Biolisandiga kütus
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
- Postitusi: 1010
- Liitunud: 08 Mär 2019, 21:39
- Tsikkel: Tomos Funsport/ Montesa NT700V
- Asukoht: Veelinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 27 korda
Re: Biolisandiga kütus
will111 kirjutas: ↑22 Apr 2019, 18:54ei mõjuta tõesti hetkelist kulu, aga mis tähtust on antud juhul hetkelisel kulul? keskmise kuluga on keerulisem, oleneb mismoodi pardaarvuti seda arvutab ja näitab, kuidas mõõdab.
mul on näiteks auto, mis lükkab nö. keskmise kulu näidu läbi lae kui teed järjest mitmeid külmkäivitusi ja ei sõida vahepeal pikemaid otsi sooja mootoriga. "keskmine" võib tõusta vabalt 4 pealt 8 peale näidu järgi. ilmselgelt see ei tähenda, et kütus järsku paagis halvaks on läinud, samuti see ei tähenda, et tegelik per paak keskmine olekski nüüd järsku 2 kordselt tõusnud.
Ikka on hetkeline kulu tähtis! Kui ma maanteel ühtlaselt ja viisakalt sõidan, siis minu hingele ja portmoneele on nr 5 ilusam vaadata kui 15.
Sul on vist saksmannide auto, lehkab see kirjeldus üsna sedasi. Midagi sarnast meenub isegi minu enda auto omamise ajaloost.
Minu masina üldkeskmine vänderab 5,8 ja 6,5 (eriti külma talvega) vahel.
Ilusa, niiske ja jahenda ilmaga on 5 nädalat tegelikult korralik aeg igasuguste ebasoovitavateks keemilisteks protsessideks. Ma loodan väga, et "järgmissarnastjaanaloogsetjuhtumit" ei tule. Kui tulebki, siis kutsun Sinu kampa "muinasjutte" uurima. Tänan tähelepanu eest!
-
- Postitusi: 1010
- Liitunud: 08 Mär 2019, 21:39
- Tsikkel: Tomos Funsport/ Montesa NT700V
- Asukoht: Veelinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 27 korda
Re: Biolisandiga kütus
will111 kirjutas: ↑22 Apr 2019, 19:11nii on, kusjuures tegu pole mingi miniautoga ja see pole isegi mitte "just for show" näit ainult kuskil ekraani peal...pikal otsal testitud, et tõepoolest 4'ga ta veereb maanteel kui iga 50 takka ei tee pissi ja kabanossi peatusi. kogu tripi (tallinn-gdansk-tallinn) reaalne keskmine tuli kuskil 4.2-4.3
aga noh see oli lihtsalt üks eluline näide ning tegu on loomulikult diisliga
Hakkab looma! Olen ka mõõtnud nii "paberil" kui pribooride järgi küttekulu autol. Vahet eriti polegi, mõni protsent siia-sinna. Ka minu näide on eluline e. tähelepanek suurest elust enesest!
Ära veere maanteel, sõida kulla kaaskannataja!
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 3139
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 487 korda
- Tänatud: 590 korda
Re: Biolisandiga kütus
Minu "öko" pill saab varba otsaga gaasi hoides tagant tuulega sama numbri aint va 1 on ees
Re: Biolisandiga kütus
ei ole saksmannide auto, kuid mitte ka kauge möödapakkumine
igatahes, kuna mul on kodus mõned suured mahutid ja oma tankuripüstol ning võtan need vahel täis kui kütusehind rekordmadalaid saavutab (näiteks mingi hetk, vist isegi oli selle aastanumbri sees võis saada bensiini ja diislit euro+sendid per liiter) siis mul on ka nö. paagis pidevalt kütust, mida kasutan siis ütleme umbes nii 6kuu jooksul peale tanklast toomist. mitte mingit erinevust küttekulus pole mitte kunagi täheldanud sõltumata sellest, kas paagis on parasjagu "varem" võetud küte või just tanklast paaki lastud küte. ei bensiini, ei diisliga.
tegelikult on nii, et kui auto, tsikli või põmst ükskõik millise sisepõllmootori kütusekulu (reaalne) järsku tõuseb kolmekordseks võrreldes tavakuluga ning see on püsiv nähtus (paagitäis või ka poolepaagitäis on vägagi püsiv) siis seda on kohe päris kindlasti selgelt näha ja tunda. isegi kui see kütus maha voolab, mitte ei käi läbi mootori...ka siis peaks seda tegelikult olema kas näha või tunda
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 166
- Liitunud: 11 Sept 2013, 14:24
- Tsikkel: 790ADV, guzzi
- Asukoht: Tln
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Biolisandiga kütus
Ei leidnud, mis see viimane tõde selgus, mis bensuga tasub talveks paak täis panna? Pigem siis 98 ja lisand sisse, nagu ise arvaks?
Re: Biolisandiga kütus
Ei pea seda tingimata üldse täis panemagi. Aga kui pikemaks ajaks kütus seisma jääb paagis/rattas siis loomulikult pigem 98. Kui muidu sõidad 95ga siis võtad viimase paagitäie 98t ja sõidad sellega ka natuke maad maha, enne kui seisma paned. Sellisel juhul ei tohiks mingite kummidetailidega küll suurt miskit juhtuda.
Kütuselisandid on paras õhu müük. Aga eks osta ja pane kui see sul magamise kergemaks teeb
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 166
- Liitunud: 11 Sept 2013, 14:24
- Tsikkel: 790ADV, guzzi
- Asukoht: Tln
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Biolisandiga kütus
Lisandi potsku nagunii riiulis, eks lasen käiku siis juba. Läheb nüüdsest siis 98 edasi, vähemalt rahulikum magada, ei pea põdema 95 hinnavahet
-
- Postitusi: 235
- Liitunud: 20 Nov 2016, 19:11
- Tsikkel: Suzuki VZ 800, DL1000, DL650
- Asukoht: Saaremaa
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 16 korda
- Kontakt:
Re: Biolisandiga kütus
talveks lisandite kasutamine on nats loteriid, ehk eelmised 2 talve kasutasin ja sel kevadel turtsus tsikkel ikka kuu aega enne kui sain jama karbussis välja. miskit ikka liikuma paagist läks v muud... sel aastal aint puhas 98 sisse. tangin alexelas ja seal juba pikemat aega 95 siltidel biovaba, ehk et nagu ei peagi seda lisama?
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 149
- Liitunud: 12 Mär 2018, 10:03
- Tsikkel: Gemelo de África
- Tänanud: 139 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Biolisandiga kütus
Sõidan 98-ga, ratas karpadega. Eelmise hooaja lõpus läks paaki see -> https://www.motonet.ee/et/toode/608071/ ... tor-250-ml
Kevadel läks ratas suht kergelt käima ja ei olnud mingit turtsumist vms.
Sel talvel tegutsen samaviisi
Honda XL1000V '02 -> Honda CRF1100L '20
Re: Biolisandiga kütus
joha123, bensiinile ei pea midagi lisama. küsimus on selles mida bensiinimüüja ise on oma bensiinile lisanud. alexela väidetavalt jah "loodust" ei topi ka 95 sekka (sest nad müüvad loodust eraldi). muude tanklate puhul on 95 sees päris palju loodust, 98 ei ole...või oli see nii, et 98 sees on lihtsalt poole vähem. saab veel ka nii, et enne paaki panekut filtreerid bensiinist looduse välja
oma krossika (karbussiga mootor) näitel võin rääkida...sõidan sellega üsna vähe, ehk et suurima osa ajast ratas nagunii seisab seega seisab ka kütus, mis tal parasjagu paagis on. enamasti sõidan 98'ga aga olen ka 95 sõitnud. 2 korda olen karbussi maha/ lahti võtnud umbes 5 aasta peale vms. seal sees ei olnud põhimõtteliselt mitte midagi (peale kütuse, mis lahti võttes välja voolas). hästi väike kogus sellist imepisikestest terakestest merevaiku meenutavat puru oli ujuki põhjas - mitte seda juustu siis vaid päris merevaiku polnud seal mingit "möga", mingit vett, mingit oksüdatsiooni, ei olnud ükski tihend omadega hapuks läinud ega midagi muud sellist.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.