Avalik pöördumine: lõpp kaosele Eesti teedel!
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 1244
- Liitunud: 03 Aug 2003, 23:24
- Tsikkel: Valkyrie
- Asukoht: LÕUNA- eesti/ neprrrr, Honda F6 Valkyrie, Yamaha XVS 125 DragStar, ex-yam fj1200
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Mis ikka teha, politsei provotseeris, läksid õnge. Kui teinekord provotseerid politseid, proovi, kas nemad lähevad õnge. Nali naljaks, aga provotseerimine on tõsine teema. Ühes linnas, ööööösel, isegi taksosid oli mõni üksik sõitmas, seisis politseinik reguleeritud ülekäigu juures. Auto lähenes, politseinik vajutas nuppu. Tuli läks punaseks. Politseinik üle tee ei läinud. Tuli ka roheliseks ei läinud nii kähku, aga auto sõitis punase alt läbi. Valdav enamus, kes provokatsiooni õnge läksid olid "julged". Kes ei olnud julgeks teinud ennast nendele loeti sõnad peale. Korralikke ei hakatud sel ajal nii igaks juhuks peatama, mine sa tea, kui julged need oleks olnud
-
- Postitusi: 373
- Liitunud: 16 Mai 2006, 17:08
- Asukoht: Tallinn/Merivälja
- Kontakt:
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Loen ja imelik hakkab. Ma isegi ei taha seda pikka hala-teemat kommenteerida, s...tamaik tuleb suhu.
Mis puudutab aga seda politsei tagasõitmise teemat, siis...
Politsei võib vaid õnne tänada, et ta sinust, Creative, mööda ei sõitnud. Seda võidukat lärmi ja (viimati ka?) politsei peale kaebamist, mis siis oleks olnud.
Politseinikud on ka inimesed ja ma olen ikka PÄRIS kindel, et kui sa üritaksidki nendega ise inimese moodi käituda, käituksid nemad kah.
Tulin Võrust paari päeva eest. Püsikiirusehoidiku sättisin 102 peale, nagu ma alati teen (tegelik kiirus siis ca 97). No tuli mullegi politseiauto sappa. Langetasin siis spido järgi kiiruse 98 peale ja nii me tandemis Tartusse tulimegi. Ta EI SAANUD minust mööda sõita, kust tema teab, olen ma kaebleja või mitte. Samas, kui tema kiirust ületades mulle järgi jõudis, lasin mina ka kiiremini edasi, sest ega ta ikka ei tule mind pisiasja eest kottima, kui ka ise kiirust ületas. Kokkulepped liikluses sünnivad sõnadeta. Ja ühtlane kiirus ei tapa, nagu ütlesin. Tõmblemine, olgu see tingitud, millest tahes (sh kellegi "karistamine") - vot see on ohtlik. Ja enda provotseerida laskmine näitab ka mentaalseid puudujääke. Krt, sõitke oma sõitu.
Krt, ma kipun ka vahel maailma parandama, aga see värk siin ületas minu valuläve.
-
- Postitusi: 330
- Liitunud: 28 Juun 2004, 11:08
- Tsikkel: MotoGuzzi
- Asukoht: Valgamaa
- Kontakt:
-
- Postitusi: 1827
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 118 korda
Tsikkelröövel kirjutas:Tulin Võrust paari päeva eest. Püsikiirusehoidiku sättisin 102 peale, nagu ma alati teen (tegelik kiirus siis ca 97). No tuli mullegi politseiauto sappa. Langetasin siis spido järgi kiiruse 98 peale ja nii me tandemis Tartusse tulimegi. Ta EI SAANUD minust mööda sõita, kust tema teab, olen ma kaebleja või mitte.
Noh, eks neid on ju ka igasuguseid. Mul oli suht hiljuti juhus, kus linnast välja sõites peale linnapiiri politsei sõitis minust mööda kiirendamise ajal (täiesti legaalne, ei ületanud kiirust sel hetkel). Mõtlesin, et võtan sappa, aga otsustasin siiski tavapäraselt spido järgi 100-ga lasta. Tema kadus vaikselt eest ära. Küllap neid näiteid võib igaüks nõrkemiseni tuua.
Lisaks olen näinud Tartu ja Elva vahel korduvalt sõitmas kiirabi, kes kiirust ületab ja muidu ohtlikke manöövreid teeb. Korra pidin ikka tugevalt pidurdama, et ta möödasõidul mu ette tagasi reastuda jõuaks, enne kui vastutulijaga kokku saab.
Täitsa lõpp, kus mõnel mehel on ego ikka
võite siin teineteist poriga loopida, aga fakt on see, et enne need egotajad auru välja ei lase, kui politsei pidevalt meie liiklusvoolus kaasa ei sõida nagu enam arenenud riikides. Seal mahuvad kõik ühele reale sõitma ja 50 alasse minnakse ka 50 sisse, olenemata soost, sotsiaalsest kuuluvusest ja autost, millega momendil sõidetakse.
Sealsetel egotajatel kes politseiga suhtlevad, on ikka mingi idabloki number küljes. Põlised kohalikud teavad oma oma piire.
Meil on millegi pärast veel vaja teistele kohta vaja näidat, kui väheke parem ja võimsam sõiduriist all. Ja hoitku jumal, kui politsei ta maha võtab mõne krutski pärast...kohe kohtusse ja kuhu veel..nii kõva poiss olen!
Isiklikult teistes riikides pole politseidele eriti midagi maksnud ja kui, siis asja eest ning arvan, et ka meil peaks kontroll suurem olema ja just kaasa sõitmise osas.
-
- Postitusi: 330
- Liitunud: 28 Juun 2004, 11:08
- Tsikkel: MotoGuzzi
- Asukoht: Valgamaa
- Kontakt:
jajah kodanik Pihelgas kui argumentidest puudu jääb siis hakatakse aia asemel aiaaugust rääkima.
Ple mul miskit sinu ega su tõekspidamiste vastu aga mina konstateerisin praegu fakti MTA suhtest liikusega. Kui kontrollitav ikka joobega siis võtavad rajalt maha kah, sinu põdral pole sellest midagi.
Peeter aka Hondarebel
P.S
Sujuvalt liiklusest riiklusesse, järgmisena võtaks ette muna ja kana : kumb oli enne kas riik või rahvas, kas riik (ja riigiteenistujad-riigipalgal töötajad ) on rahva jaoks või rahvas ( ettevõtjad ja palgatöölised ) riigiaparaadi jaoks. Vihjeks põhiseaduse paragrahv 1 .
Tegelikult oli teema püsti ajanud mõtteavalduse sisuks see, et tehku või ärgu tehku see politsei mida tahab, aga HAKKAKS ÕIGE ISE KORRALIKUKS. Ja jumala savi mida üks või teine toruluksepp, günekoloog või politseinik roolis teeb. Mõni politseinik äkki onaneerib sõidu ajal, peab kohe samamoodi järgi tegema või????
Tsikkelröövel kirjutas:Samas, kui tema kiirust ületades mulle järgi jõudis, lasin mina ka kiiremini edasi, sest ega ta ikka ei tule mind pisiasja eest kottima, kui ka ise kiirust ületas. Kokkulepped liikluses sünnivad sõnadeta. Ja ühtlane kiirus ei tapa, nagu ütlesin. Tõmblemine, olgu see tingitud, millest tahes (sh kellegi "karistamine") - vot see on ohtlik. Ja enda provotseerida laskmine näitab ka mentaalseid puudujääke. Krt, sõitke oma sõitu.
Minu jaoks on ohtlik liikleja see, kes muidu teab küll, et sõidab +10 või +15 km/h üle lubatud kiiruse, kuid politseiautot nähes (kasvõi eraldusribaga teel vastassuuna vööndis) hüppab piduri peale. Sellise tegelase taga sõites ei oska siis kunagi arvata, millal ta täiesti ootamatult n.ö. tühjal teel järsult pidurdada võib.
Minu idee on selles, et kui julged sõita, siis julge vastutada. Ehk siis silmakirjalik on vaadata, kuidas pol.auto ümber hakkab rahvas ülipüüdlikult kriips lubatud kiirusel sõitma ning kui pol.auto peaks teisele teele ära pöörama, siis hakkab kõikidel kiirus kohe kasvama (eile õhtul just Pirita teel võis seda näha). Mind pole veel kunagi ühegi politseiniku poolt peatatud selle pärast, et mina sõidan pol.autost mööda 10 või 15 km/h üle lubatud kiirusenormi kui tema kriips lubatud kiirusega kulgeb. Ja kui peatabki, siis järelikult asja pärast
Benelli TNT 1130
Kahe otsaga asi. Eks see blokki panemine ole ohtlik aga samas nõuab LE, et hoiaksid ohutut pikivahet. Ja vb rumal näide aga kui näiteks juhtub, et petad oma meest/naist ja too peale satub siis lased rahuga edasi we, et julged teha julge tunnistada. Pean tunnistama, et isegi kui ma kiirust ei ületa ja politseid märkan läheb refleksist jalg piduri pedaalile (pole õige ja plokki ka päris ei pane, kui hr. politseinik teele päris ette ei hüppa). Kõige õigem on sõita LE järgi ja mitte kiirust ületada.
-
- Postitusi: 2130
- Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
- Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
- Asukoht: Rakvere
tok-tok kirjutas:Minu jaoks on ohtlik liikleja see, kes muidu teab küll, et sõidab +10 või +15 km/h üle lubatud kiiruse, kuid politseiautot nähes (kasvõi eraldusribaga teel vastassuuna vööndis) hüppab piduri peale. Sellise tegelase taga sõites ei oska siis kunagi arvata, millal ta täiesti ootamatult n.ö. tühjal teel järsult pidurdada võib.
Ega see ehmatusega pidurite otsa hüppamine nüüd tõesti piduritele hästi ei mõju ja nii paarisajase kiiruse juures tuleks sinivalget märgates hoopis peale keerata
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Tok-tok, nõus, muide. Hullem veel see, et nad ei pidurda end lubatud kiiruseni vaid kõvasti alla selle millegi pärast. Mina sõidan maanteel spidomeetri järgi alati ca 102. KORDAGI pole juhtunud, et mind kinni oleks peetud. Seetõttu suhtun ka juttu, a'la oli 95 ja peeti kinni, kerge kahtlusega. Midagi oli alati veel. Nagu jutt, et jõin ühe õlle ja näed, joove. Ei ole. See üks oli üks paljudest. Häda selles ongi, et tegelikult ei ole vahet, kas 90 või 95. Aga kui 95, siis miks mitte 100? Miks mitte 110? 120? 150? Kogu häda ongi selles, et süües kasvab isu ja rahvas ei suvatse piiri pidada, st puudub igasugune enesedistsipliin. Kui see viimane oleks olemas, ei oleks piiranguid ju vajagi!
Asi peab algama igast indiviidist enesest. Aga ma ei usu nn joodiku lubadustesse a'la täna veel joon ja homme hakkan kaineks. Paranemine tuleb vähehaaval. Sestap ka mu keeldumine sellisele kampaaniale alla kirjutamast.
Veel aasta eest ma linnas turvavööd eriti ei kasutanud (maal küll alati). Hakkasin vähehaaval. Nüüd kasutan juba alati. Aga trahvi pole ma saanud ja trahvihirmu ei ole mul kah (kohaliku privileeg on teada, kus passitakse). Praegu kasvatan teismelisi tagaismel vööd kinnitama. Üks teeb seda juba ilma käsuta. Nii see algab.
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Spinna, tänud hoiatamast. Aga ma ei tõmba esialgu alla. See on minu norm olnud juba aastat 20. Olen suutnud sellest kinni pidada ja arvan, et vana koerana ma vähemalt siin uusi trikke ei õpi (tõsi, tsikli sadulas näen sellega vaeva. Piisab korra unustada ja ongi 120). Hirmsat moodi aitab distsipliinile kaasa püsikiirusehoidik. Võrratu leiutis.
Omaenda spido testisin ära GPS-ga. Seega tean, mis on mu tegelik kiirus. See ka kasulik teadmine.
Ja see on mugav kiirus. Ei jõua ise eriti järele ega jõuta sulle. Nõelumist vähem.
Muuseas, nt Taanis, vastupidiselt müüdile, on sama lugu, et kuni +20 maanteel on OK, siis ei puutu sind keegi. Sealt edasi on karm. Ei ole seal ka nii, et linna sisse ja märgi juures kohe 50. Soomes ei ole ma ka kuidagi tuvastanud, et ma sama kiirusega liigeldes teistest kiirem oleksin. Nahhaal saab laksu, pisiasjade peale nad end ei kuluta. Piirangud on alati varuga. Kogu probleem selles ongi, et meil paljud ei hooli isegi mitte sellest. Ehk siis ongi, et kui +19 sobib, miks mitte +29? Selliste pärast kannatavad kõik.
Muuseas, KASVATUSLIKEL eesmärkidel olen ma ühiskonna liikmena nõus oma 102-e kärpima küll, kui sellest tolku on. Politsei seisukohalt aga pole ma selle kiirusega mingi tegija, sestap nad ei puutugi.
Muid rikkumisi ma omaks ei võta. Tõsiselt. Eeskirjade täitmine + silmsidega sõlmitavad "kokkulepped" kaasliiklejatega teevad liikluse tervikuna palju kiiremaks. Oma kohustusi tuleb täita. Oma õigusi tuleb kasutada mõistusega, mitte iga hinna eest.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6767
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 693 korda
- Tänatud: 455 korda
Suzumen kirjutas:Kuni +10km/h pole politseile sündmus. Kui peatavad, siis pole probleem mitte AINULT kiiruses.
On küll!
Eriti kui politseiauto sul kõrval 50kmh tsoonis sõidab ja sina temast spidoka järgi nii 55 kmh mööda venid
Hakkasid selliseid spidokale suunavaid zeste tegema.
edu
-
- Postitusi: 1244
- Liitunud: 03 Aug 2003, 23:24
- Tsikkel: Valkyrie
- Asukoht: LÕUNA- eesti/ neprrrr, Honda F6 Valkyrie, Yamaha XVS 125 DragStar, ex-yam fj1200
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Klge. Teeks õige sedasi, et lõpetaks siin selle jahumise ära. Kes juhivad autosid ja mootorrattaid, saaks siia panna iga päeva kohta paar näidet. Selleks võiks siis teha igaüks isikliku blogi ja saata lingi, mida siis täiendab. Kui kevadel veel tuur üleval, ja lõkke ääres enam millegist muust räälida pole, siis võiks kusagil platsil teema uuesti üles võtta, ja siis juba igaüks kaitseb oma seisukohta niikaua kui suudab, või kui veel kuulajaid on.
ants01 kirjutas:Eriti kui politseiauto sul kõrval 50kmh tsoonis sõidab ja sina temast spidoka järgi nii 55 kmh mööda venid
![]()
Hakkasid selliseid spidokale suunavaid zeste tegema.
Sa veel vaatad neile aknasse ka või?
Sõida rahus oma kiirusega ning tead ju küll et sinivalge kusagil külje all, aga mis siis sellest on?
Benelli TNT 1130
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6767
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 693 korda
- Tänatud: 455 korda
Vot on meil kõvad mehed siin!
Kas asi on konfliktis või selle vältimises? Kui pol. arvab, et tema spidoka kiirus on õigem, las arvab. Minul ei ole raske korraks hoogu maha võtta, selle asemel, et oma vabast ajast kuskil tee ääres korrakaitsjatega väidelda igasugustest taatlemistest ja veamarginaalidest.
Sellepärast meil seda jõmlust ongi nii palju liikluses, et teatakse ainult oma Õigusi mitte Kohustusi!
Kui mingi jama on saab hea juristi abiga kohtus ikka võidu!
Edu ja turvalist liiklemist!
ants01 kirjutas:Kui pol. arvab, et tema spidoka kiirus on õigem, las arvab. Minul ei ole raske korraks hoogu maha võtta, selle asemel, et oma vabast ajast kuskil tee ääres korrakaitsjatega väidelda igasugustest taatlemistest ja veamarginaalidest.
Sellepärast meil seda jõmlust ongi nii palju liikluses, et teatakse ainult oma Õigusi mitte Kohustusi!
Asi ongi selles, et kiirus võetakse korraks maha, aga siis läheb sõit "omas tempos" edasi. Senikaua ei muutu ka politsei suhtumine, kui enamik vaid korraks oma kohustusi tunnevad. Millised need õigused on, mida enamik liiklejatest teavad?
Benelli TNT 1130
-
- Postitusi: 2130
- Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
- Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
- Asukoht: Rakvere
http://www.sloleht.ee/index.aspx?id=268130
Lugege kommentaare selle sündmuse kohta, mul tekkis küll tunne, et kuhu kuramuse kohta ja milliste hälvikute ühiskonda ma sattunud olen
-
- Postitusi: 484
- Liitunud: 08 Apr 2005, 23:58
- Tsikkel: bmw r1150 gs adventure
- Asukoht: Luhamaa
piloot kirjutas:http://www.sloleht.ee/index.aspx?id=268130
Lugege kommentaare selle sündmuse kohta, mul tekkis küll tunne, et kuhu kuramuse kohta ja milliste hälvikute ühiskonda ma sattunud olen![]()
loodan nii südamest, et siuke süvavärdjas üles leitakse...
aga jahh vaadates osasid kommentaatoreid, tundub, et osale meie ühiskonnast aitab ainult "kuul".
see on see faking anonüümsus. tavaliselt on nii, et need, kes netis kõvad mehed on, tegelikus elus on tegemist viimaste troppide ja memmekatega. mida sa herne suurusest ajumahust ikka ootad..
Suzumen kirjutas:spinna kirjutas:Tsikkelröövel kirjutas:Praegu kasvatan teismelisi tagaismel vööd kinnitama. Üks teeb seda juba ilma käsuta. Nii see algab.
Katsu siis oma 102 kah allapoole tõmmata, muidu oled varsti silmitsi probleemiga 102+10.... ausõna
102km/h -7% spidomeetri veamarginaal = 95km/h. Mõõteviga + mõõteriista veamarginaal on kokku 6%. Ehk siis 95km/h -6% = 89km/h. Kiiruseületamist kui sellist pole toimunud ja põhjust politseil teid peatada.
Suzumen, kuskohast selline arvutusvalem p2rit on?
Viimased 2-3 korda, kui on mul v6i kellelgi tuttaval protokollitud, pandi ikka kirja +/- 3 km/h. Varem oli see number 5. Nyyd aga v2idetavalt kasutusel ainult laserm66tjad, mille t2psus kinnitatud +/- 3 km/h'le.
Ise olen hakanud s6itma saja alas kuni 105 km/h, 90 alas 95 km/h jne. Toimib h2sti.
Ära sõida kiiremini, kui mõtelda suudad!
Suzumen kirjutas:spinna kirjutas:Tsikkelröövel kirjutas:Praegu kasvatan teismelisi tagaismel vööd kinnitama. Üks teeb seda juba ilma käsuta. Nii see algab.
Katsu siis oma 102 kah allapoole tõmmata, muidu oled varsti silmitsi probleemiga 102+10.... ausõna
102km/h -7% spidomeetri veamarginaal = 95km/h. Mõõteviga + mõõteriista veamarginaal on kokku 6%. Ehk siis 95km/h -6% = 89km/h. Kiiruseületamist kui sellist pole toimunud ja põhjust politseil teid peatada.
Nuuuuu, tehnikamehed... Ma pidasin silmas kasvatuslikku ja psühholoogilist poolt : iga poeg tahab isast sent pikem ja kraad kangem olla
Ja ega tütredki teisiti mõtle. Mul on mõlemaid.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6767
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 693 korda
- Tänatud: 455 korda
Karupoiss kirjutas:Suzumen kirjutas:spinna kirjutas:Tsikkelröövel kirjutas:Praegu kasvatan teismelisi tagaismel vööd kinnitama. Üks teeb seda juba ilma käsuta. Nii see algab.
Katsu siis oma 102 kah allapoole tõmmata, muidu oled varsti silmitsi probleemiga 102+10.... ausõna
102km/h -7% spidomeetri veamarginaal = 95km/h. Mõõteviga + mõõteriista veamarginaal on kokku 6%. Ehk siis 95km/h -6% = 89km/h. Kiiruseületamist kui sellist pole toimunud ja põhjust politseil teid peatada.
Suzumen, kuskohast selline arvutusvalem p2rit on?
Viimased 2-3 korda, kui on mul v6i kellelgi tuttaval protokollitud, pandi ikka kirja +/- 3 km/h. Varem oli see number 5. Nyyd aga v2idetavalt kasutusel ainult laserm66tjad, mille t2psus kinnitatud +/- 3 km/h'le.Ise olen hakanud s6itma saja alas kuni 105 km/h, 90 alas 95 km/h jne. Toimib h2sti.
Jätkaks siis "samas vaimus"! Kuna mu autol on nats väiksemad rehvid siis võin sõita spidoka järgi 120kmh'ga. Arvestame sealt maha igatsugu veamarginaale ja saame tulemuseks, et ületasin kiirust nii umbes 4 kmh. Kuna politseinik ei hakka miski +5kmh pärast kinni pidama, siis saab sõita 125 kmh! Ja kuida siiski auto peatab ja trahvi teeb, siis anname asja kohtusse!
Hurraa!
Loeme kampaania edukalt lõpetatuks.
Ma ei ole ise mingi ingel aga miskite arvutustega oma tegemisi õigustada....
Edu
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.