehnikat ei sobi survekaga pesta. Elektriühendused, puksid, simmerid jms ei pea vastu sellele valule. Õigeaegselt pestes saab ka voolikusurvega masina puhtaks
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
Mul oli TDMiga suht tavaline laks, et peale tsikli pesu piibud niisked ja enam ei käinud, nii et ära paanitse. Lase aga kõik kõrgepinge juhtmed ilusti suruõhuga kuivaks peale pesu ja elu jälle lill. Kui on sügaval pesas asuv küünal, siis rebi piip otsast ära ja kuivata ka auk ära, muidu hakkab sinna lõksu jäänud niiskus soojaga aurustuma ja võib poolelt sõidult böö teha.
-
Teema algataja - Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
Survekaga pestes ma ei kasuta tsiklite pesemisel tugevat survet. Ehk siis reguleeritaval otsikul on "-" põhja keeratud. Võrdne trassisurvega, lihtsalt juga on parem ja "püstol" käes on mugavam ratast loputada kui voolikuga.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
- Postitusi: 400
- Liitunud: 21 Mai 2007, 08:08
- Tsikkel: Freewind
- Asukoht: Tartu
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
A mis sa limpsid neid võrre kõik see aeg? Eelmine aasta sai ju juba pestud.
-
Teema algataja - Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
Ma püüan ikka korralik olla ja kord aastas pesta ,rattaid siis.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
Teema algataja - Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
Seda ei näe eriti tihti, et rattad ja auto puhas on, seega väike meeldetuletus endalegi, et võiks tihemini neid pesta.
Ahjaa, krt, täna tiirutasin SM-ga ringi ja koju jõudes avastasin, et tööriistatoru kork on minema vibreerinud Nüüd tuleb teise toru küljest kork võtta ja orgunnida kõrvad ja lukk. Olgu see mulle ja teistele õpetuseks!
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
Teema algataja - Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
FCR'iga tekkisid väikesed komplikatsioonid, nimelt on FCR ülevlt otsast nii lai, et ei mahu paagi alla ära. Lahenduseks pakutakse foorumites fööniga paagi kuumutamist ja vastavalt vormimist. Lisaks on vaja üks karteri tuulutuse voolik õhufiltri kopsiku küljest kuhugile mujale panna. Muus osas takistusi ei ole, lihtsalt karpa on suur ja ruumi vähe. Aga selle värgiga ma praegu aktiivselt tegeleda ei viitsi. On olemas üks väike paak, mida kuumutama ja vormima saab hakata. Suurt (17L) paaki, mis enduurokal peal, ei hakka ma küll kärsatama, sest see on selline haruldus, et hoia ja keela.
Hetkel mõlemad rattad sõidavad selle Dellorto junniga ka, et väga nagu king ei pigista. Välja arvatud muidugi sellega, et enduurokal radikas lekib. Väga hull ei ole aga sõidust tulles on kõik kohad jahutusvedelikku täis.
Enduurokas on jälle laiali.
Radikas lekib korgi "kõri" ja ülemise vanni vahelt. Enne mind on saanud korgi pihta paugu, sellepärast see ühendus ka ei pea enam. Lisaks see väljavõte, mis sealt korgi kõrist küljepealt välja tuleb, on originaalis plastmassist ja see ka loksub ja ei ole hermeetiline. Selle kaudu imetakse jahtumise käigus paisupaagist, sinna enne surutud jahutusvedelik tagasi, kuna see ei ole hermeetiline siis ei tõmmata paisupaagist tagasi midagi. Plaan ongi joota plasti asemele see alumiiniumist jupp + korgi kõri ühendus.
Keihini FCR-ga seoses jäi foorumitest silma soovitus, vahetada tavaline süüteküünal iridiumi vastu välja, et ära kaotada probleemne koht 3500-4000rpm juures.
Looks like you're on the right road there my friend. One more thing you should do is to swap out the original spark plug with a Irridium one, this seems to help with the mid range stumble that most of us experience (not really sure why but it works).
The midrange hiccup is common on the 610. The iridium plug (CR8EIX) works great for a stronger spark and cleaner burn. The hiccup typically occurs around the 3500-4000 rpm range. The iridium plug makes the hiccup non-existent on my bike.
Vanad küünlad nägid normaalsed välja kuigi enduuroka oma näitaks justkui lahjemapoolset segu. On ette tulnud turtsatusi karpasse, mis lahjat segu kinnitavad. Tõstsin nõela ühe astme võrra ülespoole ja keerasin tühikäigu segukruvi naaatukene kangemaks.
Vasak küünal supermotolt ja parem enduurokalt.
Ammusest ajast vedels ka üks FatBar lenks, mis oli plaanis supermotole peale panna, nüüd ta sinna ka jõudis. Eelmine lanks oli natuke madalam ja see pehmenduse jolkar varjas natuke ka vaadet spidomeetrile. FatBar on kõrgem ja sõiduasend muutus mugavamaks.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
Teema algataja - Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
Radika lappisin ise ära nende imevarrastega. Paraku päris ideaalne ei saanud - veits ikka immitseb läbi. Aga sõita saab ja jahutusvedelikku ei pritsi.
Hakkama sain tavalise gaasipõletiga, millel Rothenbergeri maxigas 400 segu. Gaas ja vardakomplekt 31€, UK-st tutikas originaalradikas 140 naela.
Si*tusin seda kraami sinna peale, sulama hakkab siis jookseb päris kiirelt minema, kähku peab tegema ja mis kõige tähtsam Alu puhul, pind peab puhas olema, selleks ka roostevabast traathari komplektiga kaasas. Enne kuumutad (aitab oksiidi kihti eemaldada) ja siis nühid pinnad puhtaks. Seejärel kuumutad detaile niikaua kuni vardaga detaili puudutades varras sulama hakkab. Varrast ennast kuumutada ei tohi. Tuld peab koguaeg peal hoidma, et detailid kuumad oleksid. Varda sulamistemp. on 392 kraadi Celsiust.
Muidugi oleks võinud radika spetsialistide juurde tegemisse saata aga kannatust ju ei ole ja kõik peab ikka ise läbi proovima.
See viimane karpa sättimine mõjus hästi (nõela tõstmine), Tundub parem, natuke peab veel tühikäiku kruttima.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
Teema algataja - Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
Nagu Te juba teate, käisin eile musta saega TÜV-il. Tegelikult oli plaan minna enduurokaga aga see raip ei läinud käima, jälle Täna proovisin siis uuesti. Eile kruttisin küünla maha, oli justkui märg, laadisin aku ja õlitasin uue õhufitri ära. Täna suure entusiasmiga hakkasin elu sisse puhuma sellele kärakale. No ei midagi. Sel hetkel oli see "hakkab jälle pihta" moment. Akus särtsu on, säde on, paak on täis aga peale paari küünlavahetust küünal oli kuiv. Karbussi minev voolik kraani küljest lahti, et kontrollida kas kraan läbi laseb - laseb küll. Voolik tagasi, kruvika ots vastu karpat ja tagant näpitsatega peale koputama, tegin karpale tiiru peale, koputasin ikka siit ja sealt
Küünal peale tagasi, piip sinna otsa ja starterit - laksti käima Ujukinõel ilmselt kuivas pika seismise peale pessa kinni või midagi sellist. Peale õhupuhasti karbi kaane, küljeplasti ja istme tagasi kruvimist väike tiir ikka vaja hoovis teha aga ülla-ülla, mitte ainult karpas ei olnud midagi kinni kuivanud vaid siduri kettad olid ka kinni kleepunud, kolm korda oli vaja pauguga seisma jääda masinal, kui käigu sisse lõin, enne kui sidur normaalselt tööle hakkas
Järeldus, masinad lähevad per*e kui nad seisavad!
Radikas on OK ja ei leki. Nüüd saab TÜV-ile minna.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
- Postitusi: 89
- Liitunud: 14 Sept 2012, 00:52
- Tsikkel: Aprilia Shiver, Husaberg 450
- Tänatud: 1 kord
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
Mis koht neid durafixi vardaid müüb, tahaks ka ära proovida?
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8847
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 139 korda
- Tänatud: 359 korda
- Kontakt:
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
extrafine kirjutas:Mis koht neid durafixi vardaid müüb, tahaks ka ära proovida?
Eile Veerenni tänaval nägin sarnaseid vardaid Knokes. Aga kui need polnud durafixid, siis sorry :$ tundusid küll igatahes sellised, et on blowtorchi vaja ainult.
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
Stokkerist saab ka
extrafine kirjutas:Mis koht neid durafixi vardaid müüb, tahaks ka ära proovida?
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
-
Teema algataja - Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
Stokker It Is
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
Teema algataja - Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
Ilmad jahedamad ja üks kärakas ei taha jälle käima minna
Aga nüüd on viga käes - pea tihend laseb jahutusvedelikku silindrisse. Millest ma seda järeldan. Sellest, et suurema või väiksema jamamise peale sain ratta täna käima. Ajas teine valget auru tagant välja ja leegitorude ja nii öelda mid-pipe vahelisest ühendusest pritsis tahmast jautusvedelikku välja, lisaks ei tahtnud teine hästi käia kah.
See seletab ka selle, miks seda jahutusvedelikku radika korgi juurest kõva kiirenduse ajal pritsis ja vahest sõidust tulles ja ratta seisma jättes radikas mullitas/süsteemis õhku sees omajagu.
Samas nii palju seda jahutusvedelikku ei lekkinud, et õli tasapind oleks tõusnud või õli emulsiooniks muutunud. Kuna jahutusvedelik lekib madalamatel temperatuuridel (just sellised kevadised ja sügisesed kõikumised alla-üle 10 kraadi) rohkem ja ratas seisis peale viimast sõitu paar-kolm nädalat siis võis nüüd viimasel korral seda jautusvedelikku vales kohas parasjagu olla. Ja bla-bla-bla.
Ühesõnaga nüüd saab nukaketti vahetada, koos uute taldade ja pingutiga ja "uue" kaane ja tihenditega.
Ja naispool andis tähtajaks poolteist nädalat tahab sõitma minna.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
Teema algataja - Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
Lõpuks jõudsin omadega nii kaugele, et sai aega ratast lammutama hakata. Silindri kaane mutreid lahti keerates tundusid need kuidagi liiga lõdvalt lahti tulema. Kaane tihend on ka sellist nägu, mida ma enne ei ole näinud. See osa, mis on jahutusvedelikuga kokkupuutes olnud, on üles pundunud ja ära lagunenud. Paar päeva tagasi uurisin ühte vana tihendit ja see nägi väga viisakas välja. Selle vana tihendi tootjat ei tea aga see, mis praegu probleeme tekitas on pärit Athena komplektist. Ühesõnaga, ma jään siiski selle variandi juurde, et see tihend lasi läbi.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
Teema algataja - Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
Ei läinudki kaua, jupid vahetatud ja masin töötab. Käima läks hästi, sellist ketramist nagu enne, ei olnud, kas ka edaspidi nii jääb, näitab vaid aeg.
Mõni pilt "uuest" kaanest ka, hea puhas, kauaks seda ei ole muidugi
Nukaketi pinguti poolne tald oli oma aja ära elanud...
Ellu ärkas 6-7 sekundit peale starteri nupu vajutamist, käib normaalselt, sõitnud veel ei ole.
Teine käivitus, "sooja" mootoriga.
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
Eks elu näitab kauaks seda rõõmu jagub
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
- Postitusi: 116
- Liitunud: 01 Nov 2009, 18:06
- Tsikkel: Kawasaki Kx250f
- Asukoht: Tallinn/Rakvere
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
Lõppkokkuvõtteks võib vast öelda hea, et niigi hästi läks! Hea lugeda kohe siukest teemat - rohkete piltide ja videodega.
Jätka samas vaimus!
-
Teema algataja - Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
Kuna ma siin vahepeal olen naisemeheks saanud ja sellega kaasnevalt on nüüd mul ka kohustus (meeldiv) naispoole ratas korras hoida siis ma ei hakka eraldi teemat tegema vaid lasen siinsamas edasi. Ratas sai ostetud novembri alguses kasutaja Kivissaar käest. Nii pool naljaga sai kuulutus naisele saadetud, et näe, tahad omale ratast ja sealt see lumepall veerema läks.
Ratas ise on 1997 aasta Honda SLR 650, tüüp RD09. Tehnilise poole pealt esialgu tundub täiesti korralik olema. Vajab natuke nokitsemist. Käiguvahetushoob loksus võlli peal, see sai juba korda tehtud. Vanad kummist pidurivoolikud vahetan välja korralike voolikute vastu, koos piduriõli vahetusega. Kevadeks on vaja uut akut. Alguses väidetud laadimisprobleemi ikkagi ei esinenud. Remondimanuali õpetuste järgi on generaatori staatori mähis kontrollitud, samuti juhtmestik ahelas aku-peakaitse-pingeregulaator. Kui ratas käib on laadimispinge 14V, olenemata mootoripööretest ja/või tarbimisest. Seega mina väidan, et laadimine töötab. Aku aga peale laadijaga laadimist, lihtsalt laua peal seistes, on 12h möödudes tühi. Tester näitab küll 12.midagi volti aga käivitades langeb pinge 5-6V peale. Just laadimisest võetud aku paneb ratta ilusti käima ja asi töötab. Seega ikkagi aku või olen mina loll.
Peale selle on puudu üks tuuleklaasi kinnitus või kui täpsem olla siis osa kinnitusest. Ja kellegi poolt kunagi paigaldatud KOSO digispido valetab - vajab häälestamist. Muidugi tahaks originaalspido peale panna aga seda ei ole eriti leidnud veel ja ratta küljes olevat spidotigu ei ole ka veel kontrollinud. Kui see on omadega õhtul ja naispool ei hooli orig. spidost siis jääb see KOSO külge.
Ühesõnaga kevadeks peab ratas olema titi-miti.
See puudu olev klaasi kinnitus, alumine kinnitus on OK. Puuduvad vidinad tellisin Saksast, üks komplekt BMW R1200 tuuleklaasi kinnitusi.
Seesamune KOSO spido, mille manuali juba leidsin netist ja eneseharimine käib. Spido näitab mingeid ulmekiiruseid, näitab kolmandiku või isegi poole rohkem.
6 magnetiga süsteem. Piduriketta vahetamine saab vist põnev olema
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
- Postitusi: 2034
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
Vähemalt Domika manualis õpetab staatori kontrollimist takistuse mõõtmise läbi. Tegelikult sellest aga ei piisa ja tuleb ikka mõõta, palju sealt (edit: sealt tähendab siis staatorist iga paari vahelt vahelduvvooluna koormuse all) volti ka tuleb. Aga tõepoolest, 14V akul on juba väga okei ja selles asi pole järelikult.
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
Mina sain magnetid kätte teise suurema magnetiga.
-
Teema algataja - Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
Enduurosae kraan lekib. Kuna bensiinitaseme anduri juhtmed on ka jälle ära murdunud siis kiskusin kraani maha ja võtsin pulkadeks. Kraani sees olev kummist detail on omadega peerumis. Esialgne plaan on ETRA Baltist otsida bensiinikindlat lehtkummi või silikoni, millest uus detail teha. Bensiinitaseme anduri juhtmed joodan jälle kokku ja meisterdan midagi, et nad sama koha pealt jälle ära ei murdu.
Kunagi oli kellelgi probleem sama kraaniga ja voolikute asetusega, tookord oli juttu nooltest kraani tiladel, siin nad on:
Ülemisse tuleb teisest paagi põse kraanist voolik ja alumine läheb krpasse.
Ja see on see kummist "seib", mis on vaja uus teha. Paksusega 2.5mm.
Lisaks sai Hondale ja ka teistele ratastele tellitud ühemehe õhutusniplid või kiirõhutusniplid.
Eks saab näha, kas õigustavad ka ennast.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
Teema algataja - Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
Pikad pühad, aastavahetus ja igasugu aastalõpuinventuurid kaubandusettevõtetes on läbi saanud ja kubad taas liiguvad ehk siis sai esmaspäeval Rakveres ETRA baltis käidud bensukindla kummi ja silikoni järgi. Silikoni kohta bensukindlust ei antud ja kummi kohta öeldi ka, et võib veits paisuda. Võtsin mõlemat varuga. Kohapeal pressiti augurauaga vajalikus mõõdus seibid välja.
Punane silokon ja must kummi. Igaks petteks viskasin kummagist ühe bensu sisse likku, silikon paistetas üles paari tunniga. Kuna vahepeal tulid muud tähtsad tegemised vahele siis jäid 2 seibi paariks ööpäevaks likku. Tulemus järgmine:
Silikon mängust väljas ja võtan riski selle "bensiinikindla" kummiga. Viskasin seibi kraani sisse ja surusin pöidlaga peale, parajad märgid jäid maha, mille järgi augurauaga või nagu naine ütleb auguraua kohta - augurautaja , avad seibile sisse lüüa.
Sai päris hea, ise olen rahul aga kas ka bensiini peab, ei tea veel. Õhku läbi ei lase.
Siit edasi jootsin tasemeanduri juhtmed külge tagasi ja väänasin keevitustraadist, mis ei ole päris pehme ja ei ole ka päris terastraat, ümber kraani "kronsteini" juhtmete toetuseks, et need nii lihtsalt jälle ära ei murduks. Ja valmis see kraan jälle sai.
Nüüd vaja kraan külge tagasi panna, paak maha võtta, karpa maha, et puhastada ja siis saab jälle sõitma minna.
Hondale kruttisin vahepeal pidurivoolikud külge, kaugemale ei ole jõudnud.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
Teema algataja - Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
Hetkeseisuga kraan töötab eeskujulikult.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
- Postitusi: 396
- Liitunud: 18 Juun 2014, 21:53
- Tsikkel: Aprilia Pegaso Trail 650
- Asukoht: Tallinn/Viljandi
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
Hondale kruttisin vahepeal pidurivoolikud külge, kaugemale ei ole jõudnud.[/quote]
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.