R6 palju maxab? ja mis on tyypvead?
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
R6 palju maxab? ja mis on tyypvead?
pealkirjas k6ik öeldud.
Sooviks teada hindasid eesti tasemel.... aastast 1998-2002
Sooviks teada hindasid eesti tasemel.... aastast 1998-2002
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Re: R6 palju maxab? ja mis on tyypvead?
Aga ole aus nüüd ning ütle...kas sa üldse hakkad tsiklist ostma........või lihtsalt tähelepanu vajadus ?
Ceed kirjutas:pealkirjas k6ik öeldud.
Sooviks teada hindasid eesti tasemel.... aastast 1998-2002
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
-
- Postitusi: 3833
- Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
- Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
- Asukoht: Keila - Tallinn
- Tänanud: 162 korda
- Tänatud: 89 korda
point selles et R6 ja R1 on ainukesed rattad mida blondiinid nimepidi teavad...stonefree kirjutas:Huvitav, mida siis rullnokad R6s leiavad, kas chikkidele meeldib?
r6 vist vähem töökindel kui konkurendid(cbr600, gsx-r jt) ja natuke kallim parandada?
jub s**t ju öelda tibile et mul on zx6r.... see nimi pole tibidele arusaada...
aga kui ytled et R6 siis nad kohe kummardavad sind

Sa Sepp suhtle normaalsete tütarlastega, siis pole selliseid muresid.
Ise otsustasin R6 kasuks kuna mulle ei meeldi uute hondade ja kawade "ükssilmsus". R6 kasutab mõlemat eistuld nii lähi- kui kaugtule korral. Loll põhjus, aga mulle meeldib kui pimedas tuled natuke rohkem valgust annavad. Ühesilmaliste alternatiiv oleks veel Suzu, aga mulle ei meeldi Ramo suhtumine ja seega kui vähegi võimalik, siis ma nendega asju ei aja. Mis puutub Stonefree mainitud R6 väiksemasse töökindlusesse... ei tea, minu käes pole veel lagunema hakanud.
Mis puutub rullnokkadesse, no mis siis ikka... ju ma siis olen rullnokk. Ma rattaga rahul ja autoga kah. Kunagi ostan omale Nike tossud ja kunagi pean jooma ka hakkama. Mis teha, mainet tuleb ju säilitada.
Ise otsustasin R6 kasuks kuna mulle ei meeldi uute hondade ja kawade "ükssilmsus". R6 kasutab mõlemat eistuld nii lähi- kui kaugtule korral. Loll põhjus, aga mulle meeldib kui pimedas tuled natuke rohkem valgust annavad. Ühesilmaliste alternatiiv oleks veel Suzu, aga mulle ei meeldi Ramo suhtumine ja seega kui vähegi võimalik, siis ma nendega asju ei aja. Mis puutub Stonefree mainitud R6 väiksemasse töökindlusesse... ei tea, minu käes pole veel lagunema hakanud.
Mis puutub rullnokkadesse, no mis siis ikka... ju ma siis olen rullnokk. Ma rattaga rahul ja autoga kah. Kunagi ostan omale Nike tossud ja kunagi pean jooma ka hakkama. Mis teha, mainet tuleb ju säilitada.
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Sa ikka pead silmas nukkvõlliketti kolinat
? See on jah kawadel ..tehasest juba kaasas
Aga klapiklõbin see on kyll midagi uut



sys kirjutas:vaatame seda 2003 ühesilmsust veel... Kawa tasub osta siis kui tahad klapiklõbinat kuulata... see ju neil lausa tehasest kaasas
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 543
- Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
- Tsikkel: 90º V2
- Asukoht: lapikese keskpaik
- Kontakt:
huvitav millest sellised müüdid küll tekivad. Kusjuures sellised kummalised müüdid liiguvad ka mõnede euroopa masinate kohta.sys kirjutas:vaatame seda 2003 ühesilmsust veel... Kawa tasub osta siis kui tahad klapiklõbinat kuulata... see ju neil lausa tehasest kaasas
Ise pidanud 2 Kawat ja klapiklõbin on tekkinud vaid sellest, et pikka aega ei ole reguleeritud, kuid eks hooldust ja klappide reguleerimist vajavad kõik tsikklid olgu r6 või cbr. See,et 1 rattal oli mingi kolin vms ei tähenda, et kogu toodang on selline.
Ma ei ütleks, et mõni teine kiidetud mark vigadest puhas oleks. Ehk piirduksime arvustamisel masinatega, mille kohta isiklikke kogemusi omame.
Vabandust sõnavõtu pärast ja ootan pea maha raidumist.
Kawa mootori kõvem klõbin/tiksumine on mitmest foorumist läbi käinud ja vaevalt see päris õhust võetud on (loomulikult sõltub palju ka rattast). Samuti on mitmest kohast läbi käinud R6 käigukasti teema. Siin võib tõenäoliselt lõputult lahmida, et milline ratas on parem või halvem. Maitse asi minu arvates. Kellele meeldib üks, kellele teine. Valiku kriteeriumid on ka erinevatel inimestel erinevad. Mulle isiklikult meeldib Yamaha keskusega asju ajada ja seega tõenäoliselt on ka järgmine ratas Yamaha. Kes saab Kawa müüjatega paremini läbi, see võibolla ostab Kawa, jne.
sys (endiselt rullnokk)
sys (endiselt rullnokk)
Njahh... Raip... Mul on nii ZX6-rr-2004, kui ka Yamu R6-2003....sys kirjutas:vaatame seda 2003 ühesilmsust veel... Kawa tasub osta siis kui tahad klapiklõbinat kuulata... see ju neil lausa tehasest kaasas
Nohh ja võrreldes neid kahte asja on ikka yamu oluliselt nässakam... Aga nohh algajale julgen R6 asja soovitada küll...

Sõida... ja ära MÖLISE!!!
Mitte essugi ei saa aruKommionu kirjutas:R6 ja ka Kawa ZX6-???? racingbike asjad on ikka mõlemad kahesilmsed (Kui sa mõtled kuni 636 racingbike asju) 2003-2005nitse kirjutas:R6 ja Kawad läksid mõlemad 2003a ühesilmseks ning Honda ka umbes samal ajal!
Ühesilmne on vaid ZX 10.... ja 12-nes R1 mudel

Kommionu kirjutas:Njahh... Raip... Mul on nii ZX6-rr-2004, kui ka Yamu R6-2003....sys kirjutas:vaatame seda 2003 ühesilmsust veel... Kawa tasub osta siis kui tahad klapiklõbinat kuulata... see ju neil lausa tehasest kaasas
Nohh ja võrreldes neid kahte asja on ikka yamu oluliselt nässakam... Aga nohh algajale julgen R6 asja soovitada küll...
sul müügis need?mis hinnaga ka ?
-
- Kaupmees
- Postitusi: 529
- Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
- Tänatud: 42 korda
- Kontakt: