Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TXT200
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
Rattal on peal uued, Dunlopis tehtud armeeritud voolikud, mis muidugi ei tähenda, et seal midagi sees tilbendab.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 15 Okt 2006, 18:27
- Tsikkel: Valgete kätega tehtud
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
Sul ei lähe peasilindri kolb korralikult tagasi. Ehk võta peasilinder lahti ja puhasta ning määri korralikult ära.
Triumph Speed Triple, KTM LC4 SX, Husqvarna WR125,
-
Teema algataja - Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
Peasilindri kolb läheb tagasi küll aga viga oli teises kohas. Kuna mul eile saabus peaaegu tutikas piduripump siis sai see peale pandud ja kõik töötab nii nagu peab. Sõrmedega saab supporti kolvi sisse suruda ilma suuremat jõudu kasutamata. Enne uue pumba paigaldust sai see pulkadeks võetud ja puhastatud.
Vana pumba kiskusin laiali - umbes oli see peenike ava, mille kaudu õlu (hahahaaa, üks õlu sees ja juba näen igalpool õlu) siiski piduriõli tagasi anumasse läheb. see sai traatharja kiuga läbi lükatud, suruõhuga ja pesuvahendiga puhtaks pestud. pump töötab nii nagu peab. Fotol ülemine ava. Nagu näha siis koguneb aja jooksul ikka igasugu kraami sinna. Ja see tropp ei olnud kõige pehmem seal ees. Enne proovisin juhtme vaskkiuga aga see oli liiga pehme, terasest traatharja kiud tegi oma töö eeskujulikult.
Selle peale tuleva õlivooliku ühenduse kättesaamine on paras nikerdamine. Kruvikaga äärimööda nikerdades, et seda mitte ära lõhkuda, kätte sealt pumba küljest ta sain. Muud moodi sellele peenikesele avale ligi ei pääse, et seda puhastada. Tagasi panek on lihtne, kui see kummijulla määdega libedaks teha.
Hetkel on käsil karterikaitse laienduste papist šabloonide tegemine.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
Teema algataja - Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
Vahelduva inspiratsiooni ja laiskusega olen lõpuks jõudnud oma karterikaitse laiendamisega nii kaugele, et saab hakata tükke omavahel kokku keevitama. Alguses mõtlesin viia tükid kuhugile keevitusse. Hakkasin kodu lähedalt metallitöökodadest uurima, kus teha saaks. Esimesest kohast sõber ütles, et neil TIG-i pole selleks aga nad lappisid mingi tootmisseadme vidinat tavalise inverterkeevitusega ja elektroodidega. Kuna tal neid elektroode oli hunnikus üle siis tõi ühe paki mulle. Proovin, kas saab asja ja kui ei saa siis uurin edasi. Alalisvoolu elektroodkeevitus on mul olemas, mida see elektrood nõuab, seega peaks hakkama saama küll.
Detail nr. 3 on see "originaal" karterikaitse, mis kaitseb ainult alt, keskelt raamitorude laiuselt. Mõlema poole karterid saaksid hööveldatud, kui külje maha peaks panema. Vasakult genekas ja paremalt õlipump on ohus.
Elektroodid, millega esialgu proovin selle kompoti kokku keevitada. On kellelgi kogemusi või häid näpunäiteid Al elektroodiga keevitamiseks?
Aga muidu ratas käivitub muretult, veel
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
kas see rihvel alumiinium pehmeks ei jää!?
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
Nende alumiiniumi elektroodidega keevitamine on küll selline poolkahtlane tegevus. Kunagi sai ka mingeid proovitud. Keevitades pritsis mingit räbu ja muud sodi igasse ilmakaarde laiali. Suuurt midagi näha ei olnud ja pidi suht umbes elektroodi otsaga surkima. Detailid kinni küll jäid omavahel, aga lõpetas minu katse siiski prügikastis. Kulub ka neid elektroode 5 korda rohkem kui tavalisi raua omi. See oli muidugi miskine 5a tagasi, ehk on asi nüüdseks vähe edasi arenenud.
Soovitaks siiski mig/tig keevitus leida.
-
Teema algataja - Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
K2bi kirjutas:kas see rihvel alumiinium pehmeks ei jää!?
Praegu mõtlen vanandamise peale. Aga kas on mõtet asja nii "hulluks" ajada. Pehmem on see rihvel küll kui see "originaal" tükk.
rolller kirjutas:Nende alumiiniumi elektroodidega keevitamine on küll selline poolkahtlane tegevus.
Kunagi sai ka mingeid proovitud. Keevitades pritsis mingit räbu ja muud sodi igasse ilmakaarde laiali. Suuurt midagi näha ei olnud ja pidi suht umbes elektroodi otsaga surkima. Detailid kinni küll jäid omavahel, aga lõpetas minu katse siiski prügikastis. Kulub ka neid elektroode 5 korda rohkem kui tavalisi raua omi. See oli muidugi miskine 5a tagasi, ehk on asi nüüdseks vähe edasi arenenud.
Soovitaks siiski mig/tig keevitus leida.
Vaatame, kuidas käituvad, enne tuleb proovi teha. Kohe karterikaitse kallale ei plaaninudki minna. Kui ei sobi siis läheb TIG-i.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
Ei jää. Ta ju ei sõida sellega ja garaazis puki otsas ei ole vahet, kui paksust materjalist teha.
Aga tegelt - sul txt200 olemas, tee trenni ja mine Tapale võitlustel oskusi näitama. Saad metsast välja ja ehk jääd mõnele näkile ka silma.
K2bi kirjutas:kas see rihvel alumiinium pehmeks ei jää!?
-
- Postitusi: 349
- Liitunud: 14 Okt 2007, 19:22
- Tsikkel: IZ
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
metallimehena soovitan sul lamelliga enne keevituskohta puhastada ja eeldan, et se plekk on 4mm vähemalt. Mina punktiks elektroodiga tükid kodus kokku ja pärast tig keevitusega üle
-
- Postitusi: 22
- Liitunud: 16 Mai 2011, 12:36
- Tsikkel: Husqvarna 701, BMW f800gs
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
Tervist,
Olen siinsetele tegevustele üsna pikalt kaasa elanud ja seoses oma kooliprojetiga tekkisid mõned küsimused
Olen lõpusirgel Kunstiakadeemia graafilise disaini osakonas, ning lõputööna käib uuring garaažis toimuva kohta,
täpsemalt kõige selle kohta, mida tsikliehitaja tööd tehes kirja paneb. Näiteks,
-kas keegi peab ka miskit logiraamataut;
-visandab enne tööle hakkamist olulisema üles;
-kas on tulnud mõttesse tehase manuali kuidagi lihtsustada, kirjutades sellest olulisem välja, et tihedamalt vaja minevat infi lihtsam jälgida oleks (n: Nm tabel, mille endale plakatina välja joonistasin);
- või mis iganes on pähe tulnud üles märkida.
Igasugused märkmed käimas oleva ja tehtud tööde kohta oleks huvitavad. Enda meelispaik on samuti garaaž, sellest ka suurem huvi
Jõudu, Ele
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
rolller kirjutas:Nende alumiiniumi elektroodidega keevitamine on küll selline poolkahtlane tegevus.
Kunagi sai ka mingeid proovitud. Keevitades pritsis mingit räbu ja muud sodi igasse ilmakaarde laiali. Suuurt midagi näha ei olnud ja pidi suht umbes elektroodi otsaga surkima. Detailid kinni küll jäid omavahel, aga lõpetas minu katse siiski prügikastis. Kulub ka neid elektroode 5 korda rohkem kui tavalisi raua omi. See oli muidugi miskine 5a tagasi, ehk on asi nüüdseks vähe edasi arenenud.
Soovitaks siiski mig/tig keevitus leida.
Ei usu, et asi just elektroodis oli. Alumiinium peab räigelt puhas olema. Kogub pooridesse väga palju s**t.
Loff enne keevitamist tõmba brake cleaneriga ka üle. Sul ei tohiks eriti probleemi olla kui detailid pole pikalt õlised olnud.
-
Teema algataja - Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
elle646 kirjutas:Tervist,
Olen siinsetele tegevustele üsna pikalt kaasa elanud ja seoses oma kooliprojetiga tekkisid mõned küsimused
Olen lõpusirgel Kunstiakadeemia graafilise disaini osakonas, ning lõputööna käib uuring garaažis toimuva kohta,
täpsemalt kõige selle kohta, mida tsikliehitaja tööd tehes kirja paneb. Näiteks,
-kas keegi peab ka miskit logiraamataut;
-visandab enne tööle hakkamist olulisema üles;
-kas on tulnud mõttesse tehase manuali kuidagi lihtsustada, kirjutades sellest olulisem välja, et tihedamalt vaja minevat infi lihtsam jälgida oleks (n: Nm tabel, mille endale plakatina välja joonistasin);
- või mis iganes on pähe tulnud üles märkida.
Igasugused märkmed käimas oleva ja tehtud tööde kohta oleks huvitavad. Enda meelispaik on samuti garaaž, sellest ka suurem huvi
Jõudu, Ele
Tere tere
Minu logiraamatu ülesannet täidab on seesama teema. Mingit erilist visandamist ei tee, kui siis oma peas, mingi tööjärjekord vms. Tehase manuali lihtsustanud ei ole, olen lihtsalt vajalikud leheküljed välja printinud ja ned garaaži kaasa võtnud. Sõlmed/kohad, mis on vajanud mingite tolerantside vms. arvutamist siis need arvutuskäigud kritseldanud sinnasamasse manuali väljaprindi peale, vastava koha juurde.
jegesmesh kirjutas:rolller kirjutas:Nende alumiiniumi elektroodidega keevitamine on küll selline poolkahtlane tegevus.
Kunagi sai ka mingeid proovitud. Keevitades pritsis mingit räbu ja muud sodi igasse ilmakaarde laiali. Suuurt midagi näha ei olnud ja pidi suht umbes elektroodi otsaga surkima. Detailid kinni küll jäid omavahel, aga lõpetas minu katse siiski prügikastis. Kulub ka neid elektroode 5 korda rohkem kui tavalisi raua omi. See oli muidugi miskine 5a tagasi, ehk on asi nüüdseks vähe edasi arenenud.
Soovitaks siiski mig/tig keevitus leida.
Ei usu, et asi just elektroodis oli. Alumiinium peab räigelt puhas olema. Kogub pooridesse väga palju s***.
Loff enne keevitamist tõmba brake cleaneriga ka üle. Sul ei tohiks eriti probleemi olla kui detailid pole pikalt õlised olnud.
AL peab jah puhas olema. Täna (04.03) proovisin aga ei olnud edukas see katse ja kuna ma tean, et on olemas vahendid, millega seda asja korralikult teha siis ei hakanud eriti rohkem oma närve rikkuma ja läksin parem sõitma
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
Teema algataja - Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
Loff kirjutas:... ei hakanud eriti rohkem oma närve rikkuma ja läksin parem sõitma
[youtube][/youtube]
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
Mis kiivrit kasutad?
-
Teema algataja - Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
Airoh S4. 1350 gr. Laguneb mõnusalt ära ehk siis sisu käib välja ilusti ja saab pesta.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
Teema algataja - Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
Täna tegin väikese inventuuri, mida ma siis meeltesegaduses kokku olen kraapinud seoses selle enduuroka mittekäivitumisega.
Vasakult: kaks ketitalda, nukvõlli kett, ketipinguti. Üleval keskel ülemise otsa paar tihendit. Päris keskel mõlemale rattale karpalutid ja nende all õhufiltri kopsiku ja karpa vahelised kummilutid + üks metallvõrk, mis käib peale filtrit (ühel rattal puudu). Paremal servas ketirullid mõlema ratta jaoks.
Kasutatud, kuid vähe sõitnud silindripea, mis käis Windorfis defekteerimises ja vastavalt sellele remondis. Klapipesad lõigati üle, kuna klapid ja klapisääre puksid olid OK, siis klapid tehti puhtaks, kerge töötlus, et pesadega istuks. Uued klapisääretihendid. Sajandik lihviti klapisääre otsast maha kah. Pea ise käis soodapritsist ja UH pesukapist läbi. Nookurid ja nende võllid on küll natuke kulunud aga jäävad kulumispiiridesse. Kuna ümbermaailmareisile ei lähe siis ei hakanud sinna uusi pukse/võlle tellima.
Kuna Metzeleri Karoo ees ja Continentali TKC80 taga, mulle piisavat pidamist ei pakkunud siis jäävabal ajal sõitmiseks läksid alla Mitas EF-06 Enduro FIM ette ja Dunlop Geomax MX51 taha. Muidu saadud, miks mitte, kuluvad siis nii kiiresti kui kuluvad. Mella tahaks nüüd kindlasti õlale patsutada ja öelda: "Ei nad kulu Sul midagi - Sa ju ei sõida!"
Kuna eelmine aasta, kui ratas sõitma sai, ma ketti ega hammakaid ei vahetanud ja need ikkagi omadega läbi olid siis need said ka uued pandud.
Esimesed, ülemine ja alumine ketirull, need väljast väga kulunud ei olegi aga seest küll, samas puks on OK. Tagumine ketirull saab rohkem vatti ja see kulub nii seest kui väljast.
Äärmiselt lihtne ehitus, ei mingeid üleliigseid liikuvaid osi.
Kett, hammakad, rullid ja värgid vahetatud.
Kuna ketirullide vahetamiseks pidi joodikujala ära võtma siis arstisin vähe seda kah. Nimelt oli teine vähe kõver ja ratas jäi maru kaldu, kui joodikujalale toetada. Kruustangide vahel natuke pressimist ja asi jupp maad parem.
PS! Jah, ratas on mudane ja iga normaalne inimene oleks ratta enne puhtaks pesnud aga mul on surveka ühendamiseks veevärgiga, ehitus veel pooleli. Elutähtsad sõlmed said suruõhuga puhtaks lastud ja kogu töö käis kõrgendatud tähelepanuga, et prahti kuhugile vahele ei jääks. Ja no peale esimest sadat meetrit on ratas niikuinii samasugune si*akäi.
Ärge seda kodus järgi tehke - peske Teie ikka ratas enne puhtaks!
Karterikaitse veel valmis ei ole, ilmselt homme (11.03.2014) läheb keevitaja kätte.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
- Postitusi: 293
- Liitunud: 11 Mär 2005, 15:04
- Tsikkel: KTM 250 EXC-F
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
Kenasti maad sul seal sõitmiseks. Väike endurorada äkki mõttes teha`?
-
Teema algataja - Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
Eks maad jagub ja mõtteid on igasuguseid peast läbi käinud. Aga keskkonnaamet võib kraesse lennata kui väga agaralt kündma hakata.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
- Postitusi: 8428
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 431 korda
- Kontakt:
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
Loff kirjutas:Eks maad jagub ja mõtteid on igasuguseid peast läbi käinud. Aga keskkonnaamet võib kraesse lennata kui väga agaralt kündma hakata.
Mis alusel, ei tohiks nagu ühtegi põhjust olla.
-
Teema algataja - Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
Lahemaa rahvuspark.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
- Postitusi: 8428
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 431 korda
- Kontakt:
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
Loff kirjutas:Lahemaa rahvuspark.
OK, siis küll pole vist eriti lootustki.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6743
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 442 korda
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
mx77 kirjutas:Loff kirjutas:Lahemaa rahvuspark.
OK, siis küll pole vist eriti lootustki.
Aga siis las köhivad pappi, saamata jäänud tulu eest potentsiaalse enduuroraja omamisel
-
Teema algataja - Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
Vahepeal jälle üks lumi ära sulanud ja üks Motoexotica otsa saanud. Exotica oli OK, kuigi harrikat ei võitnud aga õnnesoovid võitjale See-eest nuumasin silma StreetMoto boxis olevate caferaceritega, muude toredate vidinatega. Erilist muljet avaldas mulle sõit sommide KTM'ga, Freeride elektrivariant. See muutis minu skepsist el. ajamiga liikurite kohta. Aga see selleks.
Mingi nädalapäevad tagasi sain kätte oma karterikaitse käraka.
Külge läks nii nagu eelmisel rattal oli, nii öelda toruklambriga. Ainuke modifikatsioon oli see, et mutrid keevitasin klambrite külge kinni, sest karterikaitse laienduste tõttu on ligipääs raskem.
Natuke põrandal aelemist ja külge ta saigi, jäi suhteliselt viisakas, kuigi alati saaks paremini ja selle nimel ka töö käib. See, kes selle kokku keevitas lubas järgmise arvutisse joonestada ja CNC-s välja lõigata, painutada ja kokku keevitada + logo sisse lõigata või mõni muu initsiaal. Ühesõnaga selline kompott:
Ilmselt lähemas või kaugemas tulevikus tuleb Keihini FCR-i upgrade.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
Teema algataja - Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
Kuna algusest saati on enduuroka tagumised jäigad suunatuled häirinud siis sai talvel/varakevadel tellitud uued kasutatud originaalsuunatuled, mis on painduvad. Täna ei olnud muud targemat teha ja sai need ära vahetatud. Enne sai tuled laua peal lahti võetud, puhastatud ja määritud. vanad küljest, uued asemele, pistikühendused puhtaks ja määrdega kokku tagasi. Selle töö käigus tuli tagumine tuli ära võtta, mille käigus tuli välja, et tulepirni gabariidi niit katki...
Nüüd kõik tuled ja viled OK. Lisaks sellele, et need tagumised suunad olid jäiga varrega oli neil see juhtmemajandus ka nii halva lahendusega, et pidevalt, korda-mööda vibreeris pirnipesa küljest lahti küll "+", küll "-". Nüüd ei enam.
Ja esimese, Z15 hammaka vahetasin Z14 vastu - metsavahel liiga palju siduri otsas rippumist.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
Teema algataja - Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
Esipiduriga oli jama, ühes teises teemas käis jutt läbi. Kes ei ole kursis siis oli esipiduril tühi auk sees.
Loff kirjutas:Mul on enduurokal selline kord-on-kord-ei-ole olukord selle esipiduriga, täpselt samamoodi, alguses käib tühja. Vahest jälle seda jama ei ole. Minul on selle põhjuseks, 95% tõenäosusega, mitte tagastuv peasilindri kolb. Homme-ülehomme hakkan lahkama. Vaata üle, kas peasilindri kolb tuleb ikka lõpuni tagasi.
Täna otsisin välja teised esiamordi torud, mille küljes on support, koos piduripumbaga, et vahetan kogu kupatuse välja. Natuke puhastamist ja määrimist ja asi vahetamiseks valmis. enne veel mõtlesin, et uurin seda piduripumpa, mis rattal peal. Ja avastus oli stiilis there's your problem!
Ehk siis piduri peasilindri kolvi tagasitulekut algasendisse takistas tolmu ja AL oksiidi segu. Selle eemaldamine suruõhuga ei aidanud. Vaja laiali võtta ja põhjalikumalt puhastada. Peale läheb töötav komplekt pidureid.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
Teema algataja - Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
Trummipõrin...
Hiline jõul või varane sünnipäev koitis täna hommikul kui postkontorist tuli kõne, et mulle on pakk.
Ja mida me sealt pakist leiame
Ühe sadula, millel on pehmem švamm sees ja peal normaalne kate (supermoto sadula kate on ajaga pealt kõvaks ja libedaks muutunud), mis ei ole libe. Ja ülla-ülla, istme all on isegi alles originaal tööristakomplekti kott. Täit komplekti oodata oligi liiga hea.
Aga see selleks. Kirss tordil on SEE:
Keihin FCR kiirenduspumbaga, 41mm lõõriga. Pärit on 2010 aasta 250-se Husqvarna pealt, seega ei ole vaja hakata otsima/tegema adaptereid, et seda karpat silindri ja õhupuhasti vahele paigaldada. Naaatukene tuleb üht-koma-teist modifitseerida aga see on sümboolne.
Nagu näha on karpade (esiplaanil Dellorto PHM 40) "kõrgused" ühesugused ja FCR mahub kenasti vahele. Samuti on silindri- ja õhupuhasti kinnitused samade lõbimõõtudega.
Ainuke miinus on toore klapp, mis jääb paagi alla peitu. Tegelikult peaks olema saadaval trossikomplekt, et toore kalpp lenksule tuua.
Nüüd tuleb natuke kirjandust lugeda, et õiged düüsid üles leida ja ära vahetada.
Läheb põnevaks, vähemalt minu jaoks.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
Teema algataja - Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
Paar õhtut tutkinud erinevaid foorumeid ja artikleid FCR'i kohta - natuke kirjuks võtab silme eest juba aga asi on põnev. Ja olen jõudnud järeldusele, et see Dellorto junn on ikka paras junn küll
Hoolimata sellest, et FCR on pärit 250 kupsiselt rattalt, on tal sees paraja suurusega düüsid, et oma rattale peale panna ja proovida, enne kui hakata mingeid jetting kitte tellima. Muidugi on mõned margikohased must have tuuningjupid/edasiarendused/parendused vaja tellida aga õnneks on olemas päris mitu kohta, kust neid tellida.
Lugemist veel jätkub...
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
- Postitusi: 8428
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 431 korda
- Kontakt:
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
Loff kirjutas:Paar õhtut tutkinud erinevaid foorumeid ja artikleid FCR'i kohta - natuke kirjuks võtab silme eest juba aga asi on põnev. Ja olen jõudnud järeldusele, et see Dellorto junn on ikka paras junn küll
![]()
Hoolimata sellest, et FCR on pärit 250 kupsiselt rattalt, on tal sees paraja suurusega düüsid, et oma rattale peale panna ja proovida, enne kui hakata mingeid jetting kitte tellima. Muidugi on mõned margikohased must have tuuningjupid/edasiarendused/parendused vaja tellida aga õnneks on olemas päris mitu kohta, kust neid tellida.Lugemist veel jätkub...
Düüsid pead vist isegi väiksemad panema, kuna väikese ratta väiksem kõri tekitab suurema õhu liikumiskiiruse ja seega ka suurema vaakumi kõris.
-
Teema algataja - Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
Hetkel on sees:
Nõel - OBDVR ja 5. aste
Peadüüs - 180
Tühikäik (pilot) - 45
Start düüs - 85
Tühikäigu õhk - 100
Peaõhk - 200
Kiirenduspumba mingi lekke düüs (leak jet) - pime.
Selle teema järgi saaks hakata nende düüsidega juba kuhugile minema.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
- Postitusi: 8428
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 431 korda
- Kontakt:
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
kas see on sul miski KTM-il peal olnud FCR? neil alguses vist olid leak jet pime, ainult aru ma ei saa, kuidas see kiirenduspump siis töötab? sest leak jetist peaks jooksma kütus ka sinna kiirenduspumba kambrisse minu teada. gaasirulli andes siis surutakse osa kütust tagasi ujukikambrisse ja teine osa pritsitakse kõrisse, selle leak jet suurusega saab siis tellida, kui palju kõrisse läheb.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.