aeroks kirjutas:
Jap, oleks võinud ka kiirendada, aga ei hakanud igaksjuhuks
Vähemalt sain selliste autodega ühele videole
SSM kirjutas:aeroks kirjutas:Jap, oleks võinud ka kiirendada, aga ei hakanud igaksjuhuks
![]()
Vähemalt sain selliste autodega ühele videole
Parem oli ja, et ei kiirendanud, oleksid autojuhtidel margi täis teinud ning ise rõõmsa näoga neist möödunud
minim2gnus kirjutas:SSM kirjutas:aeroks kirjutas:Jap, oleks võinud ka kiirendada, aga ei hakanud igaksjuhuks
![]()
Vähemalt sain selliste autodega ühele videoleParem oli ja, et ei kiirendanud, oleksid autojuhtidel margi täis teinud ning ise rõõmsa näoga neist möödunud
Selleks see pill ju tehtigi :
Subscribeda võib ka jne...
See lihsalt suht lamp video kokku pandud eilsest trennist, aga jah
Valga Stunt Show´l käidud ja kuidagi võiimas tunne on, oli väga tore, tänan kõiki, kes vaatama tulid !!!
Väga mõnus oli (Y)
Sain ka proovida sõita selle pilliga.Uskumatult hea tõmme ikka selle kubatuuri kohta.
Hull relv oli küll. 25kw võis sel relval olla küll, põhja ei julgenud väänata
Kui smashile paneme pitiga mul joonele
Sel on tavaline Malossi 70cc silinder ja see puhub 20 plus kW välja ? kindel
?
Ei taha küll hoobelda aga aastaid tagasi panin 70cc MHR mootoriga Apriliaga joonele oma 140cc pitbike ja juhtus nii et kui pea lenksualla tõmbasin sai kotti ka .4 grammised rullid olid tal ka,kui see midagi ütleb ei tea
.
Drone kirjutas:Sel on tavaline Malossi 70cc silinder ja see puhub 20 plus kW välja
? kindel
?
Sellel on ju MHR, mitte Malossi Sport, minu spordist puhkus isegi sutsu üle 12HP välja... Siin MHR, koos kogu vajalikuga niiet peaks kusagil 20 heppa juures olema küll, kilowattides... vaevalt , aga mine sa tea
andrezoo9 kirjutas:Ei taha küll hoobelda aga aastaid tagasi panin 70cc MHR mootoriga Apriliaga joonele oma 140cc pitbike ja juhtus nii et kui pea lenksualla tõmbasin sai kotti ka
.4 grammised rullid olid tal ka,kui see midagi ütleb ei tea
.
Oleks paar g'd raskemad ta sinust möödunud kaa
Ei tea kas on 10 või 20 hobust, aga kas see mind kotib, palju on numbriline väärtus? Ei koti !
peaasi, et oleks mõnus kiirendus ja tõmme ja, et kannataks stuntida. Praegu on pill isegi nata liiga võimas stuntimiseks, aga elab üle, rohkem harjutamist ja on väga hea. Saage juba rahu nendest KW´dest ja Hp´dest
SSM kirjutas:Ei tea kas on 10 või 20 hobust, aga kas see mind kotib, palju on numbriline väärtus? Ei koti !
.....
Loe oma esimesed postitused uuesti läbi ja kirjuta, kas "kotivad, või ei koti need kilowatid"
yeekim kirjutas:SSM kirjutas:Ei tea kas on 10 või 20 hobust, aga kas see mind kotib, palju on numbriline väärtus? Ei koti !
.....Loe oma esimesed postitused uuesti läbi ja kirjuta, kas "kotivad, või ei koti need kilowatid"
Alguses ehitades kottis, enam mitte kuna neid on piisavalt
mart211 kirjutas:yeekim kirjutas:SSM kirjutas:Ei tea kas on 10 või 20 hobust, aga kas see mind kotib, palju on numbriline väärtus? Ei koti !
.....Loe oma esimesed postitused uuesti läbi ja kirjuta, kas "kotivad, või ei koti need kilowatid"
Alguses ehitades kottis, enam mitte kuna neid on piisavalt
Mart täpselt niii oligi, algul Camexist öeldi, et 25kw, siis mõtlesin oh päris hull, aga kui nüüd pill perse all liigub on mul suht suva palju neid numbreid on, kuna liigub vägagi hästi...
http://fotoalbum.ee/photos/kenor/sets/1289369
Pildikraami ka
karla82 kirjutas:Ja mis siis halba juhtub kui ta liikluses osaleb. Kordades hullemad on need tsiklimehed kes arvavad, et on kõvad sõitjad kuid ei jaga sõitmisest tuhkagi. Vähe on tänapäeval selliseid noori kellele tsikli kallal nokitsemine huvi pakub.
+1
Alustasin ise ka meesteratta raamile ehitatud D5 mootoriga ,mille igal õhtul keldris maha võtsin(peitsin ema moosipurkide taha ära),et isa teada ei saaks.Vanust oli vist 12+ ja piduriks ainult jalgratta tagajooksu sees olev pidur.Kui peas õiged mõtted,siis üldjuhul ei peaks midagi juhtuma,seda enam et teemaalgatajal load(ehk luba liikluses osalemiseks) olemas.Ja see ilkumine rollu teemal on kohatu,on ka tanki mootoriga tsikkel ehitatud,ega see siis sellepärast veel tank pole.
EDU noorele mehele
Tänan, edu on vaja
Uus kanal, uus video
Like, share and subscribe
Oehh, teema on vähekene unarusse jäänud (:
Aga ega ei olegi väga soovi postitada, koguaeg lendab heit kaela
Väike mees lüüakse ikka suurte meeste seest välja
Aga vahepeal sai Supermoto üritustel kaasa löödud, Rollerite klassis, Tartust tõin koju 2. koha ja Tabasalu kardirajalt 1. koha
Võib rahule jääda, aga vaja nii stundi kui ka võidusõidu jaoks pilli kõvasti timmida, Pidurid välja vahetada, 12 tolli ratas taha, uued amordid ja vähe võimsam lenks+ lenksukõrgendus.
Täna sai ka Kuma sünnipäeval vähe trikke tehtud (:
kenad medalid! väga tubli!
mõtlen et üldsus januneb dynograafiku järgi - oled ehk mõelnud pingis reaalse performance ära mõõta?
Maccaroni kirjutas:kenad medalid! väga tubli!
mõtlen et üldsus januneb dynograafiku järgi - oled ehk mõelnud pingis reaalse performance ära mõõta?
Plaan on olnud tiir Tartus ära käia ja arvatavasti enne järgmist hooaega teen selle ka ära
Äkki oleks sul mõistlik minna üle juba suuremale masinale?
zidmänn kirjutas:Äkki oleks sul mõistlik minna üle juba suuremale masinale?
Oligi plaan 600´se peale minna, näiteks F4´ja vms, aga kuna rolleriga läks Supermotos nii hästi, isa oli rahul, sponsorid olid rahul, siis sõidan veel ühe aasta rolleriga arvatavasti.
Jah, oli mõistlikum minna üle suurema pilli peale
Pill elab taas! Rohkem infot: www.fb.com/kenorstunt
Kaks võistlust selja taga, esimesel võistlusel Bikernieki´s (01.05.14)
oli probleemiks rehvi valik, esiamordi halb töö ja see, et sain rolluga ca 4 km enne võistlusi aind sõita.
Tulemus polnud küll kõige parem, aga sõita sai ja kogemusi, mis ongi peamine
Täna sai käidud Riga333´e peal.
Hommik algas sitasti, sest GPS pani veica mööda
Aga jõudsime kohale ja ajasõidus aeg polnud küll kõige parem (9´s 12´st), aga tundsin, et täna tuleb midagi,
esimeses sõidus parandasin oma aaega ca 3 sekundit (esiotsa vennad parandasid 1) niiet jõudsin ette poole, aga eelviimasel ringil läks tagaots alt ära ja panin pikali, lõpetasin siiski üheksandana.
Teine sõit:
Jube märg rada ja vihma sadas juurde, slikkidega oli äärmiselt libe, aga siht oli üks, sõita lõpuni, mitte kukkuda.
Selle ma ka saavutasin, sõitsin stabiilselt, rahulikus tempos ja sellise stiiliga saavutasin teise sõidu viienda koha, (Aegu arvestades 4´jas aeg)
Kokkuvõttes 6´s koht
http://instagram.com/stuntracing9
Offical instagram.
Hakkan aktiivselt sinna enda tegemistest pilte lisama.
I will be regulary posting different pictures about my activities there.
Like and follow