LC4 kondekas ja voldi võtmine
-
- Postitusi: 464
- Liitunud: 01 Juul 2012, 18:14
- Tsikkel: K-58, M103, jawa 360
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 44 korda
- Tänatud: 121 korda
Re: LC4 kondekas ja voldi võtmine
Selle kirjatüki järgi (lk38) https://www.ktmshop.se/documents/870319_OM_EN.pdf
, kus on toodud, et genekas on toodud ka süütesüsteemi osana kokusan 4K3 on generaatori näitajateks toodud: 12V 110W, mis teeb max võimsuseks 8,3A
Peale kondekat on ka kaitse 10A
Genekat tuleb kaks väljundit, ning üldjuhul on need disainitud nii, et tuled saaksid on vajaliku energia kätte. Ma nüüd ei tea mis on pirngide parameetrid aga loodan, et esimene on 55W max ehk kasutab 4,5A ja tagatuli 5W, 0,4A, pidurituli lisab ajutiselt 21W juurde ehk 4,2A. Üldjuhul tuled tarbiksid geneka võimsusest üle poole ja pidurit vajutades tõmbab korraks voolutarbimise täis.
See, et signaal ja suunad on kondeka taga on seotud sellega, et katkestite jaoks oleks kogu aeg tarbimispinge olemas ning geneka toiteahel seal pole nüüd teab mis suur. No suunakas on üldjuhul 21W pirnja kaks tükki, mis teeb max voolukasutust 8A kui see ju kogu aeg ei tarbi, siis silub kondekas puudujäägi ära ja keskmine tarbimine on ajutiselt 4A max.
Ehk tulede poolele on tõenäoliselt mähistena 6A jagu ja signaalile ning suunakatele väiksem mähis - üks ehk...
Väga ok oleks ka kondekas + kaitse panna ka tulede poole peale ja sealt nutikale laadimist võtta 15W juhtmevaba laadia soovib 1,25A toitevoolu tugevust ning see võimsus on suurem osa ajast seal ka olemas.
Samas ei keela ka keegi sinna ~2Ah akuke panna kondeka asemele, siis on ka pidurduste ajal vajalik energia olemas.
Alati võib ju tarbimise mõõta... aga kui vastavaid seadmeid pole siis Katse eksitus meetodi ja visualiseerimise mõistes võid ju teha nii, et võtad lihtsa halogeenpirni 5W või ka 10...15W, ühendad ahelasse mida soovid kasutada ja paned pirni silmale nähtavale kohale ning vaatad kuidas helendab... kui tuhmub vahepeal, siis pole mõtet sinna laadijat ühendada.
Nüüd tulevikku vaadates võid ju suunakad E - märkega LEDide vastu vahetada ning ka ehk piduritule pirni, mis seal korpuse sees LEDiks, siis on genekal nendes ahelates tarbimine väiksem ja paras ports võimsust jääb sul muude tarbijatele....
, kus on toodud, et genekas on toodud ka süütesüsteemi osana kokusan 4K3 on generaatori näitajateks toodud: 12V 110W, mis teeb max võimsuseks 8,3A
Peale kondekat on ka kaitse 10A
Genekat tuleb kaks väljundit, ning üldjuhul on need disainitud nii, et tuled saaksid on vajaliku energia kätte. Ma nüüd ei tea mis on pirngide parameetrid aga loodan, et esimene on 55W max ehk kasutab 4,5A ja tagatuli 5W, 0,4A, pidurituli lisab ajutiselt 21W juurde ehk 4,2A. Üldjuhul tuled tarbiksid geneka võimsusest üle poole ja pidurit vajutades tõmbab korraks voolutarbimise täis.
See, et signaal ja suunad on kondeka taga on seotud sellega, et katkestite jaoks oleks kogu aeg tarbimispinge olemas ning geneka toiteahel seal pole nüüd teab mis suur. No suunakas on üldjuhul 21W pirnja kaks tükki, mis teeb max voolukasutust 8A kui see ju kogu aeg ei tarbi, siis silub kondekas puudujäägi ära ja keskmine tarbimine on ajutiselt 4A max.
Ehk tulede poolele on tõenäoliselt mähistena 6A jagu ja signaalile ning suunakatele väiksem mähis - üks ehk...
Väga ok oleks ka kondekas + kaitse panna ka tulede poole peale ja sealt nutikale laadimist võtta 15W juhtmevaba laadia soovib 1,25A toitevoolu tugevust ning see võimsus on suurem osa ajast seal ka olemas.
Samas ei keela ka keegi sinna ~2Ah akuke panna kondeka asemele, siis on ka pidurduste ajal vajalik energia olemas.
Alati võib ju tarbimise mõõta... aga kui vastavaid seadmeid pole siis Katse eksitus meetodi ja visualiseerimise mõistes võid ju teha nii, et võtad lihtsa halogeenpirni 5W või ka 10...15W, ühendad ahelasse mida soovid kasutada ja paned pirni silmale nähtavale kohale ning vaatad kuidas helendab... kui tuhmub vahepeal, siis pole mõtet sinna laadijat ühendada.
Nüüd tulevikku vaadates võid ju suunakad E - märkega LEDide vastu vahetada ning ka ehk piduritule pirni, mis seal korpuse sees LEDiks, siis on genekal nendes ahelates tarbimine väiksem ja paras ports võimsust jääb sul muude tarbijatele....
5aastat 50+ vanuste ratastega (Iz jupiter3, Iz49, Iz Planeta Sport, Kovrovets K58, Jawa360) sõidud Balkanil ja selle lähistel https://www.facebook.com/groups/471167806998913
Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.