AJP PR7 2023
-
Teema algataja - Postitusi: 46
- Liitunud: 14 Juul 2008, 10:16
- Tsikkel: R1250GSA, AJP PR7, Varg EX
- Tänanud: 24 korda
- Tänatud: 22 korda
Re: AJP PR7 2023
Mõned mõtted, mida tuleks enne hooaaega ära teha, et saaks endale sobivamaks:
1. Tugijalg tuleb keevitada. Nagu fotolt näha pidin tänavakivi küllili alla panema, et seisaks püsti. Selgus, et mitte väga jõuga õnnestub see jalg sirgeks väänata (materjal ebaloomulikult pehme).
2. Kätesoojendusi ei ole. Kuigi soojendusega kindad olemas, siis soojendusega rutskad võiks olla, kuid viisakad, ilma suure puldita. Tundub, et Kox-i teemast on lahendus juba leitud (Louise)
3. Kaalun jalatudege langetamist 20-25mm. See on nüüd info mille peale ma tulin YT ülevaadete vaatamisel. Mul on suhteliselt pikad koivad ning tõenäoliselt pikemal otsal saab see probleemiks.
4. Rehvid vaja vahetada, Trackerid olemas vaja alla lasta panna. Muidu saaks kodukandis teha, kuid arvestades, et sellel kiirused vahest ka üle 100 peaks olema tasakaalustatud.
5. Plaanis ratta välimust muuta ning Graphics kit tellida. Tehasest tulnud kleebiste disain (voolav vesi) pole lõpuni minu maitse. Rattal on küljes ka kukkusmisrauad, mis ei ole väga ilusad ning need värvin mustaks või mingit teist tooni. Korra mõtlesin nende eemaldamist (saaks kergemaks ja viisakamaks), kuid samas plusspunktid kaaluvad üle, et jätta (neist on mugav kinnitada transpordiks, ehk ka kukkumisel kaitsevad ratast ning sinna saaks küljekotid vajadusel panna). GS-il on mul raudadel küljekotid ning need on osutunud praktikas mugavaks kohaks, kus näiteks teisi kindaid ja joogipudelit hoida.
1. Tugijalg tuleb keevitada. Nagu fotolt näha pidin tänavakivi küllili alla panema, et seisaks püsti. Selgus, et mitte väga jõuga õnnestub see jalg sirgeks väänata (materjal ebaloomulikult pehme).
2. Kätesoojendusi ei ole. Kuigi soojendusega kindad olemas, siis soojendusega rutskad võiks olla, kuid viisakad, ilma suure puldita. Tundub, et Kox-i teemast on lahendus juba leitud (Louise)
3. Kaalun jalatudege langetamist 20-25mm. See on nüüd info mille peale ma tulin YT ülevaadete vaatamisel. Mul on suhteliselt pikad koivad ning tõenäoliselt pikemal otsal saab see probleemiks.
4. Rehvid vaja vahetada, Trackerid olemas vaja alla lasta panna. Muidu saaks kodukandis teha, kuid arvestades, et sellel kiirused vahest ka üle 100 peaks olema tasakaalustatud.
5. Plaanis ratta välimust muuta ning Graphics kit tellida. Tehasest tulnud kleebiste disain (voolav vesi) pole lõpuni minu maitse. Rattal on küljes ka kukkusmisrauad, mis ei ole väga ilusad ning need värvin mustaks või mingit teist tooni. Korra mõtlesin nende eemaldamist (saaks kergemaks ja viisakamaks), kuid samas plusspunktid kaaluvad üle, et jätta (neist on mugav kinnitada transpordiks, ehk ka kukkumisel kaitsevad ratast ning sinna saaks küljekotid vajadusel panna). GS-il on mul raudadel küljekotid ning need on osutunud praktikas mugavaks kohaks, kus näiteks teisi kindaid ja joogipudelit hoida.
Minsk 125 - Honda CB125 - Yamaha XJ6 - BMW RT75 - BMW R1100SS - Suzuki Intruder 1800 - Yamaha FJR1300 - 2x BMW K1600GT, Honda CRF250L, Husq Te250i, hetkel R1250GSA/AJP PR7/Varg EX
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.