Mitte ainult joonis ehk Biker paremaks
Moderaator: Moded
1. Norton õige: http://www.best-motorcycle-gear.com/nor ... story.html
2. Scrambler õige, head ülevaatlikku linki ei ole, aga vt nt http://www.rrmotorcycling.com/mags/01summer/voxan.html
3. ei ole veel ühtki pihta läinud
2. Scrambler õige, head ülevaatlikku linki ei ole, aga vt nt http://www.rrmotorcycling.com/mags/01summer/voxan.html
3. ei ole veel ühtki pihta läinud

-
- Postitusi: 129
- Liitunud: 27 Aug 2004, 10:42
- Tsikkel: Ducati ST2 "Kati"
- Asukoht: Pärnumaa
-
- Postitusi: 129
- Liitunud: 27 Aug 2004, 10:42
- Tsikkel: Ducati ST2 "Kati"
- Asukoht: Pärnumaa
hispaanias tundus suhteliselt enam olevat yamaha sr250 ja suzuki st250neid ja minisuguseid bultaco nimelisi uunikume. suurematest ratastest jäid silma bmw-d ja harley-davidsonid. muist ratastest nägid suht second handid välja.
itaalia ja rooma pole just hispaania, aga pakun välja, et mingeid paralleele ehk annab tõmmata...
kuna itaalias on vist mingid vahvad maksusüsteemid omamaise toodangu eelistamisel ja mingid soodustused olid vähemalt mõned aastad tagasi alla 350cc masinatele, siis pakuks välja, et levinuimad rattad võiksid olla cagiva, aprilia, ducati/moto-guzzid. a seal ju ka võibolla selliseid rattaid suhteliselt palju liikvel, mida mujal eriti pole? mingid moto morinid ja gilerad?
kaasaegsematest järsku gas-gasid ja derbid?
anna rohkem vihjeid!
itaalia ja rooma pole just hispaania, aga pakun välja, et mingeid paralleele ehk annab tõmmata...
kuna itaalias on vist mingid vahvad maksusüsteemid omamaise toodangu eelistamisel ja mingid soodustused olid vähemalt mõned aastad tagasi alla 350cc masinatele, siis pakuks välja, et levinuimad rattad võiksid olla cagiva, aprilia, ducati/moto-guzzid. a seal ju ka võibolla selliseid rattaid suhteliselt palju liikvel, mida mujal eriti pole? mingid moto morinid ja gilerad?
kaasaegsematest järsku gas-gasid ja derbid?
anna rohkem vihjeid!
pmst on minu mõeldud nimed läbi jooksnud. Ehk siis, Roomas nägin oksendamiseni igasuguseid rollereid, kamaluga kõikmõeldavaid japse ning umbes mõnel korral (võrdsel arvul) Ducatit, Moto Guzzit, HD-d ja klassikalist ehk vana Triumphi. Mida iganes te selle teadmisega nüüd peale hakkate:)
Aga järgmiste küsimuste esitamise au annaksin bezdomn6i'le kui sisulistele küsimustele vastuste leidjale.
Aga järgmiste küsimuste esitamise au annaksin bezdomn6i'le kui sisulistele küsimustele vastuste leidjale.
Kes vana asja meelde tuletab, see ei ole Valdeko Vende, vaid Kuzmitz..
On möödunud mõni kuu ja seega:
1) Kõik te ju teate, et Kawasaki on maailma parim mootorratas
, kuid mis aastal hakkas Kawa valmistama tehases spetsiaalselt politseirattaid ja mis oli mudeli täpne nimi?
2) Mis marki politseiratast on Kawa kõige kauem tootmises hoidnud? Mis aastatel see oli?
On möödunud mõni kuu ja seega:
1) Kõik te ju teate, et Kawasaki on maailma parim mootorratas

2) Mis marki politseiratast on Kawa kõige kauem tootmises hoidnud? Mis aastatel see oli?
-
- Postitusi: 2410
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 25 korda
1) 1975, Z1 P (900cc)Kuzmitz kirjutas:Kes vana asja meelde tuletab, see ei ole Valdeko Vende, vaid Kuzmitz..
On möödunud mõni kuu ja seega:
1) Kõik te ju teate, et Kawasaki on maailma parim mootorratas, kuid mis aastal hakkas Kawa valmistama tehases spetsiaalselt politseirattaid ja mis oli mudeli täpne nimi?
2) Mis marki politseiratast on Kawa kõige kauem tootmises hoidnud? Mis aastatel see oli?
2) KZ1000P ehk KZP, 1982-2005.
terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Riding with a King!
-
- Postitusi: 129
- Liitunud: 27 Aug 2004, 10:42
- Tsikkel: Ducati ST2 "Kati"
- Asukoht: Pärnumaa
Tundub, et see teema on siin vaibumas
....Seega kutsun üles, kasutajaid uurima-puurima ja küsimusi esitama. Lugesin kogu küsimuste-vastuste kogu läbi ja tundub ääretult kahju, kui selline väärt motoajalugu ja tänapäeva valgustav teema ajalooanaali läheks.
Seega esitan kollektiivile ka küsimuse:
1. Millisel Jaapani mootorrattal oli esimesena kasutusel V mootor.
2. Milliseid uuendusi tõi see mootorratas motomaailma?
Seega esitan kollektiivile ka küsimuse:
1. Millisel Jaapani mootorrattal oli esimesena kasutusel V mootor.
2. Milliseid uuendusi tõi see mootorratas motomaailma?
Küsija suu pihta ma ei löö!
________
FJ 1100 -->Kawasaki GPZ 1100
________
FJ 1100 -->Kawasaki GPZ 1100
Re: Tundub, et see teema on siin vaibumas
Honda CX 1977 aastastMõuki kirjutas:1. Millisel Jaapani mootorrattal oli esimesena kasutusel V mootor.
Hrm.. vesijahutus?2. Milliseid uuendusi tõi see mootorratas motomaailma?
Aivar
Re: Tundub, et see teema on siin vaibumas
Aizar kirjutas:Honda CX 1977 aastastMõuki kirjutas:1. Millisel Jaapani mootorrattal oli esimesena kasutusel V mootor.
Hrm.. vesijahutus?2. Milliseid uuendusi tõi see mootorratas motomaailma?
1. Vastus on õige
2. Vastus on osaliselt õige, lisaks vedelikjahutusele, sisaldas see ratas ainult elektristarterit, elektrilist süütesüsteemi mis oli täielikult eraldatud ülejäänud ratta elektrisüsteemist, et seda saaks käivitada ka käima lükkamise teel ja palju muid uuendusi.
Informatsioon pärineb: http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_CX_series
Aga Aizar, sinu kord küsida.
Küsija suu pihta ma ei löö!
________
FJ 1100 -->Kawasaki GPZ 1100
________
FJ 1100 -->Kawasaki GPZ 1100
Nõus, Kriskris. kirjutas:Siit väike soovitus küsimuse koostajatele - pole teil ega teistel eriti huvitav, kui küsimuse vastus sisaldub Google poolt pakutud kolme esimese lingi seas või annab Wikipedia hetkega vastuse.
Rohkem pealehakkamist, härrased!
terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Mul oli lihtsalt kiire ja mu eesmärgiks oli see suurepärane teema jälle ellu äratada. Raskemate küsimuste koostamine nõuab põhjalikumat ettevalmistamist. Aga üldjoontes olen su vastuväidetega nõus.
Küsija suu pihta ma ei löö!
________
FJ 1100 -->Kawasaki GPZ 1100
________
FJ 1100 -->Kawasaki GPZ 1100
õigeks vastuseks on asjaolu, et jaapani kultuuris on number 4 ebaõnne number ning sellest püütakse hoiduda. sageli ei ole hotellis 4. korrust ning 4 hotellituba. ja number 4 tähendab oma nimekuju poolest surma ning ebaõnne.
viide asjaolule on järgnevas veebilehes peatükis >"250 YDS-5 et 350 YR-1": http://www2.yamaha-motor.fr/actu/articl ... rticle=851
kes prantsuse keelt ei oska, selle jaoks on see minu postituse esimeses lõigus lahti seletatud.
viide asjaolule on järgnevas veebilehes peatükis >"250 YDS-5 et 350 YR-1": http://www2.yamaha-motor.fr/actu/articl ... rticle=851
kes prantsuse keelt ei oska, selle jaoks on see minu postituse esimeses lõigus lahti seletatud.
1928 aastal juhtus selline lugu, et kaks venda, kes tegid mootorrattaid, said hakkama suhteliselt revolutsioonilise uuendusega oma rataste konstruktsioonis.
et selle uuenduse olulisust testida, otsustati teha üks pikk sõit.
küsimus koosneb neljast osast:
1) mis on see tänapäevalgi edukas rattatootja;
2) mis oli uuendus ratta juures
3) mis oli sõidu marsruut ning eesmärk
4) mis on kõige selle seos selle aastaga
et selle uuenduse olulisust testida, otsustati teha üks pikk sõit.
küsimus koosneb neljast osast:
1) mis on see tänapäevalgi edukas rattatootja;
2) mis oli uuendus ratta juures
3) mis oli sõidu marsruut ning eesmärk
4) mis on kõige selle seos selle aastaga
Vennad Guzzid said just sellel aastal maha oma esimese õõtshargiga tagavedrustusega, mis paigaldati G.T. nime kandnud rattale. Et tõestada selle vastupidavust, sõitsid nad G.T.-ga oma peakorterist Mandello del Lariost ligi 6500 km kaugusel Põhja-Norrasse polaarjoone lähistele ja tagasi.
Aga palun.
Psihh
Aga palun.
Psihh
Royal Einfield 350 Classic
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.