Matkaplaanid 2008
Moderaator: Moded
kas keegi oskab soovitada, kuidas matka sisustada nii et ta oleks rekreatiivne- vaba aeg aktiivselt veedetud. Et ei oleks lihtsalt bensiini ja kilomeetriete põletamine. Teinegi küsimus. Kas kellegil on kogemusi ja on nõus jagama näpunäiteid kuidas korralada mingisugune lihtsam versioon gpsiga orienteeriumisest või ka ilma gpsita. loomulikult koos mootorattaga.
ette tänades,
noor matkaja
Jah. Laur1, ära sea omale mingeid eesmärke ning matk on rekreatiivne. Nagu Che Guevara läbi lõunaameerika kulges. Ainult et temal oli ülisuur globaalne eesmärk seatud.
Ja GPSiga matkamisel peaksid valima sllise GPSi kellel on pikad jalad, rahulik meel ja suured rinnad. Siis saab matk olema täiuslik.
-laur1- kirjutas:kuidas korralada mingisugune lihtsam versioon gpsiga orienteeriumisest või ka ilma gpsita. loomulikult koos mootorattaga.
ette tänades,
noor matkaja
Mina mõned korrad olen Geopeituse aardeid otsinud tsikli seljas:) Nii,et mina soovitaksin alguses orienteerumise harjutamiseks võtta lahti www.geopeitus.ee leht,vali endale sobiv aare või mitu ja otsima:)
// Endised: GasGas FSE450 ; Honda XL600V "Transalp" aka Tuuli ; Dnepr MT10-36 aka Milvi ; Sherco SEF-R 300
Suur tänu Tafka. lugesin geopeituse lk läbi ja olen täiesti vaimustuses. miks küll ma sellest lk varem ei teadnud, jääb mulle müsteeriumiks. saatsin juba kasutajakonto päringu ära. nüüd veel vaja vastus oodata ja siis saab seal juba matkaks ette valmistuda. Kui oskad veel mingil moel mind aidata siis aga palun. Nimelt teen matka lääne- eestisse 27.05-01.06.08. ja kavas on tuuritada saartel ning matsalu kandis. nüüd siis ka orienteeruda. grupi liikmeid on u. 6 nii et saab korraldada omamoodi grupi sisese orienteerumis võistluse.
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
creativ kirjutas:kas on kellelgi infi või kogemusi Venemaal tsiklite rongiga transportimise kohta? Et Pihkvast nt rattad rongile ja siis pikalt pikalt alla soojematesse piirkondadesse välja.
Venemaa avarustest ja seal rongiga reisimisest võivad sulle pajatada EMM klubi/Motoreporter mehed.
Kasutaja antskala on igati tore ja muhe mees, kel jätkub juttu ja reisukogemusi pikemaks õhtuks. Otsi ainult sobiv "raamat" üles .
harald@unistab kah sots. maades reisimisest
-
- Postitusi: 1183
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
- Asukoht: Estocolmo
- Tänanud: 16 korda
davidsoniharald kirjutas:creativ kirjutas:kas on kellelgi infi või kogemusi Venemaal tsiklite rongiga transportimise kohta? Et Pihkvast nt rattad rongile ja siis pikalt pikalt alla soojematesse piirkondadesse välja.
Venemaa avarustest ja seal rongiga reisimisest võivad sulle pajatada EMM klubi/Motoreporter mehed.
Kasutaja antskala on igati tore ja muhe mees, kel jätkub juttu ja reisukogemusi pikemaks õhtuks. Otsi ainult sobiv "raamat" üles
.
harald@unistab kah sots. maades reisimisest
tnx vihje eest!
____________________
LC8 Adventure, LC4 620, 640, 660, Suzuki DR350
-
- Postitusi: 54
- Liitunud: 06 Sept 2004, 09:51
- Tsikkel: 790AdvR
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Jah, endal kogemus Motoreporteri Baikali reisilt eelmisest suvest.
Meie transportisime tsiklid rongiga Moskvast Ulan-Ude'sse ja tagasiteel Jekaterinburgist Moskvasse.
Ametlikult on asi üsna keeruline protseduur. Kõikide üle 165kg kaaluvate asjade transportimiseks on vaja mingisugust eriluba. Samuti tuleb bensiin paagist välja lasta (õli vist võis sisse jääda) ning väidetavalt tuleb tsiklid ka mingisse kasti panna.
Õnneks on Venemaal alati olemas vähem ametlik ja üldse mitte ametlik versioon:)
Trassil Moskva - Ulan-ude käis asi ametlikku teed pidi, kaalusime tsiklid jne. Samas märgiti meie kõikide tsiklite kaaluks 165kg ja ühtegi vedelikku ei pidanud ka välja laskma.
Tagasiteel oli asi täiesti mitteametlik, ei mingit kaalumist ega paberimäärimist. Tsiklid lükkasime tagumises rongijaama nurgas külmutusvagunisse ise vaikselt mõeldes, et ei tea kas neid üldse kunagi veel näeb:)
Kõik asjaajamine käis alguses läbi GoRail'i ja hiljem juba GoRaili kaudu saadud otsekontaktidega.
Kui viitsimist ja tahtmist asjaajamisega tegeleda, siis soovitan soojalt. Juba rongisõit ise on omaette elamus, rääkimata sellest, et sellisel viisil näed palju kaugemaid kohti, mis ilma rongi abita jääksid ajaliste piirangute tõttu nägemata.
-
- Postitusi: 446
- Liitunud: 13 Apr 2004, 19:15
- Tsikkel: Yamaha Super Tenere/Tenere 700
- Asukoht: Vetla-Tallinn-Vetla
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 73 korda
- Kontakt:
Kuna paljudel plaanis suvel piiri taha reisule minna,kaasa arvatud mina , siis võiksite teadjamad mehed siia kriblada kus riigis on tsiklitele kiirtee,-tunneli,-silla,-parkimismaksud. Kuidas maksta saab, palju maksab,mida erinevate riikide puhul arvestada tuleks jne? Muidugi võiksite ka lisada kus riigis on tsikel püha ja tasusi ei nõuta . Netist otsides ei hakka ka just silma need maksusüsteemid. Nii et jagage lahkelt kogemusi. Sügisel saan ka ise juba jagada, et kus ja mis.
----------------------
Yamaha Super MatkaMudaKolakas XTZ
Motostation poodnik aadressil Masina 1 Tallinn
-
- Postitusi: 501
- Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
- Tsikkel: XLV 750R, CRF 300L
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 49 korda
Kuidagi väga hajali küsimus. Võiksid ehk täpsustada, mis riigid sind huvitavad. Maailmas on üle 200 riigi, miljon teed, silda tunnelit, parkimisplatsi.....
Sama üldiselt vastates, kui jälgid liiklusmärke ja teatetahvleid, saad vähemalt euroopa maades aru, palju, millal ja kuskohas maksma peab. Lisaks võib alati kohapeal küsida, tankla töötajatelt näiteks.
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022, Läti TET 2023, Rootsi 2024
-
- Mode
- Postitusi: 969
- Liitunud: 23 Dets 2004, 17:12
- Tsikkel: KTM
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 24 korda
http://www.viamichelin.com/viamichelin/ ... mePage.htm
Sisesta algus ja lõpp-punkt , seejärel saad valida millist marsruuti soovid (kiireimat/odavamat/elamusi pakkuvamat) Arvutab välja aja, kütusekulu, maksud jne
Kes mett teeb, see mett sööb!
Hommik,
Pisut OT, kuid kas oskab nõu anda?
Ostsin Hepco&Beckeri sissybari koos pakiraamiga
ja peal oli kiri et max 5,0kg pagasit.
Samas poes öeldi, et see on n.ö. seadusejärgne limiit, sama olen kohanud ka küljekottidel.
Plaanis võtta korralikum matk ette ja kuna olen tsikliga matkamise osas algaja, siis kui palju on keegi reaalselt kg'e küljekottidesse ladunud (20-25l per kott).
Tänud ette info eest
Tarmo
Ma pole küll kunagi kaalunud, aga arvan, et mu kohvrid on vahel kaalunud 2-3korda seda seadusejärgset küll. Mitu korda on olnud juhus, et top case ratta juurde tassides olen mõelnud, et kas käepide peab vastu või murdub enne küljest.. pakkimine/sulgemine on ka eelnevalt enamasti toimunud põrandal ja põlvega kinni surumise tehnika abil..
Kohvritega kaasas (või on see raamidega) on ka kiri mis ühtlasi 'keelab' sul nendega üle 130kmh sõita, samas reaalelus seda numbrit tunduvalt ületades ei juhtu nendega ka midagi(ei ole reklaam).
Peaasi, et raamid korralikud(soovitavalt mitte-plast) ja korralikult kinni. Ainus mulle teadaolevalt kahtlase väärtusega raam on Givi Wingrack (hüüdnimega shitrack?) mis oma hinnast hoolimata suudab ära minestada..
Mõtle hoolikalt läbi, mida kaasa võtad, kuna üleliigsed kilod võivad sõitmist ebamugavamaks teha. Mugava inimesena soovitan sul telgi ja magamiskoti kohe koju jätta, ei ole neid hiljem tarvis koju hakata postitama (nagu mina korra olen teinud) kui telkimisest kopa ette viskab.
Mõned subjektiivsed tähelepanekud:
Küljekohvritesse võiks siiski teatava mõistusega suhtuda, kuna suured ja rasked kohvrid hakkavad mõnuga raami väntsutama ja võivad ajapikku ka sellest jagu saada. Reisukaaslase ratta raam otsustas järgi anda pärast 4 päeva mööda ukraina teid koos suurte külejkohvritega. Samas topcasi puhul pole anomaaliaid täheldanud.
Givi monorack ja 12.9 teraspoldid = no problemo isegi sellises kaalus topcasiga mida, ma kahe käega paika pean ubima ja ühe käe otsas tassida ei suuda. Kuidas juhitavusele mõjub? Teine samas kaalus paagikott tasakaalustab suurepäraselt olukorda.
See 5kg on suht jama, kui just mingit eriti õblukest kohvri raami ei juhtu soetama.
-
- Postitusi: 381
- Liitunud: 29 Jaan 2004, 20:05
- Tsikkel: CBR 1100 XX
- Asukoht: Aruküla
- Tänanud: 1 kord
- Kontakt:
Hepco & Beckeri kohvrid ja topcase. Kokku oli pagasit 120 kilo jagu, kuna tagaistmele sokutasin veel koti. Kohvrid ja raamid pidasid ilusasti vastu. Max kiirus oli 240-260 kmh ja ara ei lennanud midagi. Pakkides soovitan VAGA SOOJALT topcase nii kergeks jatta kui vahegi voimalik. Minul oli nii, et kui tsikli keskjalale tombasin, tousis esiratas vupsti ohku. Kogu selle killavooriga soitmine oli ikka alguses vaga harjumatu, raskuskese, kurivaim sai vist ikka vaga korgele, esimese roomuga oleks juba Tallinnas laevale soites kulje maha vaananud.
Jargmisele otsale minnes tegin topcase kergeks ja kohvrid siis raskemaks (kaalusin veel, kohver molemas kaes et kas said enam vahem uheraskused) soita oli hoopis teine tera.
Soovitaks veel enne matka vagagi kriitilise pilguga ule vaadata kogu see kola mida tahate kaasa votta. Kindlasti saab sellest poole koju jatta kui mittevajaliku ning peale seda teha veel vaike revisjon ja sellest poolest veel veerand valja praakida. Kui aga ikkagi soovite kogu kola kaasa votta, siis peale matka vaadake varustus veel ule ja moelge, kuii palju sai kaasa veetud neid asju, mida tegelikult kordagi ei kasutanud.
Edu ja ilusat matkailma
Suured tänud nõuannete eest!
1 küsimus veel,
Ideaalis ostaks endale vaid Hepco&Beckeri varustuse, kuid vaadates hinda
tekib huvi vaadata ka muid firmasid.
Louis pakub ntx Ironhorse kaubamärki, on kellegil kogemusi selle kaubaga, hind on päris hea.
Viimaks, kas oskab keegi öelda, millise firma raamid on n.ö. teada-tuntud oma headuses, sooviks kuulda just erapooletut arvamust (müügimeeste juttu kõike ei saa ju uskuda). Kas Motodetail on usaldatav?
T
-
- Postitusi: 381
- Liitunud: 29 Jaan 2004, 20:05
- Tsikkel: CBR 1100 XX
- Asukoht: Aruküla
- Tänanud: 1 kord
- Kontakt:
Siiani olen omanud Kappa topcase ja nuud siis nii topcase kui kohvrid hepcolt ja beckerilt. Ei saa paha sona oelda kummagi kohta. Ainuke viga vist Kappa kastil oli see, et kui ta kovasti kola tais toppida, siis ei tahtnud kaas case aumises osas olevale soonele pihta saada. Materjal pisut pehmevoitu.
Motodetaili kohta voin oelda niipalju, et sobra sadulakottide plastikust vihmakate osutus paikese kaes rabedaks muutuvaks ja lagunes juppideks. See peaks andma pisikese ettekujutuse selle kompanii materjalivalikust. Samas minu Heldi sadulakottide kate pidas hasti vastu nii paikeses kui vihmas.
Kohvreid - kotte - topcase ostes soovitaksin siiski kallimaid - kvaliteetsemaid, sest nad kaitsevad siiski sinu matkavarustust ja kui midagi peaks mitmeid tuhandeid kilomeetreid kodust kohvriga juhtuma on jama laialt. Ja muidugi saab tsiklit muues teise ratta peale tosta, nii et korralik kaup peaks kestma kaua.
Reis Rostock- Leipzig
Plaan on võtta ette selline väike ots nagu Rostock- Leipzig.Kuna tegu on naisterahvastega ,siis küsiksin mõnelt teadjamalt, kas ja millega oleks vaja arvestada kiirteel E 55 Et kas kellelgi on olemas mingid tel .numbrid (kui juhtub midagi)
Tänud!
-
- Postitusi: 1183
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
- Asukoht: Estocolmo
- Tänanud: 16 korda
Re: Matkaplaanid 2008
Plaanime sõbraga trippi Slovakkia- Ukraina-Moldaavia-Bulgaaria-Makedoonia-Ungari-Slovakkia. Eestist Slovakkiasse tsiklid kaubikus. Motomatka pikkus ca 3000-4000km. Kestvus ca 3 nädalat. Algusega augusti alguses.
Tsikliteks KTM 950 LC8 Adventure. Keskmise, maanteed taluva kärnaga kumm. Otse, pikki asfaldilõike tahaks vältida. Sobivad suht kehvas korras teed, mida sel trassil peaks küll ja küll jaguma. Pigem otsiks huvitavaid mägiteid, külasid. Plaanis on Odessasse minna ja sealt kohe alla Bulgaaria suunas. Päeva läbisõiduks ca 300km. Kindlasti mõned veini/õllesed puhkepäevad. Eriti mere ääres.
Telgid kaasa.
Otsime kolmandat reisikaaslast kel sarnase klassiga tsikkel. Või muidu piisavalt kogemusi. Kiirus meile meeldib aga riske ei taha võtta ja trahvi maksmise hoiaks minimaalses raamis.
Meil motomatkamise kogemus sellise pika otsa osas puudub.
Kui kellelgi on huvi võiks võtta ühendust.
Samuti oleme tänulikud igasugu kasulik infi osas. Mis kohti tasuks kindlasti külastada sel teel, mis eripärasid peaks arvestama (tanklate olemasolu, kütuse kvaliteet, tsikliabi kui peaks vaja minema, ebasõbralikud piirkonnad, sõiduriietus sel hooajal sellises piirkonnas, kummiremondi töökojad, teeolud/märgistus jne)
Kui hästi on seal võimalik gepsuga hakkama saada? Sõbral Garmin ZÜMO 550, mul TOM TOM. Kas nn idaeuroopa väiketeed ka näha on? kaart peab loomulikult lisaks olema. Kust saab kõige paremad kaardid?
Kasuliku infi eest ette tänades!
Urmas
____________________
LC8 Adventure, LC4 620, 640, 660, Suzuki DR350
Re: Matkaplaanid 2008
Mina siis teine pool sel tripil, kaubikuks on Fiat Ducato '07 millesse oleks plaan mahutada 3 ratast, ning sõita Slovakkiasse kõigepealt
Seega otsime kolmandat kaasreisijat umbes samas klassis rattaga
KTM EXC 530 R '08
JAWA 350-638 '84
-
- Postitusi: 381
- Liitunud: 29 Jaan 2004, 20:05
- Tsikkel: CBR 1100 XX
- Asukoht: Aruküla
- Tänanud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Reis Rostock- Leipzig
Juula kirjutas:Plaan on võtta ette selline väike ots nagu Rostock- Leipzig.Kuna tegu on naisterahvastega ,siis küsiksin mõnelt teadjamalt, kas ja millega oleks vaja arvestada kiirteel E 55
Et kas kellelgi on olemas mingid tel .numbrid (kui juhtub midagi)
![]()
Tänud!
Pole seal suurt midagi arvestada, hea tee, liiklus suht hõre (Saksamaa kohta). Peljata tuleks esimeses reas liikuvaid poola numbrimärgiga autosid mis kipuvad suunda näitamata möödasõite tegema. Alatasa võib õhtupoolsel ajal peale Rostocki olla tollikontroll (SUUR UMMIK !!! Laske kahe rea vahelt mööda!) Olen kaks korda sellist jama kohanud, aga mõlemad korrad on viibatud, et lase edasi. Püütakse rohkem poolakaid. Ja veel - bensukaid on sealkandis hõredalt!
-
- Postitusi: 1183
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
- Asukoht: Estocolmo
- Tänanud: 16 korda
Re: Matkaplaanid 2008
Hallo hallo!!!
Viimane aeg on ennast punti sokutada! Järgmine nädal, augusti esimestel päevadel, on väljasõit. Üks koht siiani vaba.
creativ kirjutas:Plaanime sõbraga trippi Slovakkia- Ukraina-Moldaavia-Bulgaaria-Makedoonia-Ungari-Slovakkia. Eestist Slovakkiasse tsiklid kaubikus. Motomatka pikkus ca 3000-4000km. Kestvus ca 3 nädalat. Algusega augusti alguses.
Tsikliteks KTM 950 LC8 Adventure. Keskmise, maanteed taluva kärnaga kumm. Otse, pikki asfaldilõike tahaks vältida. Sobivad suht kehvas korras teed, mida sel trassil peaks küll ja küll jaguma. Pigem otsiks huvitavaid mägiteid, külasid. Plaanis on Odessasse minna ja sealt kohe alla Bulgaaria suunas. Päeva läbisõiduks ca 300km. Kindlasti mõned veini/õllesed puhkepäevad. Eriti mere ääres.
Telgid kaasa.
Otsime kolmandat reisikaaslast kel sarnase klassiga tsikkel. Või muidu piisavalt kogemusi. Kiirus meile meeldib aga riske ei taha võtta ja trahvi maksmise hoiaks minimaalses raamis.
Meil motomatkamise kogemus sellise pika otsa osas puudub.Kui kellelgi on huvi võiks võtta ühendust.
Samuti oleme tänulikud igasugu kasulik infi osas. Mis kohti tasuks kindlasti külastada sel teel, mis eripärasid peaks arvestama (tanklate olemasolu, kütuse kvaliteet, tsikliabi kui peaks vaja minema, ebasõbralikud piirkonnad, sõiduriietus sel hooajal sellises piirkonnas, kummiremondi töökojad, teeolud/märgistus jne)
Kui hästi on seal võimalik gepsuga hakkama saada? Sõbral Garmin ZÜMO 550, mul TOM TOM. Kas nn idaeuroopa väiketeed ka näha on? kaart peab loomulikult lisaks olema. Kust saab kõige paremad kaardid?Kasuliku infi eest ette tänades!
![]()
Urmas
____________________
LC8 Adventure, LC4 620, 640, 660, Suzuki DR350
Re: Matkaplaanid 2008
ehhhhhh.....šotimaal käidud nigu nipsti...asi kukkus küll välja erinevalt plaanitust aga nohhh...8 päeva kohapeal andis mingi pildi ette. Krt väga lahe tripp oli! Mingi aeg ehk saan ka mõne pildi üles (pole kõige kõvem kärbes sellel alal). Lahkelt nõus kogemusi muide jagama! Selline reis on tegelikult must go!
Re: Matkaplaanid 2008
capten kirjutas:ehhhhhh.....šotimaal käidud nigu nipsti...asi kukkus küll välja erinevalt plaanitust aga nohhh...8 päeva kohapeal andis mingi pildi ette. Krt väga lahe tripp oli! Mingi aeg ehk saan ka mõne pildi üles (pole kõige kõvem kärbes sellel alal). Lahkelt nõus kogemusi muide jagama! Selline reis on tegelikult must go!
Mismoodi läksid sinna-maad mööda, praamiga Rootsist, Norrast? Kui praamiga, siis huvitab väljumissadam, hind, jne.
-
- Postitusi: 851
- Liitunud: 23 Mai 2005, 17:06
- Tsikkel: Suzuki GSX-R 1000 K8 2008a.
- Asukoht: Tallinn, WSK
- Kontakt:
Re: Matkaplaanid 2008
creativ kirjutas:Hallo hallo!!!
Viimane aeg on ennast punti sokutada! Järgmine nädal, augusti esimestel päevadel, on väljasõit. Üks koht siiani vaba.creativ kirjutas:Plaanime sõbraga trippi Slovakkia- Ukraina-Moldaavia-Bulgaaria-Makedoonia-Ungari-Slovakkia. Eestist Slovakkiasse tsiklid kaubikus. Motomatka pikkus ca 3000-4000km. Kestvus ca 3 nädalat. Algusega augusti alguses.
Tsikliteks KTM 950 LC8 Adventure. Keskmise, maanteed taluva kärnaga kumm. Otse, pikki asfaldilõike tahaks vältida. Sobivad suht kehvas korras teed, mida sel trassil peaks küll ja küll jaguma. Pigem otsiks huvitavaid mägiteid, külasid. Plaanis on Odessasse minna ja sealt kohe alla Bulgaaria suunas. Päeva läbisõiduks ca 300km. Kindlasti mõned veini/õllesed puhkepäevad. Eriti mere ääres.
Telgid kaasa.
Otsime kolmandat reisikaaslast kel sarnase klassiga tsikkel. Või muidu piisavalt kogemusi. Kiirus meile meeldib aga riske ei taha võtta ja trahvi maksmise hoiaks minimaalses raamis.
Meil motomatkamise kogemus sellise pika otsa osas puudub.Kui kellelgi on huvi võiks võtta ühendust.
Samuti oleme tänulikud igasugu kasulik infi osas. Mis kohti tasuks kindlasti külastada sel teel, mis eripärasid peaks arvestama (tanklate olemasolu, kütuse kvaliteet, tsikliabi kui peaks vaja minema, ebasõbralikud piirkonnad, sõiduriietus sel hooajal sellises piirkonnas, kummiremondi töökojad, teeolud/märgistus jne)
Kui hästi on seal võimalik gepsuga hakkama saada? Sõbral Garmin ZÜMO 550, mul TOM TOM. Kas nn idaeuroopa väiketeed ka näha on? kaart peab loomulikult lisaks olema. Kust saab kõige paremad kaardid?Kasuliku infi eest ette tänades!
![]()
Urmas
Mina soovitaks seda, et viimane aeg ennast geograafiaga ja Euroopa kaardiga kurssi viia.
Moldaaviast ei saa otse Bulgaariasse, ikka soovitaks enne Rumeenia läbi sõita.
Rumeenia kohta:
Gepsuga saab hakkama küll ,olenevalt kaardist.
Ise kasutasin seda kaarti http://www.romaniadigitala.ro/en/road_2006.php
See oli mul läpakas ning väga hea oli navigeerida selle järgi.
Teeolud on Rumeenias suht head, kui välja arvata autode üleküllus.
E- maanteid proovi vältida, kuna need suht rekkaid täis.
Huvitavaid kohti, Sibiu kandi mäed, Brasov.
Kui aega saad siis käi ära ka Constantas (ning teised rannikuäärsed kuurortid), seal toredad kuurortid ja head peod:)
Kummiparandusi leiad Rumeenias iga nurga pealt.
Aa ja see ka, et kilomeetreid tuleb kindlasti üle 5000, kui plaanid Rumeenias trippida, Maketoonias käia ning läbi Ungari tagasi.
Ise pakuks sellise tripi pikkuseks 7000-8000 km, mis teeb selle reisi pidevaks roolis viibimiseks.
Soovitan jätta maketoonia ja ungari osa ära ning Ukrainas ja Rumeenias trippida need kolm nädalat.
Edit:
Seda ka veel, et soovitaks Ukrainasse siseneda juba poolast, läbi Ljublini, selleks võtke suund Lvovi peale, mis asub Ukrainas.
Slovakkia kaudu mega ringi teed.
Õigusabi.
Perekonnaõiguslike probleemide (elatise määramine, suhtluskorra määramine, elukoha määramine jms) puhul, saate abi siit:
http://www.puurits.ee
Hagide koostamine, konsultatsioonid, kohtus esindamine jms.
Re: Matkaplaanid 2008
Nongrata kirjutas:capten kirjutas:ehhhhhh.....šotimaal käidud nigu nipsti...asi kukkus küll välja erinevalt plaanitust aga nohhh...8 päeva kohapeal andis mingi pildi ette. Krt väga lahe tripp oli! Mingi aeg ehk saan ka mõne pildi üles (pole kõige kõvem kärbes sellel alal). Lahkelt nõus kogemusi muide jagama! Selline reis on tegelikult must go!
Mismoodi läksid sinna-maad mööda, praamiga Rootsist, Norrast? Kui praamiga, siis huvitab väljumissadam, hind, jne.
Läksime kahekesi lennukiga Manchesterisse ja sealt rentisime VFR-i ja Bläku nädalaks.
Plaan oligi praamiga minna Stavangerist (NOR) Newcastlesse (Hind minu teada 2 inimest ja tsikkel ca 146.-€ ja 21 tundi) aga kuna see võtab rahulikult kulgedes ca 3 päeva otsa peale aega otsustasime lennuki kasuks (4800.- per lurjus edasi-tagasi)
-
- Postitusi: 2924
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
- Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Matkaplaanid 2008
Uudised räägivad, et hetkel Ukrainas suured üleujutused.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.