Re: Tsikliga tööle! 7. mai 2010!
aga ma ei käinud tööl üldsegi, tulin tsikliga saaremaale hoopiski
aga ma ei käinud tööl üldsegi, tulin tsikliga saaremaale hoopiski
tulen praegu helsinkist ja kui vaatan illuminaatorist väljas olevat ilma ei tahaks siit laeva pealt üldse rattaga maha sõita ja veel enam sadamast rkvre, aga noh... mootorratturi elu ei peagi kerge olema
H.P kirjutas:Täna üks selle kevade kehvemaid ilmasid ja tööjuures rekordarv tsikleid parklas
Mis sellel ilmal täna nii väga viga oli? Lörtsi ju ei tulnud ja ,,hullult,, soe oli ka hommikul +6C
Hoopis ,,lahedam,, on sõita, kui hommikul -0,5C kuni - 4C siis pead paremat kätt ikka üsna hästi kontrollima!
andre460 kirjutas:H.P kirjutas:Täna üks selle kevade kehvemaid ilmasid ja tööjuures rekordarv tsikleid parklas
Mis sellel ilmal täna nii väga viga oli?
Lörtsi ju ei tulnud ja ,,hullult,, soe oli ka hommikul +6C
![]()
Hoopis ,,lahedam,, on sõita, kui hommikul -0,5C kuni - 4C siis pead paremat kätt ikka üsna hästi kontrollima!
Ei ole mind siiani heidutanud ei külmakraadid ega lumi-lörts aga tänahommikune lausa veesein ei jätnud muud võimalust, kui valida auto
täna polnud paha.. mõned päevad tagasi oli tallinnas suht haige ilm.
naine ajas hommikul üles, et vaja tööle minna.. ütlesin läbi une, et ma lähen rattaga. ärkasin tunnike hiljem, kiirelt riided selga ja siis alles vaatasin aknast välja. täna ei vettinud isegi kindad väga läbi
Õnneks jätsin eile motika tööle ja tulin autoga koju. Täna oli kuidagi mõnus tööle sõita ja kaherattaline sõber ootas juba ees. Hakkas teisest kahju ja tulin taas autoga koju. Sellise hullu ilmaga parimat sõpra polnud südant piinata.
Space kirjutas:Õnneks jätsin eile motika tööle ja tulin autoga koju. Täna oli kuidagi mõnus tööle sõita ja kaherattaline sõber ootas juba ees. Hakkas teisest kahju ja tulin taas autoga koju. Sellise hullu ilmaga parimat sõpra polnud südant piinata.
Tsikkel on projekteeritud ja ehitatud sõitmaks ka vihmase ilmaga
Space kirjutas:Õnneks jätsin eile motika tööle ja tulin autoga koju. Täna oli kuidagi mõnus tööle sõita ja kaherattaline sõber ootas juba ees. Hakkas teisest kahju ja tulin taas autoga koju. Sellise hullu ilmaga parimat sõpra polnud südant piinata.
ära süüdista tsiklit. äkki ise oled suhkrust mees?
dubweiser kirjutas:Space kirjutas:Õnneks jätsin eile motika tööle ja tulin autoga koju. Täna oli kuidagi mõnus tööle sõita ja kaherattaline sõber ootas juba ees. Hakkas teisest kahju ja tulin taas autoga koju. Sellise hullu ilmaga parimat sõpra polnud südant piinata.
ära süüdista tsiklit. äkki ise oled suhkrust mees?
No natuke jah! Minu jaoks motikas puhtalt transa vahend kuivade ilmade korral. See on sama, et surfama ma alla 8-kraadise veega ei lähe
Ega "pool tundi" lahti riietuva äripartneri suhtes väga õnnelikud just ei olda. kuiv ilm võimaldab vähem mundrit
Kuna sõidan seitse päeva nädalas, siis minu jaoks täiesti tavaline päev, ei märganud ka liikluses mingit suuremat kaherattaliste võidujooksu. Nagu ikka, hommikul pühin sadula kuivemaks ning tuld.
Kuna siin teemas on juba mingil määral arutletud teemal "kas tsikkel on hobi või tarbesõiduk", siis ei hakanud uut teemat avama.
Tegin üleeile ühe otsa Viljandi-Tallinn-Viljandi. Ilm oli ilus, hoidsin vaimu valmis, et saab paljudele tsiklitele näppu visata . . . ja võta näpust - ei miskit. Täpset arvestust ma ei pidanud, aga umbes kolm tsiklit tulid Viljandi-Tallinn tee jooksul ette (tulin üle Imavere, seega suurem osa teest mööda Tallinn-Tartu maanteed), umbes kolme tsiklit nägin linna vahel ja tagasiteel tuli kohe linnast väljumise järel vastu üks suur chopper ja kusagil poole tee peal veeres minust mööda üks naked vmt, kaks inimest seljas. Kogu lugu.
Siit küsimus - kuivõrd rahvas kasutab tsiklit praktliste sõitude jaoks? Või on enamuse bikerite jaoks tsikkel eelkõige hobi?
Minu puhul on muidugi rõhk rohkem praktilise poole peal. Just sellepärast ma soetasin rolleri tüüpi kaherattalise ja panin suure tuuleklaasi ette, et vihm veidi vähem häiriks - seega oleks vähem põhjuseid autot eelistada.
Paraku mõnikord ei pääse auto eelistamisest mitte kuidagi. Lapsele lasteaeda autoga järgi ei lähe (ja hommikul ära ei vii). Ehituspoest tsemendikoti äratoomine on kah keerulisevõitu. Potilille äratoomine minul rolleri seljas on hea tahtmise juures võimalik, aga üpris lahe oleks vaadata, kui mõni bike-vend seda üritaks!
Kontorirott kirjutas:Kuna siin teemas on juba mingil määral arutletud teemal "kas tsikkel on hobi või tarbesõiduk", siis ei hakanud uut teemat avama. .....
Siit küsimus - kuivõrd rahvas kasutab tsiklit praktliste sõitude jaoks? Või on enamuse bikerite jaoks tsikkel eelkõige hobi?
Kuidas kellegile. Minule on tsikkel eelkõige hobisõiduk aga üritan kasutada võimalikult praktiliste sõitude jaoks. Suhe siis umbes 50/50 Peaks vist korviga tsikli muretsema, siis oleks küll igatpidi praktiline sõiduk Endale ka tundub, et sel aastal on tsikleid nagu vähem liikluses näha.
Mul ratas praktiline isend, sel hooajal juba üle 6000 kildi tulnud ning usun, et tõmban üldse kokku 15000 täis, sest Rumeenia reis veel tulemas. Alustasin sõitmist märtsi lõpust, mitmel korral miinusega teeleminek, tõsi, asfald ikka kuiv, kuid jahe. Rutskasoojendused on tänuväärt asjad, hoolitsevad selle eest, et käed soojas püsiks, kuigi sõrmeotsadolid ikkagi külmas.
Aris kirjutas:Kuna sõidan seitse päeva nädalas, siis minu jaoks täiesti tavaline päev, ei märganud ka liikluses mingit suuremat kaherattaliste võidujooksu. Nagu ikka, hommikul pühin sadula kuivemaks ning tuld.
+1
+1