Rumalad või segased küsimused jms
Moderaator: Moded
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6781
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 694 korda
- Tänatud: 456 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Kasutas olemasolevat andurit ja käiku näitas tahhoka nr.
edu
EDIT: margus014 tegi
viewtopic.php?p=572965&hilit=tdm+k%C3%A4igu#p572965
Re: Rumalad või segased küsimused jms
sai järelturu spido peale pandud ja sinna võimalik käike kuvadasimp kirjutas: ↑29 Juun 2025, 13:05Selle ajastu ratastel ei olegi tavaliselt sellist signaali. Karparatas, vähese elektroonikaga. Käiguinfo ei ole kuidagi mootori juhtimiseks vajalik.
Mida sa saavutada tahad? Lihtsalt käigudisplayd ehitada?
Aftermarket jubinaga pannakse teinekord käiguhoova külge andurid ja display mis kuvab aktiivset käiku.
oskad öelda, mis selle käiguhoova anduri nimi vms on kust saada?
-
- Postitusi: 1770
- Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
- Tsikkel: Welcome to the darkside
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 191 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Sellest pole muidugi midagi kasu, kui vaja ise aretama hakata. Aga aftermarket spidodel võiks selline lihtne asi juba sees olla kohe.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 192 korda
- Tänatud: 407 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
See päris nii ei tööta, et paned ol.oleva displey anduritega toimima. Need käiguhoova andurid on magnetid, nende komplektiga tuleb kaasa käigu display, mille tarkvara loeb käiguvahetusi lihtsalt.rain290 kirjutas: ↑29 Juun 2025, 18:43sai järelturu spido peale pandud ja sinna võimalik käike kuvadasimp kirjutas: ↑29 Juun 2025, 13:05Selle ajastu ratastel ei olegi tavaliselt sellist signaali. Karparatas, vähese elektroonikaga. Käiguinfo ei ole kuidagi mootori juhtimiseks vajalik.
Mida sa saavutada tahad? Lihtsalt käigudisplayd ehitada?
Aftermarket jubinaga pannakse teinekord käiguhoova külge andurid ja display mis kuvab aktiivset käiku.
oskad öelda, mis selle käiguhoova anduri nimi vms on kust saada?
Kui sul on kiiruse ja rpm signaalid, siis saaks panna indikaatori, mis nende numbrite suhte järgi arvutab käiku, aga jälle - seda tarkust pole võimalik ol.olevale indikaatorile õpetada.
viewtopic.php?t=94636
-
- Postitusi: 52
- Liitunud: 03 Juun 2024, 16:07
- Tsikkel: Honda CB600FA
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 17 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Mul 1 Hiinakas oli ka prooviks, aga seda ei saandki toimima, näitas aiateibaid.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6781
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 694 korda
- Tänatud: 456 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms

Millega lappida kodust, täispuhutavat basseini?
Miski hüpersuper vinüüli liim?
Kaasasolnud komplekt lahustas ennast paari kuu jooksul ja nüüd see allesjäänud liimijupike ka kuivanud

edu
-
- Postitusi: 8450
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 340 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Kui on see PVC-st bassein, siis seda ei anna korralikult millegagi lappida.
Siin on miski eriliim, aga kui hea see on ei tea. https://veefiltrid.ee/ee/pvc-pipes-and- ... with-brush
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 3150
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 492 korda
- Tänatud: 600 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8867
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 377 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad või segased küsimused jms
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7422
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1994 korda
- Tänatud: 588 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Kuumaõhu puhuriga paigatakse ka paljusid selle laadseid materjale. Aga õget temp pead teadama ja materjal paikamiseks ka vajalik.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8867
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 377 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad või segased küsimused jms
kusjuures need odavad kodubasseinid on jumal teab mis kilematerjalist, mitte päris pvc. st need väga superluks kahekomponentsed PVC liimid, mida ma paadi jaoks kasutan (Näiteks Adeco Adegrip) ei sobi neile basseinidele, need sulavad selle puhuri käes ära.Madlobster kirjutas: ↑04 Juul 2025, 10:36Lõika kuskilt pvc tükk, võta kuumaõhupuhur ja mingi väike rull ning sulata see ja rulli kinni katkise koha peale. Liimimine ilmselt ei päästa.
-
- Postitusi: 34
- Liitunud: 06 Sept 2018, 16:02
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 3 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
-
Teema algataja - Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7417
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1096 korda
- Tänatud: 1117 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Mida sa hooldamise all silmas pead? Täimist? Remonti? Midagi muud?Nomidaiganes kirjutas: ↑04 Juul 2025, 14:08Tervist! Kus/kelle juures oleks mõistlik auto konditsioneeri hooldada? Tallinnas.
Neid kohti on linn täis, ma käisin Nõmme teel (https://www.kumm.ee/teenused/konditsion ... e-hooldus/) ja lasin ära täita mitu aastat seisnud auto täiesti tühja süsteemi, nii tühja, et ventiili vajutades ei tulnud sealt midagi välja. Enne täitmist tegid nad lekkekontrolli mingi rea muid toiminguid ja täitsid seejärel. Alla poole tunni läks ja tegi mind 39€ võrra vaesemaks. Minu silmis väha hea teenus mõistliku hinnaga.
-
- Postitusi: 3256
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 70 korda
- Tänatud: 374 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Korras süsteem ei leki niisama täiesti tühjaks. Võib ka väike leke olla(mida ongi keeruline leida). See autotöökodades lekkekontroll on suhteliselt nali. Kunagi ammu sai viidud üks auto täitmisele, mis 5 päevaga süsteem tühi oli. Automaatne masin aga näitas, et süsteem ei leki. Küll aga keegi ei viitsi väga tihendeid vahetada/lekkeid otsida ja lihtsam uus gaas sisse panna ja paari aasta pärast jälle uuesti täita (saab jälle raha küsida ning mugavam ka).Macintosh kirjutas: ↑04 Juul 2025, 14:18Mida sa hooldamise all silmas pead? Täimist? Remonti? Midagi muud?Nomidaiganes kirjutas: ↑04 Juul 2025, 14:08Tervist! Kus/kelle juures oleks mõistlik auto konditsioneeri hooldada? Tallinnas.
Neid kohti on linn täis, ma käisin Nõmme teel (https://www.kumm.ee/teenused/konditsion ... e-hooldus/) ja lasin ära täita mitu aastat seisnud auto täiesti tühja süsteemi, nii tühja, et ventiili vajutades ei tulnud sealt midagi välja. Enne täitmist tegid nad lekkekontrolli mingi rea muid toiminguid ja täitsid seejärel. Alla poole tunni läks ja tegi mind 39€ võrra vaesemaks. Minu silmis väha hea teenus mõistliku hinnaga.
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6781
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 694 korda
- Tänatud: 456 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Pole just kõige odavam aga jah....Piipz kirjutas: ↑04 Juul 2025, 13:23kusjuures need odavad kodubasseinid on jumal teab mis kilematerjalist, mitte päris pvc. st need väga superluks kahekomponentsed PVC liimid, mida ma paadi jaoks kasutan (Näiteks Adeco Adegrip) ei sobi neile basseinidele, need sulavad selle puhuri käes ära.Madlobster kirjutas: ↑04 Juul 2025, 10:36Lõika kuskilt pvc tükk, võta kuumaõhupuhur ja mingi väike rull ning sulata see ja rulli kinni katkise koha peale. Liimimine ilmselt ei päästa.
Sulatada ja kuumutada pole seal midagi(vist), suht õhuke materjal. Kõige lollakam on see, et leke on just keeviste kohal.
Ostsin Bauhofist mingi spets teibi, isegi veel all pidavat liimima aga erilist usku mul sellesse pole...
Aga tänud vastajatele

-
- Postitusi: 8450
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 340 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Lekkeid otsitakse alles siis, kui tuvastatakse, et süsteemis ON leke. Ja seda kas on, kontrollitakse vaakumiga. Vaakum sisse ja vaadatakse kas püsib. Niisama hakata AC süsteemist lekkeid otsima, kui on veel tehasetäide ilma värvaineta, on mõttetu tegevus, sa ei leia ühetgi leket üles.ranel kirjutas: ↑04 Juul 2025, 14:43Korras süsteem ei leki niisama täiesti tühjaks. Võib ka väike leke olla(mida ongi keeruline leida). See autotöökodades lekkekontroll on suhteliselt nali. Kunagi ammu sai viidud üks auto täitmisele, mis 5 päevaga süsteem tühi oli. Automaatne masin aga näitas, et süsteem ei leki. Küll aga keegi ei viitsi väga tihendeid vahetada/lekkeid otsida ja lihtsam uus gaas sisse panna ja paari aasta pärast jälle uuesti täita (saab jälle raha küsida ning mugavam ka).Macintosh kirjutas: ↑04 Juul 2025, 14:18Mida sa hooldamise all silmas pead? Täimist? Remonti? Midagi muud?Nomidaiganes kirjutas: ↑04 Juul 2025, 14:08Tervist! Kus/kelle juures oleks mõistlik auto konditsioneeri hooldada? Tallinnas.
Neid kohti on linn täis, ma käisin Nõmme teel (https://www.kumm.ee/teenused/konditsion ... e-hooldus/) ja lasin ära täita mitu aastat seisnud auto täiesti tühja süsteemi, nii tühja, et ventiili vajutades ei tulnud sealt midagi välja. Enne täitmist tegid nad lekkekontrolli mingi rea muid toiminguid ja täitsid seejärel. Alla poole tunni läks ja tegi mind 39€ võrra vaesemaks. Minu silmis väha hea teenus mõistliku hinnaga.
-
- Postitusi: 3229
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 222 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
mx77 kirjutas: ↑04 Juul 2025, 20:44Ainult vaakum ei näita ka midagi.Surve tekitamine on see mis ära näitab.Oma Van-il praegu otsin kohta taga.Eelmine aasta vahetasin pumba ja nii vaakum kui lekke test olid nullis,nüüd mõni aega tagasi proovisin konti käima ,tühi kui kell.Otsisin lambiga kohta kust leke aga ei leidnud.Täitsin uuesti koos kõigi vaja minevaga.Vaakumit näitas 0 Mbar ja lekke test 20Mbar(targad raamatud ütlevad et lubatud kuni100 Mbar.Kahe päevaga oli tühi,praegu pole olnud aga uuesti otsida lekke kohta.ranel kirjutas: ↑04 Juul 2025, 14:43Korras süsteem ei leki niisama täiesti tühjaks. Võib ka väike leke olla(mida ongi keeruline leida). See autotöökodades lekkekontroll on suhteliselt nali. Kunagi ammu sai viidud üks auto täitmisele, mis 5 päevaga süsteem tühi oli. Automaatne masin aga näitas, et süsteem ei leki. Küll aga keegi ei viitsi väga tihendeid vahetada/lekkeid otsida ja lihtsam uus gaas sisse panna ja paari aasta pärast jälle uuesti täita (saab jälle raha küsida ning mugavam ka).Macintosh kirjutas: ↑04 Juul 2025, 14:18Mida sa hooldamise all silmas pead? Täimist? Remonti? Midagi muud?Nomidaiganes kirjutas: ↑04 Juul 2025, 14:08Tervist! Kus/kelle juures oleks mõistlik auto konditsioneeri hooldada? Tallinnas.
Neid kohti on linn täis, ma käisin Nõmme teel (https://www.kumm.ee/teenused/konditsion ... e-hooldus/) ja lasin ära täita mitu aastat seisnud auto täiesti tühja süsteemi, nii tühja, et ventiili vajutades ei tulnud sealt midagi välja. Enne täitmist tegid nad lekkekontrolli mingi rea muid toiminguid ja täitsid seejärel. Alla poole tunni läks ja tegi mind 39€ võrra vaesemaks. Minu silmis väha hea teenus mõistliku hinnaga.
Lekkeid otsitakse alles siis, kui tuvastatakse, et süsteemis ON leke. Ja seda kas on, kontrollitakse vaakumiga. Vaakum sisse ja vaadatakse kas püsib. Niisama hakata AC süsteemist lekkeid otsima, kui on veel tehasetäide ilma värvaineta, on mõttetu tegevus, sa ei leia ühetgi leket üles.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7422
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1994 korda
- Tänatud: 588 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Lekkeid kontrollitakse siiski survega (mitu korda suuremaga kui tavaline töösurve on) ehk kontroll gaas+värvaine sisse ja siis tuleb lekkekoht välja. Kui on korras ja lekkeid ei tuvasta,siis vaakum ja külmaaine soovitavalt koos värvine ja õliga sisse. Täiesti tühja süsteemi puhul on mõistlik ka ettenähtud õlikogus sisse panna, sest sa ju ei tea palju seda on alles jäänud. Kui ainult gaasi paned ja sul kompressoris õli pole või seda on liiga vähe, lased selle varem või hiljem kokku joosta.mx77 kirjutas: ↑04 Juul 2025, 20:44Lekkeid otsitakse alles siis, kui tuvastatakse, et süsteemis ON leke. Ja seda kas on, kontrollitakse vaakumiga. Vaakum sisse ja vaadatakse kas püsib. Niisama hakata AC süsteemist lekkeid otsima, kui on veel tehasetäide ilma värvaineta, on mõttetu tegevus, sa ei leia ühetgi leket üles.ranel kirjutas: ↑04 Juul 2025, 14:43Korras süsteem ei leki niisama täiesti tühjaks. Võib ka väike leke olla(mida ongi keeruline leida). See autotöökodades lekkekontroll on suhteliselt nali. Kunagi ammu sai viidud üks auto täitmisele, mis 5 päevaga süsteem tühi oli. Automaatne masin aga näitas, et süsteem ei leki. Küll aga keegi ei viitsi väga tihendeid vahetada/lekkeid otsida ja lihtsam uus gaas sisse panna ja paari aasta pärast jälle uuesti täita (saab jälle raha küsida ning mugavam ka).Macintosh kirjutas: ↑04 Juul 2025, 14:18Mida sa hooldamise all silmas pead? Täimist? Remonti? Midagi muud?Nomidaiganes kirjutas: ↑04 Juul 2025, 14:08Tervist! Kus/kelle juures oleks mõistlik auto konditsioneeri hooldada? Tallinnas.
Neid kohti on linn täis, ma käisin Nõmme teel (https://www.kumm.ee/teenused/konditsion ... e-hooldus/) ja lasin ära täita mitu aastat seisnud auto täiesti tühja süsteemi, nii tühja, et ventiili vajutades ei tulnud sealt midagi välja. Enne täitmist tegid nad lekkekontrolli mingi rea muid toiminguid ja täitsid seejärel. Alla poole tunni läks ja tegi mind 39€ võrra vaesemaks. Minu silmis väha hea teenus mõistliku hinnaga.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 51
- Liitunud: 14 Mär 2018, 16:41
- Tsikkel: VFR1200xd, Beta300,
- Tänanud: 15 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Mis õlisse puutub siis kindlasti ei tohi lisada täitmisel ettenähtud kogust, ega isegi kolmandikku ettenähtust. Lisatakse umbes 10g, sest liiga palju õli on palju hullem kui vähe õli.
Esiteks pole võimalik sealt süsteemist üle paarikümne grammi õli kuidagi kätte saada( norm on tavaliselt u150g) , kuna õli on jaotatud mööda süsteemi laiali.
Ja teiseks, kui pumpa satub liiga palju õli ja teatavasti ei saa vedelikke kokku suruda, siis lendab see paremal juhul ülerõhu klapist välja, halvemal juhul lendab pumbas midagi laiali.
Ehk konti võiks täita ikkagi kutsetunnistusega töömees.
-
- Postitusi: 8450
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 340 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Ok, pean uurima, kas meie majas kasutatavad seadmed tekitavad kontrollimiseks survet või töötavad ainult vaakumile.urmas66 kirjutas: ↑06 Juul 2025, 16:34Lekkeid kontrollitakse siiski survega (mitu korda suuremaga kui tavaline töösurve on) ehk kontroll gaas+värvaine sisse ja siis tuleb lekkekoht välja. Kui on korras ja lekkeid ei tuvasta,siis vaakum ja külmaaine soovitavalt koos värvine ja õliga sisse. Täiesti tühja süsteemi puhul on mõistlik ka ettenähtud õlikogus sisse panna, sest sa ju ei tea palju seda on alles jäänud. Kui ainult gaasi paned ja sul kompressoris õli pole või seda on liiga vähe, lased selle varem või hiljem kokku joosta.mx77 kirjutas: ↑04 Juul 2025, 20:44Lekkeid otsitakse alles siis, kui tuvastatakse, et süsteemis ON leke. Ja seda kas on, kontrollitakse vaakumiga. Vaakum sisse ja vaadatakse kas püsib. Niisama hakata AC süsteemist lekkeid otsima, kui on veel tehasetäide ilma värvaineta, on mõttetu tegevus, sa ei leia ühetgi leket üles.ranel kirjutas: ↑04 Juul 2025, 14:43Korras süsteem ei leki niisama täiesti tühjaks. Võib ka väike leke olla(mida ongi keeruline leida). See autotöökodades lekkekontroll on suhteliselt nali. Kunagi ammu sai viidud üks auto täitmisele, mis 5 päevaga süsteem tühi oli. Automaatne masin aga näitas, et süsteem ei leki. Küll aga keegi ei viitsi väga tihendeid vahetada/lekkeid otsida ja lihtsam uus gaas sisse panna ja paari aasta pärast jälle uuesti täita (saab jälle raha küsida ning mugavam ka).Macintosh kirjutas: ↑04 Juul 2025, 14:18
Mida sa hooldamise all silmas pead? Täimist? Remonti? Midagi muud?
Neid kohti on linn täis, ma käisin Nõmme teel (https://www.kumm.ee/teenused/konditsion ... e-hooldus/) ja lasin ära täita mitu aastat seisnud auto täiesti tühja süsteemi, nii tühja, et ventiili vajutades ei tulnud sealt midagi välja. Enne täitmist tegid nad lekkekontrolli mingi rea muid toiminguid ja täitsid seejärel. Alla poole tunni läks ja tegi mind 39€ võrra vaesemaks. Minu silmis väha hea teenus mõistliku hinnaga.
Vanasti prooviti küll ainult vaakumiga
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7422
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1994 korda
- Tänatud: 588 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Ma pakun,et kontrollimine lämmastikuga käis igalpool juba kümneid aastaid tagasi. Ma pole kuulnud-näinu muud viisi. Vaakumiga saad ainult siis aru,kui tõmbad vaakumisse ning keerad kraanid kinni ja hakkad ootama,et kas number muutub või mitte. Kui auk kuskil sees,siis loomulikult saad kohe sellele pihta, aga just üliväiksed lekked ei ole muudmoodi tuvastatavad kui survega. .mx77 kirjutas: ↑06 Juul 2025, 20:02Ok, pean uurima, kas meie majas kasutatavad seadmed tekitavad kontrollimiseks survet või töötavad ainult vaakumile.urmas66 kirjutas: ↑06 Juul 2025, 16:34Lekkeid kontrollitakse siiski survega (mitu korda suuremaga kui tavaline töösurve on) ehk kontroll gaas+värvaine sisse ja siis tuleb lekkekoht välja. Kui on korras ja lekkeid ei tuvasta,siis vaakum ja külmaaine soovitavalt koos värvine ja õliga sisse. Täiesti tühja süsteemi puhul on mõistlik ka ettenähtud õlikogus sisse panna, sest sa ju ei tea palju seda on alles jäänud. Kui ainult gaasi paned ja sul kompressoris õli pole või seda on liiga vähe, lased selle varem või hiljem kokku joosta.mx77 kirjutas: ↑04 Juul 2025, 20:44Lekkeid otsitakse alles siis, kui tuvastatakse, et süsteemis ON leke. Ja seda kas on, kontrollitakse vaakumiga. Vaakum sisse ja vaadatakse kas püsib. Niisama hakata AC süsteemist lekkeid otsima, kui on veel tehasetäide ilma värvaineta, on mõttetu tegevus, sa ei leia ühetgi leket üles.ranel kirjutas: ↑04 Juul 2025, 14:43
Korras süsteem ei leki niisama täiesti tühjaks. Võib ka väike leke olla(mida ongi keeruline leida). See autotöökodades lekkekontroll on suhteliselt nali. Kunagi ammu sai viidud üks auto täitmisele, mis 5 päevaga süsteem tühi oli. Automaatne masin aga näitas, et süsteem ei leki. Küll aga keegi ei viitsi väga tihendeid vahetada/lekkeid otsida ja lihtsam uus gaas sisse panna ja paari aasta pärast jälle uuesti täita (saab jälle raha küsida ning mugavam ka).
Vanasti prooviti küll ainult vaakumiga
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7422
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1994 korda
- Tänatud: 588 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
See õli teema on siiski erinev erinevatel süteemidel. Näiteks Volvo veokad suudavad ühe teatud toru purunemisel selle peaagu kõik välja ajada ja on ka uusi kompressoreid, mille on tehasest õli seees ja ka neid millel polegi.See on muidugi kirjas,aga kasustusjuhend on üldjuhul ju nõrkadele. Ilma õlita lased kiirelt asjad täiesti kokku, suts liigset õli on parandatav viga. Nõiteks uuemate Volvo veokate kompressor, mis teeb ka elektriga tööd kui mootor ei tööta, maksab mingi 3000+€ ehk kannatab asja kontrollida ja soovitavalt lausa topelt. Ma lasen seda tööd teha tõesti ainult atesteeritud profidel ja seaduse järgi on suvalisel tegelasel selle tegemine isegi keelatud. Mul õnneks pereliige selle ala mees, ta küll rohkem sadae kilode ja tonnidega majandav,aga saab autodega ka hästi hakkama.Tiiger800 kirjutas: ↑06 Juul 2025, 17:21Süsteemi tihedust kontrollitakse lämmastikuga survestades, kui rõhk langeb saab seebiveega nähtavatelt kohtadelt mullitamist kontrollida. Värvainet pole mõtet survestamisel lisada, kuna kui pump ei tööta, siis ei jõua see värv ka lekke kohta. Väiksemaid lekkeid kuhu seebivesi ei ulatu survestamisega kahjuks ei leia. Selliseid lekkeid leiab ainult värvainega mis normaalses kohas lisatakse igal täitmisel. Tihtipeale tulebki esimest täitmist võtta kui lekke tuvastamist.
Mis õlisse puutub siis kindlasti ei tohi lisada täitmisel ettenähtud kogust, ega isegi kolmandikku ettenähtust. Lisatakse umbes 10g, sest liiga palju õli on palju hullem kui vähe õli.
Esiteks pole võimalik sealt süsteemist üle paarikümne grammi õli kuidagi kätte saada( norm on tavaliselt u150g) , kuna õli on jaotatud mööda süsteemi laiali.
Ja teiseks, kui pumpa satub liiga palju õli ja teatavasti ei saa vedelikke kokku suruda, siis lendab see paremal juhul ülerõhu klapist välja, halvemal juhul lendab pumbas midagi laiali.
Ehk konti võiks täita ikkagi kutsetunnistusega töömees.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 3150
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 492 korda
- Tänatud: 600 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Vahe selles, et kui vaakumiga kontrollid, siis sul suht võimatu lekkekohta avastada (saad nentida fakti, et süsteem ei ole tihe). Survega saad asukoha tuvastamiseks kasutada nii värvainet, seebimulli, mikrofoni, kui ka spetsiaalset gaasinuusutajat.
-
- Postitusi: 3256
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 70 korda
- Tänatud: 374 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Kas keegi on kohanud mõnde automaatjaamaga ainult täitmisega tegelevat töökoda, kes üldse survestaks süsteemi? Seni enda vähesed nähtud tõmbavad gaasi välja, kontrollivad kas vaakum püsib ning täidavad uuesti süsteemi ja vajadusel lisavad juurde. Millalgi kui omal oli küsimus, et kas uusi tihendeid ka panete, siis oli et ei ei. Sellise asjaga me küll ei tegele. Aastaga lekkis umbes 150g välja. Lisaraha eest oldi lõpuks nõus värvaine sisse panema ja ilmselgelt lekkis liitmiku juurest, kus oleks pidanud tihendeid vahetama.Madlobster kirjutas: ↑Eile, 14:54Saab kontrollida nii vaakumiga kui ülesurvega.
Vahe selles, et kui vaakumiga kontrollid, siis sul suht võimatu lekkekohta avastada (saad nentida fakti, et süsteem ei ole tihe). Survega saad asukoha tuvastamiseks kasutada nii värvainet, seebimulli, mikrofoni, kui ka spetsiaalset gaasinuusutajat.
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6781
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 694 korda
- Tänatud: 456 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Lihtsam ja kasulikum on panna puhaste riietega 1 või 2 voolikut külge, andmed masinasse ja € tiksuma!
-
- Postitusi: 3229
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 222 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Tänaste töökoormuste juures kuluvad diagnostika ja remont igale töökojale ära,mitte ainult täitmine.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.