Mitte ainult joonis ehk Biker paremaks
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 129
- Liitunud: 27 Aug 2004, 10:42
- Tsikkel: Ducati ST2 "Kati"
- Asukoht: Pärnumaa
-
- Postitusi: 543
- Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
- Tsikkel: 90º V2
- Asukoht: lapikese keskpaik
- Kontakt:
nii väike kodutöö tehtud ja vigade parandus - Ducati Indiana
siin ilus originaal
http://www.bikez.com/motorcycles/ducati ... a_1987.php
ja siin midagi koledat tšehhide poolt (kuidas saab küll nii arulage olla), loodame, et nad tegida seda tugevalt matsu pannud tsiklist
http://www.motorkari.cz/index.php?show=00000003038
siin ilus originaal
http://www.bikez.com/motorcycles/ducati ... a_1987.php
ja siin midagi koledat tšehhide poolt (kuidas saab küll nii arulage olla), loodame, et nad tegida seda tugevalt matsu pannud tsiklist
http://www.motorkari.cz/index.php?show=00000003038
-
- Postitusi: 129
- Liitunud: 27 Aug 2004, 10:42
- Tsikkel: Ducati ST2 "Kati"
- Asukoht: Pärnumaa
-
- Postitusi: 249
- Liitunud: 05 Mai 2004, 09:08
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 5 korda
väike teemaväline ekskurss...
Mul tuleb selle pilli ja tolle (Tsehhi) rotiga üks lugu meelde.puhh kirjutas:nii väike kodutöö tehtud ja vigade parandus - Ducati Indiana
See Ducati kopter on ainus kopter mida Duci eales teinud on.
Mul on au ühte isendit elusast peast näinud olla, kui "mootorattavaenulikus" Türgis oma kaherattalisega kulgesin, kus just palju rattaid liikumas ei näe, või õigemini vaid mõnda üksikut näed üle 4K kilomeetrit kulgedes läbi-lõhki ühest otsast teise ja tagasi. Too Duci oli rotiks ümber ehitatud oma vanuse/läbisõidu kohta, sest seal polnud palju kroomi enam näidata, eriti kui talvel ka sama pill kasutuses. Ühe pikajuukselise fanaatilise itaalia härra omand, sai ka juttu puhutud - mees rattaga viis korda lääne Türgis, kus veel ilusad sõidetavad teed kopteri jaoks, sõpradel külas käinud kõik viimased aastad ja on käinud iga aasta Elefantreffen'il algusest peale, läbisõitu pidi olema tugevasti 100K+ mehe sõnul (muide, ainus asi mis tal näidikuna oli, oli vaba käigu, õli ja süüte tuli, ei midagi muud - pill oli kõva matsu või päris mitu läbi teinud elu jookul) mis Desmo kohta hea saavutus, kuigi ei öelnud mitu korda mootori poolelt kap. remonti üle oli käinud, rattad, jooksud, elektristik jms oli kõik välja vahetatud. Teepeal katki minnes teadis härra täpselt mida teha vaja ja vajalik kraam oli kaasas.
Suur armastus ekstraordinaarsuse vastu omaniku poolt, aka ainus kopter Ducatilt, paneb ka sellised pillid palju läbi elama...
-
- Postitusi: 543
- Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
- Tsikkel: 90º V2
- Asukoht: lapikese keskpaik
- Kontakt:
eespool juttu, et mõni autotootja st küll autotootja nimekaim tootnud ka kaherattalisi.
Kuid järgnev küsimus formuleerub peale väikest juttu. Jutt käib ühest autotootjatest, kes tootnud ka mootorattaid, seda siis kõrvalharuna mõned (kümned või ehk isegi sadakond) rattad.
Rattaid on toodetud nii firma kodumaal kui ka naaberriigis.
Sellel tootjal aitas arendada ratta välja üks teine kuulus mootorratta tootja. Ning mootoriks (kasutusel olid erinevate kupatuuridega mootorid) kasutati ühe kuulsa Jaapani tootja mootorit.
Vihjeks veel nii palju, et neid toodeti kuskil seal 80-ndatel aastatel ja plaan rattaid tootma hakata tekkis uuel omanikul, kes tahtis firma nime näha peale autode ka teistel liiklusvahenditel.
Küsimus järgmine: kes oli see autotootja, kellega koos töötati välja mootorattad ja kelle mootorit kasutati?
Kuid järgnev küsimus formuleerub peale väikest juttu. Jutt käib ühest autotootjatest, kes tootnud ka mootorattaid, seda siis kõrvalharuna mõned (kümned või ehk isegi sadakond) rattad.
Rattaid on toodetud nii firma kodumaal kui ka naaberriigis.
Sellel tootjal aitas arendada ratta välja üks teine kuulus mootorratta tootja. Ning mootoriks (kasutusel olid erinevate kupatuuridega mootorid) kasutati ühe kuulsa Jaapani tootja mootorit.
Vihjeks veel nii palju, et neid toodeti kuskil seal 80-ndatel aastatel ja plaan rattaid tootma hakata tekkis uuel omanikul, kes tahtis firma nime näha peale autode ka teistel liiklusvahenditel.
Küsimus järgmine: kes oli see autotootja, kellega koos töötati välja mootorattad ja kelle mootorit kasutati?
-
- Postitusi: 543
- Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
- Tsikkel: 90º V2
- Asukoht: lapikese keskpaik
- Kontakt:
juhin tähelepanu sellele, et tehti suhteliselt vähe rattaid (Pezöl ju rollerid liinitootmises ja sama kehtib Triumphi kohta, tõsi enam ei ole autosid). Samuti, et mootor oli pärit ühelt väga kuulsalt Jaapani tsikklitootjalt (mõlemad eelpool loetletud ei kasuta japside toodangut). Töömaht oli mootoritel 750, 900 ja 1000 m³.
Ja alati, mis pudelisse villitakse ei pea olema konn.
Seega õige vastus veel kõlamata.
Ja kahjuks vanalt healt Inglismaalt see tootja ka ei ole.
Ja alati, mis pudelisse villitakse ei pea olema konn.


Seega õige vastus veel kõlamata.
Ja kahjuks vanalt healt Inglismaalt see tootja ka ei ole.

minu mõte liikus pigem Saksamaa poole...
Vihje selleks:
Kes võiks olla see saksa tootja? Bemar on tsikleid tootnud aastaid. MZ küll kasutab japsi mootoreid, aga on samuti pikaajaline tootja.
Või hoopis Rootsi: Volvo või Saab? Soome oleks potensiaalseks tootjaks naaberriigiks. Kunagi keegi rääkis midagi Rootsis ehitatud monstertsikli prototüübist, aga kas see on see?
Kolmandaks põhimõtteliseks võimaluseks oleks Itaalia, näiteks Fiati kompanii või üks selle allharudest (Lancia, Ferrari, Maserati?), ka sel puhul oleks naaberriigiks Austria.
Vihje selleks:
Hakkasin mõtlema, et millistel euroriikidel on potensiaalselt sellised naabrid. Saksamaal on selleks Austria (KTM tsiklitootjaks, Streyri tehased on nõus tootma igasuguseid asju).Rattaid on toodetud nii firma kodumaal kui ka naaberriigis.
Kes võiks olla see saksa tootja? Bemar on tsikleid tootnud aastaid. MZ küll kasutab japsi mootoreid, aga on samuti pikaajaline tootja.
Või hoopis Rootsi: Volvo või Saab? Soome oleks potensiaalseks tootjaks naaberriigiks. Kunagi keegi rääkis midagi Rootsis ehitatud monstertsikli prototüübist, aga kas see on see?
Kolmandaks põhimõtteliseks võimaluseks oleks Itaalia, näiteks Fiati kompanii või üks selle allharudest (Lancia, Ferrari, Maserati?), ka sel puhul oleks naaberriigiks Austria.
-
- Postitusi: 543
- Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
- Tsikkel: 90º V2
- Asukoht: lapikese keskpaik
- Kontakt:
oleks see vaid SAAB, siis otsiks selle kohe ülesse. Saaks 4-rattal liikuvale lennukile juurde ka 2-rattalise lennuki. Paraku ka see suund ei ole õige.sang kirjutas:
Või hoopis Rootsi: Volvo või Saab?
See firma, kellega koos töötati välja ei olnud suur tootja, ega ole tänaseni, küll on ta piisavalt kuulus.
Ja jutt ei ole prototüüpidest.
Neid tootjaid ei tohiks ju palju olla - autod, mõned (sajad) mootorrattad siis veel ühed liikurid (väike vea parandus ja endine eksitav info likvideeritud) ja hüva jook (ja jooki peaks tootma sama firma, mitte sarnase nimega villija).
Viimati muutis puhh, 16 Mär 2006, 12:00, muudetud 1 kord kokku.
-
- Postitusi: 543
- Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
- Tsikkel: 90º V2
- Asukoht: lapikese keskpaik
- Kontakt:
to Kameeleon: sa mõtled Roveri Mini Cooper (huvitav kas ta teeks sellise mini tsikli, midagi pocket bike tüüpi?)? Kahjuks ei, ja sama kehtib ka Maserati kohta.
Ei ole kuulnud Cooperi ja Maserati nimelistest veinidest ja takkapihta traktoritest kah (aga see võib tuleneda ka mu teadmatusest).
Need peaks olema küll piisavalt juhatavad viited.
Ei ole kuulnud Cooperi ja Maserati nimelistest veinidest ja takkapihta traktoritest kah (aga see võib tuleneda ka mu teadmatusest).
Need peaks olema küll piisavalt juhatavad viited.
-
- Postitusi: 249
- Liitunud: 25 Veebr 2004, 16:09
- Tsikkel: R1200R -17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 8 korda
Muidugi (Porsche oleks ka võinud olla), aga jah, veinid:Andrez kirjutas:Kui traktoritest räägid, siis ehk Lamborgini
La Fiorita
For many years, Lamborghini wines were the hobby of retired car mogul Ferruccio Lamborghini. Today the estate is run by Lamborghini's daughter, Patrizia and has undergone a revolution in viticultural philosophy.
The winery is located in the hills (Colli) of Umbria surrounding Lake Trasimeno. Most vineyards are in calcareous clay and sand. They are also rich in limestone. Summers are sunny, moderated by cool breezes. This area, outside the famous Umbrian city of Perugia, is gradually being recognized for its great viticultural potential. No longer a mere hobby, quality winemaking has become a focus of the estate. This fact is most evident in the choice of the famous Riccardo Cotarella as winemaker.
Tervitades,
Jannes
Sui generis
Krt. ise loll, oleks ammu leidnud... ja ilma vihjeteta, aga kirjapildis oli viga sees
http://www.lambocars.com/archive/others/motor.htm

http://www.lambocars.com/archive/others/motor.htm
-
- Postitusi: 543
- Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
- Tsikkel: 90º V2
- Asukoht: lapikese keskpaik
- Kontakt:
Nii Andrez andud õige lingi ja ka enam-vähem tervikliku vastuse.
Jah see tootja on Lamborghini. Koos Bimotoga arendanud nad siis mootorratta teemat. Tootmine oli peale Itaalia ka Prantsusmaal ja mootoriks kasutati Kawasaki 750, 900 ja 1000 cm³ mootorit.
Päris huvitav ratas võis olla. Tõenäoliselt nad hetkel suht rariteetsed rattad ja lihtsalt kuskilt lehe müügikuulutuste rubriigist neid ei leia.
Vein on kunagise asutaja hobi. Traktorite kohapealt nii palju, et kunagi tekkis neil meestel omavahel nagelemine ja Enzo ütles midagi sarnast, et Ferruccio ei oska midagi peale traktorite ehitada. Ferruccio seevastu näitas, et ka tema tehtud sportautod ei ole sugugi kehvad, nad igati pakkunud tõsist konkurentsi Ferrarile.
Andrez - sinu kord siis küsimus esitada
Jah see tootja on Lamborghini. Koos Bimotoga arendanud nad siis mootorratta teemat. Tootmine oli peale Itaalia ka Prantsusmaal ja mootoriks kasutati Kawasaki 750, 900 ja 1000 cm³ mootorit.
Päris huvitav ratas võis olla. Tõenäoliselt nad hetkel suht rariteetsed rattad ja lihtsalt kuskilt lehe müügikuulutuste rubriigist neid ei leia.
Vein on kunagise asutaja hobi. Traktorite kohapealt nii palju, et kunagi tekkis neil meestel omavahel nagelemine ja Enzo ütles midagi sarnast, et Ferruccio ei oska midagi peale traktorite ehitada. Ferruccio seevastu näitas, et ka tema tehtud sportautod ei ole sugugi kehvad, nad igati pakkunud tõsist konkurentsi Ferrarile.
Andrez - sinu kord siis küsimus esitada

Viimati muutis puhh, 16 Mär 2006, 11:53, muudetud 1 kord kokku.
krt, tarbijate eksitamine
- F. Lamborghini ei ole Ferrari käe all töötanud
- Lamborghini oli tuntud traktoritootja ja autospordihuviline, kui E. Ferrari talle nähvas, et mida teab traktoritootja sportautodest. Suurest vihast hakkaski Lamborghini ka sportautosid tootma
vt http://lamborghinicars.tripod.com/history.html
Seda lugu ma teadsin juba ammu ja kui küsija ei oleks fakte segamini ajanud, oleks mul õige vastus ammu käes olnud. Kogu au ja kuulsus läks kuhugile mujale
Nutt ja hala 

- F. Lamborghini ei ole Ferrari käe all töötanud
- Lamborghini oli tuntud traktoritootja ja autospordihuviline, kui E. Ferrari talle nähvas, et mida teab traktoritootja sportautodest. Suurest vihast hakkaski Lamborghini ka sportautosid tootma
vt http://lamborghinicars.tripod.com/history.html
Seda lugu ma teadsin juba ammu ja kui küsija ei oleks fakte segamini ajanud, oleks mul õige vastus ammu käes olnud. Kogu au ja kuulsus läks kuhugile mujale


-
- Postitusi: 543
- Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
- Tsikkel: 90º V2
- Asukoht: lapikese keskpaik
- Kontakt:
vabandused ette ja taha isand Sanga ees. Natuke korrigeerisin oma kokkuvõtet. Miskipärast mul meeles kunagisest eesti keelsest autoajakirjast, et Ferruccio just Enzo käe all töötand. Aga mu oma viga, et kontrolli kõik üle.
Siiski mingit tarbijate petmist algses küsimuses ei olnud, vaid see tuli kokkuvõttes välja (ja vahepeal ka korra
).
Siiski mingit tarbijate petmist algses küsimuses ei olnud, vaid see tuli kokkuvõttes välja (ja vahepeal ka korra


-
- Postitusi: 1404
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Siia juurde meenub nüüd veel seline tore asi, et kui Hr. Lambo käest küsiti kord tema sportautode kohta, siis vatas ta midagi sellist, et te tulge parema ja maitske minu veine... 

18-aastane pereliige: "Äratuse helin on see n..ss, mis sul magada ei lase". 
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!

"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
-
- Postitusi: 543
- Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
- Tsikkel: 90º V2
- Asukoht: lapikese keskpaik
- Kontakt:
Kas see ei olnud mitte Honda, kes soovis neljataktilise mootoril natuke muuta kolbe. Nimelt lõid nad ovaalsete kolbidega mootori.
http://world.honda.com/history/challeng ... tonengine/
http://world.honda.com/history/challeng ... tonengine/
Mõned küsimused jälle üle mõne aja
1. Mis tsiklimargiga on tegu: asutati 1902, sai nime asutaja järgi ja läks juba 1913 pankrotti. Siiski äratati mark peatselt uuesti ellu. Silma paisteti eelkõige sporttsiklite tootmisega. II maailmasõja ajal toodeti sõjaväele üle 100 tuhande tsikli, 40-50ndatel ruuliti võidusõidus. Äri hakkas ära vajuma 1970ndatel, vahetusid omanikud, aga tõusu enam ei järgnenud. 1980ndatel tegutseti edasi väikesemahuliselt, toodeti vähesel määral politseitsikleid ja muid eriseeriaid ning arendati võidusõiduprojekte. Vaatamata väiksele eelarvele suudeti siiski võita kodused meistrivõistlused aastal 1989 ja hakati valmistuma suuremaks tagasitulekuks ning siirdumiseks GP500 sarja (tol ajal kandis nime F1). Siiski pidid investorid pettuma ja 90ndate alguses kuulutati välja järjekordne pankrot. 2003. aastal ostis kaubamärgi üles üks ameeriklane, tänaseks on tal valminud pre-production mudel ja loodab seeriatootmist alustada järgmise aasta esimeses pooles.
Margi algset asukohariiki ei ütle, muidu arvate liiga kiiresti ära:)
2. Küsin tsiklitüüpi. Selline tsiklitüüp oli enduurokate eelkäija eelkõige just USAs (Euroopas oli haruldane). Eelmise sajandi 20-60ndatel võisteldi sellistega erinevatel maastikuvõistlustel ja kõrberallidel. Iseloomulikeks tunnusteks olid nublulised rehvid ja kõrgemale tõstetud summutid. Tänapäeva mõistes on tegu Dual-Sport tsiklitega. Tüübinimi on inglisekeelne.
3. lihtsalt üks pakkumise-äraarvamise-spekulatiivse kallutatuse ja üldse mitte absoluutsele tõele pretendeeriv küsimus kah sekka:) Nimelt viibisin hiljuti ühe nädalakese Roomas. Seal juba (meie mõistes) suur suvi ja kõik kohad kaherattalisi täis. Valdavad on sealkandis loomulikult rollerid. Aga küsimus: nägin nädala aja jooksul umbes-täpselt võrdses koguses nelja tuntud tootja tsikleid. Nimeta neli marki, mida minu arvates esineb Roomas umbes võrreldaval arvul. Vihje: nädala peale nägin igaüht neist umbes kümme või natuke vähem kordi.
1. Mis tsiklimargiga on tegu: asutati 1902, sai nime asutaja järgi ja läks juba 1913 pankrotti. Siiski äratati mark peatselt uuesti ellu. Silma paisteti eelkõige sporttsiklite tootmisega. II maailmasõja ajal toodeti sõjaväele üle 100 tuhande tsikli, 40-50ndatel ruuliti võidusõidus. Äri hakkas ära vajuma 1970ndatel, vahetusid omanikud, aga tõusu enam ei järgnenud. 1980ndatel tegutseti edasi väikesemahuliselt, toodeti vähesel määral politseitsikleid ja muid eriseeriaid ning arendati võidusõiduprojekte. Vaatamata väiksele eelarvele suudeti siiski võita kodused meistrivõistlused aastal 1989 ja hakati valmistuma suuremaks tagasitulekuks ning siirdumiseks GP500 sarja (tol ajal kandis nime F1). Siiski pidid investorid pettuma ja 90ndate alguses kuulutati välja järjekordne pankrot. 2003. aastal ostis kaubamärgi üles üks ameeriklane, tänaseks on tal valminud pre-production mudel ja loodab seeriatootmist alustada järgmise aasta esimeses pooles.
Margi algset asukohariiki ei ütle, muidu arvate liiga kiiresti ära:)
2. Küsin tsiklitüüpi. Selline tsiklitüüp oli enduurokate eelkäija eelkõige just USAs (Euroopas oli haruldane). Eelmise sajandi 20-60ndatel võisteldi sellistega erinevatel maastikuvõistlustel ja kõrberallidel. Iseloomulikeks tunnusteks olid nublulised rehvid ja kõrgemale tõstetud summutid. Tänapäeva mõistes on tegu Dual-Sport tsiklitega. Tüübinimi on inglisekeelne.
3. lihtsalt üks pakkumise-äraarvamise-spekulatiivse kallutatuse ja üldse mitte absoluutsele tõele pretendeeriv küsimus kah sekka:) Nimelt viibisin hiljuti ühe nädalakese Roomas. Seal juba (meie mõistes) suur suvi ja kõik kohad kaherattalisi täis. Valdavad on sealkandis loomulikult rollerid. Aga küsimus: nägin nädala aja jooksul umbes-täpselt võrdses koguses nelja tuntud tootja tsikleid. Nimeta neli marki, mida minu arvates esineb Roomas umbes võrreldaval arvul. Vihje: nädala peale nägin igaüht neist umbes kümme või natuke vähem kordi.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.