IXS HX 223
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 543
- Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
- Tsikkel: 90º V2
- Asukoht: lapikese keskpaik
- Kontakt:
Kahjuks küll enda kogemused küsitud konkreetse kiivri osas puuduvad, kuid lühidalt võin mainida paari teise IXS kiivri kogemust.
Nimelt on mul enda kogemused selliste IXS mudelitega nagu HX 159 ja 172 ning 285.
HX 159 ja 172 on suhteliselt lihtsad ja mõlemad teineteisele väga sarnased. 172-l on ainult paar õhutusava rohkem ja vist peaks ka materjal olema parem. Sisemine vooder ja muu pehmendus võiks parem olla. Mõne aja pärast avastasin, et kiiver logiseb peas, kuigi ostsin korralikult ja tihedalt peas istuva kiivri. Pealegi kipub tuul kiivri alt nii sisse tulema.
285 on eelmainitutest parem - tihedamalt ümber pea, õhutus korralik. Selle mudeli lõuakaitse on laiem kui 159 ja 172 (ja seda peaks ka 223 olema). Kuigi visiiri kiirkinnitus e click&ride on tore ja lihtne, on sellel ka puudusi, vähemalt need mida ise näinud. Nimelt on kiirkinnitus plastmassist ja seega üsna õrn. Ühe tuttava käe kukkus kiiver maha ja visiirikinnitus oligi vigastatud.
Tutvustusest vaadates tundub HX 223 olema parem kui 285, seega ise otsustad mis teed. Kuid soovitan ka teisi kiivritootjaid proovida.
Ise kasutan praegu Schuberti QM1 Street. Tõeliselt hea kiiver. Vähe tekib turbulentse (ei vänderda nii peas nagu mõni teine). Suhteliselt kerge, tihke ja vaikne. Topelt D kinnitus lubab kasutada seda ka ringrajal. Kui huvi vaata: http://www.schuberth.com/index2.htm
ja veel üks soovitus - koos kiivriga osta ka sukk.
Nimelt on mul enda kogemused selliste IXS mudelitega nagu HX 159 ja 172 ning 285.
HX 159 ja 172 on suhteliselt lihtsad ja mõlemad teineteisele väga sarnased. 172-l on ainult paar õhutusava rohkem ja vist peaks ka materjal olema parem. Sisemine vooder ja muu pehmendus võiks parem olla. Mõne aja pärast avastasin, et kiiver logiseb peas, kuigi ostsin korralikult ja tihedalt peas istuva kiivri. Pealegi kipub tuul kiivri alt nii sisse tulema.
285 on eelmainitutest parem - tihedamalt ümber pea, õhutus korralik. Selle mudeli lõuakaitse on laiem kui 159 ja 172 (ja seda peaks ka 223 olema). Kuigi visiiri kiirkinnitus e click&ride on tore ja lihtne, on sellel ka puudusi, vähemalt need mida ise näinud. Nimelt on kiirkinnitus plastmassist ja seega üsna õrn. Ühe tuttava käe kukkus kiiver maha ja visiirikinnitus oligi vigastatud.
Tutvustusest vaadates tundub HX 223 olema parem kui 285, seega ise otsustad mis teed. Kuid soovitan ka teisi kiivritootjaid proovida.
Ise kasutan praegu Schuberti QM1 Street. Tõeliselt hea kiiver. Vähe tekib turbulentse (ei vänderda nii peas nagu mõni teine). Suhteliselt kerge, tihke ja vaikne. Topelt D kinnitus lubab kasutada seda ka ringrajal. Kui huvi vaata: http://www.schuberth.com/index2.htm

ja veel üks soovitus - koos kiivriga osta ka sukk.
On ka endal IXS kiiver. Pole saanud küll eriti paljudega võrrelda kuid üht võin õelda - saast. Ainuke asi mis tõesti mõnus on kiivri kinnitus.
Väga jätab soovida tuulutus, klaas kipub niiske ilmaga uduseks minema ja heliisolatsioon on vilets. Pikemal sõidul hakkab see tuule vihin närvidele käima. Kuskil oli ka mingi kiivritest ja sealgi sai IXS toode nadilt punkte. Soovitan mingi muu firma toodet kiigata.
Väga jätab soovida tuulutus, klaas kipub niiske ilmaga uduseks minema ja heliisolatsioon on vilets. Pikemal sõidul hakkab see tuule vihin närvidele käima. Kuskil oli ka mingi kiivritest ja sealgi sai IXS toode nadilt punkte. Soovitan mingi muu firma toodet kiigata.
Sõidan kah IXS kiivriga. Numbrit kahjuks ei mäleta, aga jääb sinna odavama otsa poole. On kole mürarikas küll! Tundub, et aerodünaamika ei olegi kõige hullem, pead laseb pöörata ja ei kisu väga, aga lõuakaitse all käib niisugune tuulemöll, et anna aga olla! Sealsamas on ka õhutusklapp, aga pole mingit vahet, kas see on kinni või lahti - sõidu ajal tuul tuiskab ja seisu ajal kipub klaas uduseks. Seda siis sõltumata kas lõuakaitse õhutusava on kinni või lahti...
Klõpsuga kinnitus on küll täitsa tiba-toba ja polster istub (vähemalt minu kolba ümber) kenasti, ei pigista pika aja peale kuskilt.
Visiir püsib hästi selles nn. "väike pragu" asendis (ka muudes asendites) ja on lihtsalt vahetatav. Sesmõttes et kui teel on kaasas 2 klaasi, siis vahetus nõuab vaid pisukest näpuosavust, ei mingeid tööriistu.
Müra tall vist siiski kõige suurem häda, mina oma õhkjahutusega mootori häält 100+ km/h enam ei kuule. Aga ükskõik mis kiivriga sõites ei tee paha kõrvatropid.
Plusspoolel on muidugi hind - minu IXS maksis Depoos sips peale 1800.-
See mu esimene kübar ja esimeseks pole tal suurt häda miskit. Pealegi, tagaistujal on samuti kiivrit vaja ja esimesel võimalusel ta minu praeguse endale saabki...
Klõpsuga kinnitus on küll täitsa tiba-toba ja polster istub (vähemalt minu kolba ümber) kenasti, ei pigista pika aja peale kuskilt.
Visiir püsib hästi selles nn. "väike pragu" asendis (ka muudes asendites) ja on lihtsalt vahetatav. Sesmõttes et kui teel on kaasas 2 klaasi, siis vahetus nõuab vaid pisukest näpuosavust, ei mingeid tööriistu.
Müra tall vist siiski kõige suurem häda, mina oma õhkjahutusega mootori häält 100+ km/h enam ei kuule. Aga ükskõik mis kiivriga sõites ei tee paha kõrvatropid.

Plusspoolel on muidugi hind - minu IXS maksis Depoos sips peale 1800.-
See mu esimene kübar ja esimeseks pole tal suurt häda miskit. Pealegi, tagaistujal on samuti kiivrit vaja ja esimesel võimalusel ta minu praeguse endale saabki...

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.