Kasutatud krossika ost

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded


Teema algataja
-NoFear-

Re: Kasutatud krossika ost

Lugemata postitus Postitas -NoFear- »

.

Viimati muutis -NoFear-, 14 Nov 2008, 15:36, muudetud 1 kord kokku.

Kasjok
Postitusi: 351
Liitunud: 04 Sept 2005, 21:51
Tsikkel: YZ450F

Re: Kasutatud krossika ost

Lugemata postitus Postitas Kasjok »

Pean ennast sõidumeheks 8)

“The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten” - Benjamin Franklin
Uudishimu tapab

jäme kobra
Postitusi: 134
Liitunud: 11 Sept 2008, 17:51
Tsikkel: Honda 900 CBF
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 4 korda

Re: Kasutatud krossika ost

Lugemata postitus Postitas jäme kobra »

-NoFear- kirjutas:

Nonii, kas siin topicus peale 2stroketalibani ja Kovali mõni sõidumees ka on?
Või on siin rohkem õllemehed :bsmile: ja niisama targutajad, kes oma 160 tunnise kolviga ringi lasevad (lol) (lol)

Mnee,6lut on ikke rohkem saanud juua see aasta kui krossikat peenestada,seega 6llemees,v6i krossikalduvustega 6llemees,äh,polegi vahet...

Alkohol pole minu jaoks mingi probleem!
Kasutaja avatar

saqu
Postitusi: 1051
Liitunud: 30 Aug 2005, 14:05
Tsikkel: Yamaha WR400F
Asukoht: Saku

Re: Kasutatud krossika ost

Lugemata postitus Postitas saqu »

-NoFear- kirjutas:

Nonii, kas siin topicus peale 2stroketalibani ja Kovali mõni sõidumees ka on?
Või on siin rohkem õllemehed :bsmile: ja niisama targutajad, kes oma 160 tunnise kolviga ringi lasevad (lol) (lol)

Mis su küsimuse mõte on :?: Kasutatud krossika ostu teemas soovid saada vastuseid Gepalt või Tanelilt, kes on vaieldamatult sõidumehed :?: (w)
Nemad ei sõida uue rattaga 50 tundigi, mida nad sulle rääkida oskavad kasutatud krossikast. Nad ei vaheta oma rattal praegu ühtegi mutrit ilmselt ja head sõidumehed ei peagi seda tegema. Pigem võiksid küsida, kas siin on mõni nende mehhaanik foorumis.
Või on sul kahju sellest, et oled oma ratta kolvid 20 T tagant väljavahetanud ja kahetsed oma kulutusi taga :?: :ner:

SAQU

WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.

Teema algataja
paslode

Re: Kasutatud krossika ost

Lugemata postitus Postitas paslode »

eks iga mees remondib oma pilli rahakoti järgi,arvan ma !!! :!:


Teema algataja
denver2

Re: Kasutatud krossika ost

Lugemata postitus Postitas denver2 »

ega jh oma rahakotti järgi võid sa seda teha jh :D :D ma arvan et kui oiad oma suksut hästi vahetad õlisi , pesed filtreid regulaarselt ja vaheltad kolvi õige aegselt jne:Det siis ta peaks ikka tiba kauem vastu.

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: Kasutatud krossika ost

Lugemata postitus Postitas mx77 »

-NoFear- kirjutas:

Nonii, kas siin topicus peale 2stroketalibani ja Kovali mõni sõidumees ka on?
Või on siin rohkem õllemehed :bsmile: ja niisama targutajad, kes oma 160 tunnise kolviga ringi lasevad (lol) (lol)

Ja sa ise, kas maailmameistri tiitel juba paistab või näeme sinda AMA superkrossi sõitmas äkki
(lol)

Kasutaja avatar

bitter
Postitusi: 2036
Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
Tsikkel: EXC400
Tänanud: 105 korda
Tänatud: 97 korda
Kontakt:

Re: Kasutatud krossika ost

Lugemata postitus Postitas bitter »

HRQ kirjutas:

Tellisin just ühele KTM ile sellise peale ning ise ja mitmed sõbrad seda kasutavad. Kõik on väga rahul. Kui kellelgi soovi tellida, hooldada või infot vaja, siis küsige julgesti.

julgusest puudu ei tule :mrgreen: - kumb siis peale läks, lühem või pikem? Ja miks mitte mõlemad?

Kasutaja avatar

HRQ
Kaupmees
Postitusi: 655
Liitunud: 18 Mai 2006, 11:51
Tsikkel: Kawa KXF 250 MX / 450 SM
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Kasutatud krossika ost

Lugemata postitus Postitas HRQ »

bitter kirjutas:
HRQ kirjutas:

Tellisin just ühele KTM ile sellise peale ning ise ja mitmed sõbrad seda kasutavad. Kõik on väga rahul. Kui kellelgi soovi tellida, hooldada või infot vaja, siis küsige julgesti.

julgusest puudu ei tule :mrgreen: - kumb siis peale läks, lühem või pikem? Ja miks mitte mõlemad?

Konkreetsel siklil oli valida vaid ühte varianti.

Valmistan KROSSI NAASTREHVE ja JÄÄPIIKE
ATV, Quad, Mootorrattad / varustus, tarvikud ja teenindus http://www.smx.ee
Kasutaja avatar

overboost
Postitusi: 198
Liitunud: 15 Apr 2008, 14:16
Asukoht: Tartu

Re: Kasutatud krossika ost

Lugemata postitus Postitas overboost »

Mida Kawasaki KX500 kohta arvata?
Kasutaks seda hobikorras, vahel rajal käimiseks, põhiliselt kütaks metsas.
Liigub neid üldse?
Varem olen kx250 (2T) sõitnud, väga hea masin oli minumeelest, super minekuga.
On see kx500 väga hull püss?
Või oleks mõistlik osta mõni 250 (2T)?

Kasutaja avatar

2stroketaliban
Postitusi: 809
Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
Tsikkel: Suzuki RM250K8
Kontakt:

Re: Kasutatud krossika ost

Lugemata postitus Postitas 2stroketaliban »

kui metsateedel kütta siis päris paras ratas,krossirajal vaja tugevalt kinni hoida võib väsitavaks muutuda 8) . Ise sõitnud kunagi honda cr500 ga ja täitsa bro oli.Liivaradadel mõnusam sõita kui 250 ga aga see eest kõvale rajale väga ei kutsu sellise rattaga aga enduurotamiseks õigem ratas kui 250.
Muidugi selle ratta tootmine lõppes 90 date lõpuga ära,et võibolla juppidega veits tuuga.

http://www.ehkk.ee
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne
Kasutaja avatar

zweitakter
Postitusi: 109
Liitunud: 05 Mär 2008, 10:45

Re: Kasutatud krossika ost

Lugemata postitus Postitas zweitakter »

Ise olen proovinud CR500, liivarajal tõesti ok, aga sellega metsa.... No anna andeks, enesetapuks on ka odavamaid võimalusi. Väsid veits ära, väike kontrollimatu nõks parema käega ja lendad vastu puud, hoidku jumal. See raibe ju raske ja ülijärsk, et seda kinni hoida on vaja kõva füüsilist . Raam on mõlemal pärit 80-te lõpust, KX pidi CR-st juhitavuselt igati maas olema, ka Avo Leok eelistas omal ajal Hondat. Mina igatahes ei soovita osta, juppe liigub oluliselt vähem, ratas ise raske ja mõnu saab tunda vaid sirgel teel.

Kui huvi säästu-250 vastu, võin pakkuda enda 98´oma koos korraliku jupitagavaraga - http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php/id=513491 .Hind ja jupikomplekt igati läbiräägitav.


jäme kobra
Postitusi: 134
Liitunud: 11 Sept 2008, 17:51
Tsikkel: Honda 900 CBF
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 4 korda

Re: Kasutatud krossika ost

Lugemata postitus Postitas jäme kobra »

S6itsin aastaid tagasi KX 500ga.Minek on j6hker,äkilisem kui praegused 450 rattad.Hakkab kiiresti käte peale,sidur käib raskelt,nii,et vasaku käe näpud lähvad ka kähku paksuks.Ratas on suht k6rge,päkad ulatuvad maha ainult.Käivitamine on t6sine tegevus,see ratas tahab,et rakendaksid kogu oma j6u ja massi.Gaasi m6istlikult kasutades saab s6ita ka vähese s6idukogemusega inimene,iseasi muidugi kui kiiresti,250 2T on kergem,madalam ja lihtsamini juhitav.Netis on näha olnud paari KX 500 myygis,järelikult veel liigub neid rattaid.

Alkohol pole minu jaoks mingi probleem!
Kasutaja avatar

2stroketaliban
Postitusi: 809
Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
Tsikkel: Suzuki RM250K8
Kontakt:

Re: Kasutatud krossika ost

Lugemata postitus Postitas 2stroketaliban »

sellise võtaks isegi :) Pilt

http://www.ehkk.ee
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne

jäme kobra
Postitusi: 134
Liitunud: 11 Sept 2008, 17:51
Tsikkel: Honda 900 CBF
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 4 korda

Re: Kasutatud krossika ost

Lugemata postitus Postitas jäme kobra »

Kas sellel tsiklil on ka muud yhist KX500ga peale kirja kyljeplastikul?

Alkohol pole minu jaoks mingi probleem!

Kasjok
Postitusi: 351
Liitunud: 04 Sept 2005, 21:51
Tsikkel: YZ450F

Re: Kasutatud krossika ost

Lugemata postitus Postitas Kasjok »

jäme kobra kirjutas:

Kas sellel tsiklil on ka muud yhist KX500ga peale kirja kyljeplastikul?

No raam on ilmselt KX450F, aga asja tuum, mootor, on ikkagi KX500.

“The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten” - Benjamin Franklin
Uudishimu tapab

jäme kobra
Postitusi: 134
Liitunud: 11 Sept 2008, 17:51
Tsikkel: Honda 900 CBF
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 4 korda

Re: Kasutatud krossika ost

Lugemata postitus Postitas jäme kobra »

Sellisel juhul respekt!Miskit muud sumpakääru ka kasutatud,500l oli see tiba teise kujuga,sellist kooslust oleks huvitav proovida.

Alkohol pole minu jaoks mingi probleem!

Teema algataja
ml1710p

Re: Kasutatud krossika ost

Lugemata postitus Postitas ml1710p »

KX500 on ikka tunduvalt äkilisem kui KX450F. Füüsiliselt peab olema tugev, et seda masinat talitseda. Kui 2T krossikat metsas/vahel rajal sõitmiseks tahad, võta 250ccm. KX500 gaasiga peab väga ettevaatlik olema, piisab väikesest nõksust ja juba oled ladva peal. Sirgel teel on see muidugi hea aga katsu sa metsas sellist püssi kinni hoida.

Kasutaja avatar

KoVaL73
Postitusi: 246
Liitunud: 30 Dets 2005, 13:28
Kontakt:

Re: Kasutatud krossika ost

Lugemata postitus Postitas KoVaL73 »

Miks ma vihkan niiväga KTM'e?? Oli küsimus, saate vastuse.

Aga ennem tahaksin rääkida natukene tulemuste vaatamisest. Et noorhärra tõmbas lahti FIM'i lehe jaa vaatas, et näe Barragan on KTM'iga esikolmikus ja Nagla vabsjee võitnud. Nüüd ma võtan siit lahti mingi suvalise Hiina Meistrikate kuradi lehe ja seal on yoo hun ja teised sellised hääldamatute nimedega mehed võitnud veel rohkem hääldamatute nimedega tsiklitega, kas ma pean neid siis kohe headeks ratasteks pidama???

Kõigepealt, toome välja asjad mis teevad heast mootorrattast hea mootorratta.
Mootor, mitte ainult kulumine ega ka tõmme, vaid läheneme asjale keerulisemalt, mis kasu on harrastajale mootorist mis käib ainult lõpust (KAWA, SUzu, KTM) või siis ainult algusest (Yamu) või on rohkem kasu mootorist, kus kogu moment on jaotatud ühtalselt keskelt lõpuni, mida saab üks harrastaja ka endahuvides märksa rohkem kasutada. Ja ärge hakakegi rääkima, et ma ükskord sirgepeal keerasin lahti.

Raam, MIKS mulle jälle KTM ei meeldi, kui sa nüüd võtad ja võrdled kahte raami, näiteks HONDA ja KTM'i oma, siis põhimõtteliselt HONDA on nagu Van Gogh ja KTM Picasso, üks on kunst, teine on aga suvaline sigrimigri. See, Van Gogh lausa kutsub endaga pöörama ja sõiduasendit õigeks tegema. Picasso aga jätab mulje, et ma olen hea, aga ise kah ei tea mispärast. Sest vaatame tõele näkku, iga loll võib ju öelda KTM meistrite ratas aga millise vaevaga need meistrid on tulnud. Rattray üritas 4 aastat tiitlit võita oma KTM'iga õnneks see aasta õnnestus, muidu oli iga aasta katki. Aga see ei ole vabandus ju ometi et Everts ise ütles ka et teeme sellest KTM nüüd ükskord mootorratta ja kaotame selle otse kiigele tagaamordi.

WP ja Õhlins ei ole head amordid. Öhlinsid olid head, aga seda mingi 6 aastat tagasi kui tulid oma UUE süsteemiga välja, kahjuks tehnika muutub 6 aastaga niipalju kordi paremaks et Öhlins on vana amort. Kuna KTM müüs nüüd ka WP maha siis ma ei teagi mis sellest amordist saab kuna, ka ktm pidavat muutuma lingisüsteemseks.

Siinkohal jõuamegi amortideni, SHOWA ja Kayaba on amrodid, WP, ÖHLINS ja muu cräpp mis "mootorratastele" alla pannakse on ongi cräpp.
Ja keegi siin rääkis ennem clikkerite keeramisest lühikesel ringil, hmm, kas teist keegi on kunagi mõelnud sellele et krossirada muutub, et kui hakkad hommikul trennis aktiivselt oma klikkereid keerama siis miks teises sõidus amordid kohe üldse töötada ei taha? Ja alati miskipärast just esiamort. Kas keegi teist on kunagi kuulnud sellisest asjast nagu "sag" midagi???

Jah, ja minu KTM vihkamine tuleneb sellest et see üks aasta millal ma temaga kokku puutusin oli üks kõige mustem aasta mu krossielus üldse, suvalised kukkumised keset sirget, kuna tagaamort tahtis kah tööle hakata ja lihtsalt viskas mind kuhugi suunas, hea kerge õlisidur, mis lambist hakkas õli välja ajama, ja tuhat muud pisiviga mis neil küljes on hakkasid mind niivõrd häirima et lolliks läksin. Samas aga on neil 2T mootorid väga head. Vähemalt tol ajal olid.

Ja KTM ise ütleb juba, KuradimaTüraMootorratas.

OK hetkel on kell 8:40 esmaspäeva hommikul ja ma tõesti ei taha enda nädalat rikkuda sellega et kõik ütlevad et KTM on hea ratas


Teema algataja
M.K.

Re: Kasutatud krossika ost

Lugemata postitus Postitas M.K. »

Kasjok kirjutas:
jäme kobra kirjutas:

Kas sellel tsiklil on ka muud yhist KX500ga peale kirja kyljeplastikul?

No raam on ilmselt KX450F, aga asja tuum, mootor, on ikkagi KX500.

Service Honda on autor
http://www.servicehonda.com/kx500af.html

Kasutaja avatar

2stroketaliban
Postitusi: 809
Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
Tsikkel: Suzuki RM250K8
Kontakt:

Re: Kasutatud krossika ost

Lugemata postitus Postitas 2stroketaliban »

Ja KTM ise ütleb juba, KuradimaTüraMootorratas.

tegelt nagu tõlgitakse: Kodus tehtud mootorratas :mrgreen:

http://www.ehkk.ee
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Kasutatud krossika ost

Lugemata postitus Postitas mella »

värske kogemus 2007kawa kxf250 vs. 2008 KTM 250sxf

Kawa esiamort oli all nagu puuhobusel. Ja nii otse tehasest. ka kõige pehmemaks keeramine ei aidanud. 1/4 amordist jäi alt kasutamata ka siis, kui tekkis põhja löömise tunne.
KTM tehaseseade tundus märksa teisest puust. See juba töötas.

Minu, 68kg harrastaja jaoks oli selge vahe sees. Lisaks oli KTM paremini kontrollitav.
Mulle tundub, et on oluline vahe, kas ratast valib eesti top20 sõitja või harrastaja. Nõuded kiirendusele, amortidele jne on täiesti erinevad.

Niiet mõni siin võib KTM-i vihata, kuid minu on ta igasugusest sitast probleemideta välja toonud ja hoolimata väärkohtlemisest ka terveks jäänud.

Viimati muutis mella, 17 Nov 2008, 12:48, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: Kasutatud krossika ost

Lugemata postitus Postitas mx77 »

mella kirjutas:

värske kogemus 2007kawa kxf250 vs. 2008 KTM 250xcf

Kawa esiamort oli all nagu puuhobusel. Ja nii otse tehasest. ka kõige pehmemaks keeramine ei aidanud. 1/4 amordist jäi alt kasutamata ka siis, kui tekkis põhja löömise tunne.
KTM tehaseseade tundus märksa teisest puust. See juba töötas.

Minu, 68kg harrastaja jaoks oli selge vahe sees. Lisaks oli KTM paremini kontrollitav.
Mulle tundub, et on oluline vahe, kas ratast valib eesti top20 sõitja või harrastaja. Nõuded kiirendusele, amortidele jne on täiesti erinevad.

Niiet mõni siin võib KTM-i vihata, kuid minu on ta igasugusest sitast probleemideta välja toonud ja hoolimata väärkohtlemisest ka terveks jäänud.

Sa võrdled pisut erinevaid rattaid. Krossari ja enduuro amordisettingud ongi baasis päris erinevad.

Kasutaja avatar

KoVaL73
Postitusi: 246
Liitunud: 30 Dets 2005, 13:28
Kontakt:

Re: Kasutatud krossika ost

Lugemata postitus Postitas KoVaL73 »

Mella, mis ajast sa amordi asjatundjaks oled hakanud, vabandust väljenduse eest aga palun tule keera minu amort kah paika. Sest mina ise seda ei saa. Sa ütled et amort on jäik, äkki oli hoog väike lihtsalt? Ja kuna Sul ktm seljas oli kah hoog väike ja tema tagaamort on liialt kõva, ja nagu füüsika ise juba ütleb, et kui kogu raskus on esirattale suunatud, tunduski see amort sulle kodusem :D :D

Ei sõima kedagi aeglaseks vaid lihtsalt juhin tähelepanu


Teema algataja
ml1710p

Re: Kasutatud krossika ost

Lugemata postitus Postitas ml1710p »

Pole sellel KTM`il viga midagi, pigem on asi kiivri ja sadula vahel olevas tihendis.

Kasutaja avatar

kaval
Postitusi: 895
Liitunud: 12 Juul 2007, 23:42
Tsikkel: rattatuu
Asukoht: tln,mõigu
Kontakt:

Re: Kasutatud krossika ost

Lugemata postitus Postitas kaval »

krt,mulle meeldib see teema siin :bsmile: millal te absoluutse tõeni jõuate ? milline ratas siis on parim ikkagi ?(vastan ise milline e.1 000 000 ongi parim ratas :lol: ) ehk mis marki ratta peaks siis valima endale huviline kes on ennem sõitnud "kuidagimoodi kärnatades" ja tahab oma sõitu lihvida ?

http://www.arcar.eu odavad rendiautod al.5 euri päev
anda rendile koos tehnikaga garaaz Mõigus kaaskasutusse.500 euri
allar 56291000
umbe ull miis
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Kasutatud krossika ost

Lugemata postitus Postitas mella »

mx77 kirjutas:

Sa võrdled pisut erinevaid rattaid. Krossari ja enduuro amordisettingud ongi baasis päris erinevad.

ma kirjutasin tähise valesti, proovisin sxf-i, mis on krossar siiski.

Koval, sa minuarust mölised rohkem kui sõidust näha on ;)
Kui sa mu kirja lugesid, siis iga koolis käinud inimene näeks, et seal on kirjas lõiguke harrastaja kohta. Meil võivad olla erinevad arusaamad harrastajast. Minu arvates pole harrastaja see, kes kiirelt sõidab, aga leiba sellega ei teeni. Pigem need mämmerdajad, kes Hinsal üldarvestuses 10+ kohtadele sõitsid.
Kui mulle tundus KTM amort mugavam kui Kawa, siis vahet ei ole, kuskohta mu raskus suunatud on. Tunne jääb samaks ;) Või tahtsid sa öelda, et KTM ongi esirattal sõitmiseks mõeldud ?
Ja mida sina oma amordist krutid? sul on endal ka ilmselt "hoog väike" :P

Kaval, see satas tuleb valida, millest ramm üle käib. Edasi juba sõltub rahakotist ja värvieelistusest.


Teema algataja
ml1710p

Re: Kasutatud krossika ost

Lugemata postitus Postitas ml1710p »

KoVaL73 kirjutas:

Miks ma vihkan niiväga KTM'e?? Oli küsimus, saate vastuse.

Aga ennem tahaksin rääkida natukene tulemuste vaatamisest. Et noorhärra tõmbas lahti FIM'i lehe jaa vaatas, et näe Barragan on KTM'iga esikolmikus ja Nagla vabsjee võitnud. Nüüd ma võtan siit lahti mingi suvalise Hiina Meistrikate kuradi lehe ja seal on yoo hun ja teised sellised hääldamatute nimedega mehed võitnud veel rohkem hääldamatute nimedega tsiklitega, kas ma pean neid siis kohe headeks ratasteks pidama???

Kõigepealt, toome välja asjad mis teevad heast mootorrattast hea mootorratta.
Mootor, mitte ainult kulumine ega ka tõmme, vaid läheneme asjale keerulisemalt, mis kasu on harrastajale mootorist mis käib ainult lõpust (KAWA, SUzu, KTM) või siis ainult algusest (Yamu) või on rohkem kasu mootorist, kus kogu moment on jaotatud ühtalselt keskelt lõpuni, mida saab üks harrastaja ka endahuvides märksa rohkem kasutada. Ja ärge hakakegi rääkima, et ma ükskord sirgepeal keerasin lahti.

Raam, MIKS mulle jälle KTM ei meeldi, kui sa nüüd võtad ja võrdled kahte raami, näiteks HONDA ja KTM'i oma, siis põhimõtteliselt HONDA on nagu Van Gogh ja KTM Picasso, üks on kunst, teine on aga suvaline sigrimigri. See, Van Gogh lausa kutsub endaga pöörama ja sõiduasendit õigeks tegema. Picasso aga jätab mulje, et ma olen hea, aga ise kah ei tea mispärast. Sest vaatame tõele näkku, iga loll võib ju öelda KTM meistrite ratas aga millise vaevaga need meistrid on tulnud. Rattray üritas 4 aastat tiitlit võita oma KTM'iga õnneks see aasta õnnestus, muidu oli iga aasta katki. Aga see ei ole vabandus ju ometi et Everts ise ütles ka et teeme sellest KTM nüüd ükskord mootorratta ja kaotame selle otse kiigele tagaamordi.

WP ja Õhlins ei ole head amordid. Öhlinsid olid head, aga seda mingi 6 aastat tagasi kui tulid oma UUE süsteemiga välja, kahjuks tehnika muutub 6 aastaga niipalju kordi paremaks et Öhlins on vana amort. Kuna KTM müüs nüüd ka WP maha siis ma ei teagi mis sellest amordist saab kuna, ka ktm pidavat muutuma lingisüsteemseks.

Siinkohal jõuamegi amortideni, SHOWA ja Kayaba on amrodid, WP, ÖHLINS ja muu cräpp mis "mootorratastele" alla pannakse on ongi cräpp.
Ja keegi siin rääkis ennem clikkerite keeramisest lühikesel ringil, hmm, kas teist keegi on kunagi mõelnud sellele et krossirada muutub, et kui hakkad hommikul trennis aktiivselt oma klikkereid keerama siis miks teises sõidus amordid kohe üldse töötada ei taha? Ja alati miskipärast just esiamort. Kas keegi teist on kunagi kuulnud sellisest asjast nagu "sag" midagi???

Jah, ja minu KTM vihkamine tuleneb sellest et see üks aasta millal ma temaga kokku puutusin oli üks kõige mustem aasta mu krossielus üldse, suvalised kukkumised keset sirget, kuna tagaamort tahtis kah tööle hakata ja lihtsalt viskas mind kuhugi suunas, hea kerge õlisidur, mis lambist hakkas õli välja ajama, ja tuhat muud pisiviga mis neil küljes on hakkasid mind niivõrd häirima et lolliks läksin. Samas aga on neil 2T mootorid väga head. Vähemalt tol ajal olid.

Ja KTM ise ütleb juba, KuradimaTüraMootorratas.

OK hetkel on kell 8:40 esmaspäeva hommikul ja ma tõesti ei taha enda nädalat rikkuda sellega et kõik ütlevad et KTM on hea ratas

Sa vist sõitsid pigem ATMiga kui KTMiga. Õpi kõigepealt sõitma ja siis tule ütle, et KTM on KuradimaTüraMootorratas, pigem oled sina KuradimaTüraMees.

Viimati muutis ml1710p, 17 Nov 2008, 13:13, muudetud 1 kord kokku.

piloot
Postitusi: 2130
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Re: Kasutatud krossika ost

Lugemata postitus Postitas piloot »

mella kirjutas:

Minu arvates pole harrastaja see, kes kiirelt sõidab, aga leiba sellega ei teeni. Pigem need mämmerdajad, kes Hinsal üldarvestuses 10+ kohtadele sõitsid.

Mella vist sel korral 10-ne sisse mahtunud... (w) (w) (w)

Sigahea teema, üks mees soovis krossikat osta ja vot milleni on välja jõutud... :mrgreen:
Lõpptulemuseks jõutakse järeldusele, et naahui talle üldse krossikat vaja :twisted:

Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Kasutatud krossika ost

Lugemata postitus Postitas mella »

piloot kirjutas:
mella kirjutas:

Minu arvates pole harrastaja see, kes kiirelt sõidab, aga leiba sellega ei teeni. Pigem need mämmerdajad, kes Hinsal üldarvestuses 10+ kohtadele sõitsid.

Mella vist sel korral 10-ne sisse mahtunud... (w) (w) (w)

Ennustamine on ju täppisteadus ;) Ma kuulun siiski mämmerdajate hulka :D

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”