CBR1100XX

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
airbourne
Postitusi: 14
Liitunud: 27 Juun 2004, 02:41
Asukoht: Tartu / CBR1100 XX

CBR1100XX

Lugemata postitus Postitas airbourne »

On plaanis üks blackbird endale lähiajal Saksamaalt tuua. Nagu mina aru olen saanud siis alates 99 aastast hakati neid tootma sissepritsega. Sellest siis tekkiski küsimus, et kas see sissepritsega versioon on tunduvalt parem või võib vabalt vaadata ka karburaatoritega ratast?
Kasutaja avatar

Jaffimees
Postitusi: 188
Liitunud: 27 Veebr 2004, 08:52
Asukoht: Tln. Tartu
Tänatud: 4 korda

Lugemata postitus Postitas Jaffimees »

www.ixxra.com

Kõik vastused su küsimustele.
Jarko
Jawa 350

apsik
Postitusi: 213
Liitunud: 22 Sept 2004, 10:48
Asukoht: Jõhvi linn / Aprilia SXV / RXV 550

Lugemata postitus Postitas apsik »

Karburaatoriga apraat on võimsam 118 kw. Pritsungil 112 kw. Ja Bläku on VÄGA HEA pill matkamiseks ja hüperkiirusteks. Ainult linnas paugutamiseks on ta pisut liiga pikk ja raske.
APSIK
Aprilia.SXV/RXV.550.07
Race Me APRILIA
------------------------
Aprilia.Tuono.1000.R.06
Cagiva.Raptor.1000
Honda.CBR.1100.XX
Kasutaja avatar

Teema algataja
airbourne
Postitusi: 14
Liitunud: 27 Juun 2004, 02:41
Asukoht: Tartu / CBR1100 XX

Lugemata postitus Postitas airbourne »

Inglise keelseid lehti ja foorumeid olen ma juba lugenud üsna palju, sealt olen teada saanud, et sissepritega versioonil on parem minek keskmistel pööretel ja kütuse kulu on ka väiksema nagu ka tippkiirus. Küsimus ongi aga selles, kui tuntavad need erinevused on?

Raigo
Postitusi: 1844
Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas Raigo »

Samas kui palju asjast sa tippkiirusel sõidad?
Kumb on sulle tähtsam ökonoomsus või sekundi murdosa parem minek ?
Kasutaja avatar

Teema algataja
airbourne
Postitusi: 14
Liitunud: 27 Juun 2004, 02:41
Asukoht: Tartu / CBR1100 XX

Lugemata postitus Postitas airbourne »

Tippkiirus polegi eriti oluline. Kui palju see sissepritsega versioon ökonoomsem on? Või polegi eriti vahet ja osta lihtsalt üks ära mis eelarvesse mahub ja tundub korras olevat?
Kasutaja avatar

Jaffimees
Postitusi: 188
Liitunud: 27 Veebr 2004, 08:52
Asukoht: Tln. Tartu
Tänatud: 4 korda

Lugemata postitus Postitas Jaffimees »

5000 pöörde juures (maanteekiirusel) on karpa ökonoomsem, pritsung on võimsam aga seda kägistab ära katalüsaator.
Jarko
Jawa 350
Kasutaja avatar

CB500
Postitusi: 2189
Liitunud: 25 Juul 2003, 21:52
Asukoht: CB900F Hornet

Lugemata postitus Postitas CB500 »

Jaffimees, kas sa räägid legaalsetest maanteekiirustest, või enam mitte nii legaalsetest..? Minu rattal on 5000pööret kuuenda käiguga kiirusel 130kmh ja ma ei usu et Bläkulgi vähem on.
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
Kasutaja avatar

piiks
Postitusi: 1212
Liitunud: 18 Okt 2003, 23:52
Tsikkel: Hmmmm, peab sebima midagi!
Asukoht: Kohatu küla, Märjamaa vald
Tänanud: 127 korda
Tänatud: 50 korda

Lugemata postitus Postitas piiks »

Jaffimees kirjutas:
5000 pöörde juures (maanteekiirusel) on karpa ökonoomsem, pritsung on võimsam aga seda kägistab ära katalüsaator.
Maanteekiirusel on bl@q tahokal 3500 pööret.
Some rules can be bent. Others can be broken.
Танки грязи не боятся !!!
In god I trust, all others pay cash !
Ära usalda naist ... ja pidureid !

saarlane
Postitusi: 214
Liitunud: 08 Dets 2003, 18:24
Tänatud: 30 korda

Lugemata postitus Postitas saarlane »

Tere!

Küsimus kumba eelistada on nagu iga teise asja puhul, kaalud üles mölema variandi eelised ning puudused ja voila, otsus on suht lihtne tulema.
Karburaatori puhul saavad sind saatma sünkroniseerimise probleemid, kasutatud ratta puhul vöib seal ka nn tuuningutulemusi näha, mis krt teab kuda vöib su ratta minekule, kütusekulule jne möjuda.
Pritsung on töökindlam, kallim kindlasti kui midagi peaks juhtuma, samas on temaga suhteliselt lihtsam opereerida, ei mingit külmkäivituse probleeme, tooreklappi, pöörete reguleerimist jnejne. Andurid korras, vajuta vaid starteri nuppu. Aku täielikul tühjenemisel tekib muidugi see probleem, et sa pritsungiga ratast lihtsalt käima ei lükka kui bensiinipumbale piisavalt voolu ei jätku, kogetud teema. Samas on ju iga söidukiga nii, et piisav hooldus ja remont peaks tagama muredevaba ekspluatatsiooni.
Minu arust ei saa seda paari kw küsimust üldse tekkida, küsimus tekiks ntx kui sa vördleks 800 ja 1100 kuubikut a see on omaette teema.
Minu soovitus on, kui rahakott kannatab, siis igaljuhul pritsung, mille pärast seda tehnoloogiat siis veel arendada kui teda ei kasutata?

See jutt ei pretendeeri abosluutsele töele.
Lugupidamisega, saarlane.
Kasutaja avatar

CB500
Postitusi: 2189
Liitunud: 25 Juul 2003, 21:52
Asukoht: CB900F Hornet

Lugemata postitus Postitas CB500 »

saarlane kirjutas:
Pritsung on töökindlam, kallim kindlasti kui midagi peaks juhtuma, samas on temaga suhteliselt lihtsam opereerida, ei mingit külmkäivituse probleeme, tooreklappi, pöörete reguleerimist jnejne. Andurid korras, vajuta vaid starteri nuppu.
Siinkohal sa natuke vist eksid, nn. käsigaas, toores võimisiganes tal vist on, nagu sissepritsega Hornetilgi. Selles on sul muidugi õigus, et ei mingeid külmkäivituse probleeme, Honda ikkagi.
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.

saarlane
Postitusi: 214
Liitunud: 08 Dets 2003, 18:24
Tänatud: 30 korda

Lugemata postitus Postitas saarlane »

See jutt oli möeldud üldise vördlusena, minu VFR-il seda pole ja ma lootsin et ka seal seda ei ole :)

Saarlane
Kasutaja avatar

Teema algataja
airbourne
Postitusi: 14
Liitunud: 27 Juun 2004, 02:41
Asukoht: Tartu / CBR1100 XX

Lugemata postitus Postitas airbourne »

Suured tänud asjalike vastuste eest, kui kellelgi veel midagi tarka ja kasulikkku on lisada siis oleks väga tore :roll:
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”