44. leht 46-st

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 23 Apr 2021, 22:43
Postitas RasmusL

Tagavelg freesitud


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 26 Apr 2021, 12:44
Postitas RasmusL

Velg valmis ning koos muude jubinatega anodeerimisse.


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 08 Mai 2021, 20:04
Postitas RasmusL

Mõned uued jupid parandamaks performancet. Cooleri kärg vesiplenumi jaoks ning turbole väiksem kuumakoda parema spool-upi tarvis.


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 09 Mai 2021, 08:56
Postitas VKask

Nii puhtalt spekuleerimise mõttes, kaua pink seda velge välja voolis? Ega ära ei kaalunud enne-pärast?


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 09 Mai 2021, 12:21
Postitas RasmusL
VKask kirjutas: 09 Mai 2021, 08:56

Nii puhtalt spekuleerimise mõttes, kaua pink seda velge välja voolis? Ega ära ei kaalunud enne-pärast?

Kaheltpoolt kokku ca 40-50min + setup. Kaalunud pole aga väga palju läks kergemaks peale lõikust. Võrreldes esiveljega sai rohkemgi alumiiniumi minema kraabitud just nende karbon labade alt.


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 25 Mai 2021, 17:00
Postitas RasmusL

Vaikselt hakkab asi kokku saama, velg veel tulla anoodist ning esimene offset hammakas teha.


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 27 Mai 2021, 16:48
Postitas RasmusL

Punased detailid annavad kena effekti


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 05 Juun 2021, 17:42
Postitas RasmusL

Lasen amperil veel terve esiotsa sisse scannida, tuli mõte teha uued ülikerged prillid ja ilma näidikute kohata kuna neid enam vaja ei lähe. Hetkel pilt aga taguotsast


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 05 Juun 2021, 22:22
Postitas cossie

Ja miks näidikuid enam vaja ei lähe?


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 06 Juun 2021, 14:02
Postitas RasmusL
cossie kirjutas: 05 Juun 2021, 22:22

Ja miks näidikuid enam vaja ei lähe?

Ecu-l bluetooth millega ühendub telefoniga mis quadlockiga lenksu küljes. Telf näitab ära kõik vajalikud näidud seoses mootoritööga+ kiirus jne


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 06 Juun 2021, 14:41
Postitas ranel
RasmusL kirjutas: 06 Juun 2021, 14:02
cossie kirjutas: 05 Juun 2021, 22:22

Ja miks näidikuid enam vaja ei lähe?

Ecu-l bluetooth millega ühendub telefoniga mis quadlockiga lenksu küljes. Telf näitab ära kõik vajalikud näidud seoses mootoritööga+ kiirus jne

Julge mees, kui ehitada nutitelefoni peale üle. Mõtle, mis 10a tagasi olid süsteemid. Ma eeldan, et seda ratast pole sul kunagi plaan müüa.


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 06 Juun 2021, 16:21
Postitas Tuuletallaja
RasmusL kirjutas: 06 Juun 2021, 14:02
cossie kirjutas: 05 Juun 2021, 22:22

Ja miks näidikuid enam vaja ei lähe?

Ecu-l bluetooth millega ühendub telefoniga mis quadlockiga lenksu küljes. Telf näitab ära kõik vajalikud näidud seoses mootoritööga+ kiirus jne

Ülevaatusele lähed ka telefoniga..?


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 06 Juun 2021, 16:39
Postitas RasmusL
Tuuletallaja kirjutas: 06 Juun 2021, 16:21
RasmusL kirjutas: 06 Juun 2021, 14:02
cossie kirjutas: 05 Juun 2021, 22:22

Ja miks näidikuid enam vaja ei lähe?

Ecu-l bluetooth millega ühendub telefoniga mis quadlockiga lenksu küljes. Telf näitab ära kõik vajalikud näidud seoses mootoritööga+ kiirus jne

Ülevaatusele lähed ka telefoniga..?

Kas ülevaatus keelab digitaalsed näidikud ?


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 06 Juun 2021, 17:25
Postitas Tuuletallaja

No kui eraldi "statsionaarse" ekraani paned, peaks kõigile sobima aga telefoniga vehkimise peale hakkab mõni ahv raudselt pröökama :bsmile: .


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 06 Juun 2021, 19:16
Postitas RasmusL
Tuuletallaja kirjutas: 06 Juun 2021, 17:25

No kui eraldi "statsionaarse" ekraani paned, peaks kõigile sobima aga telefoniga vehkimise peale hakkab mõni ahv raudselt pröökama :bsmile: .

Eks ta nii võib olla küll jah kui tahetakse vinguda. Eestis ju kombeks ülevaatusel tegutsejatel mõelda välja omi seadusi. Mulle näiteks öeldi, et tagumised kellermanni suunatuled ei sobi liiklusesse. Oleks tegelikult aeg nendel sügaval nõukaajas elanud ülevaatajatel vaikselt oma teed minna.


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 06 Juun 2021, 19:17
Postitas RasmusL
ranel kirjutas: 06 Juun 2021, 14:41
RasmusL kirjutas: 06 Juun 2021, 14:02
cossie kirjutas: 05 Juun 2021, 22:22

Ja miks näidikuid enam vaja ei lähe?

Ecu-l bluetooth millega ühendub telefoniga mis quadlockiga lenksu küljes. Telf näitab ära kõik vajalikud näidud seoses mootoritööga+ kiirus jne

Julge mees, kui ehitada nutitelefoni peale üle. Mõtle, mis 10a tagasi olid süsteemid. Ma eeldan, et seda ratast pole sul kunagi plaan müüa.

Ma ei saand pihta nüüd sellele jutule, äkki täpsustaksid :mrgreen:


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 06 Juun 2021, 21:41
Postitas ranel
RasmusL kirjutas: 06 Juun 2021, 19:17
ranel kirjutas: 06 Juun 2021, 14:41
RasmusL kirjutas: 06 Juun 2021, 14:02
cossie kirjutas: 05 Juun 2021, 22:22

Ja miks näidikuid enam vaja ei lähe?

Ecu-l bluetooth millega ühendub telefoniga mis quadlockiga lenksu küljes. Telf näitab ära kõik vajalikud näidud seoses mootoritööga+ kiirus jne

Julge mees, kui ehitada nutitelefoni peale üle. Mõtle, mis 10a tagasi olid süsteemid. Ma eeldan, et seda ratast pole sul kunagi plaan müüa.

Ma ei saand pihta nüüd sellele jutule, äkki täpsustaksid :mrgreen:

See eeldab, et ka 10a pärast telefoni soft selle bluetooth seadmega ühilduv on. Praegusel ajal, kus pm jõuga sunnitakse uusi telefone osta läbi igasugu tarkvarauuenduste ja läpakate akud teatud tsüklite järel suretatakse ära, siis ma kardan, et lõpuks oled sa lihtsalt sellega hädas. Lisaks paneme juurde, et telefonid ikka muutuvad ajas ja isegi Eesti olematu päike paneb telefone üle kuumenema.


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 06 Juun 2021, 22:19
Postitas RasmusL
ranel kirjutas: 06 Juun 2021, 21:41
RasmusL kirjutas: 06 Juun 2021, 19:17
ranel kirjutas: 06 Juun 2021, 14:41
RasmusL kirjutas: 06 Juun 2021, 14:02

Ecu-l bluetooth millega ühendub telefoniga mis quadlockiga lenksu küljes. Telf näitab ära kõik vajalikud näidud seoses mootoritööga+ kiirus jne

Julge mees, kui ehitada nutitelefoni peale üle. Mõtle, mis 10a tagasi olid süsteemid. Ma eeldan, et seda ratast pole sul kunagi plaan müüa.

Ma ei saand pihta nüüd sellele jutule, äkki täpsustaksid :mrgreen:

See eeldab, et ka 10a pärast telefoni soft selle bluetooth seadmega ühilduv on. Praegusel ajal, kus pm jõuga sunnitakse uusi telefone osta läbi igasugu tarkvarauuenduste ja läpakate akud teatud tsüklite järel suretatakse ära, siis ma kardan, et lõpuks oled sa lihtsalt sellega hädas. Lisaks paneme juurde, et telefonid ikka muutuvad ajas ja isegi Eesti olematu päike paneb telefone üle kuumenema.

Jutus on iva sees küll jah. Samas mõtlesin jättagi aind selle ratta jaoks oma vana S10 samsungi kasutakski toda puhtalt näidikuna. Samas peab meeles hoidma see koguaeg küljest ära keerata, kui kusagile parkima jätta :mrgreen: Teine variant oleks loomulikult mingisugune veekindel lcd näidik nagu on igasugustel race autodel, aga mul pole õrna aimugi milline sobiks.


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 17 Juun 2021, 16:58
Postitas RasmusL

Väikesed edusammud, tagumine osa valmis, ette vaja veel hammakas freesida. Siis vean ratta tagasi tartusse ning teen täiesti uue kollektori, et ei peaks nende õli tagastus pumpadega nussima ning samuti teen väiksemast torust, peaks spooli oluliselt parandama. Samuti sai tellitud Ducati panigale lisaradikas mille tuunin ümber ja lisan kusagile esiratta taha orig radika alla, et tõsta jahutus efektiivsust kuna sellega probleem olnud alati. Vahepeal sai uuel väiksemal kuumakojal tehtud flantsi vahetus ning Lumitera OÜ kattis keraamikaga, uus kollektor samuti plaanis keraamikaga katta. Vesiplenumi valmistamine saab olema paras peavalu aga vast saame hakkama, siiani nagu midagi tegematta pole jäänud. Ilusat suve ning ohtralt kilomeetreid kõigile :bsmile:


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 23 Juun 2021, 15:15
Postitas RasmusL

Väike kork võlli otsa, et pask sisse ei läheks. Käisin üleeile rattal järel ja vedasin ta tagasi Tartusse enda juurde. Alustame varsti siis uue kollektori tegemisega ning lisaradika(te) paigaldusega. Stay tuned :wink:


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 25 Juun 2021, 12:28
Postitas nolev
RasmusL kirjutas: 06 Juun 2021, 19:16
Tuuletallaja kirjutas: 06 Juun 2021, 17:25

No kui eraldi "statsionaarse" ekraani paned, peaks kõigile sobima aga telefoniga vehkimise peale hakkab mõni ahv raudselt pröökama :bsmile: .

Eks ta nii võib olla küll jah kui tahetakse vinguda. Eestis ju kombeks ülevaatusel tegutsejatel mõelda välja omi seadusi. Mulle näiteks öeldi, et tagumised kellermanni suunatuled ei sobi liiklusesse. Oleks tegelikult aeg nendel sügaval nõukaajas elanud ülevaatajatel vaikselt oma teed minna.

Asi ju tegelikult väga OK ja tegemisel palju vaeva nähtud. Kahtlustan samuti, et ülevaatusel saab probleeme olema ja see ei ole seotud nõuka ajast pärit ülevaatajate või nende poolt väljamõeldud "oma seadustega". Neil on korrad ja juhendid, milest peavad kinni pidama. Kui ei pea, siis on sanktsioonid kerged tulema, isegi kuni ülevaatuspunkti sulgemiseni. Neil seal mitmed kaamerad üleval. Kunagi ehitasid kaks autoremonti õppinud kutti ühele autole tõstetavad uksed. Töötasid hästi ja visuaalis oli ka päris äge aga seda esimese ülevaatuseni ja tuli vanad uksed tagasi installeerida. Ei oska küll kindlalt väita aga ilmselt tasub uurimist, kas selliste muudatuste jaoks (lai velg ja rehv, uus kiige jne) peaks taotlema ümberehituse loa, et hiljem mitte jamadega silmitsi olla. Ma arvan, et MNT annab piisavalt adekvaatse vastuse. Tore oleks, kui suure vaeva tulemusena sündinud kunstiteos saaks ka legaalselt tänavakilomeetreid mõõta.


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 25 Juun 2021, 15:34
Postitas - - - -
nolev kirjutas: 25 Juun 2021, 12:28

Tore oleks, kui suure vaeva tulemusena sündinud kunstiteos saaks ka legaalselt tänavakilomeetreid mõõta.

Kohe kohe on mul ees ooatamas ümberehituse legaliseerimise protsess. 1995 aasta GSXF sai kolmeosalised veljed ja 330 laia rehvi (ühepoolse kiigega). Kõik ostudokumendid, kiige joonised ja kergemad tugevusarvutused on olemas aga eks paistab, mis saama hakkab. :bsmile:


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 25 Juun 2021, 17:14
Postitas yeekim

Hoi!

Vähemalt tartus sõidab üks selline must, 300+ teerull ringi...


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 05 Juul 2021, 18:41
Postitas RasmusL

Uus 1” toruga rst kolle peaaegu valmis, hetkel käib töö sisselaske plenumi kallal, mis tuleb küll väga ”omapärane” ja disainilt mitte just kõige ideaalsem, kuid vahest tuleb tingida disainis, et saada ikkagi töötav asi.


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 06 Juul 2021, 15:56
Postitas Irual

Heitgaaside torustiku kohta - miks pole kasutatud eelpainutatud torude juppe? Kas küsimus on gaaside paremas voolamises sirgest torust lõigatud seibidest koostatud väljalaskes või pole sobiva läbimõõduga/materjalist paintatud toru olnud võtta?

Suurepärane projekt (w)

Edu, L


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 07 Juul 2021, 00:10
Postitas RasmusL
Irual kirjutas: 06 Juul 2021, 15:56

Heitgaaside torustiku kohta - miks pole kasutatud eelpainutatud torude juppe? Kas küsimus on gaaside paremas voolamises sirgest torust lõigatud seibidest koostatud väljalaskes või pole sobiva läbimõõduga/materjalist paintatud toru olnud võtta?

Suurepärane projekt (w)

Edu, L

Titaanpõlvi on saada küll usas, aga see hetk täpselt olidki need pie-cutid riiulis ja ausaltöeldes ma neid tahtsingi, minumeelest teeb välimust ägedamaks. Lõppkokkuvõttes muidugi kallim variant just töötundide näol. Tore, kui projekt meeldib, eks varsti saab jälle huvitavaid juppe näha, leiutamine käib hetkel pm igapäev 😀


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 08 Juul 2021, 22:34
Postitas RasmusL

Mõningad pildid tehtud töödest. Veekärg leidis omale koha, plenum ning kolle said valmis. Viin need koos turbo külmakojaga musta keraamikaga katmisesse. Vee osa ei saand lõpuni teha, kuna ei leia keevitatavat radika korgi kraed ja mishimoto pilukad pole ka teele pand. Efr-i orig bov sai väljavahetatud turbosmarti oma vastu.


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 16 Juul 2021, 09:00
Postitas TiitX11

Äge pill. Kas mõni originaalosa on veel rattal? :D Oma vabalthingaval cruiseril sain järgmised numbrid dynos: 133HJ 4750p/min ja 218NM. Piiraja on 5000-le originaalis. Plaan piirajat tõsta 5200-5300-le. Keegi ei tea palju see mootor kannatab, V ei ole rida ja 5200 on isegi sõiduautodel madal näitaja. :D


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 16 Juul 2021, 21:15
Postitas RasmusL
TiitX11 kirjutas: 16 Juul 2021, 09:00

Äge pill. Kas mõni originaalosa on veel rattal? :D Oma vabalthingaval cruiseril sain järgmised numbrid dynos: 133HJ 4750p/min ja 218NM. Piiraja on 5000-le originaalis. Plaan piirajat tõsta 5200-5300-le. Keegi ei tea palju see mootor kannatab, V ei ole rida ja 5200 on isegi sõiduautodel madal näitaja. :D

Olen õnneks jõudnud sinnamaale, et vist ainult raam on originaal, kuigi tollelgi on natuke teatud kinnitusi muudetud ja saba uuesti tehtud. ( sellel raamil eraldi lahtikäivat sabaraami pole)


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 16 Juul 2021, 21:17
Postitas RasmusL

Lumitera OÜ teeb ikka fantastilise kvaliteediga keraamilist värvimist. Soovitan soojalt kõigile. Instagramist leitav nimega Lumiteraprecisioncoatings .