Matkaplaanid 2008

Motomatk on see, kui laed mootorrtta varustust täis ja lähed ümbermaailmareisile. Või siis Võrusse. Kui plaanid motomatka ja otsid infot või kaaslast. Just tulid pikemalt tripilt ja soovid oma ägedast matkast mootorratta sadulas muljeid jagada.

Moderaator: Moded


-laur1-

Lugemata postitus Postitas -laur1- »

kas keegi oskab soovitada, kuidas matka sisustada nii et ta oleks rekreatiivne- vaba aeg aktiivselt veedetud. Et ei oleks lihtsalt bensiini ja kilomeetriete põletamine. Teinegi küsimus. Kas kellegil on kogemusi ja on nõus jagama näpunäiteid kuidas korralada mingisugune lihtsam versioon gpsiga orienteeriumisest või ka ilma gpsita. loomulikult koos mootorattaga.
ette tänades,
noor matkaja

Kasutaja avatar

Möku
Postitusi: 597
Liitunud: 23 Veebr 2007, 16:04

Lugemata postitus Postitas Möku »

Jah. Laur1, ära sea omale mingeid eesmärke ning matk on rekreatiivne. Nagu Che Guevara läbi lõunaameerika kulges. Ainult et temal oli ülisuur globaalne eesmärk seatud.

Ja GPSiga matkamisel peaksid valima sllise GPSi kellel on pikad jalad, rahulik meel ja suured rinnad. Siis saab matk olema täiuslik.

Usinus-Kasinus-Cosinus
Kasutaja avatar

Tafka
Postitusi: 577
Liitunud: 02 Nov 2003, 17:17
Asukoht: Tallinn > Nõmme
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Tafka »

-laur1- kirjutas:

kuidas korralada mingisugune lihtsam versioon gpsiga orienteeriumisest või ka ilma gpsita. loomulikult koos mootorattaga.
ette tänades,
noor matkaja

Mina mõned korrad olen Geopeituse aardeid otsinud tsikli seljas:) Nii,et mina soovitaksin alguses orienteerumise harjutamiseks võtta lahti www.geopeitus.ee leht,vali endale sobiv aare või mitu ja otsima:)

Rattatu / IBA #33754
// Endised: GasGas FSE450 ; Honda XL600V "Transalp" aka Tuuli ; Dnepr MT10-36 aka Milvi ; Sherco SEF-R 300

-laur1-

Lugemata postitus Postitas -laur1- »

Suur tänu Tafka. lugesin geopeituse lk läbi ja olen täiesti vaimustuses. miks küll ma sellest lk varem ei teadnud, jääb mulle müsteeriumiks. saatsin juba kasutajakonto päringu ära. nüüd veel vaja vastus oodata ja siis saab seal juba matkaks ette valmistuda. Kui oskad veel mingil moel mind aidata siis aga palun. Nimelt teen matka lääne- eestisse 27.05-01.06.08. ja kavas on tuuritada saartel ning matsalu kandis. nüüd siis ka orienteeruda. grupi liikmeid on u. 6 nii et saab korraldada omamoodi grupi sisese orienteerumis võistluse.

Kasutaja avatar

creativ
Postitusi: 1183
Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
Asukoht: Estocolmo
Tänanud: 16 korda

Lugemata postitus Postitas creativ »

kas on kellelgi infi või kogemusi Venemaal tsiklite rongiga transportimise kohta? Et Pihkvast nt rattad rongile ja siis pikalt pikalt alla soojematesse piirkondadesse välja.

Ära usu hülge möla! Anna aeruga!
____________________

LC8 Adventure, LC4 620, 640, 660, Suzuki DR350

davidsoniharald
Postitusi: 1488
Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
Tsikkel: GasGas EC300
Asukoht: Eesti, mu kodu.
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 7 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas davidsoniharald »

creativ kirjutas:

kas on kellelgi infi või kogemusi Venemaal tsiklite rongiga transportimise kohta? Et Pihkvast nt rattad rongile ja siis pikalt pikalt alla soojematesse piirkondadesse välja.

Venemaa avarustest ja seal rongiga reisimisest võivad sulle pajatada EMM klubi/Motoreporter mehed.

Kasutaja antskala on igati tore ja muhe mees, kel jätkub juttu ja reisukogemusi pikemaks õhtuks. Otsi ainult sobiv "raamat" üles ;) .

http://www.emm.ee/

harald@unistab kah sots. maades reisimisest :)

Kasutaja avatar

creativ
Postitusi: 1183
Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
Asukoht: Estocolmo
Tänanud: 16 korda

Lugemata postitus Postitas creativ »

davidsoniharald kirjutas:
creativ kirjutas:

kas on kellelgi infi või kogemusi Venemaal tsiklite rongiga transportimise kohta? Et Pihkvast nt rattad rongile ja siis pikalt pikalt alla soojematesse piirkondadesse välja.

Venemaa avarustest ja seal rongiga reisimisest võivad sulle pajatada EMM klubi/Motoreporter mehed.

Kasutaja antskala on igati tore ja muhe mees, kel jätkub juttu ja reisukogemusi pikemaks õhtuks. Otsi ainult sobiv "raamat" üles ;) .

http://www.emm.ee/

harald@unistab kah sots. maades reisimisest :)

tnx vihje eest! :)

Ära usu hülge möla! Anna aeruga!
____________________

LC8 Adventure, LC4 620, 640, 660, Suzuki DR350
Kasutaja avatar

Antskala
Postitusi: 54
Liitunud: 06 Sept 2004, 09:51
Tsikkel: 790AdvR
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Lugemata postitus Postitas Antskala »

Jah, endal kogemus Motoreporteri Baikali reisilt eelmisest suvest.
Meie transportisime tsiklid rongiga Moskvast Ulan-Ude'sse ja tagasiteel Jekaterinburgist Moskvasse.

Ametlikult on asi üsna keeruline protseduur. Kõikide üle 165kg kaaluvate asjade transportimiseks on vaja mingisugust eriluba. Samuti tuleb bensiin paagist välja lasta (õli vist võis sisse jääda) ning väidetavalt tuleb tsiklid ka mingisse kasti panna.

Õnneks on Venemaal alati olemas vähem ametlik ja üldse mitte ametlik versioon:)
Trassil Moskva - Ulan-ude käis asi ametlikku teed pidi, kaalusime tsiklid jne. Samas märgiti meie kõikide tsiklite kaaluks 165kg ja ühtegi vedelikku ei pidanud ka välja laskma.
Tagasiteel oli asi täiesti mitteametlik, ei mingit kaalumist ega paberimäärimist. Tsiklid lükkasime tagumises rongijaama nurgas külmutusvagunisse ise vaikselt mõeldes, et ei tea kas neid üldse kunagi veel näeb:)

Kõik asjaajamine käis alguses läbi GoRail'i ja hiljem juba GoRaili kaudu saadud otsekontaktidega.

Kui viitsimist ja tahtmist asjaajamisega tegeleda, siis soovitan soojalt. Juba rongisõit ise on omaette elamus, rääkimata sellest, et sellisel viisil näed palju kaugemaid kohti, mis ilma rongi abita jääksid ajaliste piirangute tõttu nägemata.


-laur1-

Lugemata postitus Postitas -laur1- »

külastades poode tekkis mul sõbraga küsimus, nimelt kas eestis keegi rendib mootorattale matkakotte ja aluseid?

Kasutaja avatar

kurisookaru
Postitusi: 446
Liitunud: 13 Apr 2004, 19:15
Tsikkel: Yamaha Super Tenere/Tenere 700
Asukoht: Vetla-Tallinn-Vetla
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 73 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas kurisookaru »

Kuna paljudel plaanis suvel piiri taha reisule minna,kaasa arvatud mina , siis võiksite teadjamad mehed siia kriblada kus riigis on tsiklitele kiirtee,-tunneli,-silla,-parkimismaksud. Kuidas maksta saab, palju maksab,mida erinevate riikide puhul arvestada tuleks jne? Muidugi võiksite ka lisada kus riigis on tsikel püha ja tasusi ei nõuta . Netist otsides ei hakka ka just silma need maksusüsteemid. Nii et jagage lahkelt kogemusi. Sügisel saan ka ise juba jagada, et kus ja mis.
(w)

Sõida ise ja lase teistel ka sõita
----------------------
Yamaha Super MatkaMudaKolakas XTZ

Motostation poodnik aadressil Masina 1 Tallinn
Kasutaja avatar

Divikas
Postitusi: 501
Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
Tsikkel: XLV 750R, CRF 300L
Asukoht: Tartu
Tänatud: 49 korda

Lugemata postitus Postitas Divikas »

Kuidagi väga hajali küsimus. Võiksid ehk täpsustada, mis riigid sind huvitavad. Maailmas on üle 200 riigi, miljon teed, silda tunnelit, parkimisplatsi.....
Sama üldiselt vastates, kui jälgid liiklusmärke ja teatetahvleid, saad vähemalt euroopa maades aru, palju, millal ja kuskohas maksma peab. Lisaks võib alati kohapeal küsida, tankla töötajatelt näiteks.

http://motoreisid-motoreisid.blogspot.com/
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022, Läti TET 2023, Rootsi 2024
Kasutaja avatar

efendi
Mode
Postitusi: 969
Liitunud: 23 Dets 2004, 17:12
Tsikkel: KTM
Asukoht: Tartu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 24 korda

Lugemata postitus Postitas efendi »

http://www.viamichelin.com/viamichelin/ ... mePage.htm

Sisesta algus ja lõpp-punkt , seejärel saad valida millist marsruuti soovid (kiireimat/odavamat/elamusi pakkuvamat) Arvutab välja aja, kütusekulu, maksud jne

i am not totally useless, i can be used as a bad example.

Kes mett teeb, see mett sööb!

Rauntz

Lugemata postitus Postitas Rauntz »

-laur1- kirjutas:

külastades poode tekkis mul sõbraga küsimus, nimelt kas eestis keegi rendib mootorattale matkakotte ja aluseid?

Uurisin ka natuke netist asja, ei leidnud midagi :(
Äkki keegi oskab aidata?


tarx76

Lugemata postitus Postitas tarx76 »

Hommik,

Pisut OT, kuid kas oskab nõu anda?
Ostsin Hepco&Beckeri sissybari koos pakiraamiga
ja peal oli kiri et max 5,0kg pagasit.
Samas poes öeldi, et see on n.ö. seadusejärgne limiit, sama olen kohanud ka küljekottidel.

Plaanis võtta korralikum matk ette ja kuna olen tsikliga matkamise osas algaja, siis kui palju on keegi reaalselt kg'e küljekottidesse ladunud (20-25l per kott).

Tänud ette info eest

Tarmo

Kasutaja avatar

CB500
Postitusi: 2189
Liitunud: 25 Juul 2003, 21:52
Asukoht: CB900F Hornet

Lugemata postitus Postitas CB500 »

Ma pole küll kunagi kaalunud, aga arvan, et mu kohvrid on vahel kaalunud 2-3korda seda seadusejärgset küll. Mitu korda on olnud juhus, et top case ratta juurde tassides olen mõelnud, et kas käepide peab vastu või murdub enne küljest.. :) pakkimine/sulgemine on ka eelnevalt enamasti toimunud põrandal ja põlvega kinni surumise tehnika abil.. ;) Kohvritega kaasas (või on see raamidega) on ka kiri mis ühtlasi 'keelab' sul nendega üle 130kmh sõita, samas reaalelus seda numbrit tunduvalt ületades ei juhtu nendega ka midagi(ei ole reklaam).

Peaasi, et raamid korralikud(soovitavalt mitte-plast) ja korralikult kinni. Ainus mulle teadaolevalt kahtlase väärtusega raam on Givi Wingrack (hüüdnimega shitrack?) mis oma hinnast hoolimata suudab ära minestada..

Mõtle hoolikalt läbi, mida kaasa võtad, kuna üleliigsed kilod võivad sõitmist ebamugavamaks teha. Mugava inimesena soovitan sul telgi ja magamiskoti kohe koju jätta, ei ole neid hiljem tarvis koju hakata postitama (nagu mina korra olen teinud) kui telkimisest kopa ette viskab.

it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
Kasutaja avatar

Raitz
Postitusi: 544
Liitunud: 13 Aug 2003, 23:59
Asukoht: Rakvere / MT10 dnepr

Lugemata postitus Postitas Raitz »

Mõned subjektiivsed tähelepanekud:
Küljekohvritesse võiks siiski teatava mõistusega suhtuda, kuna suured ja rasked kohvrid hakkavad mõnuga raami väntsutama ja võivad ajapikku ka sellest jagu saada. Reisukaaslase ratta raam otsustas järgi anda pärast 4 päeva mööda ukraina teid koos suurte külejkohvritega. Samas topcasi puhul pole anomaaliaid täheldanud.
Givi monorack ja 12.9 teraspoldid = no problemo isegi sellises kaalus topcasiga mida, ma kahe käega paika pean ubima ja ühe käe otsas tassida ei suuda. Kuidas juhitavusele mõjub? Teine samas kaalus paagikott tasakaalustab suurepäraselt olukorda.
See 5kg on suht jama, kui just mingit eriti õblukest kohvri raami ei juhtu soetama.

Kui und ei tule loen lambaid ja nende 125cm3 postitusi
Kasutaja avatar

Jack
Postitusi: 381
Liitunud: 29 Jaan 2004, 20:05
Tsikkel: CBR 1100 XX
Asukoht: Aruküla
Tänanud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Jack »

Hepco & Beckeri kohvrid ja topcase. Kokku oli pagasit 120 kilo jagu, kuna tagaistmele sokutasin veel koti. Kohvrid ja raamid pidasid ilusasti vastu. Max kiirus oli 240-260 kmh ja ara ei lennanud midagi. Pakkides soovitan VAGA SOOJALT topcase nii kergeks jatta kui vahegi voimalik. Minul oli nii, et kui tsikli keskjalale tombasin, tousis esiratas vupsti ohku. Kogu selle killavooriga soitmine oli ikka alguses vaga harjumatu, raskuskese, kurivaim sai vist ikka vaga korgele, esimese roomuga oleks juba Tallinnas laevale soites kulje maha vaananud.
Jargmisele otsale minnes tegin topcase kergeks ja kohvrid siis raskemaks (kaalusin veel, kohver molemas kaes et kas said enam vahem uheraskused) soita oli hoopis teine tera.
Soovitaks veel enne matka vagagi kriitilise pilguga ule vaadata kogu see kola mida tahate kaasa votta. Kindlasti saab sellest poole koju jatta kui mittevajaliku ning peale seda teha veel vaike revisjon ja sellest poolest veel veerand valja praakida. Kui aga ikkagi soovite kogu kola kaasa votta, siis peale matka vaadake varustus veel ule ja moelge, kuii palju sai kaasa veetud neid asju, mida tegelikult kordagi ei kasutanud.

Edu ja ilusat matkailma

Harva kodus

kaska14
Postitusi: 221
Liitunud: 04 Sept 2004, 17:58
Asukoht: haapsalu

Lugemata postitus Postitas kaska14 »

Minu Givi topcasile on lubatud mahutada maksimaalselt 3 kg asju ning lubatud maksimaalseks sõidukiiruseks on märgitud 120 km/h. Kaaluga 20 kg ja kiirusel 150km/h pole midagi ära lennanud ega ära lõhkunud.
Meeldivaid kilomeetreid!

Tark ei torma!

tarx76

Lugemata postitus Postitas tarx76 »

Suured tänud nõuannete eest!

1 küsimus veel,

Ideaalis ostaks endale vaid Hepco&Beckeri varustuse, kuid vaadates hinda
tekib huvi vaadata ka muid firmasid.
Louis pakub ntx Ironhorse kaubamärki, on kellegil kogemusi selle kaubaga, hind on päris hea.

Viimaks, kas oskab keegi öelda, millise firma raamid on n.ö. teada-tuntud oma headuses, sooviks kuulda just erapooletut arvamust (müügimeeste juttu kõike ei saa ju uskuda). Kas Motodetail on usaldatav?

T

Kasutaja avatar

Jack
Postitusi: 381
Liitunud: 29 Jaan 2004, 20:05
Tsikkel: CBR 1100 XX
Asukoht: Aruküla
Tänanud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Jack »

Siiani olen omanud Kappa topcase ja nuud siis nii topcase kui kohvrid hepcolt ja beckerilt. Ei saa paha sona oelda kummagi kohta. Ainuke viga vist Kappa kastil oli see, et kui ta kovasti kola tais toppida, siis ei tahtnud kaas case aumises osas olevale soonele pihta saada. Materjal pisut pehmevoitu.
Motodetaili kohta voin oelda niipalju, et sobra sadulakottide plastikust vihmakate osutus paikese kaes rabedaks muutuvaks ja lagunes juppideks. See peaks andma pisikese ettekujutuse selle kompanii materjalivalikust. Samas minu Heldi sadulakottide kate pidas hasti vastu nii paikeses kui vihmas.

Kohvreid - kotte - topcase ostes soovitaksin siiski kallimaid - kvaliteetsemaid, sest nad kaitsevad siiski sinu matkavarustust ja kui midagi peaks mitmeid tuhandeid kilomeetreid kodust kohvriga juhtuma on jama laialt. Ja muidugi saab tsiklit muues teise ratta peale tosta, nii et korralik kaup peaks kestma kaua.

Harva kodus

Juula

Reis Rostock- Leipzig

Lugemata postitus Postitas Juula »

Plaan on võtta ette selline väike ots nagu Rostock- Leipzig.Kuna tegu on naisterahvastega ,siis küsiksin mõnelt teadjamalt, kas ja millega oleks vaja arvestada kiirteel E 55 :wink: Et kas kellelgi on olemas mingid tel .numbrid (kui juhtub midagi) :?:
Tänud! :)

Kasutaja avatar

creativ
Postitusi: 1183
Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
Asukoht: Estocolmo
Tänanud: 16 korda

Re: Matkaplaanid 2008

Lugemata postitus Postitas creativ »

Plaanime sõbraga trippi Slovakkia- Ukraina-Moldaavia-Bulgaaria-Makedoonia-Ungari-Slovakkia. Eestist Slovakkiasse tsiklid kaubikus. Motomatka pikkus ca 3000-4000km. Kestvus ca 3 nädalat. Algusega augusti alguses.
Tsikliteks KTM 950 LC8 Adventure. Keskmise, maanteed taluva kärnaga kumm. Otse, pikki asfaldilõike tahaks vältida. Sobivad suht kehvas korras teed, mida sel trassil peaks küll ja küll jaguma. Pigem otsiks huvitavaid mägiteid, külasid. Plaanis on Odessasse minna ja sealt kohe alla Bulgaaria suunas. Päeva läbisõiduks ca 300km. Kindlasti mõned veini/õllesed puhkepäevad. Eriti mere ääres.
Telgid kaasa.
Otsime kolmandat reisikaaslast kel sarnase klassiga tsikkel. Või muidu piisavalt kogemusi. Kiirus meile meeldib aga riske ei taha võtta ja trahvi maksmise hoiaks minimaalses raamis.
Meil motomatkamise kogemus sellise pika otsa osas puudub.

Kui kellelgi on huvi võiks võtta ühendust.
Samuti oleme tänulikud igasugu kasulik infi osas. Mis kohti tasuks kindlasti külastada sel teel, mis eripärasid peaks arvestama (tanklate olemasolu, kütuse kvaliteet, tsikliabi kui peaks vaja minema, ebasõbralikud piirkonnad, sõiduriietus sel hooajal sellises piirkonnas, kummiremondi töökojad, teeolud/märgistus jne)
Kui hästi on seal võimalik gepsuga hakkama saada? Sõbral Garmin ZÜMO 550, mul TOM TOM. Kas nn idaeuroopa väiketeed ka näha on? kaart peab loomulikult lisaks olema. Kust saab kõige paremad kaardid?

Kasuliku infi eest ette tänades! :bsmile:
Urmas

Ära usu hülge möla! Anna aeruga!
____________________

LC8 Adventure, LC4 620, 640, 660, Suzuki DR350
Kasutaja avatar

kris666
Postitusi: 68
Liitunud: 20 Nov 2003, 23:57
Tsikkel: KTM 950 S Rallye
Asukoht: GPS näitab

Re: Matkaplaanid 2008

Lugemata postitus Postitas kris666 »

Mina siis teine pool sel tripil, kaubikuks on Fiat Ducato '07 millesse oleks plaan mahutada 3 ratast, ning sõita Slovakkiasse kõigepealt :wink:

Seega otsime kolmandat kaasreisijat umbes samas klassis rattaga :twisted:

KTM 950 Adventure S Rallye setup '03
KTM EXC 530 R '08
JAWA 350-638 '84
Kasutaja avatar

Jack
Postitusi: 381
Liitunud: 29 Jaan 2004, 20:05
Tsikkel: CBR 1100 XX
Asukoht: Aruküla
Tänanud: 1 kord
Kontakt:

Re: Reis Rostock- Leipzig

Lugemata postitus Postitas Jack »

Juula kirjutas:

Plaan on võtta ette selline väike ots nagu Rostock- Leipzig.Kuna tegu on naisterahvastega ,siis küsiksin mõnelt teadjamalt, kas ja millega oleks vaja arvestada kiirteel E 55 :wink: Et kas kellelgi on olemas mingid tel .numbrid (kui juhtub midagi) :?:
Tänud! :)

Pole seal suurt midagi arvestada, hea tee, liiklus suht hõre (Saksamaa kohta). Peljata tuleks esimeses reas liikuvaid poola numbrimärgiga autosid mis kipuvad suunda näitamata möödasõite tegema. Alatasa võib õhtupoolsel ajal peale Rostocki olla tollikontroll (SUUR UMMIK !!! Laske kahe rea vahelt mööda!) Olen kaks korda sellist jama kohanud, aga mõlemad korrad on viibatud, et lase edasi. Püütakse rohkem poolakaid. Ja veel - bensukaid on sealkandis hõredalt!

Harva kodus
Kasutaja avatar

creativ
Postitusi: 1183
Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
Asukoht: Estocolmo
Tänanud: 16 korda

Re: Matkaplaanid 2008

Lugemata postitus Postitas creativ »

Hallo hallo!!!
Viimane aeg on ennast punti sokutada! Järgmine nädal, augusti esimestel päevadel, on väljasõit. Üks koht siiani vaba.

creativ kirjutas:

Plaanime sõbraga trippi Slovakkia- Ukraina-Moldaavia-Bulgaaria-Makedoonia-Ungari-Slovakkia. Eestist Slovakkiasse tsiklid kaubikus. Motomatka pikkus ca 3000-4000km. Kestvus ca 3 nädalat. Algusega augusti alguses.
Tsikliteks KTM 950 LC8 Adventure. Keskmise, maanteed taluva kärnaga kumm. Otse, pikki asfaldilõike tahaks vältida. Sobivad suht kehvas korras teed, mida sel trassil peaks küll ja küll jaguma. Pigem otsiks huvitavaid mägiteid, külasid. Plaanis on Odessasse minna ja sealt kohe alla Bulgaaria suunas. Päeva läbisõiduks ca 300km. Kindlasti mõned veini/õllesed puhkepäevad. Eriti mere ääres.
Telgid kaasa.
Otsime kolmandat reisikaaslast kel sarnase klassiga tsikkel. Või muidu piisavalt kogemusi. Kiirus meile meeldib aga riske ei taha võtta ja trahvi maksmise hoiaks minimaalses raamis.
Meil motomatkamise kogemus sellise pika otsa osas puudub.

Kui kellelgi on huvi võiks võtta ühendust.
Samuti oleme tänulikud igasugu kasulik infi osas. Mis kohti tasuks kindlasti külastada sel teel, mis eripärasid peaks arvestama (tanklate olemasolu, kütuse kvaliteet, tsikliabi kui peaks vaja minema, ebasõbralikud piirkonnad, sõiduriietus sel hooajal sellises piirkonnas, kummiremondi töökojad, teeolud/märgistus jne)
Kui hästi on seal võimalik gepsuga hakkama saada? Sõbral Garmin ZÜMO 550, mul TOM TOM. Kas nn idaeuroopa väiketeed ka näha on? kaart peab loomulikult lisaks olema. Kust saab kõige paremad kaardid?

Kasuliku infi eest ette tänades! :bsmile:
Urmas

Ära usu hülge möla! Anna aeruga!
____________________

LC8 Adventure, LC4 620, 640, 660, Suzuki DR350
Kasutaja avatar

capten
Postitusi: 220
Liitunud: 04 Mai 2007, 11:14
Asukoht: Viimsi

Re: Matkaplaanid 2008

Lugemata postitus Postitas capten »

ehhhhhh.....šotimaal käidud nigu nipsti...asi kukkus küll välja erinevalt plaanitust aga nohhh...8 päeva kohapeal andis mingi pildi ette. Krt väga lahe tripp oli! Mingi aeg ehk saan ka mõne pildi üles (pole kõige kõvem kärbes sellel alal). Lahkelt nõus kogemusi muide jagama! Selline reis on tegelikult must go!

Üksik on nõrk...
Kasutaja avatar

Nongrata
Postitusi: 374
Liitunud: 19 Juul 2005, 10:25
Tsikkel: Kawasaki ZZR1100
Asukoht: Tallinn

Re: Matkaplaanid 2008

Lugemata postitus Postitas Nongrata »

capten kirjutas:

ehhhhhh.....šotimaal käidud nigu nipsti...asi kukkus küll välja erinevalt plaanitust aga nohhh...8 päeva kohapeal andis mingi pildi ette. Krt väga lahe tripp oli! Mingi aeg ehk saan ka mõne pildi üles (pole kõige kõvem kärbes sellel alal). Lahkelt nõus kogemusi muide jagama! Selline reis on tegelikult must go!

Mismoodi läksid sinna-maad mööda, praamiga Rootsist, Norrast? Kui praamiga, siis huvitab väljumissadam, hind, jne.


triplekix
Postitusi: 851
Liitunud: 23 Mai 2005, 17:06
Tsikkel: Suzuki GSX-R 1000 K8 2008a.
Asukoht: Tallinn, WSK
Kontakt:

Re: Matkaplaanid 2008

Lugemata postitus Postitas triplekix »

creativ kirjutas:

Hallo hallo!!!
Viimane aeg on ennast punti sokutada! Järgmine nädal, augusti esimestel päevadel, on väljasõit. Üks koht siiani vaba.

creativ kirjutas:

Plaanime sõbraga trippi Slovakkia- Ukraina-Moldaavia-Bulgaaria-Makedoonia-Ungari-Slovakkia. Eestist Slovakkiasse tsiklid kaubikus. Motomatka pikkus ca 3000-4000km. Kestvus ca 3 nädalat. Algusega augusti alguses.
Tsikliteks KTM 950 LC8 Adventure. Keskmise, maanteed taluva kärnaga kumm. Otse, pikki asfaldilõike tahaks vältida. Sobivad suht kehvas korras teed, mida sel trassil peaks küll ja küll jaguma. Pigem otsiks huvitavaid mägiteid, külasid. Plaanis on Odessasse minna ja sealt kohe alla Bulgaaria suunas. Päeva läbisõiduks ca 300km. Kindlasti mõned veini/õllesed puhkepäevad. Eriti mere ääres.
Telgid kaasa.
Otsime kolmandat reisikaaslast kel sarnase klassiga tsikkel. Või muidu piisavalt kogemusi. Kiirus meile meeldib aga riske ei taha võtta ja trahvi maksmise hoiaks minimaalses raamis.
Meil motomatkamise kogemus sellise pika otsa osas puudub.

Kui kellelgi on huvi võiks võtta ühendust.
Samuti oleme tänulikud igasugu kasulik infi osas. Mis kohti tasuks kindlasti külastada sel teel, mis eripärasid peaks arvestama (tanklate olemasolu, kütuse kvaliteet, tsikliabi kui peaks vaja minema, ebasõbralikud piirkonnad, sõiduriietus sel hooajal sellises piirkonnas, kummiremondi töökojad, teeolud/märgistus jne)
Kui hästi on seal võimalik gepsuga hakkama saada? Sõbral Garmin ZÜMO 550, mul TOM TOM. Kas nn idaeuroopa väiketeed ka näha on? kaart peab loomulikult lisaks olema. Kust saab kõige paremad kaardid?

Kasuliku infi eest ette tänades! :bsmile:
Urmas

Mina soovitaks seda, et viimane aeg ennast geograafiaga ja Euroopa kaardiga kurssi viia.
Moldaaviast ei saa otse Bulgaariasse, ikka soovitaks enne Rumeenia läbi sõita.

Rumeenia kohta:
Gepsuga saab hakkama küll ,olenevalt kaardist.
Ise kasutasin seda kaarti http://www.romaniadigitala.ro/en/road_2006.php
See oli mul läpakas ning väga hea oli navigeerida selle järgi.
Teeolud on Rumeenias suht head, kui välja arvata autode üleküllus.
E- maanteid proovi vältida, kuna need suht rekkaid täis.
Huvitavaid kohti, Sibiu kandi mäed, Brasov.
Kui aega saad siis käi ära ka Constantas (ning teised rannikuäärsed kuurortid), seal toredad kuurortid ja head peod:)
Kummiparandusi leiad Rumeenias iga nurga pealt.
Aa ja see ka, et kilomeetreid tuleb kindlasti üle 5000, kui plaanid Rumeenias trippida, Maketoonias käia ning läbi Ungari tagasi.
Ise pakuks sellise tripi pikkuseks 7000-8000 km, mis teeb selle reisi pidevaks roolis viibimiseks.
Soovitan jätta maketoonia ja ungari osa ära ning Ukrainas ja Rumeenias trippida need kolm nädalat.

Edit:
Seda ka veel, et soovitaks Ukrainasse siseneda juba poolast, läbi Ljublini, selleks võtke suund Lvovi peale, mis asub Ukrainas.
Slovakkia kaudu mega ringi teed.

Kui sa ikka kõike oskad, siis ei ole karta miskit.

Õigusabi.

Perekonnaõiguslike probleemide (elatise määramine, suhtluskorra määramine, elukoha määramine jms) puhul, saate abi siit:
http://www.puurits.ee
Hagide koostamine, konsultatsioonid, kohtus esindamine jms.
Kasutaja avatar

capten
Postitusi: 220
Liitunud: 04 Mai 2007, 11:14
Asukoht: Viimsi

Re: Matkaplaanid 2008

Lugemata postitus Postitas capten »

Nongrata kirjutas:
capten kirjutas:

ehhhhhh.....šotimaal käidud nigu nipsti...asi kukkus küll välja erinevalt plaanitust aga nohhh...8 päeva kohapeal andis mingi pildi ette. Krt väga lahe tripp oli! Mingi aeg ehk saan ka mõne pildi üles (pole kõige kõvem kärbes sellel alal). Lahkelt nõus kogemusi muide jagama! Selline reis on tegelikult must go!

Mismoodi läksid sinna-maad mööda, praamiga Rootsist, Norrast? Kui praamiga, siis huvitab väljumissadam, hind, jne.

Läksime kahekesi lennukiga Manchesterisse ja sealt rentisime VFR-i ja Bläku nädalaks.
Plaan oligi praamiga minna Stavangerist (NOR) Newcastlesse (Hind minu teada 2 inimest ja tsikkel ca 146.-€ ja 21 tundi) aga kuna see võtab rahulikult kulgedes ca 3 päeva otsa peale aega otsustasime lennuki kasuks (4800.- per lurjus edasi-tagasi)

Üksik on nõrk...
Kasutaja avatar

Primo
Postitusi: 2924
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Matkaplaanid 2008

Lugemata postitus Postitas Primo »

Uudised räägivad, et hetkel Ukrainas suured üleujutused.

Challenge the Adventure.Ride The World
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Motomatkamine”