2025 juuni Makedoonia-Albaania


hmm
Postitusi: 464
Liitunud: 01 Juul 2012, 18:14
Tsikkel: K-58, M103, jawa 360
Asukoht: Rakvere
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 121 korda

Re: 2025 juuni Makedoonia-Albaania

Lugemata postitus Postitas hmm »

See piirkond on väga mõnus... kuid Albaaniast edasi pole me veel sõitnud, sest vanade ratastega kuluks aega rohkem... uutega ehk teostatav. meil on lihtsalt aeg piiratud max 10 päeva...

Me käisime vanade ratastega (Jawa360, 2x Iz jupitere3) sarnases kohas, kuid nõks põhja pool aga lõpuks riivasime ka Albaaniat.
Kuna meil vanad ja väikesed rattad võrreldes uutega nt triumph bonneville, BMW F850GS jne. siis sai kasutatud ka väiksemat bussi: Ford Transit.
Pilt

Sellega sõitsime nii kaugele kui 24h sõita sai ja mõistlik tundus - ehk jõudsime lõuna Ungarisse.
Sõidu joon: https://tracking.geoape.com/?track=mqOp ... teoousr22w

Üks isik suudab olla järjest roolis ~700-800km max kuid keskmiselt ja see oleneb kas ta on värske või on juba korra roolis olnud. Kuid kogenud rekkamehed suudavad kindlasti rohkem aga me oleme ehk nõks tummisemad kui tänapäeva noored. Roolis olek oleneb ka mis ilm on väljas, kas on pime, kui kurviline, kas on hommik <- no see tapab korralikult, sest päikese strobo paneb silmad korralikult kinni. Parem on pimedas või valges sõita, kui päikese loojangu-tõusuga.

Kuna eelmise aasta reis oli uute ratastega, siis kolm uut ratast enam sellesse bussi ei mahtunud ning kasutasime suuremat e. VW crafter long...
received_1873723629671227.jpeg
Seal oli sõitjate ruum ja kaubaruum eraldatud vaheseinaga ning kauba ruumi sai pakitud 3 kaasaegset ratast.
20230604_105327.jpg
Tänu triumphi "väiksusele" ja detailide teistsugustele asetustele võrreldes väikeste GS-idega (ehk siis õhemate 850-ga mitte 1200, millel boksermootor), mahtusid nad aksepteeritavalt.
Pilt

Sama ruum võrreldes vanemate ratastega:
Pilt


Sõitjateruum sobis ideaalselt kolmele sõitjale, kes kõik olid korda mööda roolis, et buss saaks kogu aeg sõita ehk katkematult 24h ~2000km. Tagumine rida on lihtsalt puhkamiseks/magamiseks.
20230604_105027.jpg
Töö laeva/bussi köögis
juhid.jpg
Sellise võttega päästab transiitsõidus 2p ehk 1p sinnasõiduga ja 1p tagasi sõiduga + ööbimiste kulud/aeg.

Crafteri kulud 2024 sõidul rumeeniasse: edasi-tagasi 4486km, 467L: 790€ e. 263€ reisija (3 reisjat)
Sinna 2330 km, 26h ja tangitud bussi 4 korral kokku 234L summas ~427€
Tagasi 2156km ~27h sõitu, tangitud bussi 4 korral kokku 233,54L ~363€

Transiti kulud olid enam vähem samad - no nõks vähem võttis kütet....

Sellel aastal on samuti plaanis juunis liikuda - seda veel mõtleme, et kas Itaalia rannik või punnitaks samuti Albaaniast lõuna poole.... kuid igal juhul soojamere äärde.
Meil on plaanis kasutada jaanipäeva nädalat e. 19 õhtul minek ja 29ndal tagasi. Samas on lahti kas uute ratastega või vanadega, seltskond on kindlasti 3 ühes bussis... nüüd on ehk üks veel juures, kuid kahjuks peame piirama 3 peale ühte bussi, kui seltskond suuremaks läheb, peab üks buss juurde tulema koos lisa 2 isikuga, ning siis läheb keeruliseks ka ühes piirkonnas majutuste leidmine jne....
5aastat 50+ vanuste ratastega (Iz jupiter3, Iz49, Iz Planeta Sport, Kovrovets K58, Jawa360) sõidud Balkanil ja selle lähistel https://www.facebook.com/groups/471167806998913

Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Motomatkamine”