kui te hoolega vaatate siis nad juba tegid. ülesöidul on kaootiliselt kildi maha visatud
kui te hoolega vaatate siis nad juba tegid. ülesöidul on kaootiliselt kildi maha visatud
kui tsiklite remondinõuded laekuma hakkavad, küll siis neil meelde tuleb
krt, oleks pidanud nõudma linnavalitsuselt sinna sildi paigaldamist
"antud teelõigu omanik on Edelaraudtee. Teeoludest teekinud avarii korral kutsuda politsei ja esitada kahjunõue Edelaraudteele"
sõitsin isegi sealt eile vihmaga üle, aga jäin kenasti püsti esiratta võttis veitsa vibama -polnud hullu. väike soovitus ,ise sõidan sealt üle 2.reast hästi äärest ja kuskil 60-70 km/h.ehk on sellest teistele abi.see ülesõit on ikka ebanormaale küll.
"antud teelõigu omanik on Edelaraudtee. Teeoludest teekinud avarii korral kutsuda politsei ja esitada kahjunõue Edelaraudteele"
a plekiks kinni ka siis avariikulud?
Sõitsin sealt kah möödunud nädalal mitmeid kordi üle mõlemas suunas ja ei tekkinud hetkekski olukorda, mis kukkumise moodi oleks olnud. Millest see tuleb, et seal kukutakse pidevalt? Ma ei ole just suure sõidukogemusega aga neil rööbastel kukkuma pole pidanud.
ulmo kirjutas:Sõitsin sealt kah möödunud nädalal mitmeid kordi üle mõlemas suunas ja ei tekkinud hetkekski olukorda, mis kukkumise moodi oleks olnud. Millest see tuleb, et seal kukutakse pidevalt? Ma ei ole just suure sõidukogemusega aga neil rööbastel kukkuma pole pidanud.
Vihmaga sõitsid?
Tänaöise lägaga sõitsin üle... Libe ta raip ju on, ent minge tasakesi (võimalikult 90 kraadise nurga all) risti üle, ei jää kuhugi ratas kinni. Kunagi vene ajal olid seal isegi sildid olnud, kus oli piltkirjas ülesõidutehnika.
150 tagarattas sealt üle - tahaks näha. Lõpeks samamoodi nagu pühapäeval pärastlõunal oli. Juhuslikult sattusin samal ajal vastassuunas autoga mööda kulgema - elu on täis üllatusi, kas pole...
No andestust - ühe sõiduraja piires on võimalik küll trajektoori täitsa adkvaatselt valida, kui keegi just lausa külje all ei ela. Ehk siis tsiteerides elavat klassikut - mõtlemine võiks ikka olla natuke avatum. Viik. Ja see öine asi pole loomulikult näitaja.
Seal ongi mootorratturile ainsaks küsimuseks see, et millal see kukkumine tuleb. Aga tuleb kohe kindlasti.
Ma ka kukkusin seal kunagi hoolimata sellest, et olin oma Jawaga sealt üle kulgenud küll ja küll. Ja siis ühel heal päeval - plaraki...
Kunagi ei tea, kas kukud esimesel korral, sajandal, tuhandendal... aga ükskord kukud seal niikuinii
Nagu juba lõpmatult palju räägitud, ei ole teada teist kohta kus ühe ja sama koha peal nii palju rattureid oleks läbi aastakümnete kukkunud.
See koht on kahtlemata eriline.
spinna kirjutas:Seal ongi mootorratturile ainsaks küsimuseks see, et millal see kukkumine tuleb. Aga tuleb kohe kindlasti.
Ma ka kukkusin seal kunagi hoolimata sellest, et olin oma Jawaga sealt üle kulgenud küll ja küll. Ja siis ühel heal päeval - plaraki...
Kunagi ei tea, kas kukud esimesel korral, sajandal, tuhandendal... aga ükskord kukud seal niikuiniiNagu juba lõpmatult palju räägitud, ei ole teada teist kohta kus ühe ja sama koha peal nii palju rattureid oleks läbi aastakümnete kukkunud.
See koht on kahtlemata eriline.
Nõus, tavaliselt lajatasin sealt suurt mõtlemata üle nagu ikka, viimase ajal aga neid kommentaare lugedes püüan edaspidi pigem vältida seda ülesõitud vihmase ilmaga.
Lubadusse august-sept. jooksul ületuskoht korda teha suhtun aga väääga pessimistlikult. Elame näeme.
spinna kirjutas:Seal ongi mootorratturile ainsaks küsimuseks see, et millal see kukkumine tuleb. Aga tuleb kohe kindlasti.
Ma ka kukkusin seal kunagi hoolimata sellest, et olin oma Jawaga sealt üle kulgenud küll ja küll. Ja siis ühel heal päeval - plaraki...
Kunagi ei tea, kas kukud esimesel korral, sajandal, tuhandendal... aga ükskord kukud seal niikuiniiNagu juba lõpmatult palju räägitud, ei ole teada teist kohta kus ühe ja sama koha peal nii palju rattureid oleks läbi aastakümnete kukkunud.
See koht on kahtlemata eriline.
Sa nagu väidad, et mul on see kukkumine alles ees ... šamaan selline
Tegelikult ei pea minuarust alati kukkuma, nimelt omal ka ammusest ajast kogemus jawaga, kui esiratas paduvihma ajal rööpasse jooksis. Suutsin selle ratta sealt välja keerata ja jäin imekombel püsti. Teinud sellest korrast enda jaoks piisavalt järeldusi, et miks ja kuidas, pole mul enam kunagi isegi sellist tunnet olnud, et nüüd läheb. Vähe ma ka pole seda ülesõitu ületanud, paar hooaega lausa igapäevaselt mitmeid kordi ja iga ilmaga
Noh, ka teisest maailmasõjast tuli tagasi mehi, kes olid teekonna algusest lõpuni läbi käinud ja polnud kriimugi saanud.
See ei tähenda, et sõda ise pelgalt trall ja tagaajamine oli.
Hoia jänesekäpp sadula all ...
Küsimus pole selles, KAS mootorrattur kukub, vaid MILLAL ta kukub
ulmo kirjutas:Sõitsin sealt kah möödunud nädalal mitmeid kordi üle mõlemas suunas ja ei tekkinud hetkekski olukorda, mis kukkumise moodi oleks olnud. Millest see tuleb, et seal kukutakse pidevalt? Ma ei ole just suure sõidukogemusega aga neil rööbastel kukkuma pole pidanud.
Ära näe vaeva - siinse foorumi motoks on "Järvevana ülesõidul kukuvad kõik" ning selle kahtluse alla seadmine on tabu .
terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
80-ndatel oli see ülesõit ikka üksjagu hullem, kui praegu, kuid vaatamata sellele ei õnnestunud seal Jawaga kordagi kukkuda. Ei tea, kas need tänapäeva tsiklid on Jawast kehvemad või ...
mida rohkem sellest jamast rääkida seda rohkem nõrgad ja ebausklikud seal kukuvad. Kui kolmekümne aasta pärast seal keegi kukub, kuigi raudteed pole enam ammu siis mingi vend võtab teema üles et see ongi niuke koht kus kukutakse ja on samatmoodi lk. kaupa teemat.
Igal pool võib sama palju kukkuda kui seda mitte teha, palju on endas kinni vahest aitab ka juhus.
Vabanduse kõigi kukkujate ees, tõesti kahju et teil nii juhtus! Aga ...
see teema toob vägisi meelde ühe eelmise vabariigi aegse anektoodi, kus lapselaps küsib vanaisa käest sendist münti et sellega mängida. Vanaisa annab seepeale suisa kroonise - "Säh võta suurem, see ei mahu põrandalaudade vahelt läbi, ei kao ära". Varsti on lapselaps tagasi ja teatab süüdlasliku näoga - " Vanaisa, vanaisa ... ma proovisin ... mahtus küll".
terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Sellest ülesõidust tuleb lihtsalt osata üle sõita, kuid kui sa seda esimest korda ületad ja õigest kohast üle ei sõida ja kui kiirus kipub ka vale olema, siis on kukkumine kiire tulema. Ei ole siin mõtet noori ja rohelisi kritiseerida. Seal kukuvad ka turistidest vanad ratturid, kes ei oska aimatagi, selle ülesõidu iseärasusi. Seal võiks olla kasvõi mõni hoiatav liiklusmärk.
Kuulge härrased äkki aitab 11 lehekülge möga, mille võib kokku võtta 1 lehekülje peale. Järvevana teel on lihtsalt suurem võimalus külg maha panna kui Viruringil ning nagu eelnevalt öeldi siis tõesti pole olemas mootorratturit kes poleks kunagi kukkunud.
P.S Hakkas arutame parem suzumeni uue avatari üle näiteks, tuleks päris põnev teema või mis teised userid arvavad?
Suzumen kirjutas:Intruder kirjutas:PKui kellegile on vaja juriidilist või muud abi, siis ES.
aga majanduslikku või moraalset ???
nüüd kus teema hakkab juba koolema, tekkis minul küsimus,
üks mis kindel sõidutee ja raudtee, lõikumise nurk s.tt, aga kas selle roopa-renni laius on standartne, nagu kõikjal?
või on see kõik juba läbinämmutatud?
korvimees kirjutas:80-ndatel oli see ülesõit ikka üksjagu hullem, kui praegu, kuid vaatamata sellele ei õnnestunud seal Jawaga kordagi kukkuda. Ei tea, kas need tänapäeva tsiklid on Jawast kehvemad või ...
Kas just kehvem aga erinev kohe KINDLASTI. Laiemad rehvid, kaal, jäigem vedrustus, kaalujaotus (eriti baigid). Need soodustavad seal küll kukkumist jawa ees.
Mhh... Korvimees lasi raudselt korviga jaffiga 80-ndatel ja nüüd imestab, et ei kukkunudki
Kui ma õieti mäletan siis Veneajal olid ülesõidud valvuriga. Suviti, et keegi ei kukkuks (see tõi valvurile jama kaela) panid valvurid rööpa kõrvale renni puitprussid. Tartus.
Elasin raudtee ääres ja õige tihti oli vaja jalgrattaga juba sulgunud tõkkepuude vahelt läbi vingerdada ja siis pidi jälgima, et üle kaigaste sõidaks. Eks jalakäijad olid ka harjunud rongi eest läbijooksma ja kippusid ka sellesse vahesse komistama.
Tänane EPL:
http://www.epl.ee/artikkel/397921
Suzumen kirjutas:Nendele bessimistidele, kes siin foorumis arvasid, et eks see üks mõtetu üritus ole. Nagunii miski ei muutu .....
Kui elus mitte midagi ei tee, siis ei juhtu ka mitte midagi. Kui midagi teed, siis optimisti kõige pessimistlikum ootus saab olla vaid see, et asi läheb lörri
Siia lisks riigiametniku elementaarreegel nr1 : kes teeb tööd, see saab karistada, kes tööd ei tee seda pole mitte millegi eest karistada. Kunagise ametnikuna isiklikult kogetud ( seda esimest poolt ).
Täna hommikul ülseõitu kiirelt ületades jõudsin märgata, et tee on tõstetud rööbastega ühte tasapinda. See siis täna öösel tehtud ja suunal Mustamäelt Ülemistele. Homme öösel teine pool. Jääme kapitaalset lahendust ootama, mina ses suhtes igatahes optimist
Hans
Tallinna pressiteenistus
Täna hilisõhtul alustatakse Järvevana tee raudteeülesõidu remonti
Töid alustatakse täna, 21. septembril kell 23 ning esimene etapp lõpeb homme hommikul kell 6. Tee suletakse uuesti esmaspäeval kell 23 ja avatakse taas teisipäeval kell 6. Korraga suletakse liikluseks üks sõidusuund.
Käesoleva aasta juulis korraldasid mootorratturid Tallinna linnavalitsuse hoone ees piketi, mille eesmärk oli juhtida avalikkuse tähelepanu motomeeste jaoks ohtlikule raudteeülesõidule Järvevana teel.
Suvisel kohtumisel abilinnapea Deniss Boroditšiga tõdesid mõlemad osapooled, et probleem on olemas ja selle kiire lahendamine on hädavajalik. Kuna raudtee ületuskoha korrashoid kuulub raudtee valdaja kohustuste hulka, saatis linnavalitsus Edelaraudteele kirja palvega leida võimalus ülesõidu kiireks korrastamiseks. „Toona lubas Edelaraudtee, et remondib ohtliku ülesõidu hiljemalt septembriks,” lisas abilinnapea.
Veel eelmisel neljapäeval nägin sealt läbi sõites pealt kuidas üks keskealine härra oma baigiga külje maha pani ja päris usinasti mööda asfalti edasi veeres (ilma rattata muidugi).
Täna oli üle remonditud Tartu suuna mootorrattaga küll mõnus sõita, loodan et teise sõidusuunaga juhtub homseks sama.
Igatahes väga sügav kummardus baikerirahvale aktsiooni eest