Mitte ainult joonis ehk Biker paremaks

Siia saad panna (naljakaid/huvitavaid) linke, pilte, jutte jne. mida teistel oleks kah huvitav vaadata ning mis ei lähe otseselt teiste teemade alla...

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

sang
Postitusi: 1796
Liitunud: 18 Veebr 2004, 11:01

Lugemata postitus Postitas sang »

1. Norton õige: http://www.best-motorcycle-gear.com/nor ... story.html

2. Scrambler õige, head ülevaatlikku linki ei ole, aga vt nt http://www.rrmotorcycling.com/mags/01summer/voxan.html

3. ei ole veel ühtki pihta läinud :twisted:
Kasutaja avatar

retro
Postitusi: 928
Liitunud: 27 Juun 2005, 18:20
Tsikkel: Tiger885, külkaIŽ
Asukoht: Kohatu
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas retro »

3. gilera, vespa, italjet, xiainghjuing (loe: hiina tootja, kelle väljahääldamisest läks keel sõlme)
Kasutaja avatar

sang
Postitusi: 1796
Liitunud: 18 Veebr 2004, 11:01

Lugemata postitus Postitas sang »

Kuna tobe minu mõtete äraarvamise mäng on vaibumas, annan peeneid vihjeid: japse on Roomas nagu muda, hiina kraami nägin aint restoranides ja ma ei küsinud rolleritootjat.
Kasutaja avatar

saabastegakass
Postitusi: 129
Liitunud: 27 Aug 2004, 10:42
Tsikkel: Ducati ST2 "Kati"
Asukoht: Pärnumaa

Lugemata postitus Postitas saabastegakass »

3. Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha
Kasutaja avatar

sang
Postitusi: 1796
Liitunud: 18 Veebr 2004, 11:01

Lugemata postitus Postitas sang »

3. Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha
teen siis natuke jämedama vihje: pilusilmade toodangut ei ole mõtet pakkuda
Kasutaja avatar

saabastegakass
Postitusi: 129
Liitunud: 27 Aug 2004, 10:42
Tsikkel: Ducati ST2 "Kati"
Asukoht: Pärnumaa

Lugemata postitus Postitas saabastegakass »

hiline õhtutund :twisted: ei lase õigesti tunnetada peeneid ja vähem peeneid vihjeid, a teeme uue katse.
Väga jämedalt lähenedes peaks makroonisööjate juures olema protsentuaalselt suur osakaal kodumaisel toodangul, pakume siis
Aprilia, Cagiva, Ducati, Moto-Guzzi
Kasutaja avatar

puhh
Postitusi: 543
Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
Tsikkel: 90º V2
Asukoht: lapikese keskpaik
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas puhh »

ehk ka BMW? Triumph on vast ehk natuke haruldane seal.

bezdomn6i
Postitusi: 117
Liitunud: 02 Sept 2005, 21:25
Tsikkel: SR500
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas bezdomn6i »

hispaanias tundus suhteliselt enam olevat yamaha sr250 ja suzuki st250neid ja minisuguseid bultaco nimelisi uunikume. suurematest ratastest jäid silma bmw-d ja harley-davidsonid. muist ratastest nägid suht second handid välja.
itaalia ja rooma pole just hispaania, aga pakun välja, et mingeid paralleele ehk annab tõmmata...
kuna itaalias on vist mingid vahvad maksusüsteemid omamaise toodangu eelistamisel ja mingid soodustused olid vähemalt mõned aastad tagasi alla 350cc masinatele, siis pakuks välja, et levinuimad rattad võiksid olla cagiva, aprilia, ducati/moto-guzzid. a seal ju ka võibolla selliseid rattaid suhteliselt palju liikvel, mida mujal eriti pole? mingid moto morinid ja gilerad?
kaasaegsematest järsku gas-gasid ja derbid?
anna rohkem vihjeid!
Kasutaja avatar

sang
Postitusi: 1796
Liitunud: 18 Veebr 2004, 11:01

Lugemata postitus Postitas sang »

pmst on minu mõeldud nimed läbi jooksnud. Ehk siis, Roomas nägin oksendamiseni igasuguseid rollereid, kamaluga kõikmõeldavaid japse ning umbes mõnel korral (võrdsel arvul) Ducatit, Moto Guzzit, HD-d ja klassikalist ehk vana Triumphi. Mida iganes te selle teadmisega nüüd peale hakkate:)

Aga järgmiste küsimuste esitamise au annaksin bezdomn6i'le kui sisulistele küsimustele vastuste leidjale.
Kasutaja avatar

Kuzmitz
Postitusi: 763
Liitunud: 30 Mai 2005, 10:00
Tsikkel: Täitsa olemas.
Asukoht: Tarvanpää

Lugemata postitus Postitas Kuzmitz »

Kes vana asja meelde tuletab, see ei ole Valdeko Vende, vaid Kuzmitz..

On möödunud mõni kuu ja seega:
1) Kõik te ju teate, et Kawasaki on maailma parim mootorratas :lol: , kuid mis aastal hakkas Kawa valmistama tehases spetsiaalselt politseirattaid ja mis oli mudeli täpne nimi?
2) Mis marki politseiratast on Kawa kõige kauem tootmises hoidnud? Mis aastatel see oli?
Pilt
Raibe, Rakvere Raibe.
Kasutaja avatar

kris.
Postitusi: 2410
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
Tsikkel: FLTRXS
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 25 korda

Lugemata postitus Postitas kris. »

Kuzmitz kirjutas:
Kes vana asja meelde tuletab, see ei ole Valdeko Vende, vaid Kuzmitz..

On möödunud mõni kuu ja seega:
1) Kõik te ju teate, et Kawasaki on maailma parim mootorratas :lol: , kuid mis aastal hakkas Kawa valmistama tehases spetsiaalselt politseirattaid ja mis oli mudeli täpne nimi?
2) Mis marki politseiratast on Kawa kõige kauem tootmises hoidnud? Mis aastatel see oli?
1) 1975, Z1 P (900cc)
2) KZ1000P ehk KZP, 1982-2005.

terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Riding with a King!
Kasutaja avatar

Kuzmitz
Postitusi: 763
Liitunud: 30 Mai 2005, 10:00
Tsikkel: Täitsa olemas.
Asukoht: Tarvanpää

Lugemata postitus Postitas Kuzmitz »

jõudu Kris!
Pilt
Raibe, Rakvere Raibe.
Kasutaja avatar

kris.
Postitusi: 2410
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
Tsikkel: FLTRXS
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 25 korda

Lugemata postitus Postitas kris. »

Nonii, kes tunneb ära, mis ratas on pildil?
Pilt

terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Riding with a King!
Kasutaja avatar

saabastegakass
Postitusi: 129
Liitunud: 27 Aug 2004, 10:42
Tsikkel: Ducati ST2 "Kati"
Asukoht: Pärnumaa

Lugemata postitus Postitas saabastegakass »

Boss Hoss äkitse?

-metsik-

Lugemata postitus Postitas -metsik- »

:wink:
Viimati muutis -metsik-, 20 Dets 2006, 20:10, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

Kalapea
Postitusi: 1059
Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
Tsikkel: Mõni Ducati
Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
Tänatud: 94 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Kalapea »

M ega dnepr ta kindlasti pole. Õige vastus on ikkagi Boss Hoss
Kasutaja avatar

kris.
Postitusi: 2410
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
Tsikkel: FLTRXS
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 25 korda

Lugemata postitus Postitas kris. »

saabastegakass kirjutas:
Boss Hoss äkitse?
Noo nii, vaatamata sellele et ma Boss Hoss kirjad kroomitud pinnalt ära kustutasin, osutus küsimus lihtsaks.
Jõudu, Saabastegakas.

terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Riding with a King!

Mõuki
Postitusi: 182
Liitunud: 21 Apr 2006, 13:29
Asukoht: Tallinn

Tundub, et see teema on siin vaibumas

Lugemata postitus Postitas Mõuki »

....Seega kutsun üles, kasutajaid uurima-puurima ja küsimusi esitama. Lugesin kogu küsimuste-vastuste kogu läbi ja tundub ääretult kahju, kui selline väärt motoajalugu ja tänapäeva valgustav teema ajalooanaali läheks.

Seega esitan kollektiivile ka küsimuse:

1. Millisel Jaapani mootorrattal oli esimesena kasutusel V mootor.

2. Milliseid uuendusi tõi see mootorratas motomaailma?
Küsija suu pihta ma ei löö!
________
FJ 1100 -->Kawasaki GPZ 1100
Kasutaja avatar

Aizar
Postitusi: 259
Liitunud: 28 Aug 2004, 18:33
Asukoht: Tallinn

Re: Tundub, et see teema on siin vaibumas

Lugemata postitus Postitas Aizar »

Mõuki kirjutas:
1. Millisel Jaapani mootorrattal oli esimesena kasutusel V mootor.
Honda CX 1977 aastast
2. Milliseid uuendusi tõi see mootorratas motomaailma?
Hrm.. vesijahutus?
Aivar

Mõuki
Postitusi: 182
Liitunud: 21 Apr 2006, 13:29
Asukoht: Tallinn

Re: Tundub, et see teema on siin vaibumas

Lugemata postitus Postitas Mõuki »

Aizar kirjutas:
Mõuki kirjutas:
1. Millisel Jaapani mootorrattal oli esimesena kasutusel V mootor.
Honda CX 1977 aastast
2. Milliseid uuendusi tõi see mootorratas motomaailma?
Hrm.. vesijahutus?

1. Vastus on õige

2. Vastus on osaliselt õige, lisaks vedelikjahutusele, sisaldas see ratas ainult elektristarterit, elektrilist süütesüsteemi mis oli täielikult eraldatud ülejäänud ratta elektrisüsteemist, et seda saaks käivitada ka käima lükkamise teel ja palju muid uuendusi.

Informatsioon pärineb: http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_CX_series

Aga Aizar, sinu kord küsida.
Küsija suu pihta ma ei löö!
________
FJ 1100 -->Kawasaki GPZ 1100
Kasutaja avatar

kris.
Postitusi: 2410
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
Tsikkel: FLTRXS
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 25 korda

Lugemata postitus Postitas kris. »

Siit väike soovitus küsimuse koostajatele - pole teil ega teistel eriti huvitav, kui küsimuse vastus sisaldub Google poolt pakutud kolme esimese lingi seas või annab Wikipedia hetkega vastuse.
Rohkem pealehakkamist, härrased!

terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Riding with a King!

Mõuki
Postitusi: 182
Liitunud: 21 Apr 2006, 13:29
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Mõuki »

kris. kirjutas:
Siit väike soovitus küsimuse koostajatele - pole teil ega teistel eriti huvitav, kui küsimuse vastus sisaldub Google poolt pakutud kolme esimese lingi seas või annab Wikipedia hetkega vastuse.
Rohkem pealehakkamist, härrased!

terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Nõus, Kris

Mul oli lihtsalt kiire ja mu eesmärgiks oli see suurepärane teema jälle ellu äratada. Raskemate küsimuste koostamine nõuab põhjalikumat ettevalmistamist. Aga üldjoontes olen su vastuväidetega nõus.
Küsija suu pihta ma ei löö!
________
FJ 1100 -->Kawasaki GPZ 1100
Kasutaja avatar

Aizar
Postitusi: 259
Liitunud: 28 Aug 2004, 18:33
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Aizar »

Küsin siis suhteliselt lihtsa küsimuse, saab Kris kiirelt ära vastata ja huvitavamaid asju küsida..


1960ndatel tootis Yamaha mootorrattaid koodnimetusega YDS.
1959 toodeti YDS1, 1962 YDS2, 1964 YDS3, 1965 YDS5 ja viimaks 1969 (?) YDS6 versioon.

Miks jäeti vahele YDS4?
Aivar

Credo

Lugemata postitus Postitas Credo »

õigeks vastuseks on asjaolu, et jaapani kultuuris on number 4 ebaõnne number ning sellest püütakse hoiduda. sageli ei ole hotellis 4. korrust ning 4 hotellituba. ja number 4 tähendab oma nimekuju poolest surma ning ebaõnne.

viide asjaolule on järgnevas veebilehes peatükis >"250 YDS-5 et 350 YR-1": http://www2.yamaha-motor.fr/actu/articl ... rticle=851

kes prantsuse keelt ei oska, selle jaoks on see minu postituse esimeses lõigus lahti seletatud.
Kasutaja avatar

Aizar
Postitusi: 259
Liitunud: 28 Aug 2004, 18:33
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Aizar »

Credo kirjutas:
õigeks vastuseks on asjaolu, et jaapani kultuuris on number 4 ebaõnne number ning sellest püütakse hoiduda. sageli ei ole hotellis 4. korrust ning 4 hotellituba. ja number 4 tähendab oma nimekuju poolest surma ning ebaõnne.
Täpselt õige! Credo siis jätkab.
Aivar

Credo

Lugemata postitus Postitas Credo »

1928 aastal juhtus selline lugu, et kaks venda, kes tegid mootorrattaid, said hakkama suhteliselt revolutsioonilise uuendusega oma rataste konstruktsioonis.
et selle uuenduse olulisust testida, otsustati teha üks pikk sõit.
küsimus koosneb neljast osast:
1) mis on see tänapäevalgi edukas rattatootja;
2) mis oli uuendus ratta juures
3) mis oli sõidu marsruut ning eesmärk
4) mis on kõige selle seos selle aastaga
Kasutaja avatar

PsychoDad
Postitusi: 319
Liitunud: 25 Nov 2003, 11:12
Asukoht: Kloostri taga metsas.

Lugemata postitus Postitas PsychoDad »

Vennad Guzzid said just sellel aastal maha oma esimese õõtshargiga tagavedrustusega, mis paigaldati G.T. nime kandnud rattale. Et tõestada selle vastupidavust, sõitsid nad G.T.-ga oma peakorterist Mandello del Lariost ligi 6500 km kaugusel Põhja-Norrasse polaarjoone lähistele ja tagasi.


Aga palun.
Psihh
Royal Einfield 350 Classic

Credo

Lugemata postitus Postitas Credo »

ja neljas punkt ?
Kasutaja avatar

PsychoDad
Postitusi: 319
Liitunud: 25 Nov 2003, 11:12
Asukoht: Kloostri taga metsas.

Lugemata postitus Postitas PsychoDad »

Selle tähistamiseks sai Guzzide uus matkaratas nimeks GT Norge.
Royal Einfield 350 Classic

Credo

Lugemata postitus Postitas Credo »

ning sõideti sama rada läbi.
huvilised leiavad tundide kaupa materjali motoguzzi koduka pealt.

haige inimene tuleb lasta alati järjekorras ette. sinu kord palun :)
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Ajaviiteks...”