Saksamaalt uut mootorratast tooma.
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 1447
- Liitunud: 21 Okt 2005, 21:33
- Tsikkel: Päris mitu...
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 109 korda
see on ikka lahtine.huvitav mis maksimist hr.pihelgas siin rääkis.talle soovitaks natuke maailmas ringi vaadata et mis nagu toimub üleüldse.ja kasuks tuleb hoida end kursis maailma poliitilise olukorraga.sõda nimelt käib iraagis,mitte siin.üldiselt käib sinu kohta üks vanasõna....HIRMUL LIHTSALT ON SUURED SILMAD.ja sinna ei ole midagi parata....
-
- Postitusi: 1844
- Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
- Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
- Asukoht: Rakvere
Enda kogemusest võin rääkida,et Kinnine kaheteljeline käru,mida veab väikese kubatuuriga auto, muudab sõidu ikka väga ebamugavaks.
Kui ma enda ratast tõin siis mu ford 1.8 TD ei jaksanud seda käru üldsegi vedada. 5. käiku ei kasutanud üldsegi.ja 150 km oli juba tunne,et autost on kahju.Saksa ots märksa pikem
Aga samas ford pole auto ka
Kui ma enda ratast tõin siis mu ford 1.8 TD ei jaksanud seda käru üldsegi vedada. 5. käiku ei kasutanud üldsegi.ja 150 km oli juba tunne,et autost on kahju.Saksa ots märksa pikem
Aga samas ford pole auto ka

-
- Postitusi: 1447
- Liitunud: 21 Okt 2005, 21:33
- Tsikkel: Päris mitu...
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 109 korda
hr.pihelgas ärgu võtku nüüd asja isiklikult.räägin nii kuidas asi seal viimasel ajal on.olen see aasta sealt LAHTISE käruga läbi sõitnud korda kümme.tundub et poola kurikaeltele on suukorvid tugevalt pähe tõmmatud.tuleb meelde et olen sellekohast mingit artiklit isegi lugenud kuskilt.asi järgmine-kui mingid euro abiprogrammid hakkasid nende jaoks avanema siis kõrged eurohärrad andsid mõista,et maantee röövimine olgu kadunud muidu ehitavad oma teed ise valmis.see pärast käib seal selline teedeehitus programm,et kuku või pikali.ju siis nad said lõpuks aru et nii on asi palju kasulikum.vot selline asi siis.
kardan et selle käru ülekaaluga on küll nii, et sealt nad väänavad kohe kindlasti ära. see ju ametlik värk.ühe korra taheti ka piiril mingit peregruskat pähe määrida. tõestasime siis seal neili et pole. selleks tuli kõik tsiklite briefid ja kärupass ka välja otsida.
aga alati on ju võimalus turvaliselt üle rootsi ka tagasi tulla. ja kordan veelkord.kõik on ainult oma kogemuste põhjal.
kardan et selle käru ülekaaluga on küll nii, et sealt nad väänavad kohe kindlasti ära. see ju ametlik värk.ühe korra taheti ka piiril mingit peregruskat pähe määrida. tõestasime siis seal neili et pole. selleks tuli kõik tsiklite briefid ja kärupass ka välja otsida.
aga alati on ju võimalus turvaliselt üle rootsi ka tagasi tulla. ja kordan veelkord.kõik on ainult oma kogemuste põhjal.
-
- Postitusi: 928
- Liitunud: 12 Dets 2004, 19:32
- Tsikkel: HusaBerg
- Asukoht: pärnumaa
- Kontakt:
http://pilt.ee/photo/372540/15544066/
See pilt on tehtud kevadel 2005 poola parklas. Asjaosalised on kõik elus ja terved, ning rattad said ka ühes tükis Eestisse
See pilt on tehtud kevadel 2005 poola parklas. Asjaosalised on kõik elus ja terved, ning rattad said ka ühes tükis Eestisse

-
- Postitusi: 673
- Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
- Tsikkel: Beta 390
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 204 korda
- Kontakt:
Me tõime kevadel tavalise üheteljelise käruga 3 üle 200kg tsiklit. http://pilt.ee/photo/655148/15544938/
Rikkusime enamvähem kõiki lubatud masse mis sai - autol lubatud 500kg piduriteta haagis, käru max lubatud 750kg, meil oli ca 900kg. Ja kuigi saksa polizei mingis bensukas eravärvides autoga meid maha võttis ja kontrollis kõiki võimalikke pabereid, siis masside kohta ei tulnud ühtegi küsimust. Poola piirivalve viskas korraks vaid ID-kaartidele pilgu peale ega tahtnud isegi auto pabereid näha, mujal ei olnud samuti kuskil probleeme. Ainus probleem oli 1.6 mootor mis vastutuulega kippus 15l/100km võtma ja mitte üle 80km/h sõitma.
Sügisel sai toodud B-kati lubadega ära 1200kg haagissuvila Kia Sorento sabas, samuti ei mingeid küsimusi kuskil.
Aga võib ka olla et meil lihtsalt vedas, igatahes rahulikum oleks liigelda olnud küll kui kõik seadustele vastav ja ei pea kartma iga politseiautot
Rikkusime enamvähem kõiki lubatud masse mis sai - autol lubatud 500kg piduriteta haagis, käru max lubatud 750kg, meil oli ca 900kg. Ja kuigi saksa polizei mingis bensukas eravärvides autoga meid maha võttis ja kontrollis kõiki võimalikke pabereid, siis masside kohta ei tulnud ühtegi küsimust. Poola piirivalve viskas korraks vaid ID-kaartidele pilgu peale ega tahtnud isegi auto pabereid näha, mujal ei olnud samuti kuskil probleeme. Ainus probleem oli 1.6 mootor mis vastutuulega kippus 15l/100km võtma ja mitte üle 80km/h sõitma.
Sügisel sai toodud B-kati lubadega ära 1200kg haagissuvila Kia Sorento sabas, samuti ei mingeid küsimusi kuskil.
Aga võib ka olla et meil lihtsalt vedas, igatahes rahulikum oleks liigelda olnud küll kui kõik seadustele vastav ja ei pea kartma iga politseiautot

-
- Postitusi: 1447
- Liitunud: 21 Okt 2005, 21:33
- Tsikkel: Päris mitu...
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 109 korda
olen kahe eelmisega 100 prossa nõus.asja tuleb võtta lõdvalt.lihtsalt minna ja ära teha.ja mitte uskuda mingeid muinasjutte pättidest ja ma ei tea kellest veel.see asi on juba kõik ajaloo raamatutes.kõrtsmikumolu tean hästi ja tema juba mingi tühikargaja pole. see suur kawa on ka kuidagi tuttav.kõrtsmikumolule 1 küssa.kas pilt pole mitte tehtud warsa ja byalistoki vahel tir portis nn.väikses eestis.nii kuradi tuttavad on see männimets ja ka need tel.putkad.
-
- Postitusi: 1278
- Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
- Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 45 korda
See on vastik aeg, kus rattad kõige kallimad, hooaja algus juu... praegu saaks antud summa eest tunduvalt asjalikuma pilli....Hotrod kirjutas:Täitsa huvitaks kas märts aprill mai, selle aja sees ka mõni tripp toimub? Selleks ajaks on eeldatavasti mul ca25k tsikli jaoks raha kogutud ja ratas välja valitud.
Asuvad nad jee.... Odavad tsiklid asuvad ju hoopis NEEGRI juures...schanzez kirjutas:krt siin neid kuulutusi vaadates asuvad kõik head ja soodsad tsiklid lõunas
Motor Rader Sport Shopp
Rue Soeiro Pereira Gomes Lisbon 1600
Portugal
Phone number : +34610225371
E-mail us at : support@motorradersportshopp.com
http://motorradersportshopp.com/index.php?cPath=30
Sõida... ja ära MÖLISE!!!
-
Teema algataja - Mode
- Postitusi: 3133
- Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
korduma kippuvate küsimustega seoses mõned toomise reeglid.
jutt kehtib neile, kes tellivad ratta, aga ise kaasa ei tule.
otsi omale ise tsikkel välja ja ütle mulle, kus ta asub. Kui tahad võid otse tsiklimüüjale ära maksta ja siis toon selle ratta ära, isegi kui selgub, et on pask. Kui tahad, et vaatan enne ostmist ratta üle, siis maksad sularahas enne väljasõitu transpordi ja ratta raha mulle peo peale. Kui siis selgub, et ratas on pask helistan sulle ja saad otsida siva uue ratta. KUi jääb kaugele, maksad transpordi eest hiljem juurde, aga võid kindel olla, et saad heas korras ratta. Mingit garantiid ma muidugi ei anna, sest talvel pole võimalik ratast detailselt kontrollida. Kui juhtub, et ei saagi sobivat ratast toon sulle ratta raha tagasi, aga transpordi raha jääb mulle.
Nii need tingimused on ja kaubelda selles osas ei saa.
Üldiselt olen ma huvitatud, et sa saaksid endale võimalikult väikeste kuludega hea ratta.
jutt kehtib neile, kes tellivad ratta, aga ise kaasa ei tule.
otsi omale ise tsikkel välja ja ütle mulle, kus ta asub. Kui tahad võid otse tsiklimüüjale ära maksta ja siis toon selle ratta ära, isegi kui selgub, et on pask. Kui tahad, et vaatan enne ostmist ratta üle, siis maksad sularahas enne väljasõitu transpordi ja ratta raha mulle peo peale. Kui siis selgub, et ratas on pask helistan sulle ja saad otsida siva uue ratta. KUi jääb kaugele, maksad transpordi eest hiljem juurde, aga võid kindel olla, et saad heas korras ratta. Mingit garantiid ma muidugi ei anna, sest talvel pole võimalik ratast detailselt kontrollida. Kui juhtub, et ei saagi sobivat ratast toon sulle ratta raha tagasi, aga transpordi raha jääb mulle.
Nii need tingimused on ja kaubelda selles osas ei saa.
Üldiselt olen ma huvitatud, et sa saaksid endale võimalikult väikeste kuludega hea ratta.
Arvatavasti ma lähen märtsis aga ei usu eriti et käru peal mõni koht üle jääb aga võib ka jääda, sest tahaks ise ühega kahepeale müügiks tuua 3 ratast. Aga mai kuus võid mainida siis ma arvan et jälle minek.Hotrod kirjutas:Täitsa huvitaks kas märts aprill mai, selle aja sees ka mõni tripp toimub? Selleks ajaks on eeldatavasti mul ca25k tsikli jaoks raha kogutud ja ratas välja valitud.

Aprilia RS 50-> Aprilia RS 125 -> Suzuki GSX 600F -> Honda CBR 600F -> Aprilia RSV Mille
-
- Postitusi: 1447
- Liitunud: 21 Okt 2005, 21:33
- Tsikkel: Päris mitu...
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 109 korda
Berliini ringi pealt A-9 peale ja seda mööda alla Müncheni välja.Keegi kunagi olla väitnud et Varsast alla lõunasse läbi Wroclavi ja Praha tuleb vähem maad.Aga Tshehhi kiirtee kleeps ka maksab midagi ja ajaliselt jõuab kindlasti Berliini kaudu kiiremini.Jumala pärast ainult ärge koos haagisega seal kihutama hakake.Selle peale on bahni politsei eriliselt maias.ikka tasa ja targu 90,max 100.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8847
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 139 korda
- Tänatud: 359 korda
- Kontakt:
O_oBick kirjutas:aga minule tundus et Alehando oli siiski homo, L Bimbo polnud siiras ja don Pedro himustas oma enda lihast tütart, kes tegelikult oli nende ühine poeg
ma mõtlesin et see poola teema oli aktuaalne vene aja lõpus. et kas mõni siiamaani arvab, et just poola kurikaelad on need, keda saksast eestisse sõites kartma peaks? ma küll ei usu seda enam.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.