Mitte ainult joonis ehk Biker paremaks

Siia saad panna (naljakaid/huvitavaid) linke, pilte, jutte jne. mida teistel oleks kah huvitav vaadata ning mis ei lähe otseselt teiste teemade alla...

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

saabastegakass
Postitusi: 129
Liitunud: 27 Aug 2004, 10:42
Tsikkel: Ducati ST2 "Kati"
Asukoht: Pärnumaa

Lugemata postitus Postitas saabastegakass »

Tegelt oli küsimuses väike vihje kruiserile

Aga tootja on õige
Kasutaja avatar

puhh
Postitusi: 543
Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
Tsikkel: 90º V2
Asukoht: lapikese keskpaik
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas puhh »

nii väike kodutöö tehtud ja vigade parandus - Ducati Indiana

siin ilus originaal
http://www.bikez.com/motorcycles/ducati ... a_1987.php

ja siin midagi koledat tšehhide poolt (kuidas saab küll nii arulage olla), loodame, et nad tegida seda tugevalt matsu pannud tsiklist
http://www.motorkari.cz/index.php?show=00000003038
Kasutaja avatar

saabastegakass
Postitusi: 129
Liitunud: 27 Aug 2004, 10:42
Tsikkel: Ducati ST2 "Kati"
Asukoht: Pärnumaa

Lugemata postitus Postitas saabastegakass »

Teisel katsel täkke!

Pane järgmine
Kasutaja avatar

tsiklonaut
Postitusi: 249
Liitunud: 05 Mai 2004, 09:08
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 5 korda

väike teemaväline ekskurss...

Lugemata postitus Postitas tsiklonaut »

puhh kirjutas:
nii väike kodutöö tehtud ja vigade parandus - Ducati Indiana
Mul tuleb selle pilli ja tolle (Tsehhi) rotiga üks lugu meelde.

See Ducati kopter on ainus kopter mida Duci eales teinud on.

Mul on au ühte isendit elusast peast näinud olla, kui "mootorattavaenulikus" Türgis oma kaherattalisega kulgesin, kus just palju rattaid liikumas ei näe, või õigemini vaid mõnda üksikut näed üle 4K kilomeetrit kulgedes läbi-lõhki ühest otsast teise ja tagasi. Too Duci oli rotiks ümber ehitatud oma vanuse/läbisõidu kohta, sest seal polnud palju kroomi enam näidata, eriti kui talvel ka sama pill kasutuses. Ühe pikajuukselise fanaatilise itaalia härra omand, sai ka juttu puhutud - mees rattaga viis korda lääne Türgis, kus veel ilusad sõidetavad teed kopteri jaoks, sõpradel külas käinud kõik viimased aastad ja on käinud iga aasta Elefantreffen'il algusest peale, läbisõitu pidi olema tugevasti 100K+ mehe sõnul (muide, ainus asi mis tal näidikuna oli, oli vaba käigu, õli ja süüte tuli, ei midagi muud - pill oli kõva matsu või päris mitu läbi teinud elu jookul) mis Desmo kohta hea saavutus, kuigi ei öelnud mitu korda mootori poolelt kap. remonti üle oli käinud, rattad, jooksud, elektristik jms oli kõik välja vahetatud. Teepeal katki minnes teadis härra täpselt mida teha vaja ja vajalik kraam oli kaasas.

Suur armastus ekstraordinaarsuse vastu omaniku poolt, aka ainus kopter Ducatilt, paneb ka sellised pillid palju läbi elama...
Kasutaja avatar

puhh
Postitusi: 543
Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
Tsikkel: 90º V2
Asukoht: lapikese keskpaik
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas puhh »

eespool juttu, et mõni autotootja st küll autotootja nimekaim tootnud ka kaherattalisi.

Kuid järgnev küsimus formuleerub peale väikest juttu. Jutt käib ühest autotootjatest, kes tootnud ka mootorattaid, seda siis kõrvalharuna mõned (kümned või ehk isegi sadakond) rattad.
Rattaid on toodetud nii firma kodumaal kui ka naaberriigis.
Sellel tootjal aitas arendada ratta välja üks teine kuulus mootorratta tootja. Ning mootoriks (kasutusel olid erinevate kupatuuridega mootorid) kasutati ühe kuulsa Jaapani tootja mootorit.
Vihjeks veel nii palju, et neid toodeti kuskil seal 80-ndatel aastatel ja plaan rattaid tootma hakata tekkis uuel omanikul, kes tahtis firma nime näha peale autode ka teistel liiklusvahenditel.

Küsimus järgmine: kes oli see autotootja, kellega koos töötati välja mootorattad ja kelle mootorit kasutati?
Kasutaja avatar

puhh
Postitusi: 543
Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
Tsikkel: 90º V2
Asukoht: lapikese keskpaik
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas puhh »

nuuh?
Küsimus ju nii raske ei tohiks olla. :oops:
Vihjeks, et peale autode (ja mõne mootorratta) toodetakse ka muid liikureid ja ühte teatavat sorti vedelikku (väga sobilik mõõdukaks tarbimiseks) takkapihta.

bezdomn6i
Postitusi: 117
Liitunud: 02 Sept 2005, 21:25
Tsikkel: SR500
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas bezdomn6i »

renault?
Kasutaja avatar

tali
Postitusi: 1404
Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 12 korda

Lugemata postitus Postitas tali »

Äkki on Jaguar (selline konjak on ju olemas)
18-aastane pereliige: "Äratuse helin on see n..ss, mis sul magada ei lase". :)
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
Kasutaja avatar

tali
Postitusi: 1404
Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 12 korda

Lugemata postitus Postitas tali »

Või Peugeot, sellel ju ka tootevalikus jalgrattad, rollud jms
18-aastane pereliige: "Äratuse helin on see n..ss, mis sul magada ei lase". :)
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
Kasutaja avatar

Kameeleon
Postitusi: 572
Liitunud: 06 Dets 2003, 14:30
Asukoht: Siin. Ratas- kah siin

Lugemata postitus Postitas Kameeleon »

Tegemist järelikult mõne inglise tootjaga:

aga kuna Triumph Konni ei villi siis rohkem ei tea
Timex käekellad Bikeri raffale hea hinnaga
Kontakt: www.watches.ee
kari@jewelry.ee
Kasutaja avatar

puhh
Postitusi: 543
Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
Tsikkel: 90º V2
Asukoht: lapikese keskpaik
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas puhh »

juhin tähelepanu sellele, et tehti suhteliselt vähe rattaid (Pezöl ju rollerid liinitootmises ja sama kehtib Triumphi kohta, tõsi enam ei ole autosid). Samuti, et mootor oli pärit ühelt väga kuulsalt Jaapani tsikklitootjalt (mõlemad eelpool loetletud ei kasuta japside toodangut). Töömaht oli mootoritel 750, 900 ja 1000 m³.
Ja alati, mis pudelisse villitakse ei pea olema konn. :lol: :wink:

Seega õige vastus veel kõlamata.
Ja kahjuks vanalt healt Inglismaalt see tootja ka ei ole. :cry:
Kasutaja avatar

sang
Postitusi: 1796
Liitunud: 18 Veebr 2004, 11:01

Lugemata postitus Postitas sang »

minu mõte liikus pigem Saksamaa poole...

Vihje selleks:
Rattaid on toodetud nii firma kodumaal kui ka naaberriigis.
Hakkasin mõtlema, et millistel euroriikidel on potensiaalselt sellised naabrid. Saksamaal on selleks Austria (KTM tsiklitootjaks, Streyri tehased on nõus tootma igasuguseid asju).

Kes võiks olla see saksa tootja? Bemar on tsikleid tootnud aastaid. MZ küll kasutab japsi mootoreid, aga on samuti pikaajaline tootja.

Või hoopis Rootsi: Volvo või Saab? Soome oleks potensiaalseks tootjaks naaberriigiks. Kunagi keegi rääkis midagi Rootsis ehitatud monstertsikli prototüübist, aga kas see on see?

Kolmandaks põhimõtteliseks võimaluseks oleks Itaalia, näiteks Fiati kompanii või üks selle allharudest (Lancia, Ferrari, Maserati?), ka sel puhul oleks naaberriigiks Austria.
Kasutaja avatar

puhh
Postitusi: 543
Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
Tsikkel: 90º V2
Asukoht: lapikese keskpaik
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas puhh »

sang kirjutas:

Või hoopis Rootsi: Volvo või Saab?
oleks see vaid SAAB, siis otsiks selle kohe ülesse. Saaks 4-rattal liikuvale lennukile juurde ka 2-rattalise lennuki. Paraku ka see suund ei ole õige.

See firma, kellega koos töötati välja ei olnud suur tootja, ega ole tänaseni, küll on ta piisavalt kuulus.
Ja jutt ei ole prototüüpidest.
Neid tootjaid ei tohiks ju palju olla - autod, mõned (sajad) mootorrattad siis veel ühed liikurid (väike vea parandus ja endine eksitav info likvideeritud) ja hüva jook (ja jooki peaks tootma sama firma, mitte sarnase nimega villija).
Viimati muutis puhh, 16 Mär 2006, 12:00, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

Kameeleon
Postitusi: 572
Liitunud: 06 Dets 2003, 14:30
Asukoht: Siin. Ratas- kah siin

Lugemata postitus Postitas Kameeleon »

Cooper ?
Timex käekellad Bikeri raffale hea hinnaga
Kontakt: www.watches.ee
kari@jewelry.ee
Kasutaja avatar

Kameeleon
Postitusi: 572
Liitunud: 06 Dets 2003, 14:30
Asukoht: Siin. Ratas- kah siin

Lugemata postitus Postitas Kameeleon »

...ja maserati sobib kah siia seltsi muuseas
Timex käekellad Bikeri raffale hea hinnaga
Kontakt: www.watches.ee
kari@jewelry.ee
Kasutaja avatar

puhh
Postitusi: 543
Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
Tsikkel: 90º V2
Asukoht: lapikese keskpaik
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas puhh »

to Kameeleon: sa mõtled Roveri Mini Cooper (huvitav kas ta teeks sellise mini tsikli, midagi pocket bike tüüpi?)? Kahjuks ei, ja sama kehtib ka Maserati kohta.
Ei ole kuulnud Cooperi ja Maserati nimelistest veinidest ja takkapihta traktoritest kah (aga see võib tuleneda ka mu teadmatusest).
Need peaks olema küll piisavalt juhatavad viited.
Kasutaja avatar

Andrez
Postitusi: 513
Liitunud: 05 Mai 2004, 09:30
Tsikkel: KTM 990 Supermoto
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Andrez »

Kui traktoritest räägid, siis ehk Lamborgini :roll:
Kasutaja avatar

Jannes
Postitusi: 249
Liitunud: 25 Veebr 2004, 16:09
Tsikkel: R1200R -17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 8 korda

Lugemata postitus Postitas Jannes »

Andrez kirjutas:
Kui traktoritest räägid, siis ehk Lamborgini :roll:
Muidugi (Porsche oleks ka võinud olla), aga jah, veinid:

La Fiorita

For many years, Lamborghini wines were the hobby of retired car mogul Ferruccio Lamborghini. Today the estate is run by Lamborghini's daughter, Patrizia and has undergone a revolution in viticultural philosophy.

The winery is located in the hills (Colli) of Umbria surrounding Lake Trasimeno. Most vineyards are in calcareous clay and sand. They are also rich in limestone. Summers are sunny, moderated by cool breezes. This area, outside the famous Umbrian city of Perugia, is gradually being recognized for its great viticultural potential. No longer a mere hobby, quality winemaking has become a focus of the estate. This fact is most evident in the choice of the famous Riccardo Cotarella as winemaker.

Tervitades,
Jannes
Sui generis
Kasutaja avatar

Andrez
Postitusi: 513
Liitunud: 05 Mai 2004, 09:30
Tsikkel: KTM 990 Supermoto
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Andrez »

Krt. ise loll, oleks ammu leidnud... ja ilma vihjeteta, aga kirjapildis oli viga sees :lol:
http://www.lambocars.com/archive/others/motor.htm
Kasutaja avatar

puhh
Postitusi: 543
Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
Tsikkel: 90º V2
Asukoht: lapikese keskpaik
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas puhh »

Nii Andrez andud õige lingi ja ka enam-vähem tervikliku vastuse.
Jah see tootja on Lamborghini. Koos Bimotoga arendanud nad siis mootorratta teemat. Tootmine oli peale Itaalia ka Prantsusmaal ja mootoriks kasutati Kawasaki 750, 900 ja 1000 cm³ mootorit.
Päris huvitav ratas võis olla. Tõenäoliselt nad hetkel suht rariteetsed rattad ja lihtsalt kuskilt lehe müügikuulutuste rubriigist neid ei leia.
Vein on kunagise asutaja hobi. Traktorite kohapealt nii palju, et kunagi tekkis neil meestel omavahel nagelemine ja Enzo ütles midagi sarnast, et Ferruccio ei oska midagi peale traktorite ehitada. Ferruccio seevastu näitas, et ka tema tehtud sportautod ei ole sugugi kehvad, nad igati pakkunud tõsist konkurentsi Ferrarile.

Andrez - sinu kord siis küsimus esitada :D
Viimati muutis puhh, 16 Mär 2006, 11:53, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

sang
Postitusi: 1796
Liitunud: 18 Veebr 2004, 11:01

Lugemata postitus Postitas sang »

krt, tarbijate eksitamine :twisted:

- F. Lamborghini ei ole Ferrari käe all töötanud

- Lamborghini oli tuntud traktoritootja ja autospordihuviline, kui E. Ferrari talle nähvas, et mida teab traktoritootja sportautodest. Suurest vihast hakkaski Lamborghini ka sportautosid tootma

vt http://lamborghinicars.tripod.com/history.html

Seda lugu ma teadsin juba ammu ja kui küsija ei oleks fakte segamini ajanud, oleks mul õige vastus ammu käes olnud. Kogu au ja kuulsus läks kuhugile mujale :( Nutt ja hala :cry:
Kasutaja avatar

puhh
Postitusi: 543
Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
Tsikkel: 90º V2
Asukoht: lapikese keskpaik
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas puhh »

vabandused ette ja taha isand Sanga ees. Natuke korrigeerisin oma kokkuvõtet. Miskipärast mul meeles kunagisest eesti keelsest autoajakirjast, et Ferruccio just Enzo käe all töötand. Aga mu oma viga, et kontrolli kõik üle.
Siiski mingit tarbijate petmist algses küsimuses ei olnud, vaid see tuli kokkuvõttes välja (ja vahepeal ka korra :oops: :oops: ).
Kasutaja avatar

tali
Postitusi: 1404
Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 12 korda

Lugemata postitus Postitas tali »

Siia juurde meenub nüüd veel seline tore asi, et kui Hr. Lambo käest küsiti kord tema sportautode kohta, siis vatas ta midagi sellist, et te tulge parema ja maitske minu veine... :)
18-aastane pereliige: "Äratuse helin on see n..ss, mis sul magada ei lase". :)
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
Kasutaja avatar

Andrez
Postitusi: 513
Liitunud: 05 Mai 2004, 09:30
Tsikkel: KTM 990 Supermoto
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Andrez »

Küsimus siis:
Milline tuntud tsiklitootja üritas 70-ndate lõpus GP sarjas lõpetada 500cm2 klassis 2T mootorite domineerimise? Millised olid need noorte inseneride poolt kasutusele võetud "imelahendused" nende 4T mootoril?
Kasutaja avatar

puhh
Postitusi: 543
Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
Tsikkel: 90º V2
Asukoht: lapikese keskpaik
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas puhh »

Kas see ei olnud mitte Honda, kes soovis neljataktilise mootoril natuke muuta kolbe. Nimelt lõid nad ovaalsete kolbidega mootori.
http://world.honda.com/history/challeng ... tonengine/
Kasutaja avatar

Andrez
Postitusi: 513
Liitunud: 05 Mai 2004, 09:30
Tsikkel: KTM 990 Supermoto
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Andrez »

Njahh, ega ei lootnudki, et see eriti keeruline on... vastus õige. Igatahes muljetavaldav lugu :D
Kasutaja avatar

puhh
Postitusi: 543
Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
Tsikkel: 90º V2
Asukoht: lapikese keskpaik
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas puhh »

annaks võimaluse kellegil teisel küsimus püstitada. Ajanappus ei võimalda huvitavat küsimust püstitada (eelkõige ise täpselt vastus välja uurida :D :oops: ).
Kasutaja avatar

sang
Postitusi: 1796
Liitunud: 18 Veebr 2004, 11:01

Lugemata postitus Postitas sang »

Mõned küsimused jälle üle mõne aja

1. Mis tsiklimargiga on tegu: asutati 1902, sai nime asutaja järgi ja läks juba 1913 pankrotti. Siiski äratati mark peatselt uuesti ellu. Silma paisteti eelkõige sporttsiklite tootmisega. II maailmasõja ajal toodeti sõjaväele üle 100 tuhande tsikli, 40-50ndatel ruuliti võidusõidus. Äri hakkas ära vajuma 1970ndatel, vahetusid omanikud, aga tõusu enam ei järgnenud. 1980ndatel tegutseti edasi väikesemahuliselt, toodeti vähesel määral politseitsikleid ja muid eriseeriaid ning arendati võidusõiduprojekte. Vaatamata väiksele eelarvele suudeti siiski võita kodused meistrivõistlused aastal 1989 ja hakati valmistuma suuremaks tagasitulekuks ning siirdumiseks GP500 sarja (tol ajal kandis nime F1). Siiski pidid investorid pettuma ja 90ndate alguses kuulutati välja järjekordne pankrot. 2003. aastal ostis kaubamärgi üles üks ameeriklane, tänaseks on tal valminud pre-production mudel ja loodab seeriatootmist alustada järgmise aasta esimeses pooles.

Margi algset asukohariiki ei ütle, muidu arvate liiga kiiresti ära:)


2. Küsin tsiklitüüpi. Selline tsiklitüüp oli enduurokate eelkäija eelkõige just USAs (Euroopas oli haruldane). Eelmise sajandi 20-60ndatel võisteldi sellistega erinevatel maastikuvõistlustel ja kõrberallidel. Iseloomulikeks tunnusteks olid nublulised rehvid ja kõrgemale tõstetud summutid. Tänapäeva mõistes on tegu Dual-Sport tsiklitega. Tüübinimi on inglisekeelne.

3. lihtsalt üks pakkumise-äraarvamise-spekulatiivse kallutatuse ja üldse mitte absoluutsele tõele pretendeeriv küsimus kah sekka:) Nimelt viibisin hiljuti ühe nädalakese Roomas. Seal juba (meie mõistes) suur suvi ja kõik kohad kaherattalisi täis. Valdavad on sealkandis loomulikult rollerid. Aga küsimus: nägin nädala aja jooksul umbes-täpselt võrdses koguses nelja tuntud tootja tsikleid. Nimeta neli marki, mida minu arvates esineb Roomas umbes võrreldaval arvul. Vihje: nädala peale nägin igaüht neist umbes kümme või natuke vähem kordi.

bezdomn6i
Postitusi: 117
Liitunud: 02 Sept 2005, 21:25
Tsikkel: SR500
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas bezdomn6i »

pakun:

1. Norton

2. scrambler

3. see on nüüd küll jumala huupi aga... aprilia, cagiva, honda, piaggio?
arvan et kohapeal toodetavad peaks ülekaalus olema ja ilmselt sellised pisemad rattad...
Kasutaja avatar

poison
Mode
Postitusi: 1004
Liitunud: 03 Veebr 2004, 12:49
Tsikkel: sporta 1200
Asukoht: Rapla
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 12 korda

Lugemata postitus Postitas poison »

1. indian
2. dirt-bike
3. ei arva
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Ajaviiteks...”