GPS valve ja jälgimisseade
Re: GPS valve ja jälgimisseade
Siin tekibki küsimus, kellele mida vaja on. Airtag igati asjalik asi mida igaljuhul mõistlik kiivri sisse, kohvrisse ja gondli [Motobot: õige on "gondli"] vahele ära peita.
Kui on vajadus reaalajas jälgida, reisil olles sõidu kokkuvõtet teha või häireteateid saada kui keegi aku lahti ühendas või mootorratast liigutas siis kahjuks airtag ei aita.
Võibolla kui mõelda ka sellele, et mida me üldse valvame jälgimisseadmega või mis see eesmärk on? Kui kardame vargaid? Kas tahame teada kui tuul ratta ümber lükkas? Kas tahame reisil olles pärast kaardil vaadata kus sõitsime?
Mis puudutab vargaid ja pahasid inimesi siis siin on nii palju muutujaid, milleks valmis olla on praktiliselt võimatu. Kui on organiseeritud grupp kes rattale järgi tuleb siis ei aita ka kõige kangemad lukud ja jälgimisseadmed. Need teevad lihtsalt varga elu raskemaks.
Kui mõtleme veits teist tsenaariumit, mis on tõenäolisem siis tulevad vargad meie enda lähedalt. Neil on eesmärk see ratas võimalikult kiiresti kuhugi ära toimetada, seal veits kosmeetikat teha ja siis väljamaal uuesti turule lükata, või siis osadeks maha müüa. See sama muster toimib meil siin Eestis väga kenasti. Siin võiks see reaalajas jägimise võimalus ja häire teate tulemine olla üks loogilisemaid variante kuidas oma vara tagasi saame enne kui see on juppideks lammutatud või välismaa bürokraatia hammasrataste vahele sõudnud. Kui meil on võimalus vargus ise tõkestada või saab politsei operatiivselt kuumadel jälgedel rattale järgi siis on ka tõenäosus, et ohvri jaoks saab see kiiremini läbi ning ratas on alles.
Kui on vajadus reaalajas jälgida, reisil olles sõidu kokkuvõtet teha või häireteateid saada kui keegi aku lahti ühendas või mootorratast liigutas siis kahjuks airtag ei aita.
Võibolla kui mõelda ka sellele, et mida me üldse valvame jälgimisseadmega või mis see eesmärk on? Kui kardame vargaid? Kas tahame teada kui tuul ratta ümber lükkas? Kas tahame reisil olles pärast kaardil vaadata kus sõitsime?
Mis puudutab vargaid ja pahasid inimesi siis siin on nii palju muutujaid, milleks valmis olla on praktiliselt võimatu. Kui on organiseeritud grupp kes rattale järgi tuleb siis ei aita ka kõige kangemad lukud ja jälgimisseadmed. Need teevad lihtsalt varga elu raskemaks.
Kui mõtleme veits teist tsenaariumit, mis on tõenäolisem siis tulevad vargad meie enda lähedalt. Neil on eesmärk see ratas võimalikult kiiresti kuhugi ära toimetada, seal veits kosmeetikat teha ja siis väljamaal uuesti turule lükata, või siis osadeks maha müüa. See sama muster toimib meil siin Eestis väga kenasti. Siin võiks see reaalajas jägimise võimalus ja häire teate tulemine olla üks loogilisemaid variante kuidas oma vara tagasi saame enne kui see on juppideks lammutatud või välismaa bürokraatia hammasrataste vahele sõudnud. Kui meil on võimalus vargus ise tõkestada või saab politsei operatiivselt kuumadel jälgedel rattale järgi siis on ka tõenäosus, et ohvri jaoks saab see kiiremini läbi ning ratas on alles.
slev kirjutas: ↑20 Jaan 2025, 12:32Motorratta asukoha ligikaudseks jägimiseks sobib ka Apple Airtag. Neid võib ära peita mitu tükki. AirTag saadab infot nende mobiiltelefonide kaudu, mis on läheduses. Teiste inimeste asukohta ei saa niimoodi siiski pikalt jälgida, sest nad saavad paari päeva pärast teate.
Ma sain välismaal tsiklit rentides teate, et tsikli omanik jälgib minu asukohta AirTag abil.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.