Kasutatud krossika ost
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Re: Kasutatud krossika ost
Pean ennast sõidumeheks
Uudishimu tapab
-
- Postitusi: 134
- Liitunud: 11 Sept 2008, 17:51
- Tsikkel: Honda 900 CBF
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 4 korda
Re: Kasutatud krossika ost
-NoFear- kirjutas:Nonii, kas siin topicus peale 2stroketalibani ja Kovali mõni sõidumees ka on?
Või on siin rohkem õllemehedja niisama targutajad, kes oma 160 tunnise kolviga ringi lasevad
![]()
Mnee,6lut on ikke rohkem saanud juua see aasta kui krossikat peenestada,seega 6llemees,v6i krossikalduvustega 6llemees,äh,polegi vahet...
Re: Kasutatud krossika ost
-NoFear- kirjutas:Nonii, kas siin topicus peale 2stroketalibani ja Kovali mõni sõidumees ka on?
Või on siin rohkem õllemehedja niisama targutajad, kes oma 160 tunnise kolviga ringi lasevad
![]()
Mis su küsimuse mõte on Kasutatud krossika ostu teemas soovid saada vastuseid Gepalt või Tanelilt, kes on vaieldamatult sõidumehed
Nemad ei sõida uue rattaga 50 tundigi, mida nad sulle rääkida oskavad kasutatud krossikast. Nad ei vaheta oma rattal praegu ühtegi mutrit ilmselt ja head sõidumehed ei peagi seda tegema. Pigem võiksid küsida, kas siin on mõni nende mehhaanik foorumis.
Või on sul kahju sellest, et oled oma ratta kolvid 20 T tagant väljavahetanud ja kahetsed oma kulutusi taga
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
-
Teema algataja
-
Teema algataja
Re: Kasutatud krossika ost
ega jh oma rahakotti järgi võid sa seda teha jh
ma arvan et kui oiad oma suksut hästi vahetad õlisi , pesed filtreid regulaarselt ja vaheltad kolvi õige aegselt jne:Det siis ta peaks ikka tiba kauem vastu.
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: Kasutatud krossika ost
-NoFear- kirjutas:Nonii, kas siin topicus peale 2stroketalibani ja Kovali mõni sõidumees ka on?
Või on siin rohkem õllemehedja niisama targutajad, kes oma 160 tunnise kolviga ringi lasevad
![]()
Ja sa ise, kas maailmameistri tiitel juba paistab või näeme sinda AMA superkrossi sõitmas äkki
-
- Postitusi: 2036
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 105 korda
- Tänatud: 97 korda
- Kontakt:
Re: Kasutatud krossika ost
HRQ kirjutas:Tellisin just ühele KTM ile sellise peale ning ise ja mitmed sõbrad seda kasutavad. Kõik on väga rahul. Kui kellelgi soovi tellida, hooldada või infot vaja, siis küsige julgesti.
julgusest puudu ei tule - kumb siis peale läks, lühem või pikem? Ja miks mitte mõlemad?
-
- Kaupmees
- Postitusi: 655
- Liitunud: 18 Mai 2006, 11:51
- Tsikkel: Kawa KXF 250 MX / 450 SM
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Kasutatud krossika ost
bitter kirjutas:HRQ kirjutas:Tellisin just ühele KTM ile sellise peale ning ise ja mitmed sõbrad seda kasutavad. Kõik on väga rahul. Kui kellelgi soovi tellida, hooldada või infot vaja, siis küsige julgesti.
julgusest puudu ei tule
- kumb siis peale läks, lühem või pikem? Ja miks mitte mõlemad?
Konkreetsel siklil oli valida vaid ühte varianti.
ATV, Quad, Mootorrattad / varustus, tarvikud ja teenindus http://www.smx.ee
Re: Kasutatud krossika ost
Mida Kawasaki KX500 kohta arvata?
Kasutaks seda hobikorras, vahel rajal käimiseks, põhiliselt kütaks metsas.
Liigub neid üldse?
Varem olen kx250 (2T) sõitnud, väga hea masin oli minumeelest, super minekuga.
On see kx500 väga hull püss?
Või oleks mõistlik osta mõni 250 (2T)?
-
- Postitusi: 809
- Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
- Tsikkel: Suzuki RM250K8
- Kontakt:
Re: Kasutatud krossika ost
kui metsateedel kütta siis päris paras ratas,krossirajal vaja tugevalt kinni hoida võib väsitavaks muutuda . Ise sõitnud kunagi honda cr500 ga ja täitsa bro oli.Liivaradadel mõnusam sõita kui 250 ga aga see eest kõvale rajale väga ei kutsu sellise rattaga aga enduurotamiseks õigem ratas kui 250.
Muidugi selle ratta tootmine lõppes 90 date lõpuga ära,et võibolla juppidega veits tuuga.
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne
-
- Postitusi: 109
- Liitunud: 05 Mär 2008, 10:45
Re: Kasutatud krossika ost
Ise olen proovinud CR500, liivarajal tõesti ok, aga sellega metsa.... No anna andeks, enesetapuks on ka odavamaid võimalusi. Väsid veits ära, väike kontrollimatu nõks parema käega ja lendad vastu puud, hoidku jumal. See raibe ju raske ja ülijärsk, et seda kinni hoida on vaja kõva füüsilist . Raam on mõlemal pärit 80-te lõpust, KX pidi CR-st juhitavuselt igati maas olema, ka Avo Leok eelistas omal ajal Hondat. Mina igatahes ei soovita osta, juppe liigub oluliselt vähem, ratas ise raske ja mõnu saab tunda vaid sirgel teel.
Kui huvi säästu-250 vastu, võin pakkuda enda 98´oma koos korraliku jupitagavaraga - http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php/id=513491 .Hind ja jupikomplekt igati läbiräägitav.
-
- Postitusi: 134
- Liitunud: 11 Sept 2008, 17:51
- Tsikkel: Honda 900 CBF
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 4 korda
Re: Kasutatud krossika ost
S6itsin aastaid tagasi KX 500ga.Minek on j6hker,äkilisem kui praegused 450 rattad.Hakkab kiiresti käte peale,sidur käib raskelt,nii,et vasaku käe näpud lähvad ka kähku paksuks.Ratas on suht k6rge,päkad ulatuvad maha ainult.Käivitamine on t6sine tegevus,see ratas tahab,et rakendaksid kogu oma j6u ja massi.Gaasi m6istlikult kasutades saab s6ita ka vähese s6idukogemusega inimene,iseasi muidugi kui kiiresti,250 2T on kergem,madalam ja lihtsamini juhitav.Netis on näha olnud paari KX 500 myygis,järelikult veel liigub neid rattaid.
-
- Postitusi: 809
- Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
- Tsikkel: Suzuki RM250K8
- Kontakt:
Re: Kasutatud krossika ost
sellise võtaks isegi
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne
-
- Postitusi: 134
- Liitunud: 11 Sept 2008, 17:51
- Tsikkel: Honda 900 CBF
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 4 korda
Re: Kasutatud krossika ost
Kas sellel tsiklil on ka muud yhist KX500ga peale kirja kyljeplastikul?
Re: Kasutatud krossika ost
jäme kobra kirjutas:Kas sellel tsiklil on ka muud yhist KX500ga peale kirja kyljeplastikul?
No raam on ilmselt KX450F, aga asja tuum, mootor, on ikkagi KX500.
Uudishimu tapab
-
- Postitusi: 134
- Liitunud: 11 Sept 2008, 17:51
- Tsikkel: Honda 900 CBF
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 4 korda
Re: Kasutatud krossika ost
Sellisel juhul respekt!Miskit muud sumpakääru ka kasutatud,500l oli see tiba teise kujuga,sellist kooslust oleks huvitav proovida.
-
Teema algataja
Re: Kasutatud krossika ost
KX500 on ikka tunduvalt äkilisem kui KX450F. Füüsiliselt peab olema tugev, et seda masinat talitseda. Kui 2T krossikat metsas/vahel rajal sõitmiseks tahad, võta 250ccm. KX500 gaasiga peab väga ettevaatlik olema, piisab väikesest nõksust ja juba oled ladva peal. Sirgel teel on see muidugi hea aga katsu sa metsas sellist püssi kinni hoida.
Re: Kasutatud krossika ost
Miks ma vihkan niiväga KTM'e?? Oli küsimus, saate vastuse.
Aga ennem tahaksin rääkida natukene tulemuste vaatamisest. Et noorhärra tõmbas lahti FIM'i lehe jaa vaatas, et näe Barragan on KTM'iga esikolmikus ja Nagla vabsjee võitnud. Nüüd ma võtan siit lahti mingi suvalise Hiina Meistrikate kuradi lehe ja seal on yoo hun ja teised sellised hääldamatute nimedega mehed võitnud veel rohkem hääldamatute nimedega tsiklitega, kas ma pean neid siis kohe headeks ratasteks pidama???
Kõigepealt, toome välja asjad mis teevad heast mootorrattast hea mootorratta.
Mootor, mitte ainult kulumine ega ka tõmme, vaid läheneme asjale keerulisemalt, mis kasu on harrastajale mootorist mis käib ainult lõpust (KAWA, SUzu, KTM) või siis ainult algusest (Yamu) või on rohkem kasu mootorist, kus kogu moment on jaotatud ühtalselt keskelt lõpuni, mida saab üks harrastaja ka endahuvides märksa rohkem kasutada. Ja ärge hakakegi rääkima, et ma ükskord sirgepeal keerasin lahti.
Raam, MIKS mulle jälle KTM ei meeldi, kui sa nüüd võtad ja võrdled kahte raami, näiteks HONDA ja KTM'i oma, siis põhimõtteliselt HONDA on nagu Van Gogh ja KTM Picasso, üks on kunst, teine on aga suvaline sigrimigri. See, Van Gogh lausa kutsub endaga pöörama ja sõiduasendit õigeks tegema. Picasso aga jätab mulje, et ma olen hea, aga ise kah ei tea mispärast. Sest vaatame tõele näkku, iga loll võib ju öelda KTM meistrite ratas aga millise vaevaga need meistrid on tulnud. Rattray üritas 4 aastat tiitlit võita oma KTM'iga õnneks see aasta õnnestus, muidu oli iga aasta katki. Aga see ei ole vabandus ju ometi et Everts ise ütles ka et teeme sellest KTM nüüd ükskord mootorratta ja kaotame selle otse kiigele tagaamordi.
WP ja Õhlins ei ole head amordid. Öhlinsid olid head, aga seda mingi 6 aastat tagasi kui tulid oma UUE süsteemiga välja, kahjuks tehnika muutub 6 aastaga niipalju kordi paremaks et Öhlins on vana amort. Kuna KTM müüs nüüd ka WP maha siis ma ei teagi mis sellest amordist saab kuna, ka ktm pidavat muutuma lingisüsteemseks.
Siinkohal jõuamegi amortideni, SHOWA ja Kayaba on amrodid, WP, ÖHLINS ja muu cräpp mis "mootorratastele" alla pannakse on ongi cräpp.
Ja keegi siin rääkis ennem clikkerite keeramisest lühikesel ringil, hmm, kas teist keegi on kunagi mõelnud sellele et krossirada muutub, et kui hakkad hommikul trennis aktiivselt oma klikkereid keerama siis miks teises sõidus amordid kohe üldse töötada ei taha? Ja alati miskipärast just esiamort. Kas keegi teist on kunagi kuulnud sellisest asjast nagu "sag" midagi???
Jah, ja minu KTM vihkamine tuleneb sellest et see üks aasta millal ma temaga kokku puutusin oli üks kõige mustem aasta mu krossielus üldse, suvalised kukkumised keset sirget, kuna tagaamort tahtis kah tööle hakata ja lihtsalt viskas mind kuhugi suunas, hea kerge õlisidur, mis lambist hakkas õli välja ajama, ja tuhat muud pisiviga mis neil küljes on hakkasid mind niivõrd häirima et lolliks läksin. Samas aga on neil 2T mootorid väga head. Vähemalt tol ajal olid.
Ja KTM ise ütleb juba, KuradimaTüraMootorratas.
OK hetkel on kell 8:40 esmaspäeva hommikul ja ma tõesti ei taha enda nädalat rikkuda sellega et kõik ütlevad et KTM on hea ratas
-
Teema algataja
Re: Kasutatud krossika ost
Kasjok kirjutas:jäme kobra kirjutas:Kas sellel tsiklil on ka muud yhist KX500ga peale kirja kyljeplastikul?
No raam on ilmselt KX450F, aga asja tuum, mootor, on ikkagi KX500.
Service Honda on autor
http://www.servicehonda.com/kx500af.html
-
- Postitusi: 809
- Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
- Tsikkel: Suzuki RM250K8
- Kontakt:
Re: Kasutatud krossika ost
Ja KTM ise ütleb juba, KuradimaTüraMootorratas.
tegelt nagu tõlgitakse: Kodus tehtud mootorratas
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne
Re: Kasutatud krossika ost
värske kogemus 2007kawa kxf250 vs. 2008 KTM 250sxf
Kawa esiamort oli all nagu puuhobusel. Ja nii otse tehasest. ka kõige pehmemaks keeramine ei aidanud. 1/4 amordist jäi alt kasutamata ka siis, kui tekkis põhja löömise tunne.
KTM tehaseseade tundus märksa teisest puust. See juba töötas.
Minu, 68kg harrastaja jaoks oli selge vahe sees. Lisaks oli KTM paremini kontrollitav.
Mulle tundub, et on oluline vahe, kas ratast valib eesti top20 sõitja või harrastaja. Nõuded kiirendusele, amortidele jne on täiesti erinevad.
Niiet mõni siin võib KTM-i vihata, kuid minu on ta igasugusest sitast probleemideta välja toonud ja hoolimata väärkohtlemisest ka terveks jäänud.
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: Kasutatud krossika ost
mella kirjutas:värske kogemus 2007kawa kxf250 vs. 2008 KTM 250xcf
Kawa esiamort oli all nagu puuhobusel. Ja nii otse tehasest. ka kõige pehmemaks keeramine ei aidanud. 1/4 amordist jäi alt kasutamata ka siis, kui tekkis põhja löömise tunne.
KTM tehaseseade tundus märksa teisest puust. See juba töötas.Minu, 68kg harrastaja jaoks oli selge vahe sees. Lisaks oli KTM paremini kontrollitav.
Mulle tundub, et on oluline vahe, kas ratast valib eesti top20 sõitja või harrastaja. Nõuded kiirendusele, amortidele jne on täiesti erinevad.Niiet mõni siin võib KTM-i vihata, kuid minu on ta igasugusest sitast probleemideta välja toonud ja hoolimata väärkohtlemisest ka terveks jäänud.
Sa võrdled pisut erinevaid rattaid. Krossari ja enduuro amordisettingud ongi baasis päris erinevad.
Re: Kasutatud krossika ost
Mella, mis ajast sa amordi asjatundjaks oled hakanud, vabandust väljenduse eest aga palun tule keera minu amort kah paika. Sest mina ise seda ei saa. Sa ütled et amort on jäik, äkki oli hoog väike lihtsalt? Ja kuna Sul ktm seljas oli kah hoog väike ja tema tagaamort on liialt kõva, ja nagu füüsika ise juba ütleb, et kui kogu raskus on esirattale suunatud, tunduski see amort sulle kodusem
Ei sõima kedagi aeglaseks vaid lihtsalt juhin tähelepanu
-
Teema algataja
Re: Kasutatud krossika ost
Pole sellel KTM`il viga midagi, pigem on asi kiivri ja sadula vahel olevas tihendis.
Re: Kasutatud krossika ost
krt,mulle meeldib see teema siin millal te absoluutse tõeni jõuate ? milline ratas siis on parim ikkagi ?(vastan ise milline e.1 000 000 ongi parim ratas
) ehk mis marki ratta peaks siis valima endale huviline kes on ennem sõitnud "kuidagimoodi kärnatades" ja tahab oma sõitu lihvida ?
anda rendile koos tehnikaga garaaz Mõigus kaaskasutusse.500 euri
allar 56291000
umbe ull miis
Re: Kasutatud krossika ost
mx77 kirjutas:Sa võrdled pisut erinevaid rattaid. Krossari ja enduuro amordisettingud ongi baasis päris erinevad.
ma kirjutasin tähise valesti, proovisin sxf-i, mis on krossar siiski.
Koval, sa minuarust mölised rohkem kui sõidust näha on
Kui sa mu kirja lugesid, siis iga koolis käinud inimene näeks, et seal on kirjas lõiguke harrastaja kohta. Meil võivad olla erinevad arusaamad harrastajast. Minu arvates pole harrastaja see, kes kiirelt sõidab, aga leiba sellega ei teeni. Pigem need mämmerdajad, kes Hinsal üldarvestuses 10+ kohtadele sõitsid.
Kui mulle tundus KTM amort mugavam kui Kawa, siis vahet ei ole, kuskohta mu raskus suunatud on. Tunne jääb samaks Või tahtsid sa öelda, et KTM ongi esirattal sõitmiseks mõeldud ?
Ja mida sina oma amordist krutid? sul on endal ka ilmselt "hoog väike"
Kaval, see satas tuleb valida, millest ramm üle käib. Edasi juba sõltub rahakotist ja värvieelistusest.
-
Teema algataja
Re: Kasutatud krossika ost
KoVaL73 kirjutas:Miks ma vihkan niiväga KTM'e?? Oli küsimus, saate vastuse.
Aga ennem tahaksin rääkida natukene tulemuste vaatamisest. Et noorhärra tõmbas lahti FIM'i lehe jaa vaatas, et näe Barragan on KTM'iga esikolmikus ja Nagla vabsjee võitnud. Nüüd ma võtan siit lahti mingi suvalise Hiina Meistrikate kuradi lehe ja seal on yoo hun ja teised sellised hääldamatute nimedega mehed võitnud veel rohkem hääldamatute nimedega tsiklitega, kas ma pean neid siis kohe headeks ratasteks pidama???
Kõigepealt, toome välja asjad mis teevad heast mootorrattast hea mootorratta.
Mootor, mitte ainult kulumine ega ka tõmme, vaid läheneme asjale keerulisemalt, mis kasu on harrastajale mootorist mis käib ainult lõpust (KAWA, SUzu, KTM) või siis ainult algusest (Yamu) või on rohkem kasu mootorist, kus kogu moment on jaotatud ühtalselt keskelt lõpuni, mida saab üks harrastaja ka endahuvides märksa rohkem kasutada. Ja ärge hakakegi rääkima, et ma ükskord sirgepeal keerasin lahti.Raam, MIKS mulle jälle KTM ei meeldi, kui sa nüüd võtad ja võrdled kahte raami, näiteks HONDA ja KTM'i oma, siis põhimõtteliselt HONDA on nagu Van Gogh ja KTM Picasso, üks on kunst, teine on aga suvaline sigrimigri. See, Van Gogh lausa kutsub endaga pöörama ja sõiduasendit õigeks tegema. Picasso aga jätab mulje, et ma olen hea, aga ise kah ei tea mispärast. Sest vaatame tõele näkku, iga loll võib ju öelda KTM meistrite ratas aga millise vaevaga need meistrid on tulnud. Rattray üritas 4 aastat tiitlit võita oma KTM'iga õnneks see aasta õnnestus, muidu oli iga aasta katki. Aga see ei ole vabandus ju ometi et Everts ise ütles ka et teeme sellest KTM nüüd ükskord mootorratta ja kaotame selle otse kiigele tagaamordi.
WP ja Õhlins ei ole head amordid. Öhlinsid olid head, aga seda mingi 6 aastat tagasi kui tulid oma UUE süsteemiga välja, kahjuks tehnika muutub 6 aastaga niipalju kordi paremaks et Öhlins on vana amort. Kuna KTM müüs nüüd ka WP maha siis ma ei teagi mis sellest amordist saab kuna, ka ktm pidavat muutuma lingisüsteemseks.
Siinkohal jõuamegi amortideni, SHOWA ja Kayaba on amrodid, WP, ÖHLINS ja muu cräpp mis "mootorratastele" alla pannakse on ongi cräpp.
Ja keegi siin rääkis ennem clikkerite keeramisest lühikesel ringil, hmm, kas teist keegi on kunagi mõelnud sellele et krossirada muutub, et kui hakkad hommikul trennis aktiivselt oma klikkereid keerama siis miks teises sõidus amordid kohe üldse töötada ei taha? Ja alati miskipärast just esiamort. Kas keegi teist on kunagi kuulnud sellisest asjast nagu "sag" midagi???Jah, ja minu KTM vihkamine tuleneb sellest et see üks aasta millal ma temaga kokku puutusin oli üks kõige mustem aasta mu krossielus üldse, suvalised kukkumised keset sirget, kuna tagaamort tahtis kah tööle hakata ja lihtsalt viskas mind kuhugi suunas, hea kerge õlisidur, mis lambist hakkas õli välja ajama, ja tuhat muud pisiviga mis neil küljes on hakkasid mind niivõrd häirima et lolliks läksin. Samas aga on neil 2T mootorid väga head. Vähemalt tol ajal olid.
Ja KTM ise ütleb juba, KuradimaTüraMootorratas.
OK hetkel on kell 8:40 esmaspäeva hommikul ja ma tõesti ei taha enda nädalat rikkuda sellega et kõik ütlevad et KTM on hea ratas
Sa vist sõitsid pigem ATMiga kui KTMiga. Õpi kõigepealt sõitma ja siis tule ütle, et KTM on KuradimaTüraMootorratas, pigem oled sina KuradimaTüraMees.
-
- Postitusi: 2130
- Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
- Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
- Asukoht: Rakvere
Re: Kasutatud krossika ost
mella kirjutas:Minu arvates pole harrastaja see, kes kiirelt sõidab, aga leiba sellega ei teeni. Pigem need mämmerdajad, kes Hinsal üldarvestuses 10+ kohtadele sõitsid.
Mella vist sel korral 10-ne sisse mahtunud...
Sigahea teema, üks mees soovis krossikat osta ja vot milleni on välja jõutud...
Lõpptulemuseks jõutakse järeldusele, et naahui talle üldse krossikat vaja
Re: Kasutatud krossika ost
piloot kirjutas:mella kirjutas:Minu arvates pole harrastaja see, kes kiirelt sõidab, aga leiba sellega ei teeni. Pigem need mämmerdajad, kes Hinsal üldarvestuses 10+ kohtadele sõitsid.
Mella vist sel korral 10-ne sisse mahtunud...
![]()
![]()
Ennustamine on ju täppisteadus Ma kuulun siiski mämmerdajate hulka
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.