CBR1100XX
Moderaator: Moded
CBR1100XX
On plaanis üks blackbird endale lähiajal Saksamaalt tuua. Nagu mina aru olen saanud siis alates 99 aastast hakati neid tootma sissepritsega. Sellest siis tekkiski küsimus, et kas see sissepritsega versioon on tunduvalt parem või võib vabalt vaadata ka karburaatoritega ratast?
Karburaatoriga apraat on võimsam 118 kw. Pritsungil 112 kw. Ja Bläku on VÄGA HEA pill matkamiseks ja hüperkiirusteks. Ainult linnas paugutamiseks on ta pisut liiga pikk ja raske.
APSIK
Aprilia.SXV/RXV.550.07
Race Me APRILIA
------------------------
Aprilia.Tuono.1000.R.06
Cagiva.Raptor.1000
Honda.CBR.1100.XX
Aprilia.SXV/RXV.550.07
Race Me APRILIA
------------------------
Aprilia.Tuono.1000.R.06
Cagiva.Raptor.1000
Honda.CBR.1100.XX
-
- Postitusi: 1212
- Liitunud: 18 Okt 2003, 23:52
- Tsikkel: Hmmmm, peab sebima midagi!
- Asukoht: Kohatu küla, Märjamaa vald
- Tänanud: 127 korda
- Tänatud: 50 korda
Maanteekiirusel on bl@q tahokal 3500 pööret.Jaffimees kirjutas:5000 pöörde juures (maanteekiirusel) on karpa ökonoomsem, pritsung on võimsam aga seda kägistab ära katalüsaator.
Some rules can be bent. Others can be broken.
Танки грязи не боятся !!!
In god I trust, all others pay cash !
Ära usalda naist ... ja pidureid !
Танки грязи не боятся !!!
In god I trust, all others pay cash !
Ära usalda naist ... ja pidureid !
Tere!
Küsimus kumba eelistada on nagu iga teise asja puhul, kaalud üles mölema variandi eelised ning puudused ja voila, otsus on suht lihtne tulema.
Karburaatori puhul saavad sind saatma sünkroniseerimise probleemid, kasutatud ratta puhul vöib seal ka nn tuuningutulemusi näha, mis krt teab kuda vöib su ratta minekule, kütusekulule jne möjuda.
Pritsung on töökindlam, kallim kindlasti kui midagi peaks juhtuma, samas on temaga suhteliselt lihtsam opereerida, ei mingit külmkäivituse probleeme, tooreklappi, pöörete reguleerimist jnejne. Andurid korras, vajuta vaid starteri nuppu. Aku täielikul tühjenemisel tekib muidugi see probleem, et sa pritsungiga ratast lihtsalt käima ei lükka kui bensiinipumbale piisavalt voolu ei jätku, kogetud teema. Samas on ju iga söidukiga nii, et piisav hooldus ja remont peaks tagama muredevaba ekspluatatsiooni.
Minu arust ei saa seda paari kw küsimust üldse tekkida, küsimus tekiks ntx kui sa vördleks 800 ja 1100 kuubikut a see on omaette teema.
Minu soovitus on, kui rahakott kannatab, siis igaljuhul pritsung, mille pärast seda tehnoloogiat siis veel arendada kui teda ei kasutata?
See jutt ei pretendeeri abosluutsele töele.
Lugupidamisega, saarlane.
Küsimus kumba eelistada on nagu iga teise asja puhul, kaalud üles mölema variandi eelised ning puudused ja voila, otsus on suht lihtne tulema.
Karburaatori puhul saavad sind saatma sünkroniseerimise probleemid, kasutatud ratta puhul vöib seal ka nn tuuningutulemusi näha, mis krt teab kuda vöib su ratta minekule, kütusekulule jne möjuda.
Pritsung on töökindlam, kallim kindlasti kui midagi peaks juhtuma, samas on temaga suhteliselt lihtsam opereerida, ei mingit külmkäivituse probleeme, tooreklappi, pöörete reguleerimist jnejne. Andurid korras, vajuta vaid starteri nuppu. Aku täielikul tühjenemisel tekib muidugi see probleem, et sa pritsungiga ratast lihtsalt käima ei lükka kui bensiinipumbale piisavalt voolu ei jätku, kogetud teema. Samas on ju iga söidukiga nii, et piisav hooldus ja remont peaks tagama muredevaba ekspluatatsiooni.
Minu arust ei saa seda paari kw küsimust üldse tekkida, küsimus tekiks ntx kui sa vördleks 800 ja 1100 kuubikut a see on omaette teema.
Minu soovitus on, kui rahakott kannatab, siis igaljuhul pritsung, mille pärast seda tehnoloogiat siis veel arendada kui teda ei kasutata?
See jutt ei pretendeeri abosluutsele töele.
Lugupidamisega, saarlane.
Siinkohal sa natuke vist eksid, nn. käsigaas, toores võimisiganes tal vist on, nagu sissepritsega Hornetilgi. Selles on sul muidugi õigus, et ei mingeid külmkäivituse probleeme, Honda ikkagi.saarlane kirjutas:Pritsung on töökindlam, kallim kindlasti kui midagi peaks juhtuma, samas on temaga suhteliselt lihtsam opereerida, ei mingit külmkäivituse probleeme, tooreklappi, pöörete reguleerimist jnejne. Andurid korras, vajuta vaid starteri nuppu.
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.